Comportamentul de consum și achiziție online al consumatorului de carte în România

Shares

La începutul acestei luni, cei de la ACT și Politon, au realizat un studiu de piață care a urmărit comportamentul de consum și de achiziție online al românilor.  

Studiul a fost efectuat cu ajutorul unui număr de 362.935 de cititori!

Conform rezultatelor obținute de editura Act și Politon din vânzările online pe segmentul de carte în format audiobook și e-Book ating 51% din totalul vânzărilor de carte în 2017.

Din punct de vedere al interesului publicului pentru titlurile editurii, în anul 2017 volumul cel mai mare de achiziție a fost realizat în domeniul dezvoltării personale - 50%, urmat de titlurile de business - 30%.

Domeniul spiritualitate și meditație a însumat 18% din totalul vânzărilor, iar literatura 2%.

More...

Rezultatele studiului, mai în detaliu, pot fi văzute în infogragicul de mai jos:  

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: