BUSINESS DAYS, EDITIA 50 LA IASI…

Cel mai relevant si de impact eveniment de afaceri din Romania, Business Days revine la Iasi, in 9 aprilie! Editia 50 a Business Days va avea loc la Palas Congress Hall si aduce un line-up de speakeri de top, lideri cu expertiza globala, experti si investitori in toate domeniile.

CE INSEAMNA BUSINESS DAYS

Business Days – 15 ani de succes, un cel mai mare ecosistem de business, parteneriate sustenabile si evolutie continua. Este locul perfect de crestere si conectare cu liderii de business.

2  conferințe9  workshop-uri 48 ore100% networking
focusate pe trenduri, analize, prezentarea oportunităților și problemelor.interactive,  new business, cu instrumente de lucru și metodologii dedicate celor mai actuale teme din business.de oportunități și contexte de creștere și dezvoltare.cu oportunități reale de parteneriate la nivel de owner si C level.

Inovatiile editiei Business Days de la Iasi ajuta antreprenorii si managerii sa se alinieze cu intreaga echipa la schimbarile globale pe care le resimtim si care impun schimbari in cultura organizationala: 

  • in abordarile de leadership,
  • in antrenarea intraprenoriatului in companii 
  • in crearea de  experiente memorabile cu clientii pentru vanzari sustenabile, 
  • in asumarea marketingului personal,
  • in termeni de executiv presence si brand personal,
  • constientizarea adresarii pietei interne, nu doar a celei externe,
  • in context puternic de diversitate culturala in cadrul aceleasi companii. 

DE CE SA PARTICIPI LA BUSINESS DAYS

Experiența ta la Business Days 2025 va fi una memorabilă!

  • Se pune accent pe people management, management strategic, talent challenge vs leadership challenge, transfer de  leadership in companii antreprenoriale si corporate,  time management si productivitate. Aceste activitati sunt focusate pe nevoile oamenilor de decizie din companii, team-leaderilor si managerilor  de departamente care au oameni in subordine
  • Participi la workshopuri focusate pe luarea a deciziilor, analiza a datelor complexe, integrarea AI in procesele de HR , marketing si vanzari pentru automatizarea si eficientizarea proceselor de lucru, scalarea afacerii, intraprenoriat in companii si diversitate culturala. 
  • Toate prezentarile din conferintele Business Days sunt axate pe conectarea managerilor si  oamenilor de afaceri la  trenduri,analize, dar si la oportunitatile si provocarile generate de schimarile globale si tehnologice.
      
  • Workshopurile la Business Days sunt gandite sa fie interactive sa fie axate foarte mult pe schimb de experienta, pe oferirea de idei, instrumente accesibile de implementat si metodologii moderne utile, relevante si usor de aplicat in orice organizatie.

    Aceste workshopuri sunt preponderent centrate pe dezvoltarea afacerii atat in interior (people management si leadership,) cat si in exterior (dezvoltarea relatiilor cu clientii, vanzari, marketing, transformare digitala, negocieri,  prezenta executiva, marketing personal, influentare).
  • Pentru evenimentul de la Ia Iasi s-au creat contexte speciale de conectare atat in timpul pauzelor, informal la VIP lunch cu speakerii si de networking strategic in cadrul Cinei Vip de la Cramele Cotnari. 

Programul evenimentului Business Days Iasi 2025 este SPECIAL creat 

  • sa raspunda nevoii si temelor enuntate  cu cei mai titrati speakeri si experti ai momentului in Romania;
  • sa serveasca dezvoltarii managerilor si antreprenorilor, pentru ca participarea la Business Days e mai mult decat business, este evolutie; 
  • sa conecteze si sa ofere oportunitati reale de networking. 

CUM POT PARTICIPA

AISUCCES.ro este partener de comunicare pe zona Moldovei al evenimentului Business Days. Din aceasta calitate, prin folosirea codului AISUCCES10 beneficiezi de o reducere de 10% la toate tipurile de acces (inclusiv la cele VIP si VIP Supreme!)

Care sunt optiunile de acces?  

1. Cu colegii, in grup, optand pentru unul din cele  trei tipuri de pachete de acces corporate  cu numar diferit de bilete VIP si pranz cu speakerii 

2. Achizitionand unul dintre cele 3 tipuri de bilete de acces: Conference PASS, Conference si Workshops PASS sau VIP PASS

3. Achizitionand un bilet Vip Supreme care ofera o experienta Premium in timpul evenimentului, iar seara participarea la Cina Vip la Cramele Cotnari, alaturi de 100 cei mai reprezentativi lideri din industria locala si regionala, partenerii si speakerii evenimentului.. Detalii se pot gasi aici !

P.S. Pana pe 15 martie pretul biletelor este cu 35% reducere in perioada de very early bird la biletele Standard (Conference PASS, Conference si Workshops PASS)

 

Va asteptam cu drag la eveniment !

Citeste aici impresiile pe care le-am scris dupa participarea mea la editia cu nr.15 Business Days, la Cluj, in Iulie, 2014!!!

X-Ray I Prezenteismul

Experţii în sănătate publică, precum și cei din mediul academic aduc în PREMIERĂ absolută în România: primul studiu care poate crește productivitatea muncii

Premieră Absolută în România: Primul Studiu Care Poate Crește Productivitatea Muncii

Experţii în sănătate publică, precum și cei din mediul academic au ajuns la concluzia că perioadele îndelungate în poziția așezat pe scaun, reprezintă o cauză importantă pentru apariţia durerilor musculo-scheletale, herniilor de disc, boli cardiovasculare, disfuncţii de circulaţie periferică (TVP), chiar și cancer ovarian sau de colon. Toate aceste afirmații avându-șu substratul științific în cadrul numeroaselor studii internaționale de specialitate.[1][2][3]

           În acest context şi pe fondul lipsei de informaţii concrete cu privire la modul în care productivitatea la locul de muncă poate scădea dacă apar probleme fizice, RestartiX – prima platformă de fizioterapie asistată online din România, în colaborare cu specialişti din cadrul unor universităţi de renume din ţară, au demarat în premieră un studiu ce și-a propus un eşantion de peste 10.000 de angajaţi ce au diverse profesii ce necesită munca în poziția așezat.

         

Cea mai amplă cercetare de acest fel din România se va derula pe parcursul a 12 luni şi îşi propune să observe relaţia dintre orele prelungite de stat pe scaun, la birou, şi productivitatea angajaţilor ce lucrează atât în mediul privat cât și în cel de stat.

           “Am creat o formă de evaluare prin care dorim să analizăm relaţia între poziţia aşezat şi productivitatea unui angajat. Avem toate motivele să credem că această legătură există, însă nu ştim exact cât de mult afectează productivitatea, statul pe scaun. Subiectul este unul  extrem de important, deoarece un impact între 5 și 20% asupra productivităţii angajaţilor la o companie cu o mie de angajaţi, poate reprezenta pierderi de milioane sau chiar zeci de milioane de euro, anual.”,  susţine Alexandru Ilie, iniţiatorul studiului de specialitate.

            Într-o fază preliminară, dintr-un prim eşantion format din 87 de angajaţi care lucrează la o companie multinaţională, a reieşit faptul că 72% muncesc peste 8 ore/zi, stând pe scaun, iar 75% dintre aceștia au acuzat dureri la nivelul coloanei vertebrale, în special în regiunea lombară, din această cauză productivitatea acestora fiind afectată în medie cu 17.5%.

            Acest studiu, vizează să pună bazele unei metode unice de combatere a sindromului de Prezenteism, considerat cel mai mare inamic al productivității datorat randamentului scăzut nedeclarat al angajaților.

Echipa interdisciplinară, condusă de către co-fondatorul platformei RestartiX, Ph. Md. Alexandru Ilie, este formată din: Radu Predoiu – doctor în psihologie, expert în statistică, conferențiar universitar – catedra Metodologia Cercetării Științifice, UNEFS Bucureşti; Alexandru Pândaru – medic specialist în recuperare medicală; Prof. PhD. Habil. Germina Alina Cosma – directorul Departamentului Teoria şi Metodica Activităților Motrice din cadrul Universităţii din Craiova.

              Companiile care doresc să participe la realizarea acestui demers ştiinţific vor primi, gratuit, atât o interpretare statistică a datelor obţinute, cât şi consultanță de specialitate pentru a putea media problemele constatate.

               Reprezentanţii mediului privat și de stat din România sunt aşteptaţi, pe data de 2 Noiembrie, la evenimentul gratuit “X-Ray Productivity  – Creşte randamentul şi eficienţa companiei”, desfășurată în mod hibrid atât online cât și fizic la Hotel Pullman din Bucureşti.

                Evenimentul are ca obiectiv să ofere strategii de identificare și combatere a “inamicului invizibil“ ce afectează productivitatea – sindromul de Prezenteism.

              Rezervari si/sau informaţii suplimentare despre eveniment pot fi consultate si pe pagina oficială https://x-ray.ro/.

Mai multe detalii despre studiul derulat de RestartiX se pot obţine la adresa de e-mail studiu@restartix.ro sau la numărul de telefon 0766.317.005.

Alexandru Ilie (https://alexandruilie.ro/) este co-fondatorul platformei RestartiX, iar din 2009 este licențiat în Kinetoterapie și Motricitate specială, Specialist în dinamometria computerizată și Expert în Fizioterapie.

RestartiX (www.restartix.ro) este prima platformă de educație și prevenție în sănătate din România, ce oferă servicii medicale în sistem de telemedicină, elemental-cheie fiind terapia durerii non-chirurgicale. Echipa medicală înglobează patru specializări: Medicină de Recuperare, Fizioterapie, Psihologie, respective Diabet, Boli Metabolice și Nutriție.

X-Ray este un brand marca RestartiX care a luat naștere tocmai datorită schimbării stilului de viață și modului de lucru al angajaților din mediul corporate, în urma ultimelor evenimente globale. Principalul nostru obiectiv îl reprezintă creșterea nivelului de productivitate a angajaților prin combaterea sindromului ce le afectează subtil starea de sănătate.


  1. Bailey D.P., Hewson D.J., Champion R.B., Sayegh S.M., ”Sitting Time and Risk of Cardiovascular Disease and Diabetes: A Systematic Review and Meta-Analysis”, 2019 Sep.
  2. Hikaru I., Norie S., Taiki Y., Atsushi G., Taichi S., Hiroyuki K., Shigeru I., Manami I., Motoki I., Shoichiro T., ”Occupational sitting time and subsequent risk of cancer: The Japan Public Health Center‐based Prospective Study”, 2020 Mar.
  3. Gregory G., Billy M.D., Susan K., Lemieux, PhD., Mosuk X.C., PhD., ”Lumbar Disc Changes Associated with Prolonged Sitting”, 2014 Mar.

Ai curajul să crezi în cuvintele tale!

HAI LA DARE TO SPEAK!

Sunt încântat să te anunț că Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică aduce în prim plan cea de-a IV-a ediție a proiectului Dare to Speak ce te îndeamnă să ai curaj și să crezi, în cuvintele tale!!!

Cea mai veche organizație din cadrul Academiei de Studii Economice din București, SiSC (www.sisc.ro), se mândrește deja cu peste 200 de proiecte, precum Serile Teatrului Studențesc, Spring it, Academia SpEranței, Tap That Job – care au influențat în mod pozitiv viețile studenților în ultimii 22 de ani.

Dare to Speak revine în această primăvară în atenția tinerilor pasionați de Public Speaking. Dare to Speak este un proiect ce adună într-un singur loc studenți și tineri care vor să iasă din zona lor de confort și le oferă oportunitatea de a intra în contact cu speakeri de succes, de a dobândi cunoștințe în acest domeniu și de a se dezvolta pe plan personal.

Misiunea Dare to Speak

Misiunea Dare to Speak este de a promova arta susținerii unui discurs public și de a încuraja studenții să treacă peste neîncrederea în abilitățile lor de oratorie.

Când?

Proiectul se va desfășura în perioada 7-16 mai 2019 la centrul Education Point și va fi împărțit în 4 evenimente cu abordări diferite ale public speaking-ului: Smart Talks, Trust your body, Stand-up for that și Ted & Debate.

Programul

Pe data de 7 mai va avea loc primul eveniment, Smart Talks, în cadrul căruia tinerii vor învăța să construiască un discurs și să își organizeze ideile într-un mod cât mai atractiv și eficient pentru a avea impact asupra publicului.

În cadrul fiecăruia dintre aceste evenimente, studenții vor participa la trainingul sau discursul susținut de un speaker, se vor implica în activități interactive, iar la final vor susține scurte discursuri în legătură cu tema zilei.

