Tony Robbins & Dean Graziosi – FREE „ONCE A YEAR” Training

FINALLY: Tony Robbins, Dean Graziosi and Russell Brunson Go LIVE Together – „ONCE A YEAR” – To Reveal Their Business Secrets!

Click Here And Reserve Your Seat NOW!

For the first time in their careers, @TonyRobbins, @DeanGraziosi and @RussellBrunson are going LIVE on Thursday, February 27 th at 5pm PST to reveal the “KBB Method”.

And I’m so excited about it I had to share it with you!

Reserve your seat now for this POWERHOUSE training:

👉📲 🔗  http://bit.ly/ReserveYourSeat-NOW 🔗📲👈

And the best part is you don’t have to be an expert or even have a specific skill to start. It’s exactly how Tony got started — a little known secret they will share LIVE 🙂

This is the first time in the 75+ years of their combined careers that Dean, Tony & Russell are going to be teaching this, which means spots are going to fill up faster than they ever have before.

So if you’re ready for that next level of influence, impact, and income then you can’t afford to miss this LIVE training.

You’re going to learn how to take advantage of the $129 Billion Dollar a year industry the same way they have…

Register now, put it on your calendar and do whatever it takes to make sure you’re there LIVE because this is going to be the biggest event in internet history.

PLUS Tony, Dean, and Russell did something really special for those who register today… they filmed a brand NEW, never-before-seen BONUS training that you’ll get instant access to when you register — and it’s going to blow your mind!

You and everyone else who registers will be the ONLY people to ever see this exclusive training.

Go save your seat now, get instant access to your bonus training when you register, and I’ll see you on the LIVE training!

👉📲 🔗  http://bit.ly/ReserveYourSeat-NOW 🔗📲👈

#tonyrobbins #deangraziosi #russellbrunson #entrepreneur #informationera #teach #onlineeducation #speaker #writer #teacher #coach #opportunity #informationproducts #thenewwaytolearn #mintmapmastermind #selfeducation

Cum am obținut un interviu de la DEAN GRAZIOSI. În EXCLUSIVITATE!

…Este primul interviu pe care multi-milionarul american l-a acordat cuiva din Estul Europei.

Pentru cine nu știe încă, Dean Graziosi, este recunoscut ca un antreprenor multimilionar de succes, un investitor în afaceri imobiliare, un filantrop și un autor a șase cărți New York Times best-seller, precum „Millionaire success habits” – carte vândută în milioane de exemplare, care îi învață pe cititori cum pot începe imediat implementarea unor obiceiuri care să le aducă succesul mult-dorit atât în viață, cât și în afaceri.

Underdog Advantage și Millionaire Success Habits, două cărți MUST READ
dacă vrei mai mult de la viața ta pe plan personal, profesional sau relaional

Personal, i-am citit doar ultimele două cărți, Millionaire success habits și Underachiever Advantage. Iar de Dean, am auzit pentru prima oară în urmă 5 sau 6 ani de la Tony Robbins și Joe Polish. Curios din fire și interesat de cele auzite, am căutat să aflu mai multe despre…

Iar în foarte scurt timp aveam să descopăr faptul că Dean Graziosi pune atât de multă pasiune în tot ceea ce face și este atât de dedicat în ai ajuta pe cei din jur, încât mi-am dorit și mi-am promis, într-un fel sau altul, să fac totul ca să îl cunosc și personal!

După ce i-am citit ultimele două cărți, după ce am început să îi urmăresc postările pe social-media, am devenit din ce în ce mai impresionat și interesat de activitatea sa. Și mi-am propus să fac totul posibilul să obțin de la Dean Graziosi un interviu.

Pentru că, sincer vorbind, m-am regăsit foarte mult în mesajele lui și în misiunea pe care și-a asumat-o alături de mentorul meu, Tony Robbins.

Cum am reușit să obțin acest interviu? Cât timp a durat?

Nu, nu a fost ușor! Din august, anul trecut, am trimis peste 50 de email-uri (53 mai exact) până să primesc un răspuns…

Iar răspunsul a venit pe 17 decembrie 2019 sub forma mesajului de mai jos:

Probabil că îți dai seama că pentru mine a fost cel mai frumos cadou de Crăciun…

Iar ce s-a întâmplat până la momentul propriu-zis al interviului (care a fost… ceva ce nu poți înțelege decât dacă îl vezi și îl asculți!) merită de asemeni povestit… Pentru că au mai fost câteva emoții trăite!

Chiar până în momentul planificat pentru a intra în direct! …

P.S. Vrei să vezi cum a fost? Click aici sau pe imaginea de mai jos și urmărește un interviu din care vei avea doar de câștigat! Îți promit! 👇👇👇

P.P.S. Cele 20 min. planificate au fost aproape… 40!!! Iar la final, te așteaptă și o surpriză! 😉

Interviu EXCLUSIV cu Dean Graziosi

Ai curajul să crezi în cuvintele tale!

HAI LA DARE TO SPEAK!

Sunt încântat să te anunț că Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică aduce în prim plan cea de-a IV-a ediție a proiectului Dare to Speak ce te îndeamnă să ai curaj și să crezi, în cuvintele tale!!!

Cea mai veche organizație din cadrul Academiei de Studii Economice din București, SiSC (www.sisc.ro), se mândrește deja cu peste 200 de proiecte, precum Serile Teatrului Studențesc, Spring it, Academia SpEranței, Tap That Job – care au influențat în mod pozitiv viețile studenților în ultimii 22 de ani.

Dare to Speak revine în această primăvară în atenția tinerilor pasionați de Public Speaking. Dare to Speak este un proiect ce adună într-un singur loc studenți și tineri care vor să iasă din zona lor de confort și le oferă oportunitatea de a intra în contact cu speakeri de succes, de a dobândi cunoștințe în acest domeniu și de a se dezvolta pe plan personal.

Misiunea Dare to Speak

Misiunea Dare to Speak este de a promova arta susținerii unui discurs public și de a încuraja studenții să treacă peste neîncrederea în abilitățile lor de oratorie.

Când?

Proiectul se va desfășura în perioada 7-16 mai 2019 la centrul Education Point și va fi împărțit în 4 evenimente cu abordări diferite ale public speaking-ului: Smart Talks, Trust your body, Stand-up for that și Ted & Debate.

Programul

Pe data de 7 mai va avea loc primul eveniment, Smart Talks, în cadrul căruia tinerii vor învăța să construiască un discurs și să își organizeze ideile într-un mod cât mai atractiv și eficient pentru a avea impact asupra publicului.

În cadrul fiecăruia dintre aceste evenimente, studenții vor participa la trainingul sau discursul susținut de un speaker, se vor implica în activități interactive, iar la final vor susține scurte discursuri în legătură cu tema zilei.

Urmează, pe data de 9 mai, al doilea eveniment, Trust your body. Acesta are ca scop facilitarea abilităților de utilizare a limbajului non-verbal. Participanții vor învăța să se folosească de gesturi, mimică și postură penru a-și transmite mesajul.

Pentru cei atrași de arta umorului, aceștia pot participa pe data de 14 mai la Stand-up for that, unde vor învăța cum să capteze și să mențină tenția persoanelor prezente la un discurs folosindu-se de umor.

Ted & Debate va avea loc pe data de 16 mai, iar în cadrul acestui eveniment tinerii vor asista la un discurs de tip TED, apoi se vor implica într-o sesiune de dezbateri în care vor aplica tehnicile de public speaking învățate în cadrul celorlalte evenimente Dare to Speak.

Cât costă?

Participarea este GRATUITĂ, singura condiție fiind respectarea regulamentului. Studenții se pot înscrie în prealabil, pe site-ul https://daretospeak.sisc.ro/, începând cu data de 30 aprilie, sau direct la eveniment.

Nu te-am convins că trebuie să fii acolo? Vezi ce spun o parte din cei care au participat la edițiile anterioare…

Pentru mai multe informații legate de înscrieri, program sau alte detalii, puteți accesa site-ul https://daretospeak.sisc.ro/ sau urmări pagina de Facebook, facebook.com/daretospeak.sisc/, unde echipa de organizare vă stă la dispoziție pentru orice nelămurire sau întrebare.

10 Tickete GRATUITE la 10X Growth Conference 2019

Cel mai mare eveniment din lume adresat antreprenorilor și oamenilor de vânzări, 10X Growth Conference, a ajuns la a 3-a ediție și se va desfășura la Miami, în perioada 1-3 Februarie 2019.

Ca și în anii precedenți, se anunță un regal la care vor participa peste 10.000 de oameni.

Iar unul dintre ei poți fi CHIAR TU!!!

Citește mai departe pentru a afla cum poți participa și tu GRATUIT la 10X Growth Conference 3 Continuă lectura „10 Tickete GRATUITE la 10X Growth Conference 2019”

O INVITATIE EXCLUSIVA de la prof.dr. Constantin Dulcan

Misterul nasterii si calatoria sufletului pe Pamant

Probabil ca despre Profesor Doctor Dumitru Constantin Dulcan, reputatul medic neurolog şi psihiatru care şi-a legat numele de Spitalul Militar Central din Bucureşti, unde a condus secţia de neuropsihiatrie, apoi clinica de neurologie, dar si autorul de cărţi care, odată cu publicarea volumului „Inteligenţa materiei“, un best-seller al anilor `80 care a revolutionat intreaga lume stiintifica – nu se mai pot spune prea multe…

Astfel ca nici eu nu voi spune prea multe, decat ca… Continuă lectura „O INVITATIE EXCLUSIVA de la prof.dr. Constantin Dulcan”

Tehnologia schimbă radical piața muncii:

Doi din trei antreprenori vor să investească în angajați

Cele mai importante abilități căutate de antreprenori la angajații lor sunt învățarea activă, buna exprimare orală și noțiuni de folosire a calculatorului. Opt din zece antreprenori consideră că este foarte important ca angajații să se instruiască la locul de muncă, iar două treimi consideră că firmele se pot adapta la schimbările care vor influența locul de muncă al viitorului doar prin investiții în proprii angajați.

Doi din trei antreprenori (68% din respondenți) cred că investiția în readaptarea și dezvoltarea abilitaților angajaților la cerințele viitorului este cea mai eficientă strategie pentru a avea succes. Alte strategii menționate de oamenii de afaceri sunt ucenicia și programele de internship (64%) sau mobilitatea și rotația angajaților (60% din respondenți), relevă un  nou studiu legat de analiza impactului factorilor disruptivi asupra pietei muncii si asupra nevoilor de dezvoltare a abilitatilor si competentelor personalului din companiile din Romania,  realizat la nivelul întregii țări de Business Days, cea mai mare platforma de business networking din România. Continuă lectura „Tehnologia schimbă radical piața muncii:”

Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc

Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc: percepția privind eșecul, birocrația și lipsa infrastructurii

Principalele concluzii ale studiului de piață  elaborat de Business Days privind nevoile, problemele şi provocările mediului de afaceri din regiunea de est a țării în anul 2016. Cercetarea s-a realizat pe un eşantion de 200 de antreprenori,  manageri şi profesionişti în perioada  15 aprilire – 27 mai 2016, ca preambul în pregătirea celei de-a 23-a ediţie Business Days ce va avea loc la Iasi, pe 29 – 30 iunie. 

Continuă lectura „Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc”

Dr. OZ in România la Gala pentru excelenţă în sănătate

Intr-o premieră absolută pentru România, celebrul realizator al emisiunii „The Dr. Oz Show”, Mehmet Cengiz Oz, cunoscut intregii lumi sub titulatura de Dr. Oz, unde, va participa la Gala pentru excelenţă în sănătate, unde va şi acorda însuşi premii

Gala se va desfasura in seara zilei de 25 mai, de la ora 19:00, fiind un eveniment dedicat exclusiv personalităţilor importante din lumea medicală din România!

Cu ocazia sosirii in România, Dr. Oz va participa însă şi la un eveniment LIVE adresat tuturor Continuă lectura „Dr. OZ in România la Gala pentru excelenţă în sănătate”

Business Days: fiscalitatea, cea mai mare problemă pentru afaceri

Business Day Timisoara 6-7 Aprilie, 2016

Cinci din cele șase principale provocări pentru afacerile din regiunea de vest a României țin, în percepția celor chestionați, de fiscalitate, de birocrație și de corupție, conform unei cercetări realizate în Timiș, Arad și Bihor de Business Days, una dintre cele mai mari platforme de business networking din România. 

Pentru cei mai mulți respondenți chestionați în cadrul cercetării Business Days, principalul factor de succes în afaceri este reprezentat de echipa companiei, această opțiune de răspuns întrunind voturile majorității celor chestionați – cu excepția profesioniștilor, care au indicat inovația drept factorul principal al succesului în business.

În ordinea descrescătoare a voturilor înregistrate, factorii care determină succesul în afaceri au Continuă lectura „Business Days: fiscalitatea, cea mai mare problemă pentru afaceri”

Workshop pentru Manageri – JIM BAGNOLA la Bucuresti

Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare

“Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare”
Eficienta programelor de dezvoltare a angajatilor: cheltuiala sau investitie?

Trainerul NASA, Secret Service si NATO vine la Bucuresti! Jim Bagnola va sustine un workshop gratuit pentru managerii romani

Workshop-ul sustinut de Bagnola este doar o parte a evenimentului de tip Open Day “Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare”;

La acest eveniment vor participa peste 100 de persoane din middle si top management-ul unora dintre cele mai mari companii din Romania;

Sta in natura umana sa uitam ceea ce am invatat daca nu discutam si impartasim cu ceilalti ceea ce am deprins in urma unui training. De exemplu, in SUA, cand un angajat este trimis la un training, managerii il roaga sa impartaseasca ceea ce a invatat cu ceilalti membrii ai echipei. De asemenea, acestia vor comunica echipei ce urmeaza sa se schimbe in urma a ceea ce au invatat.” Jim Bagnola.

Tematica Evenimentului

Americanul Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri motivationali din lume, vine in Romania pentru a sutine, un workshop gratuit pentru managerii autohtoni. Workshop-ul sustinut de Bagnola este doar o parte a evenimentului de tip Open Day “Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare”, organizat de HPDI, companie romaneasca de consultanta in domeniul resurselor umane.
In cadrul evenimentului, Jim Bagnola, alaturi de trainerii HPDI (Petru Pacuraru, Andrei Vacaru si Alexandru Busila) vor dezbate subiecte de interes in domeniul resurselor umane, precum:

  • Tendinte in trainingul american;
  • Diminuarea rezistentei la invatare;
  • De ce unii angajati nu devin mai eficienti dupa un program de dezvoltare;
  • Noi metode de crestere a impactului unui training sau team building asupra participantilor;
  • Manageri, oameni de HR si traineri, de aceeasi parte a baricadei;
  • Responsabilizarea angajatilor;
  • Team building-ul si jocul ca metoda de obtinere a obiectivelor.

Cui se adreseaza acest workshop-uri?

Aceste workshop-uri se adreseaza atat companiilor mari, cu sute de angajati, dar si IMM-urilor care inteleg ca trainingul angajatilor este o investitie, nu o cheltuiala. La eveniment vor participa peste 100 de persoane din middle si top management.
Dupa ce a lucrat cu peste 10.000 de manageri romani, Jim Bagnola va vorbi despre diferenta dintre liderii romani si cei americani.

Diferenta dintre liderii din Romania si cei din SUA consta in experienta lor. Americanii au 200 de ani in plus de democratie si leadership, incurajat de pe bancile scolilor, in antreprenoriat din generatie in generatie. Romania este o tara tanara, cu manageri tineri, iar leadershipul devine usor, usor o parte foarte importanta in educatia acestora” Jim Bagnola.

Despre JIM BAGNOLA

Jim Bagnola este  speaker international si executive coach, este expert in domeniul leadershipului si in „Body-Mind Management”, cu accent pe influenta modelelor de gandire asupra sanatatii, fericirii, succesului si capacitatii de a conduce.

Printre clientii cu care a colaborat de-a lungul timpului se numara Shell Oil Company, Kroger Company, NASA, US Secret Service, U.S. Department of State, Departamentul Fortelor Aeriene, NATO, Hotelurile Marriott, Siemens, Motorola, Scotiabank (Canada), McEearney Alstons Ltd. (Trinidad), PT ISPAT (Indonezia), Hella, Ecolab, Castle & Cooke (Hawai) si Universitatea din Texas.

Programul evenimentului

13.00- 14.30: Training-ul si diminuarea rezistentei la invatare (Metode, Strategii, Comunicare). In cadrul acestui modul, vor fi abordate modalitatile prin care noile culturi si informatii pot fi abordate si implementate pentru a creste gradul de acceptare in randul participantilor.

Modulul este structurat pe 3 concepte:
1. Cum ar trebui sa arate continutul cel mai usor de asimilat si de introdus in viata de zi cu zi, la nivel personal – Alexandru Busila
2. Strategia organizatiei de a promova si de a introduce noile informatii in cultura organizationala – “Culture eats strategy for dinner” – Petru Pacuraru
3. Principii cheie in comunicarea schimbarii la nivel personal si organizational. Pericole si avantaje – Andrei Vacaru;

14.30-14.45: Coffee Break;

14.45-16.45: Team Building. Jocul ca metoda de atingere a obiectivelor. Doua ore cu activitati de team building si analiza impactului asupra participantilor. Rolul follow-up-ului si a implicarii HR-ului in prelungirea efectelor. – Echipa de facilitatori HPDI;

16.45-17.00: Coffee Break;

17.00-18.30: Conferinta Change Management. Bariere in invatare. Ce impiedica obtinerea rezultatelor. Cum cuantificam eficienta. Cine poarta responsabilitatea succesului si esecului in procesul de invatare si schimbare. Diferente intre Romania si Statele Unite. – Jim Bagnola;

18.30-19.00: Sesiune de vanzare de carte si autografe Jim Bagnola.

Evenimentul „Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare” va avea loc la Hotel Amabasador din Bucuresti, pe data de 25 martie, in intervalul orar 13.00 – 19.00.

IMPORTANT! Reprezentantii mass-media vor avea acces si la trainingurile sustinute în cadrul evenimentului “Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la învatare”.

Va rugam sa confirmati prezenta pana luni, 23 martie, ora 16.00, la telefon 0764.392.429 sau e-mail roxana.grosu@princepspr.ro.  Jurnalistii interesati de interviuri cu Jim Bagnola vor fi programati în ordinea înscrierii.

Exit mobile version