Leadershipul campionilor: Leonard Dorin Doroftei (Interviu exclusiv pentru AISucces.ro)

Dupa interviul despre leadership cu Mihai Leu, in exclusivitate pentru AISucces.ro un „mega interviu” – cu un fost campion mondial la box, nimeni altul decat, Leonard Doroftei.

Dupa interviul plin de invataminte luat de Diana Vitan-Martinas unui multiplul campion in doua sporturi – box si raliuri auto, MIHAI LEU (il puteti urmari aici), astazi, avem bucuria si placerea de a va oferi in exclusivitate pentru AISucces.ro un „mega interviu” – cum l-a numit partenerul meu, Robert Smile, cu un alt fost campion mondial la box, nimeni altul decat, Leonard Doroftei.

Cu mii de scuze pentru fundalul sonor, care uneori poate estompa (insa interviul a fost luat chiar instantaneu in pubb-ul campionului), va invitam sa urmariti o noua lectie de leadrship de la un fost campion, sot, parinte si actual, om de afaceri.  Cu aceasta ocazie, actualul om de afaceri, Dorin Leonard Doroftei  ne va impartasi si secretul pentru afacerea sa de succes.
Interviul a fost realizat de Robert Smile!

Vizionare placuta!


http://youtu.be/J0kG_FeM1Qg

Ti-a placut?  Deoarece esti o persoana sociabila si intelegi ca acest interviu va bucura si pe altii, cu siguranta ne vei lasa un comentariu mai jos prin care sa-ti spui parerea, si-apoi un Like si un Share!

Multumim!

Webminar GRATUIT John C.Maxwell – Sometimes You Win, Sometimes You Learn

(Webcast FREE )Webminar GRATUIT John C.Maxwell – Sometimes You Win, Sometimes You Learn

De cateva minute am primit acest comunicat – invitatie la o prezentare de carte: Sometimes You Win, Sometimes You Learn (Uneori castigi, alteori inveti)

Dupa a treia carte din seria de Legi, Cele 15 legi ale dezvoltarii personale aparuta la inceputul anului si in traducere romaneasca, scrisa de John Maxwell (si primele doua Cele 21 de legi supreme ale liderului si Cele 17 legi ale muncii in echipa ce pot fi achizitionate de aici), o noua carte scrisa de John Sometimes You Win, Sometimes You Learn (Uneori castigi, alteori inveti) va fi lansata miercuri, 10 octombrie, 2013 intr-un mod inedit: printr-un webcast(webminar) GRATUIT unde invitatii speciali ai lui John Maxwell vor fi DAVE RAMSEY(autorul cartii Transformarea financiara totala. Un plan cu rezultate confirmate pentru o forma optima) si NICK VUJICIC!

NU RATA OCAZIA DE A PARTICIPA LA LANSAREA ULTIMEI CARTI A LUI JOHN C. MAXWELL ALATURI DE INVITATII SPECIALI DAVE RAMSEY SI NICK VUJICIC

Sometimes You Win, Sometimes You Learn: The Webcast promite sa ne invete:

  • Sa transformam pierderile in cresteri;
  • Sa extindem capacitatea de a ne realiza visele;
  • Sa identificam problemele si sa le transformam in oportunitati;
  • Sa depasim teama de esec.

Evenimentul va fi in limba engleza, va dura 90 min. si va putea fi vizionat pe orice calculator, laptop, tableta sau smartphone.

Acest eveniment este unul care NU trebuie ratat! Eu unul, cel putin voi fi prezent!

INREGISTREAZA-TE SI TU ACUM GRATUIT! SI DA MAI DEPARTE SA BENEFICIZE SI ALTII! Click aici pentru inregistrare.

DOAR 10 motive pentru care astept cu nerabdare sa particip la urmatoarea editie Business Days, Cluj Business Days

In urma cu aproape doi ani, pe 29 si 30 septembrie 2011, participam cu mari emotii dar si mari asteptari la editia a 4-a a seriei de evenimente Business Days! Iata-ma astazi, in preajma editiei a 12-a, nerabdator si dornic sa particip din nou, sa reintalnesc prieteni si cunostinte pe care le-am cunoscut in cadrul editiilor anterioare (la care nu am lipsit decat cu o sigura exceptie motivata), sa mai „fur” cate o idee, sa mai invat cate ceva …

Ce ma atrage intr-atat, incat evenimentele Business Days au devenit o necesitate in viata mea?

Multi mi-au pus aceasta intrebare, si recunosc, s eu mi-am pus-o in cateva randuri! Ce raspunsuri-motive am gasit? Pai uite, te invit si pe tine sa le afli, si dupa aceea sa judeci, si sa-mi spui parerea ta. Esti de acord?
Iata DOAR 10 motive sa astept cu nerabdare urmatoarea editie Business Days:

In urma cu aproape doi ani, pe 29 si 30 septembrie 2011, participam cu mari emotii dar si mari asteptari la editia a 4-a a seriei de evenimente Business Days!  Iata-ma astazi, in preajma editiei a 12-a, nerabdator si dornic sa particip din nou, sa reintalnesc prieteni si cunostinte pe care le-am cunoscut in cadrul editiilor anterioare (la care nu am lipsit decat cu o sigura exceptie motivata), sa mai  „fur” cate o idee, sa mai invat cate ceva …

Ce ma atrage intr-atat, incat evenimentele Business Days au devenit o necesitate in viata mea?

Multi mi-au pus aceasta intrebare, si recunosc, s eu mi-am pus-o in cateva randuri! Ce raspunsuri-motive am gasit? Pai uite, te invit si pe tine sa le afli, si dupa aceea sa judeci, si sa-mi spui parerea ta. Esti de acord? Continuă lectura „DOAR 10 motive pentru care astept cu nerabdare sa particip la urmatoarea editie Business Days, Cluj Business Days”

Decalogul Unui Leader De Succes – AMALIA STERESCU

•Corporate Leadership: 16 years (Vodafone, Oracle);
•Leader Senior = 8 ani Vice Presidente in Oracle;
•Intra preneur: 2 start-upuri internationale in China si India, 5 in RO;
•Consultant Outsourcing: 10 ani experienta in industrie, membru al International Association of Outsourcing Professionals, Fondator Outsourcing Advisors;
•Public Speaking Coach: Fondator Public Speaking School, membra a Bucharest Speakers Bureau, speaker permanent Business Days, speaker HR Summit, Ambassador conferina ”The Women”;
•Voluntariat: Vice Presidente Professional Women Network RO, profesor voluntar in licee (public speaking si leadership);
•Premii: Mentoring Honoris Causa – Fundatia Lauder Reut, Speakerul anului 2012 oferit de Femei in Afaceri, Cel mai popular speaker Business Days – 2013, Premiul pentru inovatie in educatie oferit de She Inspire, ”The Women Conference ” – Ambassador 2014, Best Community Leader oferit de revista Business Arena in 2014.

In toamna anului 2011 citeam cu interes si curiozitate un interviu cu o doamna caruia i-am daruit intreg respectul de la primele replici:  Amalia Sterescu, astazi, Senior Business Consulting!

Regaseam in acel interviu, decalogul Amaliei Sterescu, vicepresedintele la acel moment al Global Renewals Centers in cadrul Oracle Corporation. Era responsabila de elaborarea strategiei globale pentru centrele de reinnoire contracte suport localizate in Romania, in India si China si de atingerea targeturilor specifice ce insumau peste un miliard USD la nivelul unui an fiscal.

Fiind la momentul respectiv, si pentru mine o perioada de cautare a identitatii imbinata cu tentatia de a pleca in afara, am ramas placut surprins, sa regasesc in acest interviu, 2 lucruri, care s-au dovedit a fi pentru mine instrumente, care sa-mi dea o directie in viata. Continuă lectura „Decalogul Unui Leader De Succes – AMALIA STERESCU”

Bunatate sau o pereche de ochelari?

S-a uitat ce inseamna bunatatea?!?

Din filme oamenii au invatat ca in afaceri trebuie sa fii fara scrupule, sa tai in carne vie. Pentru aceea care considera asta, ii anunt ca nu stiu ce inseamna leadership.

Romanii traind in comunism au primit drept exemplu de crestere a copilului, bataia. „Bataia este rupta din rai.” O palma la fund sa creasca sanatos.” „N-a murit nimeni din bataie.”etc.

Ei bine, spre dezamagirea multora, va anunt ca este gresit sa apelezi la violenta, cu atat mai mult asupra copilului.

In Canada, de exemplu, daca un copil apeleaza la numarul de urgente, in cateva minute politia se afla in acea locatie, iar pana nu se conving de situatie, nu pleaca. Deseori parintii sunt chemati la sectie, sau arestati in astfel de situatii.

Tot din cauza comunismului multi romani sunt foarte egoisti si rautaciosi. Cum spunea un prieten: ” Oamenii te iarta daca omori pe cineva, dar nu te iarta daca iti merge bine.”

In viata, cat si in afaceri, trebuie sa dai dovada de bunatate. Sa fii bun atat cand esti privit de lume, cat si cand esti singur.

Nu uita, atragi la tine ceea ce esti!

 

Ochelari? Nu, nu ma refer la acei ochelari de cal. Aceia pe care daca ii porti nu mai vezi nici in dreapta nici in stanga. Desi, poate ar trebui sa te intrebi daca ai ochelari de cal.(Pentru cei care nu stiu ce inseamna: persoane marginite, care vad lucrurile printr-o prisma prea ingusta.)

M-am referit la faptul ca atunci cand toate lucruri nu merg in favoarea ta, pune-ti o pereche de ochelari, uita-te si la altii si fa in fiecare zi o fapta buna.

Oamenii se supara din nimicuri si nu se bucura de lucrurile marete!!!

 

http://youtu.be/sw6r11uJz54

Inspiri, expiri. Dar oare mai existi?!?

Lectiile practice, cele pe care nu le gasesti nicaieri sa le citesti, sunt cele mai valoroase. De aceea nici nu apar prin carti sau pe internet. Un american spunea ca studiile si experientele sale adunate timp de 5 ani, valoreaza peste 100milioane de euro.

 

De-a lungul timpului am vazut cu totii multi oameni facand rapid bani. Excrocand lumea in fiecare oras, unii au reusit sa castige o suma importanta de bani.

Insa atentie, nici nu mai poti fi patron daca esti escroc. Daca pacalesti lumea, te bucuri la inceput, insa ulterior, doar angajat mai poti fi.

Daca nu-ti respecti promisiunea cand bati palma cu un om de afaceri, esti pierdut. Nimeni nu va mai avea incredere sa faca afaceri cu tine.

Daca vrei sa existi in lumea afacerilor, este benefic sa fii un om integru!!!

 

Cu totii platim pretul pentru orice. Mai devreme, sau mai tarziu.
Important este sa mai poti sa o iei de la capat. Iar daca nu platesti pretul corect, s-ar putea sa nu mai ai posibilitatea sa o iei de la capat, si atunci este o problema.

 

 

Cartile de vizita, instrumentele indispensabil ale omului de succes!

Se spune ca orice om de afaceri care vrea sa-si mareasca numarul de clienti trebuie sa aiba o carte de vizita, acea bucatica mica de cartonas care te reprezinta in fata clientilor, partenerilor, colaboratorilor actuali dar mai ales, viitori dar care are o importanta majora!

De fiecare data cand am ocazia scot in evidenta importanta primordiala pe care o are networkingul!

Si tot de fiecare data cand vorbesc despre networking, subliniez faptul ca eficienta unui networking de calitate este aproape zero fara cel mai importat accesoriu care nu trebuie sa lipseasca niciodata din buzunarul unui intreprinzator: cartea de vizita!

Bineinteles ca atunci cand ne pregatim pentru un eveniment de business networking, este importanta si o pregatire prealabila, adica sa stii ce sa iei de la acel eveniment dar sa stii si sa utilizezi ceea ce iei. Eviti, in felul acesta, sa cazi in situatii in care faci schimb de carti de vizita doar pentru ca si ceilalti fac! Continuă lectura „Cartile de vizita, instrumentele indispensabil ale omului de succes!”

7 Cuvinte Magice cu ajutorul carora poti convinge pe oricine sa creada, sa gandeasca sau sa faca un anumit lucru

In urma cu cativa ani (prin 2005 mai exact), aflam in cadrul unui curs complet de psihologia persuasiunii cu Andy Szekely, despre Kevin Hogan, omul datorita caruia influentarea a devenit din arta, o stiinta!

Am avut foarte multe de invatat de la acest expert recunoscut in domeniul persuasiunii de specialisti precum Jeffrey Gitomer(autor al lucrarilor Biblia Vanzarilor si Cartea Rosie a vanzarilor), Dr.Joe Vitale (Factorul de atractie, Zero Limite. Sistemul secret pentru atingerea unui nivel inalt de sanatate, bunastare si pace,  Cheia. Secretul pentru a atrage tot ceea ce va doriti, Manualul pentru viata si Cursul pentru trezire), Richard Brodie (asistentul tehnic personal al lui Bill Gates, creatorul programului Microsoft Word si autor al cartii Virusul Mintii) ca  sa enumar doar cativa.

Spuneam ca am avut multe lucruri de invatat din cele cateva carti publicate in limba romana: Limbajul secret de business, Psihologia pesuasiunii – Cum sa-i convingeti pe altii de modul vostru de gandire, Cei 12 factori ai succesului in afaceri. Descopera-ti, dezvolta-ti si foloseste-ti punctele forte sau Depaseste cele 8 obstacole din calea comunicarii, dar si mai multe am invatat din newsletterul periodic pe care il primesc, si care se are si un titlu destul de … familiar: Coffee withh Kevin Hogan! 🙂

In ultimul newsletter am regasit un video-training de ~ 10min. din care am inteles cu adevarat cat de valoroare si importante sunt cateva cuvinte care folosite cum si cand trebuie, devin … magice! Alaturandu-le NUMELUI  persoanei careia i te adresezi, capata o putere de persuasiune aproape completa. Aceste cuvinte sunt: PENTRU CA, ACUM, IMAGINEAZA-TI, TE ROG, MULTUMESC, NUMELE PERSONAL si  o categorie de cuvinte ce definesc conceptul de … LIBER in a detine controlul!

Va invit sa urmariti acest videotraining  cu Kevin Hogan si sa folositi aceste cuvinte magice caci veti vedea cum veti putea convinge aproape pe oricine sa creada, sa gandeasca sau sa faca cum spuneti voi!

Cum sa-ti eficientizezi relatiile cu ajutorul comunicarii video de la iWowWe? GRATUIT!

Bun regasit!

De la bun inceput tin sa iti marturisesc ca o alta intalnire, un alt eveniment la care am participat, a avut rolul de a-mi intari convingerea ca nimic, chiar nimic din ce ti se intampla … nu este intamplator in lumea asta!

Probabil ca undeva, acolo sus, acel cineva care ne iubeste, stie el mai bine ca oricine altcineva, cand sa ne dea imboldul potrivit pentru ca pregatirea acumulata sa se intalneasca cu prilejul(oportunitatea) – cum spunea Seneca – pentru a rezulta SUCCESUL!

De ce afirm asta? 
Iti raspund imediat, in cateva cuvinte.

Toti cei care ma cunosc, stiu ca pana  in urma cu 5 ani, prins fiind in tumultul afacerilor off line, eram complet strain de calculator, stiinta sau tehnica precum si de tot ce insemna noutati ale tehnicii si tehnologiilor informationale! Aveam angajati care se ocupau de sectorul acesta! 🙂 Eu eram prins cu altele… Si probabil… nu era momentul sau nu eram pregatit suficient …(in opinia ingerasului!) 🙂

Treaba este ca, din moment ce am descoperit … tehnologia Internetului(cu toate ispitele si secretele ei, aplicatii, limbaje, afaceri Continuă lectura „Cum sa-ti eficientizezi relatiile cu ajutorul comunicarii video de la iWowWe? GRATUIT!”

Exit mobile version