Urmează, pe data de 9 mai, al doilea eveniment, Trust your body. Acesta are ca scop facilitarea abilităților de utilizare a limbajului non-verbal. Participanții vor învăța să se folosească de gesturi, mimică și postură penru a-și transmite mesajul.

Pentru cei atrași de arta umorului, aceștia pot participa pe data de 14 mai la Stand-up for that, unde vor învăța cum să capteze și să mențină tenția persoanelor prezente la un discurs folosindu-se de umor.

Ted & Debate va avea loc pe data de 16 mai, iar în cadrul acestui eveniment tinerii vor asista la un discurs de tip TED, apoi se vor implica într-o sesiune de dezbateri în care vor aplica tehnicile de public speaking învățate în cadrul celorlalte evenimente Dare to Speak.

Cât costă?

Participarea este GRATUITĂ, singura condiție fiind respectarea regulamentului. Studenții se pot înscrie în prealabil, pe site-ul https://daretospeak.sisc.ro/, începând cu data de 30 aprilie, sau direct la eveniment.

Nu te-am convins că trebuie să fii acolo? Vezi ce spun o parte din cei care au participat la edițiile anterioare…

Pentru mai multe informații legate de înscrieri, program sau alte detalii, puteți accesa site-ul https://daretospeak.sisc.ro/ sau urmări pagina de Facebook, facebook.com/daretospeak.sisc/, unde echipa de organizare vă stă la dispoziție pentru orice nelămurire sau întrebare.

Business Focus Iași 2019

Criza din piața muncii, resimțită din ce în ce mai puternic în Moldova. La Business Focus Iași 2019 se va discuta despre soluții

Business Focus Iași 2019 – Evenimentul de Afaceri al Moldovei.
Profesorii, studenții și elevii beneficiază de un discount de 50%!

Atragerea și retenția de personal continuă să rămână principala problemă a antreprenorilor și managerilor din regiunea Moldovei – aceasta este principala concluzie a unui studiu efectuat de Business Days în rândul comunității de business din județe Iași, Suceava, Bacău, Neamț și Botoșani la începutul acestui an, ca preambul pentru organizarea Business Focus Iași 2019.

Continuă lectura „Business Focus Iași 2019”

Trendul Comerțului Online 2018 – 2019

Trendul Comerțului Online 2018 – 2019. Analiza Statistică ARMO

În urmă cu câteva zile, Agenția Română a Magazinelor Online (ARMO) a transmis printr-un comunicat de presă, o analiză statistică cumulată ASE 2017, Kantar Millward Brown din 2018 din care reiese că trendul comerțului online tinde să ajungă în 2019 la 3,6 miliarde de euro.

Alte câteva date interesante pentru antreprenori sau pentru cei care intenționează să-și deschidă un magazin sau o afacere de marketing online… Continuă lectura „Trendul Comerțului Online 2018 – 2019”

GDPR – Regulamentul de Protecție a Datelor Personale Aplicabil din 25 Mai 2018

Regulamentul de Protecție a Datelor Personale Aplicabil din 25 Mai 2018

În contextul în care ieri, 4 mai  au fost publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele două acte normative care compun pachetul legislativ privind protecţia datelor la nivelul Uniunii Europene, mai ales că vorbim de o reglementare absolut necesară după scandalul Facebook și Cambridge Analytica, am ales astăzi să fac o scurtă prezentare a Regulamentului de Protecție a Datelor Personale aplicabil din 25 Mai 2018.

Ce este GDPR și când intră în vigoare?

General Data Protection Regulation (sau GDPR) este un regulament adoptat de către UE (2016/679) pentru protecția persoanelor fizice în ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal Continuă lectura „GDPR – Regulamentul de Protecție a Datelor Personale Aplicabil din 25 Mai 2018”

May 2, 2018: A Memorable Day For Russell Brunson…

May 02, 2018: EY Announces finalists Entrepreneur Of The Year®2018 Award

 

Ernst & Young yesterday announced that Russell Brunson, co-founder and CEO of ClickFunnels is a finalist for the Entrepreneur Of The Year® 2018 Awards

Ernst & Young is a global leader in assurance, tax, transaction and advisory services. The insights and quality services they deliver help build trust and confidence in the capital markets and in economies the world over.

As the world’s most prestigious business awards program for entrepreneurs, Entrepreneur Of The Year recognizes business leaders who are excelling in areas such as innovation, financial performance and personal commitment to their businesses and communities.

Russell Brunson was selected as a finalist by a panel of independent judges. Award winners will be announced at a special black tie Gala on Saturday, June 2, 2018, at The Grand America Hotel in Salt Lake City.

And…

May 02, 2018: Russell Brunson is being recognized at the American Business Awards®2018

… TWICE!

Entrepreneur of the Year – Advertising, Marketing, & Public Relations: Russell Brunson” 

Fastest Growing Tech Company of the Year – Up to 2,500 Employees: ClickFunnels” 

The Stevie® Awards are the world’s premier business awards.  They were created in 2002 to honor and generate public recognition of the achievements and positive contributions of organizations and working professionals worldwide.  In short order the Stevie has become one of the world’s most coveted prizes.

I’m honored to be chosen as a finalist for EY’s Entrepreneur of the Year® 2018 Awards,” Brunson said,

I can not express how grateful I am to be considered and recognized for these awards. It is a privilege serving each and every one of you. These are proof that we are changing the world – one funnel at a time!” 

 

Few words about Russell Brunson and ClickFunnels:

Over the past 10 years, Russell Brunson, 38 years old, has built and followed over a million entrepreneurs, sold hundreds of thousands of copies of his books, popularized the concept of sales funnels, and co-founded a software company called ClickFunnels that helps thousands of entrepreneurs quickly get their message out to the market.

He is a marketing genius and the world’s greatest Funnelhacker in the world.

In high school Russell was a state champion wrestler, and then became All-American his senior year taking 2nd place in the country at high school nationals. He continued to wrestle in college, learning valuable lessons about competition, hard work, and the art of winning. He graduated as one of the top ten wrestlers nationally.

In college, Russell had his first success as an online marketer selling potato gun DVDs. This small business hobby became an obsession, and launched Russell into the world of Internet Marketing, where he quickly became one of the top marketing minds in the world. Within a year of graduating college, he’d made his first million dollars selling his products.

Russell sold everything from shakes and supplements, to coaching, books, consulting, coupons, t-shirts, technology services, and software. He reached top ranking status in several network marketing companies, winning a Ferrari and generating 1.5 million leads in just six weeks.

The limitations and obstacles Russell encountered with the technology required to bring his sales funnels to life, became the birthplace of the idea for his software company, ClickFunnels. Together with his partner Todd Dickerson, Russell launched their sales funnel software in October 2014, and the company has grown to $100,000,000 and 55,000 customers in just three years.

ClickFunnels is now the fastest-growing non-venture backed software company in the world!

With a following of over a million entrepreneurs, he’s published and sold over 250,000 copies of his marketing books (which btw, if you haven’t read them yet, I highly recommend to get read it), Expert Secrets and DotComSecrets.

Russell Brunson popularized the concept of sales funnels and free plus shiping, and helped tens of thousands of entrepreneurs quickly get their message out to the marketplace.

As of 2018, Russell’s training, teaching, and software has created over 206 millionaires who are in his exclusive club called the 2 Comma Club.

Russell’s mission for Clickfunnels extends out to non-profit organizations like World Teacher Aide, where every new funnel that goes live inside of Click funnels community equals a $1.00 donated to building schools in Africa.

Click funnels is also working to produce a documentary and sales funnel for Operation Underground Railroad, a non-profit that rescues children from sex trafficking all over the world.

In personal life, Russell is a family man, married to the love of his life and college sweetheart, Collette Brunson. Together they have five children and live in Boise Idaho.

P.S. At Grant Cardone’s 10xGrowth Con 2018 event Russell Brunson, sold over 3 MILLION DOLLARS in 90 minutes!!! If you want to see Russell in action, click here.

 

Studiu Business Days 2017

Directorii Generali și cei de Resurse Umane au viziuni diferite privind dezvoltarea angajaților

Interviu cu Laslo Pacso, organizator Business Days. despre intalnirea de Afaceri – Business Days, la Iasi pe 5 si 6 aprilie

Topul metodelor de dezvoltare profesională preferate de directorii companiilor din România pentru liderii din organizații sunt: învățarea la locul de muncă, training-urile pentru echipă susținute de traineri interni, urmate de cele susținute de traineri externi, precum și training-urile deschise și workshop-urile interactive, pentru a încuraja învățarea prin schimb de experiență. Acestea sunt o parte dintre concluziile relevate de cel mai recent studiu realizat de platforma de afaceri Business Days, în avanpremiera primei ediții din acest an organizate sub egida Business Days, care va avea loc la Iași, în perioada 5-6 aprilie, in cadrul Congress Hall-Palas Mall Iași.

