Aceste Facebook Lead Ads, usureaza completarea unui formular necesar colectarii de date importante despre potentialii consumatori (adresa de e-mail, numar de telefon, oras, etc.). Practic, folosind acest serviciu nou, utilizatorii vor avea un formular gata completat cu datele introduse in profilul de Facebook, reducand astfel timpul de completare cu 38.5% fata de alte tipuri de formulare.
- inscriere la un eveniment pe care il organizezi ssau promovezi,
- o lansare de carte sau produs nou,
- cresterea numatului de abonati la newsletter,
- invitatii la un test drive sau demo-uri de produse, etc.
Dupa cum vei observa, se pot adauga cupoane si voucere oferte de re-tail, altfel spus se poate personaliza cat mai specific formularul astfel incat add-ul sa fie cat mai eficient. Asadar, cu acest nou tip de reclama, utilizatorii vor fi scutiti de completarea unui formular lung si companiile care intreprind aceste campanii vor putea strange mai multe date, intr-un timp mult mai scurt si intr-un mod mult mai usor.
Mai jos puteti vedea un exemplu de Facebook Lead Ad. Se poate observa faptul ca acest tip de ad nu redirectioneaza catre un landing page, colectarea datelor facandu-se automat din Facebook. Este un avantaj pentru companiile care nu au departament intern de creatie si IT.
Momentan aceste tipuri de ad-uri nu au fost activate in toate conturile, dar chiar daca nu sunt acum, cu siguranta se vor activa in cel mai scurt timp.
Daca vrei sa creezi si tu in viitor astfel de tipuri de reclame si anunturi care sa iti aduca mai multi potentiali clienti ceea ce inseamna mai multi bani si mai mult profit, ia legatura cu Account Managerul tau, sau, la noi, cei din echipa AISUCCES.ro