DOAR 10 motive pentru care astept cu nerabdare sa particip la urmatoarea editie Business Days, Cluj Business Days

In urma cu aproape doi ani, pe 29 si 30 septembrie 2011, participam cu mari emotii dar si mari asteptari la editia a 4-a a seriei de evenimente Business Days!  Iata-ma astazi, in preajma editiei a 12-a, nerabdator si dornic sa particip din nou, sa reintalnesc prieteni si cunostinte pe care le-am cunoscut in cadrul editiilor anterioare (la care nu am lipsit decat cu o sigura exceptie motivata), sa mai  “fur” cate o idee, sa mai invat cate ceva …

Ce ma atrage intr-atat, incat evenimentele Business Days au devenit o necesitate in viata mea?

Multi mi-au pus aceasta intrebare, si recunosc, s eu mi-am pus-o in cateva randuri! Ce raspunsuri-motive am gasit? Pai uite, te invit si pe tine sa le afli, si dupa aceea sa judeci, si sa-mi spui parerea ta. Esti de acord?

Iata  DOAR 10  motive sa astept cu nerabdare urmatoarea editie Business Days:

1. Numarul mare de speakeri (in medie de 60-70/editie; la Cluj Business Days, am inteles ca vor fi 90!), fapt care iti ofera avantajul sa gasesti cel putin 5-6 speakeri cu care sa rezonezi, astfel incat sa pleci in mod cert de la eveniment cu informatii utile si multe lectii invatate;

2. Numarul mare de parteneri, firme de top, de genul: IBM, Siemens, Microsoft, Nikon, BCR, Deloitte, Toyota, UPC, Bosch, Autonom, Diagma, Netlogiq si multi altii –  parteneri cu care poti interactiona si schimba idei in zona sesiunilor de networking, in zona expozitionala sau in pauzele evenimentului, in zona de socializare;

3. Posibilitatea de a afla ultimele trenduri,noutati,  tendinte in lumea de afaceri in cadrul conferintelor;

4. Posibilitatea de a-ti imbunatati atitudinea prin povesti motivationale, idei de afaceri inspirate, exemple de succes si prin sansa de a interactiona cu oameni deosebiti, precum Seby Burcash, Lorand Soares-Szass, Amalia Sterescu, Marius Ghenea sau Andy Szekely si nu numai;

5. Posibilitatea de a-ti dezvolta si perfectiona abilitatile antreprenoriale si manageriale prin workshop-urile la care poti participa, workshopuri extrem de practice si adaptate la nevoile fiecaruia;

6. Posibilitatea de a pune intrebari speakerilor de la eveniment si chiar de a stabili intalniri cu oricine din lista de participantipe baza unor criterii de matchmaking, intr-un loc special amenajat pentru astfel de intalniri, utilizand un software special conceput beneficiind suportul unui personal special antrenat in a oferi consultanta si asistenta pe toata durata evenimentului , inca din momentul inscrierii, legat de tema interventiei – oferind astfel posibilitatea speakerilor de a-ti raspunde personal sau de a-si adapta prezentarea tinand cont de intrebarea ta;

7. Posibilitatea  de a incheia contacte noi de afaceri, posibilitatea de a gasi noi asociati, investitori sau consultanti de la care poti primi business-feedback in cadrul sesiunilor de socializare si networking de la finalul zilei;

8. Multa distractie, voie buna si iarasi … networking (cui ii place!) seara, la  degustarea de vinuri si apoi la cinele VIP;

9. Posibilitatea de a intelege mai bine si de a interactiona cu jucatorii din piata de turism, wellness, ospitalitate, spa, HoReCa – prin expozitia turistica din cadrul evenimentului, posibilitatea de a intelege concepte moderne ca turismul fotografic, turismul de aventura, etc.;
10. Posibilitatea de simulare de business interactiv cu scopul de a antrena capacitatea de a lua decizii in context schimbator si intr-un mediu incert in cadrul unui workshop inedit, conceput in jurul ideii de invatare prin joaca.

Sa-ti mai spun ca la fiecare editie, fiecare participant care completeaza formularul de feed-back se bucura de o surpriza, primind cate un Cadou destul de consistent? (sau castigat Vouchere GRATUITE pentru Tenerife, carti, cursuri, diferite servicii, chiar si o croaziera pe Mediterana!)

Nu, sigur ca nu! Caci daca ai ajuns sa citesti aceste randuri, esti ca mine: un OM de SUCCES in cautare de NOI SUCCESE!

Hai sa ne intalnim pe 25-26 Septembrie la Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia, si cu siguranta ca vom avea muuuulte de povestit!

Inscrie-te, daca nu ai facut-o deja, direct de aici   folosind Codul Promo ADI15 si vei beneficia de o reducere de 15% din valoarea tuturor tipurilor de Tichete de acces. In plus,

  • daca ai fost la editia de anul trecut la Cluj Business Days;
  • daca ti-a placut si vrei sa vii si anul acesta;
  • daca ti-a placut atat de mult incat vrei sa vii cu inca o persoana, atunci …

… Poti participa la editia de anul acesta cu 50% discount, atat tu, cat si cel cu care vii. Numai la Business Days 1+1=1 !!!   Actioneaza ACUM si orice varianta alegi, nu uita sa folosesti  Codul Promo ADI15

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: