
Evenimentele Business Days in 2013
“Anul 2013 este un an special pentru evenimentele marca Business Days. Este un an in care ne vom focusa pe calitate si pe dezvoltarea platformei de oportunitati pentru oamenii de afaceri din Romania construita in jurul conceptului Business Days. Vom continua sa acoperim zone din Romania in care nu am mai fost pentru a intelege per ansamblu ce este spiritul antreprenorial din Romania si pentru a putea gasi cele mai bune programe si modalitati de a ajuta la crearea unei culturi antreprenoriale sanatoase si sustenabile pe termen lung.
mobilitate in folosirea oportunitatilor pe care le genereaza platforma Business Days.”
Laszlo Pacso, organizator principal, manager de proiect
Editiile Business Days din 2013:
Editiile Business Days Lite din 2013:
|
Alte evenimente marca Business Days:
|
Editiile anterioare: (9)
2010: Targu Mures (martie) | Targu Mures (septembrie)
2011: Timisoara (martie) | Brasov (septembrie) | Bucuresti (noiembrie)
2012: Timisoara (martie) | Cluj-Napoca (iunie) | Iasi (octombrie) | Bucuresti (decembrie)
Prezentare concept
Suita de evenimente Business Days sunt concepute in jurul idei de a crea o platforma de oportunitati de business networking pentru manageri si antreprenori. Evenimentele sunt astfel creionate incat sa ofere maximum de beneficii celor 3 mari categorii de stakeholderi ai proiectului: participanti, parteneri si speakeri. Evenimentele sunt gandite sa se desfasoare pe durata a doua zile. Fiecare zi are o structura impartita pe 3 planuri: – conferinte – cu focus pe dezvoltarea unei atitudini pozitive, prin inspiratie, povesti de success, exemple motivationale, impartasirea unor viziuni, analiza de trenduri si tendinte –workshopuri – cu focus pe dezvoltarea abilitatilor de management si antreprenoriale prin schimb de experienta, microtraininguri, prezentari de studii de caz si exemple de buna practica sau exercitii de simulare –sesiuni de business networking formale – atat pentru oameni cu experienta in networking cat si pentru incepatori. Adevarate generatoare de oportunitati.
Structura evenimente
|
Oportunitati pentru parteneri
|
Subiectele care se vor aborda in cadrul acestor evenimente sunt centrate in jurul urmatoarelor teme:
- Antreprenoriat si management de success
- Resurse umane si managementul carierei
- Comunicare, Relatii publice, Business networking, Business loby
- Finantarea afacerilor, Investitii, Educatie financiara
- Fiscalitate, Taxare, Aspecte legislative si modalitatea in care afecteaza mediul de afaceri
- Management de proiect, Managementul riscurilor, Managementul schimbarilor, Time management
- Leadership
- Coaching, Training, Dezvoltare personala
- Marketing, Branding
- Vanzari, Relatii cu clientii, Distributie, Retail, Logistica
- Tehnologie, Inovatie, Creativitate, IT&C
- Online, Social Media