Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Refugiată din Siberia, Maria Sharapova nu este doar cea mai bogată sportivă din lume dar si o antreprenoare de succes!
Povestea Mariei Sharapova, rivala nr.1 la acest moment a campioanei noastre Simona Halep, care este si jucătoarea de tenis ce la numai 17 ani a reuşit să câştige finala de la Wimbledon, am citit-o recent in Bloomberg Business si mi-am spus că merită impărtăşită si altora… Te invit sa citesti in continuare o poveste rupta parca din povestile Fratilor Grimm …
Sharapova, primavara 2015, in Los Angeles. Photo: Ture Lillegraven
Dupa ce s-a impus în faţa numărului 1 mondial de la vremea respectivă, Serena Williams, Maria Sharapova a ajuns în prezent cea mai bine plătită sportivă din lume, conform publicatiei The Richest.
“Îţi doreşti să joci împotriva celei mai bune, iar ea este cea mai bună”, a declarat Sharapova despre Serena Williams intr-un interviu in urma cu cativa ani. Dar povestea Mariei, se aseamana oarecum, cu cea a Serenei… La fel ca Serena Williams(33 ani), care a crescut jucând tenis pe terenurile din Compton, California, Sharapova, nascuta in Gomel Nyagan, din Ucraina, a lucrat din greu pentru evoluţia sa. Părinţii săi au fugit în Siberia, la patru luni de la explozia care a avut loc la Cernobîl în 1986, după ce peste oraşul lor, începuseră să se aşeze valuri de radiaţii. Pe parcursul următorilor ani, Sharapova avea sa devina cunoscută în toată Rusia.
Acest lucru i se datoreaza in mare parte Martinei Navratilova, o fostă campioana, care a remarcat-o pe un teren de tenis în oraşul-staţiune Soci pe micuta Sharapova care avea doar 6 ani şi i-a recomandat să-şi împacheteze lucrurile şi să se înscrie la Academia de Tenis a lui Nick Bollettieri, din Florida. “Singurul lucru pe care mi-l amintesc de atunci este împachetatul cărţilor”, spunea Sharapova într-un documentar ESPN despre copilăria sa. “I-am spus mamei mele că trebuie să mă asigur că am cu mine o parte din ţara mea”.
„Nu plec acasă fără să obţin o a doua şansă. Nu asta mă reprezintă. Sunt un competitor”
Sharapova, Wimbledon, 2004 Photo: Odd Andersen
Mama sa nu a putut obţine o viză, aşa că Sharapova şi tatăl ei, Yuri, au început o nouă viaţă de unii singuri. De-a lungul copilăriei sportivei, tatăl acesteia a avut câteva job-uri pentru a putea să-i plătească studiile academice. Din cauza programului său, rareori s-au putut vedea pe parcursul unei zile în care Yuri îi lăsa fiicei mâncare pregătită pentru a şi-o încălzi singură. “Mi-am petrecut mult timp de una singură”, a mai spus Maria în documentar.
Însă toate sacrificiile au meritat, iar planul lor a funcţionat. La începutul anului 2000, Sharapova a devenit o sportivă de senzaţie. A avut parte de admiraţia compatrioţilor ruşi şi de cea a Annei Kournikova, un fenomen la acea vreme. Determinarea Mariei Sharapova a ajuns la un nivel mult mai ridicat faţă de cel al Annei Kournikova. La doar 17 ani a reuşit să o învingă pe Williams în 2004 în finala de la Wimbledon. Cariera sa a luat amploare, iar victoriile au venit una câte una: în 2006 a învins-o pe Justine Henin în finala de la U.S. Open, în 2008 a câştigat titlul de la Australian Open, în 2012 a câştigat finala de la Roland Garros, iar în 2014 a obţinut pentru a doua oară o victorie la French Open, de data aceasta jucând împotriva româncei Simona Halep.
Rezultatul intalnirilor dintre Maria si Serena este de 17 la 2 in favoarea Serenei, insa, se pare ca acel dezechilibru s-a intamplat si datorita leziunilor majore pe care Maria le-a suferit din 2.000 in mod repetat. După ce a pierdut finala Australian Open de anul acesta, în care a jucat cu Serena Williams, Sharapova spune că: “Într-adevăr, n-am câştigat jocurile împotriva ei de prea multe ori, însă, de vreme ce am ajuns să fiu în competiţie cu ea, înseamnă că fac ceea ce trebuie. Nu plec acasă fără să obţin o a doua şansă. Nu asta mă reprezintă. Sunt un competitor”.
Finala pierduta cu Williams la Australian Open, 2015. Photo: Dennis Grombowsk
Atitudinea de luptatoare pe care o are in teren si care o determina sa nu se consoleze cu locul secund, o are si in calitate de antreprenor si bun investitor al banilor castigati.
Astfel, folosindu-se de calitatile sale native: frumusete, inaltime, alura, Maria a incheiat contracte destul de inspirate care i-au adus, conform FORBES, titlul de cel mai bine platit atlet de sex feminin din ultimul deceniu. Doar in 2014, Maria a incasat 22 milioane $ din angajamente, contractul de 70 milioane $ pe termen de 8 ani cu Nike, un altul pe 5 ani cu Evian, dar si alte angajamente cu companii mai mici Cole Haan, Tag Heuer si alte branduri.
La scurt timp dupa ce a fost invinsa in turul 4 la Indian Wells de catre jucatoarea italiana Flavia Penetta, la Miami Open, Sharapova participa la o petrecere sponsorizata de Porsche Volwagen, ocazie cu care este numita Ambasador al brandului.
„Arata ca un foto-model intr-un auto-show – a spus Viktoria Wohlrapp, Senior Marketing Manager Porsche, dar nu pentru asta am angajat-o. Porshe este cel mai profitabil brand din lume, insa 85% dintre clienti sunt barbati. Compania si-a propus sa-si creasca numarul de vanzari si in randul femeilor, iar managementul spera ca asociind imaginea unui atlet feminin atat de important cu brandul, ar putea ajuta la corectarea echilibrului dintre cumparatorii barbati si femei.„
Ar putea ca Sharapova „sa vanda” masini? – „E foarte greu de spus” – a admis Wohlrapp, ” dar pentru noi este un lucru de imagine. A fost foarte greu sa gasim pe cineva care sa se potriveasca cu brandul, si simtim ca Maria si Porshe este asocierea mult-cautata.”
De altfel, Anita Elberse, profesor la Harvard Business School a scris un studiu de caz in 2010 despre „construirea” brandului Sharapova, in care demonstra cum angajarea unei celebritati poate creste cu peste 4% vanzarile unei companii. Cu un brand cum este Nike, efectul Sharapova poate fi usor de masurat. Compania vinde o linie completa de articole sportive Sharapova, iar cererea pentru aceste articole devine un indicator masurabil al valorii create. Cu ceasuri si masini impactul este mai greu de evaluat.
În 2012, Maria Sharapova si-a luat inima in dinti si a deschis Sugarpova, o linie de dulciuri, iar ulterior şi-a creat propriul brand de haine şi accesorii. A cheltuit 500.000 de dolari din propriile venituri pentru a-şi fonda compania prin care a vândut 30.000 de pungi de bomboane online doar în primele luni de la lansare.
Cand toata lumea se pregatea de retragerea Mariei din liga profesionista de tenis, aceasta a declarat intr-un interviu ca: „Sunt indragostita [de tenis], dar nu ma vad peste cativa ani intr-o cabina de comentator, cu exceptia faptului cand iubitul meu joaca„(jucatorul bulgar Grigor Dimitrov)
Sharapova nu este pregatita sa se retraga, desi am putea spune ca si-a asigurat viitorul ca antreprenor si ca un bun manager al veniturilor din competitii ce s-a dovedit a fi. Maria isi mentine acelasi program intens de pregatire si in extra-sezon, si inca reuseste sa faca fata pana in rundele finale in majoritatea turneelor.
Ca o lectie de luat aminte este aceea ca probabil, infrangerile nenumarate suferite in fata Serenei Williams, ar fi distrus increderea altcuiva si l-ar fi determinat sa renunte de mult, dar Maria Sharapova continua sa vada partea plina a paharului.
