Prima ediție Business Days 2018

Business Focus Iasi 2018 1

Business Focus Iași 2018, 
28 Martie, Hotel Internațional Iași

Prima editie a seriilor de evenimente Business Days cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, se va desfasura in data de 28 martie 2018, la Hotel International Iasi. La eveniment vor participa 50 cei mai importanti speakeri si profesionisti din Romania cu recunoastere internationala si  expertize foarte bune in domenii ca management, marketing, HR&Leadership, vanzari comunicare, alaturi de 350 de reprezentanti ai mediului de business local si regional.
 

Ce  aduce nou Business Focus la Iasi?

I. MASTERCLASS-URI

4  masterclass-uri de nivel avansat, care se adreseaza persoanelor de decizie: manageri generali, CEO si antreprenori, dar si managerilor de marketing din regiune, directorilor comerciali , fiecare cu un numar limitat de 40 de locuri:

 Mastercalass #1: Mecanisme de auditare si reorganizare a afacerii   

  • Ofera instrumente concrete, cu rezultate reale in procesul de reorganizare al comaniei:  
  • Acces la Metodologie si mecanisme de auditare: 
    • MOA: Matricea Organizarii Activitatilor
  • Acces la softuri profesionale
    • Soft auditare climat, Kruger Climate Diagnosis; 
    • Soft auditare departamente; 
    • Soft auditare structura organizatorica; 
    • Soft auditare 360°; 
    • Soft mapare legaturi structurale si stabilire work flow interdepartamental; 
  • Plan strategic de reorganizare a afacerii;  
  • Este important ca participantii sa vina cu un laptop si un stick formatat NTFS, pentru a putea prelua intreaga metodologie. 
  • Masterclass-ul va fi sustinut de  Petre Nicolae, consultant in reorganizarea si remodelarea unei afaceri, care a costruit cea mai eficienta metodologie de consultanta in acest proces, recunoscut drept Consultantul anului 2017, la Gala Business Days 2018

 Masterclass #2: Inovatie si diferentiere

  • Inovarea și dezvoltarea de noi produse, motivele pentru eșecuri și succese ale noului produs
  • Dezvoltarea de produse noi: generarea de idei, screening-ul ideii, dezvoltarea conceptului
  • Echilibrarea costurilor de disponibilitate la plată (WTP) și a resurselor
  • Impactul digital asupra WTP în setările B2B și B2C
  • Cum să răspunzi disrupției prin accesarea instrumenteleor ca lean startup and design thinking
  • Examinarea oamenilor, proceselor și a filosofiei pe care companiile le-au stabilit pentru a naviga în incertitudinea unei ere digitale
  • Încorporarea de la lean startup, design thinking, metodologii agile și inovații de model de afaceri pentru a înțelege cum să dezvoltați inovațiile care vor crea o creștere viitoare
  • Elaborați un plan de acțiune personal și de echipă pentru a genera noi idei și a le transforma în noi afaceri sau soluții interne
  • Digitalizarea oferă valori proporționale
  • Oportunități de convergență a industriei
  • Imaginea de ansamblu: crearea de valori și capturarea valorii
  • Disrupția conduce la schimburi în crearea de valoare și dimensiunea pieței

Masterclass-ul va fi sustinut de Dan Mocanu,  practician acreditat Blue Ocean Strategy și paradigma nouă pentru performanță și antrenor profesionist al Federației Internaționale de Coaching. Din 2004, Dan a generat performanțe cu sute de antreprenori, directori, senior manageri și oameni cheie din peste 150 de companii locale și multinaționale în proiecte de dezvoltare a afacerilor prin transformarea culturii organizaționale.

Masterclass #3: Strategii avansate de pozitionare a brandului  dedicat managerilor de marketing , specialisti de marketing , antreprenorilor, directorilor comerciali

  • Addictive-Strategy este un proces de pozitionare “world class”, intuitiv si simplu de  utilizat, care:
    • Ofera pasii structurali procesului de dezvoltarea a strategiei de brand; 
    • Ajuta in discriminerea alegerilor si decziilor referitoare la viitorul marcii; 
  • Ofera acces la tool-uri superioare de pozitionare: 
    • Brand Relationship Ladder: arata cum dezvoltam relatia intre marca si clientii sai;  
    • Positioning Statement: este folosit in descrierea noii realitati pe care o construim;
  • Acest masterclass este sustinut de Mihai Bonca, expert in strategii avansate de marketing, fost director de marketing la Emag si Ursus. A urmat cursuri de perfectionare in cadrul Executive MBA, la  Oxford University.

 Masterclass #4: Creșterea afacerii 

Adresat in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata, masterclass-ul va aborda ca teme:
  • Cum alegi unde și cum să concurezi
  • Importanța strategică a branding-ului, direcționarea și poziționarea
  • Economia comportamentală, psihologia consumatorilor și principiile-cheie ale procesului decizional ale consumatorului și managerului
  • Rolul noilor mijloace media, inclusiv riscurile și oportunitățile
  • Metodologia de analiză a identității dvs. de brand și evaluarea consecvenței acesteia
  • Rolul cercetării de piață în dezvoltarea strategiilor
  • Importanța gestionării liniei de produse și a canalului de vânzări pentru a se adapta nevoilor locale
  • Alocarea resurselor către diferite elemente ale mixului de marketing

II. WORKSHOP-URI

9 workshop-uri tematice , care se adreseaza antreprenorilor, managerilor de departament si specialistilor, dedicate fiecarui departament:
  • HR & Leadership
  • Vanzari & Marketing
  • Management & Strategie  
III. 2 conferinte care au rolul de a inspira, de a motiva , de a afla tendintele intr-un anumit domeniu/industrie si cum ne putem raporta la ele in dezvoltarea produselor sau a afacerii.
 
IV. expozitie de produse si servicii  dedicata tuturor celor care vor sa-si promoveze/testeze un produs sau serviciu  catre publicul  business B2B/B2C de la eveniment  sau sa faca o lansare a unui produs.
 
Accesand link-urile de mai jos puteti consulta detaliile despre eveniment:
Participantii vor fi din domeniile precum:  IT&C, financiar-bancar, medical,  comercial telecomunicatii, turism, agricultura, retail, imobiliar etc., preponderent din zona de Nord-Est a Romanii, dar si din Chisinau.
 
Totodat[, evenimentul este  si o foarte bună oportunitate de networking si dezvoltarea de parteneriate de afaceri pentru cine e interesat de atragerea de clienti, pentru ca se  adresează în egală măsură atât antreprenorilor, cât și managerilor, șefilor de departamente: manager de resurse umane, manager de vânzări, manager de marketing și comunicare, team leader de echipă, precum și tuturor celor interesați de leadership, coordonare de echipe și de învățarea activă de la cei  mai buni experti la nivel  național. 
 
Pentru ca faci parte din comunitatea AISUCCES, iti pot oferi un discount de reducere de 15%. Inscrie-te cu codul ADRIAN15 si vei primi automat o reducere de 15% la orice tip de pachet de acces ales!
 

[thrive_link color=’orange’ link=’https://www.businessdays.ro/Evenimente/Business-Focus-Iasi/Tipuri-de-acces’ target=’_blank’ size=’big’ align=’aligncenter’]Alege optiunea potrivita de acces![/thrive_link]

 
Continue Reading

Business Days: fiscalitatea, cea mai mare problemă pentru afaceri

Business Day Timisoara 6-7 Aprilie, 2016

Cinci din cele șase principale provocări pentru afacerile din regiunea de vest a României țin, în percepția celor chestionați, de fiscalitate, de birocrație și de corupție, conform unei cercetări realizate în Timiș, Arad și Bihor de Business Days, una dintre cele mai mari platforme de business networking din România. 

Pentru cei mai mulți respondenți chestionați în cadrul cercetării Business Days, principalul factor de succes în afaceri este reprezentat de echipa companiei, această opțiune de răspuns întrunind voturile majorității celor chestionați – cu excepția profesioniștilor, care au indicat inovația drept factorul principal al succesului în business.

În ordinea descrescătoare a voturilor înregistrate, factorii care determină succesul în afaceri au Continuă lectura „Business Days: fiscalitatea, cea mai mare problemă pentru afaceri”

Cel mai important principiu pentru succes

Dezvaluit de Jack Canfield, co-autorul seriei de best seller-uri `Supa de pui pentru suflet`

Co-autorul seriei de best-seller-uri ,,Supa de pui pentru suflet”, Jack Canfield, care va veni luna martie, in sigura tara din Europa, in Romania, a publicat in urma cu cateva zile, pe blogul personal, o inregistrare video de aprox.30 min, in care, printre metodele cele mai eficiente de planificare a obiectivelor, dezvaluie si cel mai important principiu pentru succes, sub forma unei formule. Este una dintre interesante „ecuatii” din cate am intalnit vreodata. Iat-o: Continuă lectura „Cel mai important principiu pentru succes”

CONCURS – Parteneriate profitabile si relatii autentice

Te salut

si te invit sa participi la un nou CONCURS in care poti castiga  premii sub forma de audiobook-uri de la Andy Szekely  in valoare de 325 lei si vouchere in valoare de 1.450 Euro(6.525 lei).

Pornind de la premiza ca oamenii fac afaceri cu oamenii si ca orice obiectiv major vrei sa atingi in viata, vei atinge doar cu ajutorul sau prin intermediul altor oameni, am ales ca pentru acest concurs sa oferim audiobook-ul „Parteneriate profitabile si relatii autentice” un material de o valoare inestimabila.
Cele 2 CD-uri + 1 booklet (80 pagini) reprezinta un ghid care îsi propune sa te ajute în plan relational iar din el vei invata:

  • Cum poti avea relatii de succes pe termen lung? – Care este Cheia Relationarii. 
  • Cum se stabilesc relatiile? – Cum sa-ti gasesti prieteni potriviti, un partener de afaceri potrivit sau un partener de viata compatibil.
  • Cum sa stabilesti relatii cu clientii? – Cum sa intri în relatie cu un viitor client al tau, care este un om foarte important pentru tine – un prospect esential pentru viitorul afacerii tale.
  • Cum sa-ti cresti valoarea în ochii unui om? – Cum sa faci în asa fel încât valoarea ta perceputa sa creasca în ochii oamenilor si care este ingredientul secret ce te ajuta sa interactionezi mai bine si mai des cu oamenii.
  • Ce fac oamenii care nu reusesc sa aiba relatii de succes? – Ce fac oamenii care nu au relatii de succes, astfel încât sa faci invers decât ei. Cele 3 principii pentru stabilirea relattiilor de succes, care pot fi aplicate cu mare usurinta de catre oricine.
  • Cum obtii curajul de a-ti schimba mediul si de a intra în cercuri sociale noi? – Ce trebuie sa faci pentru a diminua stresul legat de schimbare. 
  • Cum te ajuta relatiile în business? – Relatiile de succes în business îti elimina stresul, te fac sa te simti mai puternic, esti mai eficient si metaforic vorbind, „prinzi aripi”, adica dispui de mai multa energie. În acest material, si-am pregatit o serie de întrebari, care daca vei raspunde la ele,  vei avea o afacere mai prospera, mai dezvoltata, mai evoluata.
  • Cum se selecteaza prietenii? – vei învata cum sa identifici tipul de om, pe care ti-l doresti ca prieten. Îti voi arata cum sa identifici valorile celuilalt si cum sa-ti dai seama daca merita sa investesti timp si alte resurse, în relatia ta cu el.
  • Cum sa te prezinti astfel încât, celalalt sa vrea sa legati o relatie? – vei afla secretul functionarii unei relatii, precum si secretul ce-i face pe oameni sa valorizeze si sa pastreze anumite relatii.

Dupa cum poti vedea aici, in shop-ul lui Andy, acest produs este la pretul de 65 lei, iar 5 persoane il pot castiga GRATUIT, inscriindu-se la acest CONCURS ce se desfasoara pe o perioada de doar 5 zile: 17.02 – 21.02.2013!!!

In plus, pentru fiecare participant, AISUCCES.ro adauga cate un VOUCHER CADOU de 290 Euro(1.305 lei reducere valorica) la oricare din Facultatile Bootcamp: Self Mastery BootCamp,  People Mastery BootCamp si Speaker Mastery 

Ce trebuie sa faci pentru a participa la concurs?

  1. Sa scrii un scurt comentariu de cateva randuri la poza concursului de pe Facebook, aici, in care sa argumentezi de ce meriti tu sa castigi unul din cele 5 audiobook-uri
  2. Pentru ca dupa cum spunea Jim Rohn, „Suntem media celor 5 oameni cu care ne petrecem cea mai mare parte a timpului”,  sa tag-uiesti in poza de concurs de pe Facebook 5 prieteni in preajma carora iti iti petreci cea mai mare parte a timpului
  3. Sa urmaresti pagina de Facebook AI Succes pe 22 februarie pentru a afla cine sunt cei 5 castigatori. Acestia vor fi declarati in functie de relevanta comentariului si numarul de LIKE-uri obtinute pentru acesta.

Mult succes!

 

Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street reînvie mediul de afaceri din România

În contextul în care Uniunea Europeana se confrunta cu o rata de somaj, în acest an, de 10,31%, fata de 6,37% cât are SUA, unul dintre cei mai de succes brokeri de pe Wall Street, Jordan Belfort, va sustine în tara noastra, în data de 18 noiembrie, o conferinta de business în care va dezvalui românilor reteta succesului sau în afaceri, dar si motivele pentru care mediul de afaceri din România nu reuseste sa progreseze.

Evenimentul de business al anului, organizat de Extreme Training, face parte dintr-un turneu de conferinte pe care Lupul de pe Wall Street le-a sustinut în aceasta perioada în Malaezia, Hong Kong, Taiwan, Shanghai, Beijing, Australia, Londra, Singapore si în 15 orase mari din Statele Unite ale Americii.

