Ioana Nicolescu, Luxury și Parcul Cișmigiu

Shares

De la Paris la…  #CișmigiuMonAmour

Ce lucruri pot avea în comun un antreprenor de succes ce activează în domeniul luxury, Ioana Nicolescu, Parisul – orașul îndrăgostiților și… parcul Cișmigiu?

O inițiativă civică pornită de la o idee a Ioanei și care poartă numele de #CișmigiuMonAmour.

Ioana Nicolescu este antreprenor, fondator Code Noir Style, Paris, Fashion marketer și consultant de modă & lux și….

DA, este o inițiativă civică de apreciat pentru că luxul are, în opinia Ioanei Nicolescu o definiție ușor diferită față de cea atribuită de cei mai mulți români. Pentru Ioana, termenul de lux poate fi interpretat și prin relaxarea în natură, spre exemplu, într-una dintre cele mai frumoase grădini din București – Parcul Cișmigiu.

Pentru proiectul creativo-civic #CișmigiuMonAmour care a fost lansat la final de octombrie 2019, Ioana a apelat la imagini alb negru, video și foto, prin care și-a dorit să transmită un mesaj puternic ce privesc emoțiile și poveștile parcului strâns legat de istoria Bucureștiului, supranumit cânva, Micul Paris.

#CișmigiuMonAmour – un proiect creativo-civic

Seria video, gândită de Ioana Nicolescu a fost realizată cu ajutorul fotografului Oltin Dogaru și al prietenilor parcului, iar colajul de clipuri video a prins viață prin vocile, chipurile, amintirile și emoțiile unora dintre oamenii care au iubit și iubesc Cișmigiul: actorii Victor Rebengiuc și Marius Manole, Sonia Argint Ionescu, Cristina Stănciulescu și Marius Constantinescu (jurnaliști), artistul Andrei Leonte, primul câștigător de la X Factor, Vladimir Drăghia (sportiv și actor), Emil Ivănescu (președintele Ordinului Arhitecților din România, Filiala București), Lou Gelehrter (arhitect), Liviu Giosan (geolog), Renata Bota & Christian Balazs (instagrammeri), Maria Zvinca (vlogger), Alexandru Mihai(communication strategist), alături de Oltin Dogaru (fotograf) și… Ioana Nicolescu.

Astăzi, Ioana Nicolescu, care este plecată de 30 de ani în Franța, a fost invitata emisiunii Oameni de Milioane, cu Toader Păun, unde a vorbit pe larg despre cum i-a venit ideea proiectului, cum au reacționat prietenii când au aflat de proiect, cum a reacționat lumea și, mai ales care este povestea implementării propriu-zise.

Vei mai afla de ce noțiunea de lux în Romania este foarte diferită decât cea din Franța (o lecție de marketing de mare valoare); de ce un om chibzuit nu este întotdeauna și zgîrgit și multe alte lucruri interesante…

Te invit să urmărești acest interviu pentru că merită. Te asigur!

După vizionare, chiar dacă nu ți-a plăcut, te invit să îmi lași un comentariu.
Mulțumesc!

Comments

About the Author Adrian Iacob

Online Business & Marketing Sr. Consultant, Strategist

follow me on: