„Sunt terminat!”

„Sunt terminat! Sau cât de mult s-a schimbat de-a lungul anilor plăcerea de a cumpăra?

De câte ori ți-ai spus în ultima vreme seara, când ai ajuns acasă, „Sunt terminat!”? Probabil că din ce în ce mai des, nu-i așa?…

Adevărul este că… trăim niște vremuri la care regii și împărații de altă dată nici nu îndrăzneau să viseze. Ca să nu mai spun de părinții, bunicii sau străbunicii noștri!…

Și totuși,…

Ideea de a împărtăși cu tine azi câteva gânduri, în zi de duminică, mi-a venit în timp ce răsfoiam un catalog comercial, Sears and Roebuck din… 1.900.

Grafica de mai jos reprezintă coperta originală a catalogului, reprintată în 1.970. L-am găsit pe eBay la un preț nu cu mult mai mare decât cel cu care s-a vândut în ’70, adică $3,95. Are peste 700 pagini iar eu l-am cumpărat cu $25 (Bine, $19 am plătit doar transportul, dar asta nu se mai pune, nu-i așa?) 🙂

Continuă lectura „„Sunt terminat!””

Cum să îți vinzi profesionist competențele

O idee pornită de la o fotografie veche…

În mai puțin de două luni foarte mulți tineri vor parăsi băncile școlii/facultății pentru începe o nouă etapă de viață. O etapă mai grea și mai dură, dar inevitabilă….

De angajat sau, pentru cei mai îndrăzneți, de tineri antreprenori…

Din oricare postură, „vânzarea” competențelor acumulate sau a branding-ului personal reprezintă o abilitate necesară și obligatorie.

Din acest motiv, cred că acest articol a cărui idee mi-a venit de la o fotografie îți va fi de un mare ajutor. Mai ales, pentru că dorind să îți prezint lucrurile cât mai simplu, am să mă folosesc tocmai de o fotografie foarte veche…

Hai deci, să privim și să analizăm cu atenție anunțul din această fotografie. Anunț care este al unui șomer aflat în căutarea unui loc de muncă în perioada marii crize economice din 1930! Ai reținut, 1930!!!

Sursă foto: PBS Learning Media

Ce vrea să spună această fotografie?

Dacă nu cunoști prea bine limba engleză, am să te ajut eu cu traducerea:

Știu 3 meserii, vorbesc 3 limbi străine, am luptat ca militar combatant timp de 3 ani, am 3 copii și, nu am un loc de muncă de 3 luni. Dar tot ce îmi doresc este o slujbă.

Personal, cred că aceasta este o imagine reprezentativă pentru cineva care nu are un loc de muncă. (ce observație filozofică am tras!) Dar, sincer să fiu, motivul pentru care cred că acea persoană nu a găsit un loc de muncă este dat de modul în care și-a creat mesajul prin care să își vândă competențele.

Privește și tu cu atenție și, vezi cum în fiecare frază vorbește doar despre EL. Iar modul în care își trimte mesajul este unul generalist… Mai mult, omul caută să atragă „mila” și atenția unui angajator prin faptul că a luptat în război și că are 3 copii. Ca și cum cineva ar trebui să îl angajeze pentru asta.

Știu 3 meserii, vorbesc 3 limbi străine, Ce anume, mai exact?
am luptat ca militar combatant timp de 3 ani,
am 3 copii – Este treaba mea?
și nu am un loc de muncă de 3 luni – Nu este problema mea!
și tot ce îmi doresc este o slujbă.– Cu ce mă ajută asta pe mine?

Te provoc să fii sincer și răspunde la următoarea întrebare: Dacă ai fi un angajator te-ai uita la acest anunț?

Eu unul, nu! Pentru că nu știu ce plus-valoare ar putea aduce acest om afacerii mele!

Haide acum să folosim unul dintre programele de editare, Canva, Paint sau Photoshop și să aplicăm un alt mesaj pe această fotografie…

Parcă sună mult mai bine, nu-i așa?

