Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Categorie: Evenimente
evenimente, seminarii, cursuri de antreprenoriat si afaceri, dezvoltare personala, spiritualitate
350 de locuri GRATUITE in sesiunile speciale dedicate studentilor, elevilor si profesorilor la Iasi Business Days
Super beneficii pentru studenti, elevi si profesori la Iasi Business Days 2016
In perioada 29 si 30 iunie va avea loc in cadrul Congress Hall din incinta Palas Iasi editia 23 Business Days – cel mai mare eveniment de afaceri din Romania – o editie speciala prin cateva noutati inovatoare.
Pentru ca ne pasa de tanara generatie si pentru ca vrem sa-i ajutam sa treaca cu bine pragul de la etapa de formare la etapa de acces pe piata muncii am creat in cadrul evenimentului o serie de manifestari care sa-i ajute sa se orienteze in cariera si sa inteleaga mai bine diferenta intre a fi angajat sau angajator.
Ajuta-ne sa ajunga aceasta informatie la cat mai multi studenti, elevi si profesori. Este o ocazie rara sa poata intalni pe durata a cate 3 ore pe zi o serie de ministrii si oameni de afaceri de succes care vor sa-i ajute sa aiba succes in viata profesionala si cariera.
PROGRAMUL:
In cadrul evenimentului vom avea 4 sesiuni speciale dedicate studentilor si elevilor la care accesul acestora este GRATUITA:
Pentru cei care doresc o experienta extinsa in cadrul Iasi Business Days 2016, oferim studentilor, elevilor si profesorilor urmatoarele beneficii:
cei care participa la sesiunile gratuite pot solicita upgrade la tichetul de acces BASICpentru o zi cu suma de 50 de lei sau upgrade la tichetul de acces BASICpentru ambele zile cu suma de 90 de lei. Acest upgrade le permite acces la sesiunile de dezvoltare personala care au loc dupa-masa intre orele 14:30 si 20:10.
toti studentii, profesorii si elevii pot beneficia de reducere de 50% din valoarea oricarui tip de acces pe baza carnetului de student, elev sau pe baza legitimatiei de profesor.
In cazul in care participa din cadrul unei Universitati sau Liceu mai multe persoane, pe langa discountul de 50% se acorda in cascada si discounturile de volum (intre 5% si 35% in functie de numarul de participanti) cu conditia ca factura sa fie achitata de unitatea de invatamant.
Atentie sunt doar 350 de locuri GRATUITE in sesiunile speciale dedicate studentilor, elevilor si profesorilor si aceasta informatie va fi trimisa catre toate unitatile de invatamint liceale, profesionale si universitare.
Locurile se ocupa dupa principiul primul venit, primul servit, pentru cei care completeaza formularul de inscriere.
Echipa de suport va sta cu placere la dispozitie cu informatii si cu suport in procesul de inscriere:
Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc: percepția privind eșecul, birocrația și lipsa infrastructurii
Principalele concluzii ale studiului de piață elaborat de Business Days privind nevoile, problemele şi provocările mediului de afaceri din regiunea de est a țării în anul 2016. Cercetarea s-a realizat pe un eşantion de 200 de antreprenori, manageri şi profesionişti în perioada 15 aprilire – 27 mai 2016, ca preambul în pregătirea celei de-a 23-a ediţie Business Days ce va avea loc la Iasi, pe 29 – 30 iunie.
Intr-o premieră absolută pentru România, celebrul realizator al emisiunii „The Dr. Oz Show”, Mehmet Cengiz Oz, cunoscut intregii lumi sub titulatura de Dr. Oz, unde, va participa la Gala pentru excelenţă în sănătate, unde va şi acorda însuşi premii
Gala se va desfasura in seara zilei de 25 mai, de la ora 19:00, fiind un eveniment dedicat exclusiv personalităţilor importante din lumea medicală din România!
Cinci din cele șase principale provocări pentru afacerile din regiunea de vest a României țin, în percepția celor chestionați, de fiscalitate, de birocrație și de corupție, conform unei cercetări realizate în Timiș, Arad și Bihor de Business Days, una dintre cele mai mari platforme de business networking din România.
Pentru cei mai mulți respondenți chestionați în cadrul cercetării Business Days, principalul factor de succes în afaceri este reprezentat de echipa companiei, această opțiune de răspuns întrunind voturile majorității celor chestionați – cu excepția profesioniștilor, care au indicat inovația drept factorul principal al succesului în business.
Dezvaluit de Jack Canfield, co-autorul seriei de best seller-uri `Supa de pui pentru suflet`
Co-autorul seriei de best-seller-uri ,,Supa de pui pentru suflet”, Jack Canfield, care va veni luna martie, in sigura tara din Europa, in Romania, a publicat in urma cu cateva zile, pe blogul personal, o inregistrare video de aprox.30 min, in care, printre metodele cele mai eficiente de planificare a obiectivelor, dezvaluie si cel mai important principiu pentru succes, sub forma unei formule. Este una dintre interesante „ecuatii” din cate am intalnit vreodata. Iat-o: Continuă lectura „Cel mai important principiu pentru succes”
Conform feedback-urilor si testimonialelor primite, evenimentul desfasurat in 8-9 decembrie la Bucuresti, Bucuresti Business Days, a fost una dintre cele mai reusite!(dintre toate cele 21 desfasurate pana acum). Cu siguranta, ca meritul este atat al organizatorilor, dar si al speakerilor, partenerilor, colaboratorilor si sustinatorilor Business Days.
Ernst&Young, una dintre cele mai renumite companii de audit si analize statistice din lume, au prezentat de curand rezultatele statistice ale Bucuresti Business Days, sub forma unor infografice, pe care le poti analiza si tu, mai jos:
Numarul de participanți prezenti la București Business Days 2015 și din ce categorie socio-profesională au făcut parte:
Celebrul autor al Principiilor Succesului si seriei Supă de pui pentru suflet, Jack Canfield, transmite un mesaj pentru Romania
Jack Canfield, autorul seriei de carti, „Supa de pui pentru suflet” si unul dintre protagonistii filmului The Secret (Secretul), vine anul viitor in Romania. Este singura tara din Europa in care Jack Canfield, considerat unul dintre cei mai buni coachi de dezvoltare personala din lume, va sustine un eveniment LIVE, pe scenă!!! Chiar doar si din acest punct de vedere, cred, ca ne-am putea considera onorati!:)
Cu aceasta ocazie, omul care a ajutat milioane de oameni să ajungă la succes, a trimis un mesaj special pentru publicul roman pe care abia asteapta sa il intalneasca. Este un mesaj scurt, de 1 minut si jumatate, dar care are insa un mesaj profund!
Studiu – Antreprenorii din București vor să afle de la cei mai buni specialiști din lume cum să își construiască o strategie de business câștigătoare
București, 18 noiembrie. Peste 36% din antreprenorii din București și zona de sud a României afirmă că și-ar dori să afle de la cei mai buni lideri din domeniu cum să realizeze o strategie de succes, să dezvolte un plan marketing (33%) și să își perfecționeze arta negocierii (31%). În opinia lor, cele mai promițătoare domenii de dezvoltare sunt IT&C (85%), agricultura (61%) și dezvoltarea software (60%). Continuă lectura „Bucuresti Business Days 2015, 8-9 decembrie 2015, Willbrook Platinum”
„Billion Dollar Man” (Omul de 1 miliard de dolari) – JAY ABRAHAM, expert de renume mondial in marketing strategic recunoscut ca #1 Genius Marketing, va fi in Europa, la Londra, pe 4-5 Noiembrie pentru a sustine un training intensiv de 2 zile.
Celebrul Jay Abraham, este fondator si CEO al Abraham Group, Inc. (Los Angeles, California), autor a 3 best-seller-uri si a mai multor programe audio dedicate marketingului si managementului. Este autorul a numeroase articole si interviuri in cele mai cotate reviste de business si marketing din lume.
Jay si-a dedicat intreaga cariera rezolvand probleme si salvand companii. Cu cei peste 10.000 clienti in cele peste400 de industrii din intreaga lume, cu care a lucrat, Jay a studiat si a gasit mereu rezolvarea oricarei provocari sau intrebari cu care s-a confruntat, pentru orice tip de afacere.
Consultant strategic pentru Kairos Society/Kairos Global Summit, dar si consultant permanent al unor celebritati precum Dave Asprey (Fondatorul si CEO-ul Bulletproof Coffee), Tony Robbins, Daymond John, Ramit Sethi s.a., Jay Abraham detine capacitatea indiscutabila de a mari cifra de afaceri si succesul oricarui business. De altfel, Forbes l-a numit „The Real Thing” si l-a listat in Top 5 Executive Coaches din America.
Punctul lui forte este abilitatea e a gandi „way outside the box” sau „way inside the box” pentru ca descopera active nebanuite, oportunitati trecute cu vederea si posibilitati subevaluate. Este autorul a peste 15.000 povesti de succes individuale, castigand pentru clientii sai miliarde de dolari.
Jay Abraham a sustinut seminarii in Anglia, Australia, Bali, Canada, China, Japonia, Malaezia, Singapore si mai mult de 100 de programe in Statele Unite. Anul trecut, in septembrie 2014, Jay Abraham a fost pentru prima oara si in Romania, la invitatia More than Pub — organizatorul Conferintei ‘Marketing in Direct’ , unde a vorbit despre cele patru arii vitale ale imbunatatirii performantelor — Strategie, Inovatie, Marketing si Management.
Ca lider recunoscut prin energie si viziune, Jay Abraham si-a demonstrat de fiecare data capacitatea critica de a stimula gandirea si executia avangardista atat in organizatiile mari, cat si in cele mici. El intelege cum sa se focuseze pe avantajele fiecarei organizatii, in timp ce controleaza si minimalizeaza dezavantajele riscului. Jay beneficiaza de o rara capacitate de a descoperi implicatiile, corelatiile, aplicatiile, oportunitatile si punctele slabe din orice plan de afaceri. A stabilit cu succes relatii benefice cu parteneri strategici importanti, si a dezvoltat planuri de afacere geniale pentru multe companii, prin conceptul strategic de „Power Partnering”.
Munca de o viata a lui Jay a fost dedicata afacerilor in crestere, a avansarii in cariera si a dezvoltarii personale. A cucerit o intreaga generatie de consultanti si experti in marketing, Investors Business Daily spunand probabil cel mai bine: „stie cum sa obtina rezultate maxime cu eforturi minime„. Iar Harvey MacKay (antreprenor legendar si NY Times Best Selling Author): ‘Jay este Magicianul Numarul Unu al Marketingului American.‘
Timp de 2 zile, la Londra, Jay Abraham, va fi la Londra, unde va sustine un training intensiv de 2 zile dedicat acelor care doresc sa-si dezvolta afacerea le un nivel superior, celor care vor mai mult profit si mai multi bani!
AISucces.ro a devenit partener oficial media si am negociat un pret mai mult decat interesant:£195 in loc de £495 . Poti economisi £300, bani castigati cu care iti platesti transportul dus-intors!!!
Tichetele la seminariile si mai ales training-urile sustinute de Jay Abraham – Marketing Guru, se vand, de obicei imediat, astfel ca daca tu crezi ca poti sa faci din afacerea ta, in 2016, o afacere cautata de clienti, cu un profit dublu sau triplu, si cu mai multi bani in conturi, decat ti-ai imaginat, atunci beneficia acum de experienta lui Jay Abraham participand la Business Revolution. Inscrierile se pot face online, accesand link-ul acesta, sau pe imaginea de mai jos!
In urma cu aproape un an cred, o buna prietena, Eliza Nitescu, Marketing Manager la RTC si co-Fondatoare Speakers Arena, mi-a povestit ca a reusit sa il intalneasca pe atletul Andrei Rosu. Personal, auzisem de „ispravile” lui Andrei Rosu, si il admiram pentru puterea si daruirea totala in ceea ce am inteles ca este pasiunea vietii lui: atletismul. Si din ziua aceea, mi-am dorit din tot sufletul sa il pot intalni!
Si pentru ca in cele mai multe randuri, ceea ce iti doresti cu adevarat, se intampla, iata ca in cursul dupa-amiezei de ieri, am aflat ca Andrei Rosu, maratonistul cel mai complet pe care Romania l-a avut pana in acest moment, vine la Seminarul lui Robin Sharma!!!(vezi detalii aici). Astfel, ca in sfarsit, voi avea prilejul sa il intalnesc!
„In ultimii 5 ani am auzit de sute de ori, in jurul meu: «Un corporatist cu familie nu are timp sa alerge». «Este imposibil sa invat sa inot la 35 de ani». «Eu nu as putea alerga un maraton». Cred ca limitele sunt, de fapt, autolimitari. Putem ajunge oricat de departe ne propunem, iar reteta este extrem de simpla.De abia astept sa v-o impartasesc!” – Andrei Rosu.