Românii vor avea ocazia sa deprinda tehnicile care l-au îmbogatit pe Jordan Belfort si l-au transformat în „Lupul de pe Wall Street”. Vor învata trucuri esentiale pentru cresterea puterii de convingere, vor afla si cum pot utiliza aceste tehnici deosebit de puternice în mod legitim pentru a se feri de necazurile pe care o abordare necorespunzatoare o poate aduce. De asemenea, vor afla acest lucru direct de la omul care a ridicat de unul singur o companie de brokeraj cu 1000 de angajati si profituri astronomice, de la cel care si-a instruit personal oamenii de vânzari si de la cel a carui viata a fost transformata în filmul de Oscar al lui Martin Scorsese, fiind intrepretat de Leonardo DiCaprio.

În zilele noastre, programul sau – Straight Line Persuasion – îi permite sa pregateasca orice companie sau individ, indiferent de vârsta, sex, pregatire educationala sau statut social si îi ajuta sa obtina reusite, abundenta si succes în afaceri fara sa-si compromita integritatea sau etica. La eveniment deja si-au rezervat locuri oameni de afaceri din România, dar si oameni care doresc sa-si îmbunatateasca arta si stiinta persuasiunii si vor sa dezvolte o afacere de succes.

Tara noastra are nevoie de o redresare, iar aceasta redresare trebuie sa înceapa de la mediul de afaceri. Trebuie sa învatam cum sa fim mai persuasivi, trebuie sa ne dorim mai mult sa avem initiative private deoarece, asa cum am tot auzit în ultima decada, mediul de afaceri reprezinta motorul unei economii nationale. Consideram ca venirea unuia dintre cei mai de succes oameni de afaceri din lume în tara noastra va avea un impact benefic asupra mentalitatii noastre si asupra atitudinii noastre referitoare la antreprenoriat si la independenta financiara a indivizilor. Românii trebuie sa se întrebe mai rar „Eu unde ma angajez?”  si mai des „Eu ce afacere îmi deschid?„, deoarece aceasta din urma a fost una dintre întrebarile pe care s Jordan Belfort si le-a pus la un moment dat, iar rezultatele au fost uluitoare”, declara Marian Rujoiu, organizatorul evenimentului si manager Extreme Training.

Pentru cei interesati sa participe la conferinta organizata de Extreme Training, înscrierile se pot face pe website-ul https://www.aisucces.ro/eveniment-jordan-belfort-inscriere/.

Extreme Training este o companie de training fondata în 2005 si care, ca si AISucces.ro, si-a asumat misiunea de a-si sprijini clientii pentru a obtine rezultate remarcabile, oferindu-le acestora (atât clientilor corporate cât si persoanelor private) o gama larga de servicii de formare profesionala sau consultanta: de la leadership si management, pâna la negociere, vânzari, project management, comunicare, resurse umane, public speaking sau time management. În 2013, Extreme Training a organizat conferinta Leadership: The Power of Emotional Intelligence avându-l ca invitat pe celebrul Dr. Daniel Goleman, numit parintele inteligentei emotionale.

Anthony Robbins – UPW – Unleash The Power Within 2015

„Nu este niciodata prea tarziu sa-ti urmezi VISUL!”

Daca ai visat vreoadata sa il vezi pe Anthony Robbins LIVE, invatandu-te sa eliberezi puterea din tine, atunci, acum e momentul sa-ti urmezi VISUL…
https://www.aisucces.ro/evenimente/tony-robbins-upw2015-official/

Cele mai bune preturi, cu 150 EURO reducere la tichetele Gold, le vei gasi DOAR aici:

Business Days este reprezentant si partener oficial al evenimentului de la Londra cu Anthony Robbins, Unleash the Power Within! (ATENTIE! Oferta limitata)

La UPW 2015 – Anthony Robbins te provoaca sa  Eliberezi Puterea din tine! 

Hai si tu acolo unde IMPOSIBILUL devine POSIBIL, la Londra, in Martie, 2015

Daca ai auzit despre impactul uimitor pe care l-a avut mersul descult pe carbuni incinsi la circa 1000 Celsius asupra vietii oamenilor din lumea intreaga care l-au experimentat, si vrei sa se produca si in viata ta, atunci trebuie sa FII ACOLO!


Tony, si-a dedicat intreaga viata pentru a descoperi cum i-ar putea ajuta pe altii sa-si schimbe viata, trecand de la o viata obisnuita, banala, la una extraordinara!

Multe dintre personalitatile lumii ca Oprah Wingfrey, Printesa Diana, Serena Williams, Hugh Jackman sau Bill Clinton au apelat la serviciile de coaching ale lui Tony, care  i-a ajutat sa-si transforme visele in realitate.

 Anthony Robbins este un trainer motivational de exceptie care reuseste sa transforme vietile participantilor Continuă lectura „Anthony Robbins – UPW – Unleash The Power Within 2015”

Exit mobile version