Este bine de reținut ca atunci când îți faci un mesaj prin care să își vinzi competențele, că e vorba de un mesaj de angajare sau de vânzare a unui idei de afaceri, să nu procedezi ca tipul din imagine și să vorbești despre TINE, depre PROBLEMELE tale și despre ceea ce vrei TU!

Abordarea cea mai potrivită și eficientă este cea prin care arăți modul în care poți aduce valoare adaugată viitorului angajator sau partener de afaceri. Garantat, răspunsul pe care îl vei primi va fi unul mult mai satisfăcător de fiecare dată!

Dacă știi și o altfel de abordare, mai eficientă, transmitemi-o și mie (și nu doar mie!) printr-un comentariu, mai jos.

Mulțumesc!

#FacebookMarketplace în România

Vrei să vinzi și/sau să cumperi pe/de pe Facebook? De-acum se poate.. 

În urmă cu câteva zile, Facebook a lansat în România o nouă piaţă de vânzări online, care poate fi accesată de pe contul de Facebook al fiecărui utilizator.

Astfel, apare o mare oportunitate, dar și o concurenţă puternică pentru site-urile de anunţuri.

Ideea dezvoltării unei astfel de platforme a pornit de la observarea unui comportament aproape traditional în rândul utilizatorilor: vânzarea şi cumpărarea pe Facebook este o activitate care a început în Facebook Groups şi s-a dezvoltat în mod considerabil.

Continue Reading

Tehnologia schimbă radical piața muncii:

Doi din trei antreprenori vor să investească în angajați

Cele mai importante abilități căutate de antreprenori la angajații lor sunt învățarea activă, buna exprimare orală și noțiuni de folosire a calculatorului. Opt din zece antreprenori consideră că este foarte important ca angajații să se instruiască la locul de muncă, iar două treimi consideră că firmele se pot adapta la schimbările care vor influența locul de muncă al viitorului doar prin investiții în proprii angajați.

Doi din trei antreprenori (68% din respondenți) cred că investiția în readaptarea și dezvoltarea abilitaților angajaților la cerințele viitorului este cea mai eficientă strategie pentru a avea succes. Alte strategii menționate de oamenii de afaceri sunt ucenicia și programele de internship (64%) sau mobilitatea și rotația angajaților (60% din respondenți), relevă un  nou studiu legat de analiza impactului factorilor disruptivi asupra pietei muncii si asupra nevoilor de dezvoltare a abilitatilor si competentelor personalului din companiile din Romania,  realizat la nivelul întregii țări de Business Days, cea mai mare platforma de business networking din România. Continuă lectura „Tehnologia schimbă radical piața muncii:”

10 lectii video de „negociere” cu sexul opus

In cele 10 lectii video de negociere cu sexul opus pe care ti le recomand astazi vei afla in primul rand, de ce sa nu spui niciodata unei femei: „Problema e simpla!”! 🙂 Bineinteles ca vei afla mai multe tehnici de negociere aplicabile pentru ambele sexe. Sunt multe tehnici si tactici de negociere, tehnici de negociere care funcționază. In acelasi timp, nici o tactica de negociere nu functioneaza intotdeauna, iar aceasta este si motivul pentru care trebuie sa ne rafinam in permanenta tacticile de negociere.

Aceste video-uri sunt oferite prin bunavointa lui John Gray, care, in 17 noiembrie va sustine in Bucuresti conferinta „Descopera secretele comunicarii, negocierii si motivarii sexului opus – la birou, acasa, in negociere si in leadership, organizata de Extreme Training.

Pe scurt, iata ce vei mai afla din aceste video-uri pe care te invit sa le urmaresti cu atentie, sa le aplici in afaceri si sa te bucuri de rezultate:

​Tactici de negociere aplicabile pentru ambele sexe:

·         1. In ce parte a persoanei trebuie sa te asezi cand negociezi si de ce?

Tactici de negociere cu femeile:

·         2. ”Problema e simpla” = raspuns gresit pentru femei in negociere!