„Cred ca Maria joaca destul de bine” – a spus Serena la conferinta de presa din 7 mai, dupa ce ambele sportive au ajuns in semi-finalele de la Madrid (finala pe care nu au jucat-o nici una!)
Un gest pe care probabil l-a remarcat oricine s-a uitat la un meci al Mariei este ca, dupa fiecare punct, indiferent daca l-a castigat sau l-a pierdut, ea face acelasi lucru: merge in spatele liniei de fund, cu fata la peluza, isi ajusteaza corzile rachetei, dupa care se intoarce cu o miscare de soldat ce atrage atentia. Strange din pumn in timp ce o grimasa subtila ii traverseaza chipul. Arunca mingea in sus pentru serviciu si reia jocul …
P.S. Desi in teren Serena este pe locul intai, la nivelul veniturilor din contracte si afaceri, Maria conduce detasat! 🙂
Asociatia Young Professionals Club lanseaza super evenimentul gratuit LEAD YOUR LIFE
Seminarul Lead Your Life, care a reunit deja peste 4000 de participanti, pregateste o noua editie, alaturi de speakerii Eliza Nitescu, Bruno Medicina si Dragos Barbalata si isi propune, prin intermediul acestui seminar gratuit, sa aduca o schimbare pozitiva printre oamenii cu potential din Romania. Continuă lectura „Castiga o minge cu autograful Simonei Halep la LEAD YOUR LIFE”
Pay it Forward – Filmul complet, subtitrat în limba română
„Toți oamenii mari au fost cândva copii. Dar, puțini dintre ei își mai aduc aminte asta”, spunea Antoine de Saint-Exupery.
Pentru că se apropie 1 iunie,AISucces.ro îmbracă hăinuța Micului Trevor, eroul principal al filmului Pay it forward. Te invităm să retrăiești, măcar pentru o zi, cea mai frumoasă poveste din viața ta: COPILĂRIA!
Acea perioadă când nu aveai opreliști, nu îți păsa prea mult de ce spun adulții. Dar, mai ales, nu aveai nici o rezervă din a dărui cu generozitate și necondiționat. Pentru că ceea ce urmează este mai mult decât inspirațional …
Vizionare plăcută! Apoi, nu uita: DĂ MAI DEPARTE! 😉
DESPRE PAY IT FORWARD: FILMUL
Pay It Forward (2000), regizat de Mimi Leder, este un film dramatic care explorează tema schimbării sociale prin gesturi de bunăvoință. Bazat pe romanul omonim al lui Catherine Ryan Hyde, (despre carte mai jos) povestea urmărește un adolescent care inițiază un lanț de fapte bune
L-am văzut pentru prima dată în 2009 și este unul dintre filmele care mi-au schimbat, literalmente, modul de gândi…
REZUMATUL FILMULUI, PE SCURT…
Povestea filmului, pe scurt, este următoarea: Trevor McKinney (Haley Joel Osment) este un tânăr de unsprezece ani și jumătate, a cărui mamă este alcoolică. Trevor își începe clasa a șaptea la un liceu din Las Vegas, Nevada.
În cadrul unei teme la studii sociale, profesorul Eugene Simonet (interpretat de Kevin Spacey) propune sarcina de a crea un plan care să schimbe lumea. El cere elevilor să gândească o idee pentru îmbunătățirea societății și să o pună în practică.
Elevul care răspunde la această provocare este Trevor McKinney, care propune conceptul „pay it forward”: un sistem în care fiecare persoană ajutată trebuie să ajute la rândul ei alte 3 persoane. În felul aceste se crează un lanț de fapte bune sau un efect de domino.
Principalele acțiuni ale lui Trevor:
Ajută un fără adăpost (Jerry, interpretat de James Caviezel) oferindu-i adăpost și resurse, dar acesta recidivează în dependență.
Încearcă să-i apropie pe mama sa (Arlene) și pe Eugene, profesorul cu cicatrici fizice și emoționale, prin intermediul unei întâlniri romantice.
Îl apără pe prietenul său Adam de un grup de agresori, sacrificându-se în proces
Teme și personaje
Eugene Simonet: Profesorul marcat de abuzul tatălui său care își dezvăluie cicatricile fizice și emoționale pe parcursul filmului. Devine un simbol al vindecării prin relația cu Arlene.
Jerry: Deși recidivează, în final salvează o femeie de la sinucidere, demonstrând că ideea lui Trevor a avut un impact profund.
Arlene: Mama lui Trevor, prinsă între dragostea pentru fiul ei și dependența de fostul soț abuziv (Ricky, interpretat de Jon Bon Jovi), învață să se elibereze de ciclul violent.
Recepție și impact
Filmul a fost lăudat pentru mesajul optimist și pentru modul în care explorează vulnerabilitatea umană. Deși Trevor moare în final, mișcarea „pay it forward” se răspândește național, subliniind puterea gesturilor mici de a genera schimbări majore.
DESPRE PAY IT FORWARD: CARTEA
Cartea „Pay It Forward” de Catherine Ryan Hyde, publicată în 1999, a avut un impact semnificativ asupra cititorilor și societății. A devenit rapid un bestseller, iar adaptarea cinematografică i-a amplificat popularitatea.
Ideea centrală a cărții – conceptul de „pay it forward” (a răsplăti bunătatea ajutând pe altcineva) – a devenit o filozofie adoptată la nivel mondial. După publicarea cărții și lansarea filmului, s-a înființat Pay It Forward Foundation, care promovează educația despre generozitate și sprijinirea comunităților.
Povestea emoționantă a lui Trevor McKinney a rezonat cu milioane de oameni, încurajând inițiative individuale de a face bine fără a aștepta ceva în schimb. Cititorii au fost inspirați să aplice acest concept în viața lor de zi cu zi.
În multe țări, cartea este adesea folosită în școli pentru a preda lecții despre empatie, compasiune și responsabilitate socială. Profesorii o integrează în programe pentru a stimula gândirea creativă și implicarea socială a elevilor.
Conceptul „pay it forward” este acum recunoscut pe scară largă și utilizat frecvent în conversațiile despre altruism. A devenit un simbol al puterii gesturilor mici de bunătate.
În concluzie, „Pay It Forward”, a captivat cititorii prin povestea sa sensibilă, și nu doar atât! A reușit să inspire o schimbare reală în modul în care oamenii percep actele de bunătate și responsabilitatea socială.
Asta, pana le-am auzit citate în discursul lui Nelson Mandela, când a preluat postul de președinte al Africii de Sud, mai 1994. Am rezonat puternic din prima cu aceste cuvinte, iar ulterior, am aflat ca fusesera scrise de catre scriitoarea Marianne Williamson, in cartea „Intoarcere la iubire„.
Cea mai mare frică a noastră nu este ca nu suntem suficient de buni.
Cea mai mare frică a noastră este că suntem peste masură de puternici.
Cel mai tare ne infricoșează lumina noastra, nu părțile noastre întunecate.
“Suntem cu totii condusi de nevoia de a implini 6 nevoi umane de baza. Aceste 6 nevoi umane nu sunt doar dorinte, nu sunt ceva ce VREM. Sunt nevoi profunde care exista in fiecare dintre noi si care servesc ca fundament pentru fiecare alegere pe care o facem.” ~ Anthony Robbins
Cu siguranta ştii şi tu, că noi oamenii, fără deosebire de rasă, cultură sau culoare, avem suntem conduşi de aceleasi nevoi fundamentale, sau de baza, cum se mai numesc.
Anthony Robbins, unul dintre cei mai cautati coachi si traineri din lume, autorul a doua dintre cele mai bine-vandute carti din lume, Putere nemarginita si Deciziile sunt cheia schimbarii, si creatorul mai multor programe de performanta si strategie pentru adulti, a studiat foarte multi ani pshihologia umana si nevoile fundamentale care ne conduc mereu sa facem ceea ce facem! 🙂
Astfel ca, in urma cercetarilor sale a identificat 6 nevoi umane fundamentale, „responsabile” pentru toate actiunile noastre. Cu totii le avem oriunde am trai in lumea asta, insă ceea ce face diferenţa intre noi, şi acţiunile noastre, vine din felul cum ne raportăm fiecare la aceste nevoi.
AVEM, cu siguranţă, NEVOIE… de siguranta si de certitudine in viata, este adevărat? In acelasi timp, AVEM NEVOIE si de nesiguranta, dar si de diversitate in acelasi timp… Ciudat, am putea spune, nu-i asa?
AVEM NEVOIE sa ne simtim importanti… şi tot ca o nevoie dată nouă, oamenilor, avem nevoie de conexiune … să impărtăşim iubire şi să fim iubiţi…
Obsedat in permanenţă de aflarea unui răspuns la intrebarea, „De ce fac oamenii, tot ceea ce fac?„, Tony şi-a inceput cercetările pornind de la rezultatele expuse in 1954 de Abrahah Maslow in Teoria ierarhiei nevoilor (Piramida lui Maslow). In viziunea lui Tony Robbins, 4 nevoi sunt considerate fundamentale şi anume, conexiunea/ iubirea, siguranta, nesiguranta, insemnatatea, in timp ce următoarele 2 nevoi: creşterea şi contribuţia sunt considerate nevoi esenţiale ale spiritului. Acestea sunt cele care ne dau cu adevărat acel sentiment plăcut, al împlinirii!
Pentru că nu ştiu, cât de multe ştii tu despre aceste nevoi, şi pentru că nu ştiu care dintre ele are pentru tine o insemnătate mai mare determinându-ţi cu preponderenta activitatile, am să fac o scurtă trecere in revistă a a celor 6 nevoi, după care, am sa te invit să il urmareşti pe Tony Robbins, prezentandu-le in maniera-i caracteristica, la TED, aici. (cu traducere in limba română).
CELE ŞASE NEVOI UMANE DE BAZĂ
1. “Certainty” Nevoia de siguranta (certitudine)
Fiecare dintre noi stie ce inseamna cu adevarat sa ai confort şi siguranţă. Că vorbim despre situaţia finnciară, o relaţie de viaţă, de locul de muncă sau de afacerea pe care o avem, sau … de relaţia pe care o avem cu divinitatea, in orice activitate pe care o desfasurăm zilnic, ne manifestăm aceasta nevoie de siguranta care, in opinia lui Tony, inseamna supravietuire!
2. “Variety” Nevoia de diversitate (incertitudine)
Chiar si doi gemeni, despre care se poate afirma ca sunt identici (fizic vorbind), sunt fizic si comportamental doua personanilati cu gandiri si nevoi diferite. Si chiar daca poate parea paradoxal, in aceeasi masura in care avem nevoie de siguranta in vietile noastre, avem nevoie si de nesiguranta.
“Cu prea multa siguranta, ne plictisim. Cu prea multa nesiguranta, incepem sa ne temem si ne ingrijoram. Avem nevoie de un anumit grad de siguranta pentru a experimenta nesiguranta in vietile noastre”, afirma Tony Robbins intr-un articol publicat pe lgpgroup.com, pledand pentru crearea unui echilibru intre cele doua nevoi si sesizand insa si interdependenta lor.
Viata trebuie condimentata putin, nu-i asa, existenta umana are nevoie si de putina aroma si savoare. Nevoia de incertitudine presupune noutate, neprevazut, surpriza, diversitate, provocare, incantare si entuziasm pentru ca atunci cand siguranta se afla intr-un procent prea mare in viata noastra, existenta noastra devine anosta, monotona si uniforma.
3. “Significance” Nevoia de importanta (semnificatie)
Rolul pe care il „jucam” in viata, fiecare dintre noi ca si frate sau coleg, parinte, mentor sau sef, acela de leader catalizator, este unul extrem de important.
In fond, cine nu isi doreste sa se simta important?Cine nu isi doreste ca viata sa, sa aiba o anume insemnatate? Cine nu isi doreste ca existenta sa, sa aiba un sens, un scop, o semnificatie? Cine nu isi doreste sa fie ALTFEL, UNIC prin ceva anume?
In interiorul fiecarei fiinte umane se manifesta nevoia de a ne simti importanti in ochii celorlalti, nevoia de a fi doriti, nevoia de a simti ca ceilalti au nevoie de noi, nevoia de a fi demn de iubirea celorlalti. Fiecare individ isi doreste ca o alta fiinta umana sa ii vrea prezenta. In adancul sau, OMUL are nevoie si de UNICITATE. Avem nevoie sa stim ca suntem importanti si ca vietile noastre sunt unice, ca au scopuri speciale, unice. “Nu imi imaginez o moarte mai rea decat daca imi imaginez ca viata mea nu conteaza”, spune Tony Robbins in aceeasi revista.
4. “Connection” Nevoia de conexiune (iubire)
Fiecare dintre noi stim ca exista in lume cineva cu care rezonam, cu care ne aflam pe aceeasi „lungime de unda”! Si fara a avea sentimentul ca gresesc, nevoia de a iubi si a fi iubit de o alta fiinta umana, si de a ne simti conectat cu aceasta este esentiala pentru orice reprezentant al speciei umane. Vazut-ai tu om care in adancul sau (chiar daca nu o recunoaste) sa nu isi doreasca sa tina la cineva sau ca cineva sa tina la el?
Vrem sa ne simtim ca facand parte din ceva, vrem sa fim unul si acelasi cu o alta persoana, vrem sa fim intimi cu o anumita persoana, vrem sa impartasim ceva cu acea persoana, vrem sa cream o altfel de legatura, una unica, speciala. Iar iubirea trebuie primita. Iubirea trebuie daruita. Din aceasta nevoie de CONEXIUNE cu semenii din jurul nostru – explica Tony Robbins, ne alaturam grupurilor. Si tot din aceeasi nevoie, de a fi acceptati, iubiti, doriti, conectati, de a ne simti parte integranta a unui intreg, unele persoane aleg sa fumeze, altele sa se drogheze, sa consume alcool, fac pe bolnavii, sau sa atinga performante exceptionale!
5. “Growth” Nevoia de crestere (dezvoltare)
Cred ca suntem deja suficient de maturi pentru a fi inteles, pana acum cel putin, ca “Pe aceasta planeta, tot ce este viu fie creste, fie moare. Cresterea sau dezvoltarea este una din nevoile primare ale vietii”. Este si una din nevoile primare ale vietii umane si poate ca si cea mai puternica.
In fiinta umana exista adanc implementata nevoia de a se dezvolta emotional, intelectual si spiritual in mod continuu. La unele persoane, dorinta de a se transforma si evolua, dorinta de a fi mai bune, mai performante, de a avansa dintr-un anumit punct de vedere, de a-si dezvolta anumite abilitati se manifesta mai pregnant decat la altele. ”Nu conteaza cat de multi bani ai, cati oameni iti recunosc meritele sau ceea ce ai obtinut in viata. Daca nu simti ca te dezolti, te vei simti nefericit si neimplinit”, afirma Tony.
6. “Contribution” Nevoia de crestere (contributie)
Atat timp cat vei darui ceva, cuiva vei primi intotdeauna ceva! Pentru ca a darui ceva inseamna a-ti darui tie ceva. Parintele filozof Nicolae Steinhart spune foarte frumos in cartea Daruind vei dobandi ca, „Daruind vei dobandi negresit fericire, implinire din zambetul celui care a primit de la tine ceea ce avea nevoie. Nu daruiti pentru a primi… „
A contribui la ceva anume inseamna a te simti implinit. A darui din inima, a participa la ceva anume, a ajuta pe cineva, a face un bine cuiva, a simti ca faci din aceasta lume un loc mai bun si mai frumos, a contribui la un lucru nobil, valoros, toate aceste nevoi sunt inradacinate in fiecare dintre noi. Chiar daca uneori avem tendinta de a darui altora mai mult decat ne daruim noi insine, “contributiile nu trebuie doar facute altora. Contributia fata de noi insine este de asemenea o actiune semnificativa intrucat nu putem darui celorlalti ceea ce nu avem”.
Probabil ca numele lui Nick Vujicik nu iti este strain. Insa, nu stiu daca de Hector Picard ai auzit. Eu marturisesc ca pana aseara, nu!
Hector Picard face ciclism si alearga in probele de triatlon pentru a strange fonduri pentru copiii handicapati, innoata si este vorbitor motivational …
Insa povestea lui Hector, despre care poti citi mai multe aici, m-a impresionat la fel de mult precum cea a lui Nick. Priveste-l si tu …
Poate ca nu o data te-ai intrebat, ca si mine, de ce unii oameni reactioneaza intr-un fel vis-à-vis de o situatie, si altii in alt fel? Ce motive au? Ce anume ii determina sa fie diferiti, pentru ca exceptand aspectul fizic, anatomic si fiziologic suntem la fel.
Cu totii ne dorim o viata mai buna … Fiecare ne dorim confort si bunastare, stim cum sa le obtinem, pornim in directia buna dar … avem un moment cand ne blocam in timp, si ne oprim din entuziasmul initial de a face un lucru pe care stim ca suntem capabili sa il facem!
Te invit sa urmaresti cu atentie clipul animat de mai jos, dupa care …
DARE! (Indrazneste)
„In viata trebuie sa indraznesti sa te distrezi si sa faci ce-ti place din pasiune, chiar daca cei din jur te considera nebun sau ciudat. Eu ies din casa si nu-mi este teama daca gresesc. Oricum voi gresi, asa ca … macar sa ma bucur de asta.” – Tony Robbins
VIDEO TRAINING INTENSIV ADRESAT ASPIRANTILOR CARE DORESC SA DEVINA MILIONARI SI MAESTRI AI INFLUENTARII
Daca incarcarea decurge greoi, vizioneaza mai jos, pe You Tube
Dezvoltarea abilitatii de a fi foarte bun in vanzari (chiar daca nu lucrezi in domeniul vanzarilor, de vandut, vinzi, familiei, prietenilor, colegilor, s.a) iti poate spori masiv volumul de vanzari si capacitatea de influenta si persuasiune. Iar toate aceste tehnici si strategii le vei invata de la Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street, unul dintre cel mai mare trainer de vanzari si persuasiune din lume. Chiar singur recunostea intr-un interviu, ca abilitatea sa cea mai mare si care l-a condus la rezultatele financiare nemaipomenite de care am auzit cu totii, este cea de a invata, inspira si motiva pe ceilalti (angajati de pe Walll Street sau ai altor companii pentru care a lucrat) – sa fie cei mai buni in vanzari si persuasiune. Si pe oriunde a mers in ultimii ani, a reusit!
Aceasta inregistrare a fost facuta de Frank Kern (daca nu stii cine este, da doar o cautare pe Google) cu ocazia unui eveniment privat in 2010, si iata ce vei putea invata din acest video-training:
Care sunt cele 3 motive comune care te retin de la obtinerea rezultatelor dorite si a succesului si prosperitatii;
Care sunt cele 4 elemente de baza care guverneaza legile vanzarilor si care sunt absolut esentiale pentru a obtine succesul dorit;
Care sunt cele 4 strategii de succes cunoscute doar de cei mai buni agenti de pe Wall Street si de cativa oameni care sunt in spatele unor afaceri de succes;
3 metode-cheie cu ajutorul carora poti face o inchidere eleganta si eficienta cu aproape orice client;
Arta de a persuasua in mod etic; cum sa dezvolti un raport si cum sa-i determini pe oameni sa faca doar acele lucruri care trebuie facute;
Cum sa atragi in jur oameni capabili si inteligenti si sa dezvolti un raport instantaneu – astfel incat sa ii faci pe oameni sa simta ca si cand v-ati cunoaste de ani de zile .
Dupa cum spuneam, aceasta inregistrare este din cadrul unui eveniment privat organizat de Frank Kern pentru clientii sai High-Class, astfel incat scuzati unele momente mai picante si limbajul, pe alocuri mai colorat! In fond, e specific Lupului! 🙂