Snipping Tool

Snipping Tool este instrumentul „Secret” care te ajută să creezi rapid conținut pentru Social-Media care atrage atenția!

Ești în căutarea unui instrument gratuit și ușor de folosit prin care să creezi rapid conținut pentru Social-Media care să atragă atenția?

Urmărește-mă cu atenție, pentru că în rândurile următoare vei afla despre un instrument pe care îl ai deja la îndemână și este atât de ușor de folosit încât nici nu te aștepți. Acest instrument, Windows Snipping Tool (sau Instrument de decupare) – este unul din utilitarele suitei de programe Windows Office ce permite tuturor celor care vând online să creeze imediat conținut media social care să atragă atenția.

Apropo, motivul pentru care am spus că acest instrument este „secret” vine din faptul că aproape nimeni nu știe de el și de faptul că deja are acces la el, ca parte din suita Office!

Spuneam că acest program ne face viața mai ușoară, cel puțin nouă, marketerilor și creatorilor de conținut, prin faptul că ne ajută să facem rapid capturi de ecran pe care să le edităm și să le utilizăm ca și conținut grafic în postările din social-media, sau din în altă parte: articole de blog, prezentări PPT, pagini de vânzări, raportări de erori către departamentele de suport etc. (gândiți captura de ecran ca pe un element prin care să atrageți atenția asupra unui anumit detaliu sau CTA).

Iată de ce spun că este un instrument super-cool…

Instrumentul, te ajută să faci imediat un screenshot, un instantaneu pentru a copia cuvinte sau imagini de pe tot ecranul sau doar dintr-o anumită parte a acestuia. Apoi, instrumentul de decupare se folosește pentru a face modificări sau a scrie note, sublieri etc după care captura se poate salva în diferite formate de imagine GIF, PNG sau JPG.

Dacă rulați un MAC, aceleați funcții ale programului Snipping Tool se pot accesa prin apăsarea tastelor SHIFT + COMMAND + 4.

Iată și un scurt tutorial în limba engleză:

THE ROADMAP FOR FREELANCER SUCCESS…

What if there were a method to bootstrap a highly profitable freelancer business where you didn’t have to waste years figuring out the best practices in the growing field?

Julie Stoian created this roadmap because if you’re anything like she was, then you’re probably looking to shorten the learning curve, and grow your freelance or agency business ASAP! 

As a stay-at-home mom, her small business simply wasn’t cutting it and she needed reliable income, FAST.

Divorce.

Pregnancy.

No job.

REED MORE…

3 Idei importante cu care am rămas după FHL

Au trecut deja câteva zile de la încheierea FHL 2019 (Funnel Hacking Live) și am reușit să-mi pun gândurile și notițele într-o oarecare ordine…

Pentru că au fost atât de multe informații noi și de interes major… Atât de multe momente de wow!

Iată însă 3 dintre cele mai importate idei cu care am rămas, după ce am văzut atâția câștigători 2 Comma Club și 8-Figure Awards și atâtea prezentăti și pe care vreau să ți le transmit și ție. Măcar pentru reflecție…

#1 GÂNDEȘTE LA NIVEL MARE, ACȚIONEAZĂ CU PAȘI MICI

Unul dintre obiectivele excelente la care ai putea să te gândești și tu este… câștigarea plachetei 2 Comma Club și 8-Figure Awards. De ce nu?

Câștigătorii plachetei 2CommaClub sunt antreprenori care au reușit să facă vânzări de cel puțin 1 milion de dolari cu ajutorul softului ClickFunnels

Câștigătorii plachetei 10XCommaClub sunt antreprenori care au reușit să facă vânzări de cel puțin 10 milioane de dolari cu ajutorul softului ClickFunnels

Unul din lucrurile pe care le-am învățat de-a lungul timpului, dar mai ales din 2009, de când am ales să fac marketing și vânzări online este că, indiferent de obiectivul financiar pe care îl ai 1 milion, 10 milioane, 50 de milioane de dolari…

Secretul pentru a reuși să îi câștigi este… să acționezi cu pași mici!

Recomandarea mea este să îți adresezi zilnic următoarea întrebare:

Care ar fi acel lucru prin care mi-aș putea  îmbunătăți zilnic procesele de marketing, de vânzare și care să conducă spre atingerea obiectivelor pe care mi le-am propus?

  • Poate ajustarea reclamelor de pe Facebook?
  • Poate o analiză și ajustare a paginilor din funnel care să conducă la o creștere a ratei de conversie cu cel puțin 1-2%?…

Când faci îmbunătățiri incrementale săptămână de săptămână, lună de lună, vezi cum obiectul tău se conturează din ce în ce mai clar.

Și eu, la rândul meu, am făcut greșeala de a-mi pune obiective ATÂT de mari încât apoi mă trezeam, întrebându-mă ca prostul, „Of, Doamne! Cum voi reuși să ajung acolo?

Majoritatea face această greșeală. După care se sperie atât de rău încât nu mai fac nimic!

Secretul însă este să acționezi cu pași mici. Gândește la nivel mare, da acționează cu pași mici!

#2. ÎNVAȚĂ CE POȚI IMPLEMENTA IMEDIAT SAU CÂT MAI REPEDE

Sunt atât de multe lucruri pe care le poți învăța atunci când vine vorba de a construi un funnel pentru un produs sau serviciu:

  • Cum să atragi trafic
  • Cum să gestionezi un program de afiliere
  • Cum să scrii un landing page
  • Cum să scrii un email care să fie deschis
  • Cum să faci un produs informațional sau fizic și cum să îl livrezi
  • Cum să faci un webinar care să vândă
  • Și multe, multe altele…

Există atât de multe lucruri ce trebuie învățate încât da, uneori te poți simți depășit!

Îmi aduc aminte, când mi-am început prima dată afacerea, în 1994, cât de depășit m-am simțit deseori când am înțeles că o afacere nu este așa, o joacă…

Este nevoie să înveți și să stăpânești foarte bine anumite abilități precum arta vânzărilor, a persuasiunii și negocierii, construirea și creșterea branding-ului personal, nu doar al firmei, arta comunicării (probabil cea mai importantă!) și bineînțeles, setarea obiectivelor!

Am învățat atât de multe lucruri și nu de puține ori am avut tentația SĂ RENUNȚ!

Legat de acest subiect, unul dintre lucrurile de care a vorbit Russell Brunson la FHL, a fost “in-time learning” sau învățarea în timp real.

Ia-ți un răgaz de câteva minute și gâdește-te la următoarea întrebare: Ce ai putea implementa (din tot ce știi și ai aflat) în următoarele 30-60 de zile sau, ce ai putea implementa CHIAR ACUM?

Odată ce ai învățat ceva ce trebuia să înveți, ia măsuri!

Gândiți-vă la o modalitate cât mai la îndemână de a ACȚIONA, nu la a COLECTA CÂT MAI MULTE DATE.

Învăță ceea ce ai nevoie chiar acum pentru a implementa ceea ce ai învățat!

Acționează în această direcție! Caută să obții cât mai rapid feedback din piață pentru că de aici vei putea afla ce trebuie să faci MAI DEPARTE!

Atât și nimic mai mult!

De exemplu, dacă nu ai încă un funnel, construiește-ți un funnel.

Dacă ai un funnel deja creat dar nu ai trafic, învață cum să atragi trafic organic sau plătit.

Apoi, învață tactici de atragere a traficului prin Facebook ads, Google adwords, Youtube ads și LinkedIn sau Insatagram ads.

Oricare dintre ele ar fi, începe să înveți ceva pe care să îl pui imediat în practică.

#3: ORICINE VA FACE BINE ȘI CONSTANT VIDEO-MARKETING VA DOMINA PIAȚA ÎN CARE ACTIVEAZĂ

Cred cu TĂRIE că în anii imediat următorii oamenii vor consuma cantități din ce în ce mai mari de conținut.

Puțini vor mai fi cei care vor citi text sau articole de blog.

Conform unui studiu publicat foarte recent de Cisco, până în 2022, 82% din traficul pe Internet va veni din conținut video. Și la sfărșitul anului 2017, traficul atras prin conținut video era de 75%, acesta fiind doar UNUL din motivele pentru care conținutul video a devenit extrem de critic în marketingul și vânzările online.

Contează mai puțin dacă te simți mai mult sau mai puțin confortabil în spatele camerei video…

Contează mai puțin dacă îți place, sau nu, să te filmezi…

Contează mai puțin dacă vrei să faci conținut video, sau nu…

Dacă vrei să fii un influencer și să atragi atenția în piața în care activezi, (atenția este noua monedă de schimb) atunci trebuie să începi să creezi conținut video.

Din acest motiv, cei care au înțeles asta, deja fac asta!

Și în România sunt antreprenori care au înțeles asta. Și au început, unii cu pași mai timizi, într-o formă mai mult sau mai puțin profesionistă, să creeze și să livreze conținut video: Amalia Sterescu, Cristian China-Birta,  Lorand Soares-Szasz

Bineînțeles, cei mai non-conformiști rămân tinerii vloggeri, de la care putem învăța foaaarte, foarte multe!

Iar pentru că informația circulă acum cu mare ușurință, cred că putem vedea și învăța de la mari influenceri precum Brendon Burchard, Tony Robbins, Grant Cardone, Dean Graziosi, Gary Vaynerchuck sau Russell Brunson…

Cu toții știm care sunt regulile jocului și că flexibilitatea și adaptarea reprezintă două din calitățile unui antreprenor de succes.

Astfel încât, nu te rușina atunci când vine vorba de afacerea ta!

Concluzie

Conținutul video e cheia succesului.

Îți doresc din inimă, mult, mult succes!

Învață mereu din ce „merge” și vezi ce trebuie îmbunătățit la ceea ce nu merge. Ești mereu, DOAR la o decizie distanță de a obține ceea ce-ți dorești!

P.S. Construirea de funnel-uri reprezintă o călătorie de dezvoltare personală pe care tu o atașezi procesului de vânzare. Odată cu creșterea ta, cresc și vânzările.

Cei mai importanți indicatori (metrici) in marketing online

Indicatorii financiari (metrici) care ne ajută să înțelegem performața financiară unei afaceri online

Că ne plac, că nu ne plac, calcularea și urmărirea unor statistici de operare pornind de la indicatorii financiari ne ajută să înțelegem performața financiară a oricărei afaceri online.

Dacă ai un magazin online, deții o afacere online pe bază de abonament sau desfășori orice tip de afacere care presupune campanii de marketing și vânzări, probabil că termenul, „indicatori de performanță” (sau KPI-uri) – nu îți este străin. Aici vorbim de: Continuă lectura „Cei mai importanți indicatori (metrici) in marketing online”

#FacebookMarketplace în România

Vrei să vinzi și/sau să cumperi pe/de pe Facebook? De-acum se poate.. 

În urmă cu câteva zile, Facebook a lansat în România o nouă piaţă de vânzări online, care poate fi accesată de pe contul de Facebook al fiecărui utilizator.

Astfel, apare o mare oportunitate, dar și o concurenţă puternică pentru site-urile de anunţuri.

Ideea dezvoltării unei astfel de platforme a pornit de la observarea unui comportament aproape traditional în rândul utilizatorilor: vânzarea şi cumpărarea pe Facebook este o activitate care a început în Facebook Groups şi s-a dezvoltat în mod considerabil.

Continue Reading

ClickFunnels Review – Ce este ClickFunnels? Merita investitia?

ClickFunnels, instrumentul dezvoltat in 2013 de Russell Brunson mi-a atras atentia in toamna anului trecut. Si poate ca nu ajungeam nici atunci la el, pentru ca foloseam de ceva vreme LeadPages si Thrive Themes pentru construirea paginilor de squeze, si eram destul de multumit. 

Totusi, intr-o dupa-amiaza de septembrie pe care mi-o amintesc cu lux de amanunte si acum, un bun prieten mi-a recomandat o carte de care nu mai auzisem pana atunci:
DotCom Secrets. The Underground Playbook For Growing Your Company Online” de Russell Brunson.

Continue Reading

100.000 de carti vandute in 24h!!!

100.000 de carti „Expert Secrets, vandute in 24h de la lansare!!! Chiar nu imi vine sa cred!!!

Nu au trecut nici 48 ore de cand link-ul de comanda pentru aceasta, a fost lansat oficial, iar astazi dimineata…intr-o postare LIVE, pe Facebook, autorul cartii , Russell Brunson, anunta ca 10.016 carti deja au plecat catre cititorii care le-au comandat!!!

Mi se pare EXTRA-ORDINAR!!!

Multi vor spune ca este o intamplare, insa, personal, nu cred asta.

Cum nu cred ca doar faptul ca pentru cateva zile cartea „Expert Secrets” se poate comanda GRATUIT, a
condus la aceasta masiva cerere. Ci mai degraba valoarea cu care acest tanar de doar 37 ani a venit pe piata de
marketing online, si care a condus, de-a lungul a aproape 10 ani, la cresterea si dezvoltarea a mii de companii si
antreprenori.

Cu ce a venit nou Russell Brunson?

Continuă lectura „100.000 de carti vandute in 24h!!!”

„Armele” Secrete Ale Unui Business De Succes: SCRIPTUL DE MARKETING & PALNIA DE VANZARI (SALES FUNNEL-UL)

Orice antreprenor care conduce un business de succes stie ca armele secrete aducatoare de clienti,
vanzari si profit sunt: scripturile de marketing si palniile de vanzari, sau sales funnel-ul!

Strategia oricarei afaceri, indiferent de nişa in care activeaza, de produsul sau serviciul pe care îl vinde, poate fi asemănata cu o palnie sau cu o strecurătoare (funnel, in lb engleza) care pleaca de la 2 concepte fundamentale: omul cumpara de la om si … cu totii cumparam emotional. Continuă lectura „„Armele” Secrete Ale Unui Business De Succes: SCRIPTUL DE MARKETING & PALNIA DE VANZARI (SALES FUNNEL-UL)”

Exit mobile version