·         3. Studiu de caz: cum sa NU ratezi o negociere importanta cu o femeie?

·         4. Cum negociezi cu femeie, ce sa faci si ce sa nu faci?

·         5. Negocierea femeie-femeie: aspecte interesante

Tactici de negociere cu barbatii:

·         6. Negocierea unui deal mare cu un barbat

·         7. Cum negociezi in mod inteligent cu un barbat?

·         8. Negociezi cu barbati? Afla ce NU trebuie sa faci sau sa zici!

·         9. Care sunt cele 3 avantaje pe care barbatii (le au) le pot avea in negociere

10. Aspecte cheie in negocierea barbat-barbat

10 lectii video de negociere

Tactici de negociere aplicabile pentru ambele sexe

VIDEO 1. In ce parte a persoanei trebuie sa te asezi in negocieri si de ce?

Care este pozitia avantajoasa pe care e bine sa o adopti in orice discutie sau negociere, cu oricine? E important pentru ca astfel stimulezi in celalalt pozitivism/negativism, trecut/ viitor, compasiune, intelegere/proiectie spre rezultat etc.

VIDEO 2. ”Problema e simpla” = raspuns gresit pentru femei in negociere!

Tentatia barbatilor este de arata cat de grozavi si increzatori sunt, denigrand in mod inconstient capacitatile femeii din fata lor. Iata un exemplu concret dezvaluit de John Gray.

VIDEO 3. Studiu de caz: cum sa NU ratezi o negociere importanta cu o femeie?

John Gray povesteste cum a pierdut o negociere importanta, poate cea mai importanta, si care este lectia pe care a invatat-o de acolo referitoare la abordarea intr-o negociere.

VIDEO 4. Cum negociezi cu femeie, ce sa faci si ce sa nu faci?

Iata cateva tactici de negociere de baza pentru a comunica eficient intr-o negociere cu o femeie. Tine cont de aceste mici si importante detalii pentru orice femeie!

VIDEO 5. Negocierea femeie-femeie: aspecte interesante

Simtul intuitiv al femeii identifica imediat tipul de femeie care se afla in fata sa si cum trebuie abordata. Sunt femei care si-au dezvoltat partea masculina foarte mult si atunci trebuie comunicat putin diferit. John Gray explica exact cum in acest video.

VIDEO 6. Negocierea unui deal mare cu un barbat

Cand vorbim de riscuri mari intr-o negociere, aboradarea fata de un barbat se schimba putin decat abordarea clasica bazata pe evidentierea rezultatelor si solutiilor.

VIDEO 7. Cum negociezi in mod inteligent cu un barbat?

Sunt anumite lucruri, punctuale, care ii stimuleaza pe barbati si care ii determina sa aiba incredere in tine astfel incat sa colaboreze cu tine sau sa cumpere de la tine. Nu sunt foarte multe, dar esentiale, atat pentru barbati, cat si pentru femei 🙂

VIDEO 8. Negociezi cu barbati? Afla ce NU trebuie sa faci sau sa zici!

De multe ori femeile trateaza barbatii intr-o negociere asa cum si-ar dori ele sa fie tratate. Ceea ce este gresit, din pacate. Iata cum interpreteaza barbatii ceea ce-i intrebi sau ce le spui.

VIDEO 9. Care sunt cele 3 avantaje pe care barbatii (le au) le pot avea in negociere

Instinctiv, un barbat intelege un alt barbat si astfel negocierea decurge natural. Acest lucru nu este valabil daca acesta negociaza cu o femeie decat daca invata cateva lucruri de abordare si atunci va avea un avantaj mai mare decat orice alta femeie care va negocia cu ea 🙂

VIDEO 10. Aspecte cheie in negocierea barbat-barbat

Exista fraze magice pe care, daca le adresezi unui barbat in cadrul unei negocieri, vor avea efecte la fel de magice:). Nu este vorba de manipulare, ci de comunicare eficienta si de tactici de negociere care functioneaza.

Imi doresc ca macar o parte din aceste tactici de negociere (poate toate, de ce nu!) iti vor fi de folos. Daca ai urmarit aceste lectii video in timp util, poate mai reusesti sa prinzi un loc si sa il intalnesti pe John Gray LIVE, în data de 17 Noiembrie 2015. Detalii complete prin click aici! 

Totodata, daca vreti sa te perfectionati in arta negocierii, si vrei sa iti dezvolti o cariera in domeniul personal sau business coching-ului, sau vrei sa iti dezvolti la un nivel superior abilitatile de leadership, iti recomand cu mare caldura programul „Coach pentru Campioni” care se desfasoara in 6 orase. Click aici pentru detalii.

Iar daca tu crezi ca aceste mici filmulete video-lectii de negociere le-ar fi de folos si altora fa un Share pe orice retea iti este mai comod! Iti multumesc!
 

Jay Abraham, Expertul de Marketing #1 Mondial LIVE, la Londra, 4-5 Noiembrie 2015

„Billion Dollar Man” (Omul de 1 miliard de dolari) – JAY ABRAHAM, expert de renume mondial in marketing strategic recunoscut ca #1 Genius Marketing, va fi in Europa, la Londra, pe 4-5 Noiembrie pentru a sustine un training intensiv de 2 zile

Celebrul Jay Abraham, este fondator si CEO al Abraham Group, Inc. (Los Angeles, California), autor a 3 best-seller-uri si a mai multor programe audio dedicate marketingului si managementului. Este autorul a numeroase articole si interviuri in cele mai cotate reviste de business si marketing din lume.

Jay si-a dedicat intreaga cariera rezolvand probleme si salvand companii. Cu cei peste 10.000 clienti in cele peste400 de industrii din intreaga lume, cu care a lucrat, Jay a studiat si a gasit mereu rezolvarea oricarei provocari sau intrebari cu care s-a confruntat, pentru orice tip de afacere.

Consultant strategic pentru Kairos Society/Kairos Global Summit, dar si consultant permanent al unor celebritati precum Dave Asprey (Fondatorul si CEO-ul Bulletproof Coffee), Tony Robbins, Daymond John, Ramit Sethi s.a., Jay Abraham detine capacitatea indiscutabila de a mari cifra de afaceri si succesul oricarui business. De altfel, Forbes l-a numit „The Real Thing” si l-a listat in Top 5 Executive Coaches din America.

Punctul lui forte este abilitatea e a gandi „way outside the box” sau „way inside the box” pentru ca descopera active nebanuite, oportunitati trecute cu vederea si posibilitati subevaluate. Este autorul a peste 15.000 povesti de succes individuale, castigand pentru clientii sai miliarde de dolari.

Jay Abraham a sustinut seminarii in Anglia, Australia, Bali, Canada, China, Japonia, Malaezia, Singapore si mai mult de 100 de programe in Statele Unite. Anul trecut, in septembrie 2014, Jay Abraham a fost pentru prima oara si in Romania, la invitatia More than Pub — organizatorul Conferintei ‘Marketing in Direct’ , unde a vorbit despre cele patru arii vitale ale imbunatatirii performantelor — Strategie, Inovatie, Marketing si Management.

Ca lider recunoscut prin energie si viziune, Jay Abraham si-a demonstrat de fiecare data capacitatea critica de a stimula gandirea si executia avangardista atat in organizatiile mari, cat si in cele mici. El intelege cum sa se focuseze pe avantajele fiecarei organizatii, in timp ce controleaza si minimalizeaza dezavantajele riscului. Jay beneficiaza de o rara capacitate de a descoperi implicatiile, corelatiile, aplicatiile, oportunitatile si punctele slabe din orice plan de afaceri. A stabilit cu succes relatii benefice cu parteneri strategici importanti, si a dezvoltat planuri de afacere geniale pentru multe companii, prin conceptul strategic de „Power Partnering”.

Munca de o viata a lui Jay a fost dedicata afacerilor in crestere, a avansarii in cariera si a dezvoltarii personale. A cucerit o intreaga generatie de consultanti si experti in marketing, Investors Business Daily spunand probabil cel mai bine: „stie cum sa obtina rezultate maxime cu eforturi minime„. Iar Harvey MacKay (antreprenor legendar si NY Times Best Selling Author): ‘Jay este Magicianul Numarul Unu al Marketingului American.

Timp de 2 zile, la Londra, Jay Abraham, va fi la Londra, unde va sustine un training intensiv de 2 zile dedicat acelor care doresc sa-si dezvolta afacerea le un nivel superior, celor care vor mai mult profit si mai multi bani!

AISucces.ro a devenit partener oficial media si am negociat un pret mai mult decat interesant: £195 in loc de £495 . Poti economisi £300, bani castigati cu care iti platesti transportul dus-intors!!! 

Tichetele la seminariile si mai ales training-urile sustinute de Jay Abraham – Marketing Guru, se vand, de obicei imediat, astfel ca daca tu crezi ca poti sa faci din afacerea ta, in 2016, o afacere cautata de clienti, cu un profit dublu sau triplu, si cu mai multi bani in conturi, decat ti-ai imaginat, atunci beneficia acum de experienta lui Jay Abraham participand la Business Revolution. Inscrierile se pot face online, accesand link-ul acesta, sau pe imaginea de mai jos!

Noul Ads Facebook pentru generare de lead-uri

Daca esti marketer sau doar vrei sa iti promovezi un eveniment, un produs sau serviciu, chiar si pagina de brand a companiei, afla ca Facebook a introdus recent un nou tip de ad care poate fi folosit mult mai eficient in campaniile pentru generare de lead-uri!

Aceste Facebook Lead Ads, usureaza completarea unui formular necesar colectarii de date importante despre potentialii consumatori (adresa de e-mail, numar de telefon, oras, etc.). Practic, folosind acest serviciu nou, utilizatorii vor avea un formular gata completat cu datele introduse in profilul de Facebook, reducand astfel timpul de completare cu 38.5% fata de Continuă lectura „Noul Ads Facebook pentru generare de lead-uri”

Did You Know This 12 Crazy Facts About Jordan Belfort, The Wolf of Wall Street?

Martin Scorsese’s interpretation of Jordan Belfort’s memoir, „The Wolf of Wall Street,” may seem like a wild exaggeration of the 26-year-old millionaire’s life, though the truth is even more outrageous.

As one of the most successful stockbroker con-artists of the 1990s, Jordan Belfort’s memoirs display the „profit-over-all” culture of Wall Street – portraying the lifestyle in all of its „depraved glory.”

Here are the 12 craziest facts about Jordan Belfort’s actual life and career. Continuă lectura „Did You Know This 12 Crazy Facts About Jordan Belfort, The Wolf of Wall Street?”

The Ultimate Entrepreneur EXCLUSIVE – Tony Robbins and Jay Abraham in London

Jay Abraham is the world’s preeminent business growth expert. He is a mammoth force in original thinking and a legend in entrepreneurship circles. His body of work has generated an estimated $9 billion dollars in capital increase (within hundreds of industries). His daily consulting fee is $50K but fans of this program can join the Abraham Mastermind Alliance for free at Abraham.com (1-800-88-12345). Co-hosted by renowned Manhattan entrepreneur, Paul Durante.

and Jay Abraham just recorded at a private event in London. 90 minutes of unabridged Q&A that can catapult your business growth and success. This may be the most powerful program you will ever hear.

LISTEN HERE: Tony Robbins Interviews Jay Abraham (32 min)

The Ultimate Entrepreneur EXCLUSIVE – Tony Robbins and Jay Abraham in London by Iacob Ioan-adrian

PS: If you want more great stuff but you don’t know where to find it, look no further! I love going out and finding the best info online and in books… and then posting about it here. So be sure to subscribe to my FREE weekly newsletter and follow me on Twitter!

Exit mobile version