3 Idei importante cu care am rămas după FHL

Au trecut deja câteva zile de la încheierea FHL 2019 (Funnel Hacking Live) și am reușit să-mi pun gândurile și notițele într-o oarecare ordine…

Pentru că au fost atât de multe informații noi și de interes major… Atât de multe momente de wow!

Iată însă 3 dintre cele mai importate idei cu care am rămas, după ce am văzut atâția câștigători 2 Comma Club și 8-Figure Awards și atâtea prezentăti și pe care vreau să ți le transmit și ție. Măcar pentru reflecție…

#1 GÂNDEȘTE LA NIVEL MARE, ACȚIONEAZĂ CU PAȘI MICI

Unul dintre obiectivele excelente la care ai putea să te gândești și tu este… câștigarea plachetei 2 Comma Club și 8-Figure Awards. De ce nu?

Câștigătorii plachetei 2CommaClub sunt antreprenori care au reușit să facă vânzări de cel puțin 1 milion de dolari cu ajutorul softului ClickFunnels

Câștigătorii plachetei 10XCommaClub sunt antreprenori care au reușit să facă vânzări de cel puțin 10 milioane de dolari cu ajutorul softului ClickFunnels

Unul din lucrurile pe care le-am învățat de-a lungul timpului, dar mai ales din 2009, de când am ales să fac marketing și vânzări online este că, indiferent de obiectivul financiar pe care îl ai 1 milion, 10 milioane, 50 de milioane de dolari…

Secretul pentru a reuși să îi câștigi este… să acționezi cu pași mici!

Recomandarea mea este să îți adresezi zilnic următoarea întrebare:

Care ar fi acel lucru prin care mi-aș putea  îmbunătăți zilnic procesele de marketing, de vânzare și care să conducă spre atingerea obiectivelor pe care mi le-am propus?

  • Poate ajustarea reclamelor de pe Facebook?
  • Poate o analiză și ajustare a paginilor din funnel care să conducă la o creștere a ratei de conversie cu cel puțin 1-2%?…

Când faci îmbunătățiri incrementale săptămână de săptămână, lună de lună, vezi cum obiectul tău se conturează din ce în ce mai clar.

Și eu, la rândul meu, am făcut greșeala de a-mi pune obiective ATÂT de mari încât apoi mă trezeam, întrebându-mă ca prostul, „Of, Doamne! Cum voi reuși să ajung acolo?

Majoritatea face această greșeală. După care se sperie atât de rău încât nu mai fac nimic!

Secretul însă este să acționezi cu pași mici. Gândește la nivel mare, da acționează cu pași mici!

#2. ÎNVAȚĂ CE POȚI IMPLEMENTA IMEDIAT SAU CÂT MAI REPEDE

Sunt atât de multe lucruri pe care le poți învăța atunci când vine vorba de a construi un funnel pentru un produs sau serviciu:

  • Cum să atragi trafic
  • Cum să gestionezi un program de afiliere
  • Cum să scrii un landing page
  • Cum să scrii un email care să fie deschis
  • Cum să faci un produs informațional sau fizic și cum să îl livrezi
  • Cum să faci un webinar care să vândă
  • Și multe, multe altele…

Există atât de multe lucruri ce trebuie învățate încât da, uneori te poți simți depășit!

Îmi aduc aminte, când mi-am început prima dată afacerea, în 1994, cât de depășit m-am simțit deseori când am înțeles că o afacere nu este așa, o joacă…

Este nevoie să înveți și să stăpânești foarte bine anumite abilități precum arta vânzărilor, a persuasiunii și negocierii, construirea și creșterea branding-ului personal, nu doar al firmei, arta comunicării (probabil cea mai importantă!) și bineînțeles, setarea obiectivelor!

Am învățat atât de multe lucruri și nu de puține ori am avut tentația SĂ RENUNȚ!

Legat de acest subiect, unul dintre lucrurile de care a vorbit Russell Brunson la FHL, a fost “in-time learning” sau învățarea în timp real.

Ia-ți un răgaz de câteva minute și gâdește-te la următoarea întrebare: Ce ai putea implementa (din tot ce știi și ai aflat) în următoarele 30-60 de zile sau, ce ai putea implementa CHIAR ACUM?

Odată ce ai învățat ceva ce trebuia să înveți, ia măsuri!

Gândiți-vă la o modalitate cât mai la îndemână de a ACȚIONA, nu la a COLECTA CÂT MAI MULTE DATE.

Învăță ceea ce ai nevoie chiar acum pentru a implementa ceea ce ai învățat!

Acționează în această direcție! Caută să obții cât mai rapid feedback din piață pentru că de aici vei putea afla ce trebuie să faci MAI DEPARTE!

Atât și nimic mai mult!

De exemplu, dacă nu ai încă un funnel, construiește-ți un funnel.

Dacă ai un funnel deja creat dar nu ai trafic, învață cum să atragi trafic organic sau plătit.

Apoi, învață tactici de atragere a traficului prin Facebook ads, Google adwords, Youtube ads și LinkedIn sau Insatagram ads.

Oricare dintre ele ar fi, începe să înveți ceva pe care să îl pui imediat în practică.

#3: ORICINE VA FACE BINE ȘI CONSTANT VIDEO-MARKETING VA DOMINA PIAȚA ÎN CARE ACTIVEAZĂ

Cred cu TĂRIE că în anii imediat următorii oamenii vor consuma cantități din ce în ce mai mari de conținut.

Puțini vor mai fi cei care vor citi text sau articole de blog.

Conform unui studiu publicat foarte recent de Cisco, până în 2022, 82% din traficul pe Internet va veni din conținut video. Și la sfărșitul anului 2017, traficul atras prin conținut video era de 75%, acesta fiind doar UNUL din motivele pentru care conținutul video a devenit extrem de critic în marketingul și vânzările online.

Contează mai puțin dacă te simți mai mult sau mai puțin confortabil în spatele camerei video…

Contează mai puțin dacă îți place, sau nu, să te filmezi…

Contează mai puțin dacă vrei să faci conținut video, sau nu…

Dacă vrei să fii un influencer și să atragi atenția în piața în care activezi, (atenția este noua monedă de schimb) atunci trebuie să începi să creezi conținut video.

Din acest motiv, cei care au înțeles asta, deja fac asta!

Și în România sunt antreprenori care au înțeles asta. Și au început, unii cu pași mai timizi, într-o formă mai mult sau mai puțin profesionistă, să creeze și să livreze conținut video: Amalia Sterescu, Cristian China-Birta,  Lorand Soares-Szasz

Bineînțeles, cei mai non-conformiști rămân tinerii vloggeri, de la care putem învăța foaaarte, foarte multe!

Iar pentru că informația circulă acum cu mare ușurință, cred că putem vedea și învăța de la mari influenceri precum Brendon Burchard, Tony Robbins, Grant Cardone, Dean Graziosi, Gary Vaynerchuck sau Russell Brunson…

Cu toții știm care sunt regulile jocului și că flexibilitatea și adaptarea reprezintă două din calitățile unui antreprenor de succes.

Astfel încât, nu te rușina atunci când vine vorba de afacerea ta!

Concluzie

Conținutul video e cheia succesului.

Îți doresc din inimă, mult, mult succes!

Învață mereu din ce „merge” și vezi ce trebuie îmbunătățit la ceea ce nu merge. Ești mereu, DOAR la o decizie distanță de a obține ceea ce-ți dorești!

P.S. Construirea de funnel-uri reprezintă o călătorie de dezvoltare personală pe care tu o atașezi procesului de vânzare. Odată cu creșterea ta, cresc și vânzările.

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: