5 Pasi simpli prin care iti poti creste productivitatea afacerii

Cu toata responsabilitatea pot afirma astazi, dupa 21 de ani de experienta in antreprenoriat (in care, fara nici o rusine, pot afirma ca am avut la activ si multe esecuri), ca nici o afacere nu are nevoie sa re-inveteze roata pentru a creste si a se dezvolta. Tot ceea ce trebuie sa faca cei care o conduc este sa gandeasca strategii de adaptare si personalizare cat mai apropiate de nevoile clientilor.

In pre-ambulul training-ului de 2 zile pe care Jay Abraham, il va sustine la Londra pe 4 – 5 noiembrie (detali aici.) a oferit 5 pasi simpli pe care fiecare antreprenor ii poate aplica in scopul cresterii productivitatii si a dezvoltarii afacerii proprii. Jay Abraham este recunoscut drept cel mai mare strateg in marketing-ul si dezvoltarea unei afaceri, in portofoliul clientilor sai numarandu-se nu doar nume grele precum Anthony Robbins, Mark Victor Hansen sau Daymond Joe ci si companii reprezentand peste 7.000 de industrii si sub-industrii. Mai jos sunt cateva exemple:

Abrahams-all-logos

Iata cei 5 pasi pe care JAY ABRAHAM ii recomanda pentru cresterea si dezvoltarea unei afaceri:

 

SS1511LON_061015_icon11. Incepe sa lucrezi in intervale de timp.

Seteaza-ti intervale de timp in care sa lucrezi cate 2-3 ore doar pentru proiectele tale. Cei mai multi oameni incep sa lucreze la un proiect dar datorita nenumaratelor intreruperi: email-uri, telefoane primite, chiar unei usi care se inchide si se deschide mereu, cu greu reusesc sa il finalizeze pana la sfarsitul zilei. Acesta este un obicei GRESIT, iar tu ar trebui sa te educi mai intai pe tine, si apoi pe cei din preajma ta cu acest obicei nou, care este mult mai putin consumator de energie si mult mai productiv.

SS1511LON_061015_icon22. Construieste-ti o echipa de vis

Indiferent cat de bun esti, nu poti face totul de unul singur. Poti face treaba a doi sau trei oameni, insa, pentru a atinge succesul si a obtine rezultate de proportii, nu poti fi doi sau trei oameni. Acesti oameni pot fi oameni pe care ii ai deja in jurul tau chiar in acest moment (daca sunt suficient de motivati si pozitivi) sau experti si specialisti pe care va trebui sa ii angajezi pentru a da afacerii tale directia si consilierea pe care tu nu le-o poti oferi.

„Prima modalitate de a evalua inteligenta unui conducator este de a te uita la oamenii pe care ii are in jurul lui.” – Niccolo Machiavelli

SS1511LON_061015_icon33. Testeaza toate ideile nebunesti care iti trec prin minte.

Nu-ti fie teama sa testezi toate ideile nebunesti care iti vin prin minte – incearca-le si vei vedea ca pana la urma vei gasi una care sa functioneze asa cum te-ai gandit tu. Apoi, optimizeaza ideea gasita si testeaza toate variabilele care pot fi aplicate acestora. Acest lucru iti va oferi informatii valoroase si, uneori, vei atrage clientii intr-un mod care, mai la inceput, nu ti se parea posibil.

SS1511LON_061015_icon44. Gandeste-te la valoarea adugata pe care o poti adauga clientilor pe toata durata vietii.

Poate ca valoarea primei cumparaturi pe care clientul o face este de 50 Ron; dar de cate ori va mai cumpara acest client produsul tau intr-o luna, intr-un an, sau intr-o viata? Fa o previzionare cat mai corecta, aduna toate aceste sume si afla care este valoarea medie a unui client pe intreaga sa durata de viata. Cauta sa vezi ce faci acum si ce poti face pentru a pastra un client multumit si fericit devotat brand-ului tau?

Baza de date a clientilor tai este cea mai valoroasa resursa de marketing!

SS1511LON_061015_icon55. Investeste si planifica in avans.

Crearea unui plan pe termen lung va ajuta ca afacerea ta sa creasca  financiar în această piata aflata intr-o continua si rapida schimbare. Acest lucru va putea oferi, de asemenea, si un focus si o directie pentru tintele si obiectivele propuse.

Daca consideri ca aceste sfaturi iti sunt de folos, de ce nu te-ai alatura si tu lui Jay Abraham si invitatilor sai, cativa experti care traiesc si isi desfasoara afacerile in Londra, pe 4-5 noiembrie 2015 la un semina de afaceri dedicat firmelor si companiilor aflate la inceput de drum cu scopul de a-si creste si a-si dubla profiturile in 2016.

Jay Abraham are la activ peste 15.000 povești de succes apartinand unor oameni de afaceri din întreaga lume. Forbes Magazine l-a numit „The Real Thing” si l-a enumerat pe Jay Abraham ca fiind unul dintre Top 5 executive coach din lume. Tony Robbins l-a numit „True Marketing Master”.

De asemenea, la eveniment vor  fi invitati, Lady Michelle Mone, Baroneasa de Mayfair OBE. Lady Michelle Mone este una dintre cele mai apreciate femei-antreprenor de top din Marea Britanie.

De obicei, numarul tichetelor la evenimentele lui Jay Abraham este foarte restrans si se epuizeaza foarte repede! Astfel daca vrei sa afli mai multe informatii sau chiar sa iti rezervi un bilet, da un click aici.

12112176_1055797471131676_3804636199463122415_n

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: