Wine Networking Event 2022

Vino să-l cunoști pe RAFAEL BADZIAG  – autorul bestseller-ului „The Billion Dollar Secret” și Pionierul Comerțului Electronic în Europa, #1 Amazon Best Seller in US, UK, Canada, United Arab Emirates, Brazilia, Germania și alte câteva zeci de țări.

Dacă există un singur eveniment de business și networking la care să participi anul acesta, atunci, acesta este… Wine Networking Event 2022 1 Octombrie, Polaris Grand Salon, Suceava, România

Ești pregătit să înveți „direct de la sursă” principiile pe care le urmează antreprenorii care ajung să devină miliardari?

Ești pregătit să întâlnești profesioniști ca tine și să stabilești relații pentru dezvoltarea unor poțențiale parteneriate de afaceri?

Te simți pregătit și determinat să-ți duci afacerea și nivelul de networking la nivelul următor?

 IMPORTANT DE REȚINUT!!!

  WINE NETWORKING EVENT este un eveniment pentru profesioniști, antreprenori și proprietari de afaceri mici (start up-uri) mijlocii și mari (la fel de potrivit însă este și pentru iubitorii de networking și stabilirea de relații cu potențial!)

  WINE NETWORKING EVENT a fost desemnat ca „Cel mai apreciat eveniment de Networking din Europa” și a fost premiat cu titlul de :”Cel Mai Bun Proiect de Dezvoltare Economică din anul 2018”.

WINE NETWORKING EVENT este un eveniment de business unde profesioniștii și oamenii de afaceri se întâlnesc și interacționează în mod activ pentru a lega relații de afaceri, a crea și a dezvolta oportunități de afaceri, a realiza un schimb de informații și a identifica potențialii parteneri de business.

TEMA EVENIMENTULUI : BORDERLESS – FĂRĂ LIMITE! 

Permite-mi să-ți prezint pe scurt speakerii care vor fi prezenți pe 1 Octombrie 2022 la Suceava, pentru a-ți împărtăși din experiența lor și cu care vei putea interacționa în pauzele de networking, la degustarea de vinuri sau la final, în cadrul Cinei VIP:

 RAFAEL BADZIAG

Business angel mondial, expert în Psihologia Antreprenoriatului și pionierul comerțului electronic în Europa prin fondarea în 1998 a Raddiscount.de din camera sa de cămin. Rafael Badziac a susținut una dintre cele mai populare discuții TED din toate timpurile: “Impossible is easier than you think!” Aparițiile sale la NBC, ABC, CBS, FOX, cât și în USA Today sau Wall Street Journal, i-au creat cadrul perfect pentru crearea NoLimits.co și Indywidualista.pl, blog de top din prima zi de lansare. Totodată, împreună cu Brian Tracy, este coautorul bestseller-ului de pe Amazon “Ready, Set, Go!” și câștigător al premiului Quilly. În prezent scrie pentru Billionaire Mentor Magazine și este implicat într-un proiect outstanding de carte care reunește peste 20 de miliardarii de nivel global.

ARGENIS ALEXANDER ANGULO PARRA

Cu o participare activă la 10 Congrese Mondiale JCI și la 19 Conferințe Zonale JCI, actualul președinte mondial JCI, Ph.D. Argenis Alexander Angulo Parra ocupă funcția din 2002 spre care a evoluat din 2001 ca membru JCI Zulia, președinte local în 2008, președinte național în 2011, vicepreședinte JCI în 2014, vicepreședinte executiv JCI în 2019 și asistent executiv principal al președintelui JCI în 2021. Consultant executiv în consiliile de administrație al grupurilor de afaceri globale și posesor al distincțiilor de merit din partea George Washington University cât și a University of Pennsylvania, în prezent este și coordonatorul Politics Center Academy din cadrul Florida Global University.

ȘTEFAN MANDACHI

Nominalizat la JCI TOYP Romania 2021 și cunoscut că suceveanul care a construit primul metru de autostradă din Moldova, Ștefan Mandachi este fondatorul mai multor francize, printre care și cel mai mare lanț de restaurante cu specific grecesc de tip servire rapidă din România și estul Europei, „Spartan”, care din 2012 până în 2020 a devenit una dintre cele mai dezvoltate francize din Romania cu un număr de 55 restaurante la nivel național și pe locul III în categoria restaurantelor tip fast-food după McDonalds și KFC. Cu toate că a profesat în primii ani după absolvire ca avocat, activitățiile antreprenoriale începute chiar din timpul facultății l-au determinat să se focuseze pe ceea ce știe să facă cel mai bine: dezvoltare și antreprenoriat.

ILINCA BERINDE

Semifinalistă a Campionatului European de Dezbateri Universitare 2021, Ilinca Berinde este o tânără antreprenoare cât și unul dintre cei mai tineri coachi atestați în 2022 de International Coaching Federation, cu sediul în Statele Unite ale Americii. Chiar dacă locuiește în afara granițelor, Ilinca își dorește să fie un membru activ al direcționării României spre progres, prin materializarea scopului care îi definește cariera de coach: dezvoltarea oportunitățiilor educaționale pentru tineri prin identificarea potențialului personal și profesional.

ZOLTAN VERES

„Să ajut cât mai mulți oameni prin intermediul inteligenței emoționale, să îi învăț să confrunte problemele care-i îi țin în loc, pentru a trăi o viață conștientă, în care să-și atingă potențialul maxim”, este misiunea declarată a lui Zoltan Veres, co-fondator Refleqt, companie care dezvoltă platforme multidisciplinare de cursuri. Expert în modelul de dezvoltare “Six Seconds”, până în prezent a susținut peste 800 de conferințe, prezentări, workshop-uri, webinarii și traininguri, la care au participat până acum peste 70 de mii de persoane.

ROMEO CREȚU

Fondatorul proiectului pentru liceeni „Dăruiește pentru Educație! – Pasiune + Acțiune = Rezultate”, proiect al cărui obiectiv este încurajarea liceenilor din toată țara să-și descopere pasiunile și să le monetizeze, pentru binele comun, Romeo Crețu este human developer de peste 25 de ani și Maestru Reiki, dedicat dezvoltării companiilor care doresc să obțină rezultate sănătoase pe termen lung.

Acum, dă-mi voie să îți adresez o întrebare…

Crezi că merită să participi la acest eveniment?

Eu zic că DA! Pentru că participând la acest eveniment de înaltă clasă vei avea:


 Certitudinea că investești într-un eveniment de calitate, care îți oferă exact ceea ce cauți;

 Îți poți promova afacerea către cel puțin 200 de persoane unde vei intercaționa și relaționa direct;

 Poți identifica soluții pentru creșterea/dezvoltarea afacerii tale;

 Cunoști posibili parteneri, clienți, furnizori;

 Inițiezi noi relații de parteneriat și/sau comerciale;

 Faci schimb de idei, resurse, informații;

 Temele abordate de speakeri sunt de actualitate, informațiile livrate fiind de interes pentru orice antreprenor sau angajat.

 Identifici noi oportunități de afaceri și noi piețe.

ÎN PLUS, ORGANIZATORII PUN LA BĂTAIE ȘI NUMEROASE PREMII ȘI O TOMBOLĂ!

Fiecare participant la eveniment are dreptul de a participa la o Tombolă organizată de JCI Suceava. Această tombolă este susținută de premii oferite de sponsorii noștri în valoare totală de peste 40.000€.

Participanții au oportunitatea de a se înscrie la o tombolă susținută de partenerii noștri:

 Zoltan Veres Refleqt – premii în valoare de 10.300 €
 Cristina OnofreiComunic Altfel – reduceri traininguri în valoare de 5.349 €
 Dan BerindeCoaching Partners – premii în valoare de 5.200 €
 Călin IepureBizz Club România – premii în valoare de 4.000 €
 Romeo TanasiciucINsideHR – Programul de training LEADERSHIP Essentials în valoare de 2.600 €
 Cristian OnețiuAntreprenor Top 500 Forbes – premii în valoare de de 2.450 €
 Angel Răducanu – Angel Raducanu Coach Trainer Consultant – premii în valoare de 1.840 €
 Laszlo Pacso – Business Days – premii în valoare de 1.790 €
 Andy Szekely – Arhitect în educație – Programul Speaker Elite în valoare de 1.700 €
 Cristian Cuciureanu – Profit by Leadership – premii în valoare de 1503 €
 Nathanael Gramesc – Leminuscus – premii în valoare de 1.400 €
 Adrian IacobGo4Success Online – premii în valoare de 1.200 €
 Carmen Fediuc – Expert Fonduri Europene – premii în valoare de 1000 €
 Robert Răducanu– Business & Life Coach – premii în valoare de 1000 €
 Club InBusiness Suceava – premii în valoare de 600 €
 Doru Biliuta – Titan Digital – premii în valoare de 500 €
 Adrian Dragomir – platforma Termene – premii în valoare de 500 €
 Andrei Drișcu – Dridac – premii în valoare de 400 €
 Romeo Crețu – cărți și sesiuni de coaching – premii în valoare de 400 €
 Cristi Tudorescu – Business Insights & Investors Club – premii în valoare de 300 €

Detalii bine de știut despre sponsori cât și despre specificațiile premiilor le găsiți pe pagina de web a JCI Suceava www.jcisuceava.ro

AGENDA EVENIMENTULUI

16:00-16:20 ~ Deschidere Eveniment
16:20-16:30 ~ Speaker Argenis Agulo, Președinte JCI Mondial
16:30-16:55 ~ Speaker Zoltan Veres, Coach, Speaker și Scriitor
16:55-17:30 ~ Degustare Vin si Networking
17:30-18:00 ~ Speaker și Coach Ilinca Berinde
18:00-18:20 ~ Speaker Romeo Crețu
18:20-18:40 ~ Speaker Ștefan Mandachi, Antreprenor și Investitor
18:40-19:40 ~ Speaker Rafael Badziag, Antreprenor, Scriitor și Investitor
19:40-20:00 ~ Networking
20:00-21:00 ~ Gala TOYP
21:00-22:00 ~ Premii și tombola
22:00-02:00 ~ Festivitate inchidere

TAXĂ PARTICIPARE

 EARLY BIRD = 588 lei*
* până pe 20 septembrie 2022

 Preț Bilet= 735 lei*
* începând cu 21 septembrie 2022

ÎNSCRIERILE: se pot face completând formularul de mai jos:


X-Ray I Prezenteismul

Experţii în sănătate publică, precum și cei din mediul academic aduc în PREMIERĂ absolută în România: primul studiu care poate crește productivitatea muncii

Premieră Absolută în România: Primul Studiu Care Poate Crește Productivitatea Muncii

Experţii în sănătate publică, precum și cei din mediul academic au ajuns la concluzia că perioadele îndelungate în poziția așezat pe scaun, reprezintă o cauză importantă pentru apariţia durerilor musculo-scheletale, herniilor de disc, boli cardiovasculare, disfuncţii de circulaţie periferică (TVP), chiar și cancer ovarian sau de colon. Toate aceste afirmații avându-șu substratul științific în cadrul numeroaselor studii internaționale de specialitate.[1][2][3]

           În acest context şi pe fondul lipsei de informaţii concrete cu privire la modul în care productivitatea la locul de muncă poate scădea dacă apar probleme fizice, RestartiX – prima platformă de fizioterapie asistată online din România, în colaborare cu specialişti din cadrul unor universităţi de renume din ţară, au demarat în premieră un studiu ce și-a propus un eşantion de peste 10.000 de angajaţi ce au diverse profesii ce necesită munca în poziția așezat.

         

Cea mai amplă cercetare de acest fel din România se va derula pe parcursul a 12 luni şi îşi propune să observe relaţia dintre orele prelungite de stat pe scaun, la birou, şi productivitatea angajaţilor ce lucrează atât în mediul privat cât și în cel de stat.

           “Am creat o formă de evaluare prin care dorim să analizăm relaţia între poziţia aşezat şi productivitatea unui angajat. Avem toate motivele să credem că această legătură există, însă nu ştim exact cât de mult afectează productivitatea, statul pe scaun. Subiectul este unul  extrem de important, deoarece un impact între 5 și 20% asupra productivităţii angajaţilor la o companie cu o mie de angajaţi, poate reprezenta pierderi de milioane sau chiar zeci de milioane de euro, anual.”,  susţine Alexandru Ilie, iniţiatorul studiului de specialitate.

            Într-o fază preliminară, dintr-un prim eşantion format din 87 de angajaţi care lucrează la o companie multinaţională, a reieşit faptul că 72% muncesc peste 8 ore/zi, stând pe scaun, iar 75% dintre aceștia au acuzat dureri la nivelul coloanei vertebrale, în special în regiunea lombară, din această cauză productivitatea acestora fiind afectată în medie cu 17.5%.

            Acest studiu, vizează să pună bazele unei metode unice de combatere a sindromului de Prezenteism, considerat cel mai mare inamic al productivității datorat randamentului scăzut nedeclarat al angajaților.

Echipa interdisciplinară, condusă de către co-fondatorul platformei RestartiX, Ph. Md. Alexandru Ilie, este formată din: Radu Predoiu – doctor în psihologie, expert în statistică, conferențiar universitar – catedra Metodologia Cercetării Științifice, UNEFS Bucureşti; Alexandru Pândaru – medic specialist în recuperare medicală; Prof. PhD. Habil. Germina Alina Cosma – directorul Departamentului Teoria şi Metodica Activităților Motrice din cadrul Universităţii din Craiova.

              Companiile care doresc să participe la realizarea acestui demers ştiinţific vor primi, gratuit, atât o interpretare statistică a datelor obţinute, cât şi consultanță de specialitate pentru a putea media problemele constatate.

               Reprezentanţii mediului privat și de stat din România sunt aşteptaţi, pe data de 2 Noiembrie, la evenimentul gratuit “X-Ray Productivity  – Creşte randamentul şi eficienţa companiei”, desfășurată în mod hibrid atât online cât și fizic la Hotel Pullman din Bucureşti.

                Evenimentul are ca obiectiv să ofere strategii de identificare și combatere a “inamicului invizibil“ ce afectează productivitatea – sindromul de Prezenteism.

              Rezervari si/sau informaţii suplimentare despre eveniment pot fi consultate si pe pagina oficială https://x-ray.ro/.

Mai multe detalii despre studiul derulat de RestartiX se pot obţine la adresa de e-mail studiu@restartix.ro sau la numărul de telefon 0766.317.005.

Alexandru Ilie (https://alexandruilie.ro/) este co-fondatorul platformei RestartiX, iar din 2009 este licențiat în Kinetoterapie și Motricitate specială, Specialist în dinamometria computerizată și Expert în Fizioterapie.

RestartiX (www.restartix.ro) este prima platformă de educație și prevenție în sănătate din România, ce oferă servicii medicale în sistem de telemedicină, elemental-cheie fiind terapia durerii non-chirurgicale. Echipa medicală înglobează patru specializări: Medicină de Recuperare, Fizioterapie, Psihologie, respective Diabet, Boli Metabolice și Nutriție.

X-Ray este un brand marca RestartiX care a luat naștere tocmai datorită schimbării stilului de viață și modului de lucru al angajaților din mediul corporate, în urma ultimelor evenimente globale. Principalul nostru obiectiv îl reprezintă creșterea nivelului de productivitate a angajaților prin combaterea sindromului ce le afectează subtil starea de sănătate.


  1. Bailey D.P., Hewson D.J., Champion R.B., Sayegh S.M., ”Sitting Time and Risk of Cardiovascular Disease and Diabetes: A Systematic Review and Meta-Analysis”, 2019 Sep.
  2. Hikaru I., Norie S., Taiki Y., Atsushi G., Taichi S., Hiroyuki K., Shigeru I., Manami I., Motoki I., Shoichiro T., ”Occupational sitting time and subsequent risk of cancer: The Japan Public Health Center‐based Prospective Study”, 2020 Mar.
  3. Gregory G., Billy M.D., Susan K., Lemieux, PhD., Mosuk X.C., PhD., ”Lumbar Disc Changes Associated with Prolonged Sitting”, 2014 Mar.

Tony Robbins & Dean Graziosi – FREE „ONCE A YEAR” Training

FINALLY: Tony Robbins, Dean Graziosi and Russell Brunson Go LIVE Together – „ONCE A YEAR” – To Reveal Their Business Secrets!

Click Here And Reserve Your Seat NOW!

For the first time in their careers, @TonyRobbins, @DeanGraziosi and @RussellBrunson are going LIVE on Thursday, February 27 th at 5pm PST to reveal the “KBB Method”.

And I’m so excited about it I had to share it with you!

Reserve your seat now for this POWERHOUSE training:

👉📲 🔗  http://bit.ly/ReserveYourSeat-NOW 🔗📲👈

And the best part is you don’t have to be an expert or even have a specific skill to start. It’s exactly how Tony got started — a little known secret they will share LIVE 🙂

This is the first time in the 75+ years of their combined careers that Dean, Tony & Russell are going to be teaching this, which means spots are going to fill up faster than they ever have before.

So if you’re ready for that next level of influence, impact, and income then you can’t afford to miss this LIVE training.

You’re going to learn how to take advantage of the $129 Billion Dollar a year industry the same way they have…

Register now, put it on your calendar and do whatever it takes to make sure you’re there LIVE because this is going to be the biggest event in internet history.

PLUS Tony, Dean, and Russell did something really special for those who register today… they filmed a brand NEW, never-before-seen BONUS training that you’ll get instant access to when you register — and it’s going to blow your mind!

You and everyone else who registers will be the ONLY people to ever see this exclusive training.

Go save your seat now, get instant access to your bonus training when you register, and I’ll see you on the LIVE training!

👉📲 🔗  http://bit.ly/ReserveYourSeat-NOW 🔗📲👈

#tonyrobbins #deangraziosi #russellbrunson #entrepreneur #informationera #teach #onlineeducation #speaker #writer #teacher #coach #opportunity #informationproducts #thenewwaytolearn #mintmapmastermind #selfeducation

URMEAZĂ CEL MAI REVOLUȚIONAR PROIECT…

Suntem Parteneri cu Dean Graziosi , Tony Robbins și Russell Brunson

Da, da, da!

Îmi face o nespusă bucurie să anunț și să strig în gura mare că am ajuns și această minunată zi în care să pot spune public că am început o colaborare cu Dean Graziosi, Tony Robbins și Russell Brunson!!! 

Despre ce proiect unic și revoluționar este vorba îți voi spune imediat!

Mai înainte însă, dă-mi voie să îți adresez o întrebare... retorică!

Ai vreun mentor sau, cum se spune mai nou, un influencer despre care poți spune cu mâna pe inimă că, de când îl urmărești și îi urmezi sfaturile, ți-a schimbat pur și simplu modul de viață, modul de a gândi, modul de a vedea viața, in general?

Indiferent că impactul cu acea persoană a avut ca rezultat o schimbare majoră sau doar un simplu pas către ceva mai bun în viața ta...

Răspunsul, cu siguranță, nu poate fi decât unul afirmativ!... Din acest motiv am și spus că este o întrebare retorică!

Tot ce ni se întâmplă în viață urmează un anumit ciclu bine controlat... Precum cel al anotimpurilor,  deși uneori, pot să apară și evenimente neașteptate. Ca majoritatea oamenilor,și eu, până în urmă cu ceva timp, le puneam pe seama întâmplărilor... Sau a NOROCULUI!

Asta, până ce am înțeles că în viață, NIMIC nu este întâmplător... și că totul are un rost ce urmează un curs firesc dat de natura lucrurilor pe care le facem și a intențiilor pe care ni le punem!

Știu că pare un pic cam filozofic sau supranatural ceea ce spun, dar crede-mă, este purul adevăr!

...Și apropo de asta, nu cred că este vorba în ceea ce facem despre noroc sau coincidență! Dar, chiar dacă ar fi, îmi place modul cum a definit lucrul acesta Einstein,

Coincidenţa este felul lui Dumnezeu de a rămâne anonim.”

Acum, lăsând la o parte filozofia și revenind „la oile noastre” - proiectul din care am fericita bucurie și onoare de a face parte alături de trei dintre cei mai apropiați mentori ai inimii mele – este vorba de un proiect care are legătură directă cu ceea ce mi-am ales și eu să fac în urmă cu aproape 10 ani: educația și dezvoltarea gândirii în modul strategic, analitic și antreprenorial!

Probabil că știi, sau nu, o sumă uriașă de peste 4.000 de dolari este cheltuită în fiecare secundă pe produse informaționale.

Și nu vorbesc aici de cursuri plătite pentru facultate! De fapt, despre învățământul tradițional (așa cum îl știm cu toții și cum a fost conceput specific pentru era industrială), s-ar putea spune că e pe cale de dispariție. Iar asta, fără ... nici o glumă!

Citind această informație și făcând un calcul simplu, am realizat că o mare parte din oameni din întreaga lume îi plătesc pe alții pentru a învăța ceva. Iar asta, la o rată de ~ 355 milioane dolari pe zi!!!

Lumea se află într-o schimbare vizibilă și accentuată! O schimbare ce pornește de la mentaliate și educație pentru care noi, și semenii noștri  plătim pentru informații la o rată incredibilă!

Dar ghici cine sunt profesorii "Noii ere"?

EU, TU...

Pentru că știu, că la fel ca și mine ești foarte bun la ceva, ești pasionat de ceva, dar, mai mult decât atât, că există alți oameni care ar plăti să știe ceea ce știi tu!

Dacă ești la fel ca și mine, cu siguranță ai un mentor (cel puțin!) și cu siguranță că atunci când vrei să înveți ceva nou, cauți să înveți de cel mai bun în materie. De la cineva care a trecut prin toate încercările și a făcut toate greșelile posibile...

Dean Graziosi, Tony Robbins și Russell Brunson sunt trei oameni ca și noi. Mai înainte de a fi antreprenori cunoscuți în lumea întreagă sunt oameni care au o familie, copii, prieteni și o viață privată normală...

Au ales, ca și mine, ca și tine și ca mulți alții dintre noi de altfel, să-și împărtășească experiențele și cunoștințele acumulate semenilor printr-un mod de educație relativ nou, dar cu rezultate în ceea ce privește productivitatea și eficiența, maxime!  

Prin acest proiect ce va fi lansat curând, Dean, Tony și Russell vin cu un mod de abordare nou prin care te ajută să extragi toate cunoștințele pe care le-ai acumulat de-a lungul timpului pentru a le împărtăși celor care au nevoie de ele!

Lumea nu va mai fi niciodată cum a fost...

Nu glumesc deloc atunci când afirm că am fost mai mult decât încântat când am primit propunerea de a fi partener în acest program! Asta reprezintă o dovadă a faptului că toată activitatea pe care am depus-o în ultimii 10 ani nu a fost în zadar!

Sunt sigur că și tu vei fi la fel de entuziasmat ca și mine atuci când vei afla anunțul oficial de deschidere a Programului (care va veni cât de curând!) 🙂

Nu se întâmplă ca de multe ori să fim prea încântați de ceva...

Și nu glumesc deloc atunci când spun că anunțul pe care îl voi face în curând va aduce o schimbare mare... Nu doar în viața ta, dar mai ales, în viața celor dragi din jurul tău!

Fii atent la articolele pe care le voi publica în zilele următoare și fii printre primii care vor beneficia de ceva... ce te poate pune pe gânduri! (ca să nu fac promisiuni prea bombastice!) 🙂

P.S. Îți las la final, câteva extrase din publicațiile internaționale:

 „While the world has had the most exponential growth in the last 100 years, from cars, planes, technology, internet and mobile devices - the only thing that has changed in the education system since 1920 is the blackboards are now white.. ” - Eric Sheninger, International Center for Leadership in Education (USA) for Business Insider

 "Forget blue collar and white collar and look for "New Collar" and this is people that didn't go to college or did andwent ahead and got specialized knowledge and are immediately hireable.” - Jeanie Romney the CEO of IBM  
 „You don't need permission to share your skill, knowledge or expertise for impact and profit.” - FORBES

 „If winter hits (Down economy) people will scramble for specialized knowledge”, Reuters Agency

 „The world, employees and industry has no more room for people with general knowledge. It's hungry for specialized knowledge... and the world (You the listener) can solve this problem by learning the blueprint to extract what you know, share it, impact and profit...” - Money. USA News

[VIDEO] Business Focus Iași 2019

– Evenimentul de Afaceri al Anului în Moldova

Scurte note și idei de la 23 dintre speakerii din Conferințe

Probabil că ai auzit că în urmă cu câteva zile, miercuri 10 aprilie 2019, la Iași s-a desfășurat Business Days Focus 2019, probabil cel mai mare eveniment de afaceri al anului din Moldova!

Dar… dacă din diferite motive obiective ai ratat participarea la cele două conferințe mari de afaceri de la Business Days Focus Iași 2019…

Sau..

Poate că ai fost în sala de conferințe dar ți-ai dori să revezi și să retrăiești acele momente în totalitate…

Continuă lectura „[VIDEO] Business Focus Iași 2019”

O INVITATIE EXCLUSIVA de la prof.dr. Constantin Dulcan

Misterul nasterii si calatoria sufletului pe Pamant

Probabil ca despre Profesor Doctor Dumitru Constantin Dulcan, reputatul medic neurolog şi psihiatru care şi-a legat numele de Spitalul Militar Central din Bucureşti, unde a condus secţia de neuropsihiatrie, apoi clinica de neurologie, dar si autorul de cărţi care, odată cu publicarea volumului „Inteligenţa materiei“, un best-seller al anilor `80 care a revolutionat intreaga lume stiintifica – nu se mai pot spune prea multe…

Astfel ca nici eu nu voi spune prea multe, decat ca… Continuă lectura „O INVITATIE EXCLUSIVA de la prof.dr. Constantin Dulcan”

Prima ediție Business Days 2018

Business Focus Iași 2018, 
28 Martie, Hotel Internațional Iași

Prima editie a seriilor de evenimente Business Days cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, se va desfasura in data de 28 martie 2018, la Hotel International Iasi. La eveniment vor participa 50 cei mai importanti speakeri si profesionisti din Romania cu recunoastere internationala si  expertize foarte bune in domenii ca management, marketing, HR&Leadership, vanzari comunicare, alaturi de 350 de reprezentanti ai mediului de business local si regional.
 

Ce  aduce nou Business Focus la Iasi?

I. MASTERCLASS-URI

4  masterclass-uri de nivel avansat, care se adreseaza persoanelor de decizie: manageri generali, CEO si antreprenori, dar si managerilor de marketing din regiune, directorilor comerciali , fiecare cu un numar limitat de 40 de locuri:

 Mastercalass #1: Mecanisme de auditare si reorganizare a afacerii   

  • Ofera instrumente concrete, cu rezultate reale in procesul de reorganizare al comaniei:  
  • Acces la Metodologie si mecanisme de auditare: 
    • MOA: Matricea Organizarii Activitatilor
  • Acces la softuri profesionale
    • Soft auditare climat, Kruger Climate Diagnosis; 
    • Soft auditare departamente; 
    • Soft auditare structura organizatorica; 
    • Soft auditare 360°; 
    • Soft mapare legaturi structurale si stabilire work flow interdepartamental; 
  • Plan strategic de reorganizare a afacerii;  
  • Este important ca participantii sa vina cu un laptop si un stick formatat NTFS, pentru a putea prelua intreaga metodologie. 
  • Masterclass-ul va fi sustinut de  Petre Nicolae, consultant in reorganizarea si remodelarea unei afaceri, care a costruit cea mai eficienta metodologie de consultanta in acest proces, recunoscut drept Consultantul anului 2017, la Gala Business Days 2018

 Masterclass #2: Inovatie si diferentiere

  • Inovarea și dezvoltarea de noi produse, motivele pentru eșecuri și succese ale noului produs
  • Dezvoltarea de produse noi: generarea de idei, screening-ul ideii, dezvoltarea conceptului
  • Echilibrarea costurilor de disponibilitate la plată (WTP) și a resurselor
  • Impactul digital asupra WTP în setările B2B și B2C
  • Cum să răspunzi disrupției prin accesarea instrumenteleor ca lean startup and design thinking
  • Examinarea oamenilor, proceselor și a filosofiei pe care companiile le-au stabilit pentru a naviga în incertitudinea unei ere digitale
  • Încorporarea de la lean startup, design thinking, metodologii agile și inovații de model de afaceri pentru a înțelege cum să dezvoltați inovațiile care vor crea o creștere viitoare
  • Elaborați un plan de acțiune personal și de echipă pentru a genera noi idei și a le transforma în noi afaceri sau soluții interne
  • Digitalizarea oferă valori proporționale
  • Oportunități de convergență a industriei
  • Imaginea de ansamblu: crearea de valori și capturarea valorii
  • Disrupția conduce la schimburi în crearea de valoare și dimensiunea pieței

Masterclass-ul va fi sustinut de Dan Mocanu,  practician acreditat Blue Ocean Strategy și paradigma nouă pentru performanță și antrenor profesionist al Federației Internaționale de Coaching. Din 2004, Dan a generat performanțe cu sute de antreprenori, directori, senior manageri și oameni cheie din peste 150 de companii locale și multinaționale în proiecte de dezvoltare a afacerilor prin transformarea culturii organizaționale.

Masterclass #3: Strategii avansate de pozitionare a brandului  dedicat managerilor de marketing , specialisti de marketing , antreprenorilor, directorilor comerciali

  • Addictive-Strategy este un proces de pozitionare “world class”, intuitiv si simplu de  utilizat, care:
    • Ofera pasii structurali procesului de dezvoltarea a strategiei de brand; 
    • Ajuta in discriminerea alegerilor si decziilor referitoare la viitorul marcii; 
  • Ofera acces la tool-uri superioare de pozitionare: 
    • Brand Relationship Ladder: arata cum dezvoltam relatia intre marca si clientii sai;  
    • Positioning Statement: este folosit in descrierea noii realitati pe care o construim;
  • Acest masterclass este sustinut de Mihai Bonca, expert in strategii avansate de marketing, fost director de marketing la Emag si Ursus. A urmat cursuri de perfectionare in cadrul Executive MBA, la  Oxford University.

 Masterclass #4: Creșterea afacerii 

Adresat in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata, masterclass-ul va aborda ca teme:
  • Cum alegi unde și cum să concurezi
  • Importanța strategică a branding-ului, direcționarea și poziționarea
  • Economia comportamentală, psihologia consumatorilor și principiile-cheie ale procesului decizional ale consumatorului și managerului
  • Rolul noilor mijloace media, inclusiv riscurile și oportunitățile
  • Metodologia de analiză a identității dvs. de brand și evaluarea consecvenței acesteia
  • Rolul cercetării de piață în dezvoltarea strategiilor
  • Importanța gestionării liniei de produse și a canalului de vânzări pentru a se adapta nevoilor locale
  • Alocarea resurselor către diferite elemente ale mixului de marketing

II. WORKSHOP-URI

9 workshop-uri tematice , care se adreseaza antreprenorilor, managerilor de departament si specialistilor, dedicate fiecarui departament:
  • HR & Leadership
  • Vanzari & Marketing
  • Management & Strategie  
III. 2 conferinte care au rolul de a inspira, de a motiva , de a afla tendintele intr-un anumit domeniu/industrie si cum ne putem raporta la ele in dezvoltarea produselor sau a afacerii.
 
IV. expozitie de produse si servicii  dedicata tuturor celor care vor sa-si promoveze/testeze un produs sau serviciu  catre publicul  business B2B/B2C de la eveniment  sau sa faca o lansare a unui produs.
 
Accesand link-urile de mai jos puteti consulta detaliile despre eveniment:
Participantii vor fi din domeniile precum:  IT&C, financiar-bancar, medical,  comercial telecomunicatii, turism, agricultura, retail, imobiliar etc., preponderent din zona de Nord-Est a Romanii, dar si din Chisinau.
 
Totodat[, evenimentul este  si o foarte bună oportunitate de networking si dezvoltarea de parteneriate de afaceri pentru cine e interesat de atragerea de clienti, pentru ca se  adresează în egală măsură atât antreprenorilor, cât și managerilor, șefilor de departamente: manager de resurse umane, manager de vânzări, manager de marketing și comunicare, team leader de echipă, precum și tuturor celor interesați de leadership, coordonare de echipe și de învățarea activă de la cei  mai buni experti la nivel  național. 
 
Pentru ca faci parte din comunitatea AISUCCES, iti pot oferi un discount de reducere de 15%. Inscrie-te cu codul ADRIAN15 si vei primi automat o reducere de 15% la orice tip de pachet de acces ales!
 

[thrive_link color=’orange’ link=’https://www.businessdays.ro/Evenimente/Business-Focus-Iasi/Tipuri-de-acces’ target=’_blank’ size=’big’ align=’aligncenter’]Alege optiunea potrivita de acces![/thrive_link]

 

Continue Reading

ITFEST. Lasa-te descoperit!

O nouă ediție a proiectului ITFest este pe cale să înceapă!

            Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) are plăcerea de a anunța deschiderea celei de-a IX-a ediții a proiectului ITFest, eveniment de o amploare națională. Reprezentant de 20 de ani al studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică având peste 150 de proiecte desfășurate până în prezent, SiSC spune “Lasă-te descoperIT!” la această ediție ITFest care va avea loc în perioada 5-28 noiembrie 2016, în București.

            ITFest promovează pasionații de domeniul IT, oferindu-le oportunități de dezvoltare și șansa de a se face remarcați de către companii renumite. Festivalul le propune participanților un program complex, menit să le ofere posibilitatea de a-și demonstra abilitățile de programator, dar și de a se distra. De la evenimente precum LAN Party (5 noiembrie) în care concurenții pasionați de jocuri vor putea să-și depășească limitele și să-și etaleze strategiile de joc, la proba de Algoritmică (19 noiembrie) în cadrul căreia participanții au șansa să lucreze în echipă pentru a rezolva probleme cu grade de dificultate diferite, festivalul ITFest încurajează tinerii să își arate potențialul. Unul dintre evenimentele complexe este Hackathon-ul (26 noimebrie) care oferă participanților pasionați de Web, Mobile sau Desktop șansa de a se afirma la una dintre cele 3 categorii, având la dispoziție 12 ore pentru a demonstra că abordarea lor este cea potrivită. Temele sunt propuse de către partenerii principali  și urmăresc dezvoltarea de soluții economice pentru problemele actuale. Intrarea la evenimente este liberă!

  De evidențiat este și Conferința ITFest (18 noimebrie) care va fi una tematică prin prezentarea celor mai bune firme din IT și dezvoltarea unui subiect de interes pentru participanți, dar și workshop-urile tehnice (21-25 noiembrie) în care partenerii vor prezenta ultimile noutăți din domeniul IT.

Înscrierile se fac pe site-ul http://itfest.sisc.ro astfel:

  • 17-25 octombrie perioada de înscrieri pentru LAN Party
  • 1-10 noiembrie perioada de înscrieri pentru Algoritmică
  • 1-15 noiembrie, perioada de înscrieri pentru Workshop-uri
  • 9-18 noiembrie perioada de înscrieri pentru Hackathon

Pentru că încurajează participarea la un astfel de eveniment, SiSC va asigura cazarea și masa pentru tinerii din afara Bucureștiului pe perioada desfășurării evenimentelor la care aceștia s-au înscris. De asemenea, toți participanții au posibilitatea de a câștiga diferite premii oferite atât de către parteneri, cât și de SiSC!

Tehnologia schimbă radical piața muncii:

Doi din trei antreprenori vor să investească în angajați

Cele mai importante abilități căutate de antreprenori la angajații lor sunt învățarea activă, buna exprimare orală și noțiuni de folosire a calculatorului. Opt din zece antreprenori consideră că este foarte important ca angajații să se instruiască la locul de muncă, iar două treimi consideră că firmele se pot adapta la schimbările care vor influența locul de muncă al viitorului doar prin investiții în proprii angajați.

Doi din trei antreprenori (68% din respondenți) cred că investiția în readaptarea și dezvoltarea abilitaților angajaților la cerințele viitorului este cea mai eficientă strategie pentru a avea succes. Alte strategii menționate de oamenii de afaceri sunt ucenicia și programele de internship (64%) sau mobilitatea și rotația angajaților (60% din respondenți), relevă un  nou studiu legat de analiza impactului factorilor disruptivi asupra pietei muncii si asupra nevoilor de dezvoltare a abilitatilor si competentelor personalului din companiile din Romania,  realizat la nivelul întregii țări de Business Days, cea mai mare platforma de business networking din România. Continuă lectura „Tehnologia schimbă radical piața muncii:”

Tony Robbins: I am Not Your Guru – Impresii

Incantator … O simfonie a emotiilor” – L.A. Times

Impreuna cu sotia mea, am urmarit vineri, 15 iulie, noul film documentar despre  Tony Robbins: I Am Not Your GuruIar duminica dimineata, de la 6:30, alaturi de peste 400.000 de oameni, l-am urmarit pe Tony, LIVE, intr-o sesiune de Q&A post lansare, pe Facebook. (1h, 12 min).

A fost unul dintre cele mai captivante si mai inspirante filme pe care le-am vazut vreodata!

Dupa lansare, am mai urmarit documentarul regizorului Joe Berlinger, Tony Robbins: I Am Not Your Guru inca de doua ori.. . 🙂

Din mai, imediat dupa lansarea trailler-ului, l-am asteptat ca un copil care il asteapta pe Mos Craciun. 🙂 Iar asteptarea, nu a fost in zadar …. Continuă lectura „Tony Robbins: I am Not Your Guru – Impresii”

Exit mobile version