,, Începând cu 2017, am extins cadrul de cercetare al studiului pe care il efectuăm deja de 15 ediții în mediul de business românesc , înainte de fiecare eveniment Business Days.  Alături de antreprenorii și factorii de decizie din Continuă lectura „Studiu Business Days 2017”

Tony Robbins la Bucuresti printr-o lansare de carte si un workshop-preview UPW

Vrei sa fii mai aproape de Tony Robbins? Vrei inspirație și valoare?

Ei bine, daca raspunsul tau este unul afirmativ la ambele intrebari, afla ca poti fi mai aproape de Tony Robbins la Bucuresti, joi 2 Martie, printr-o lansare de carte si un workshop-preview UPW sustinut de unul dintre cei mai buni traineri din echipa lui Tony Robbins, Amandeep Thind

Dupa  lansarea oficiala transmisa LIVE, de la Cluj, a cartii, „Banii: Stăpânește jocul. 7 pasi spre libertate financiară”, de Tony Robbins (vezi inregistrarea video aici) ne bucură să vă invităm evenimentul „Mai aproape de Tony Robbins – Inspirație și valoare”, joi, 2 martie, la București, Crystal Palace Ballrooms Events, ora 18:00. Continuă lectura „Tony Robbins la Bucuresti printr-o lansare de carte si un workshop-preview UPW”

ITFEST. Lasa-te descoperit!

O nouă ediție a proiectului ITFest este pe cale să înceapă!

            Sindicatul Studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (SiSC) are plăcerea de a anunța deschiderea celei de-a IX-a ediții a proiectului ITFest, eveniment de o amploare națională. Reprezentant de 20 de ani al studenților din Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică având peste 150 de proiecte desfășurate până în prezent, SiSC spune “Lasă-te descoperIT!” la această ediție ITFest care va avea loc în perioada 5-28 noiembrie 2016, în București.

            ITFest promovează pasionații de domeniul IT, oferindu-le oportunități de dezvoltare și șansa de a se face remarcați de către companii renumite. Festivalul le propune participanților un program complex, menit să le ofere posibilitatea de a-și demonstra abilitățile de programator, dar și de a se distra. De la evenimente precum LAN Party (5 noiembrie) în care concurenții pasionați de jocuri vor putea să-și depășească limitele și să-și etaleze strategiile de joc, la proba de Algoritmică (19 noiembrie) în cadrul căreia participanții au șansa să lucreze în echipă pentru a rezolva probleme cu grade de dificultate diferite, festivalul ITFest încurajează tinerii să își arate potențialul. Unul dintre evenimentele complexe este Hackathon-ul (26 noimebrie) care oferă participanților pasionați de Web, Mobile sau Desktop șansa de a se afirma la una dintre cele 3 categorii, având la dispoziție 12 ore pentru a demonstra că abordarea lor este cea potrivită. Temele sunt propuse de către partenerii principali  și urmăresc dezvoltarea de soluții economice pentru problemele actuale. Intrarea la evenimente este liberă!

  De evidențiat este și Conferința ITFest (18 noimebrie) care va fi una tematică prin prezentarea celor mai bune firme din IT și dezvoltarea unui subiect de interes pentru participanți, dar și workshop-urile tehnice (21-25 noiembrie) în care partenerii vor prezenta ultimile noutăți din domeniul IT.

Înscrierile se fac pe site-ul http://itfest.sisc.ro astfel:

  • 17-25 octombrie perioada de înscrieri pentru LAN Party
  • 1-10 noiembrie perioada de înscrieri pentru Algoritmică
  • 1-15 noiembrie, perioada de înscrieri pentru Workshop-uri
  • 9-18 noiembrie perioada de înscrieri pentru Hackathon

Pentru că încurajează participarea la un astfel de eveniment, SiSC va asigura cazarea și masa pentru tinerii din afara Bucureștiului pe perioada desfășurării evenimentelor la care aceștia s-au înscris. De asemenea, toți participanții au posibilitatea de a câștiga diferite premii oferite atât de către parteneri, cât și de SiSC!

Exit mobile version