Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
What if there were a method to bootstrap a highly profitable freelancer business where you didn’t have to waste years figuring out the best practices in the growing field?
Julie Stoian created this roadmap because if you’re anything like she was, then you’re probably looking to shorten the learning curve, and grow your freelance or agency business ASAP!
As a stay-at-home mom, her small business simply wasn’t cutting it and she needed reliable income, FAST.
…ȘI DE CE ESTE SOLUȚIA CEA MAI PROFITABILĂ PENTRU FIECARE ANTREPRENOR ȘI PROPRIETAR DE AFACERE.
Totul a pornit de la un chestionar online…
În urmă cu puțin timp, am făcut un scurt sondaj sub forma unui chestionar online ce viza aflarea gradului de cunoștinte ale unor antrepreprenori aflați la începutul demarării unei afaceri legate de instrumentele de promovare online. Chestionarul a conținut doar 7 întrebări și a fost efectuat pe un număr de 28 de participanți.
Marea surpriză am avut-o când am citit rezultatele statistice…
După cum se poate observa din acest screenshot, DOAR 2 persoane, din 28 câte au completat, au răspuns afirmativ la întrebarea dacă au un website, „DA, am un website!”. Majoritar a fost și numărul celor care au răspuns că „NU știu care este diferența dintre un website și un sales funnel”, dar „M-aș dori să aflu!”
Pornind de la aceste rezultate am decis să realizez un material care să explice pe înțelesul tuturor,
ce este un sales funnel
ce este un website și,
care este soluția cea mai profitabilă pentru fiecare antreprenor, indiferent din domeniul în care activează
Sper
ca informațiile din acest material să fie pe înțelesul tuturor, dar, mai ales,
să fie de folos!
Deci,
CE ESTE UN WEBSITE?
Voi începe prin a defini mai întâi, pe scurt, ce este un website, pentru că… el a fost mai înaintea sales funnel-ului…
Noțiunea de „WEBSITE” vine din limba engleză și desemnează un instrument alcătuit dintr-o colecție de pagini interconectate, accesibile pe Internet la o anumită adresă de web. Paginile pot conține texte, imagini, clipuri video sau înregistrări audio, link-uri și animații.
În
spatele paginilor afişate, funcţionează scripturi scrise în diverse limbaje de
programare, interogări şi prelucrări complexe ale bazelor de date, pluggin-uri,
filtre şi condiţionări logice – chestii tehnice de care se ocupă programatorii
și webdesignerii.
În
funcţie de complexitate, volum de informaţii, obiective urmărite, tipuri de
conţinut, comunităţi, nişe etc., site-urile pot fi de mai multe tipuri: site de prezentare, blog, forum, magazin
online, catalog online, portal, bibliotecă, enciclopedie etc
Accesarea unui web-site se face prin intermediul unei pagini speciale, numită Homepage sau Index. Restul paginilor sunt structurate sub formă de meniu în secţiuni principale şi subsecţiuni care au rolul de a forma o imagine de ansamblu asupra conţinutului din celelalte pagini, ca în imaginea de mai jos.
Este interesant, că până în urmă cu câțiva ani, când cineva care avea o afacere mă întreba: Oare am nevoie și de un website?, îmi venea să râd în timp ce îi spuneam:
„Bineînțeles! Se mai pune întrebarea?”… Dacă ai o afacere și nu ești prezen și în mediul online, acolo de unde își iau astăzi oamenii informația și unde își petrec majoritatea timpului consumatorii – poți spune că nu existi sau că te mulțumești cu profitul și vânzările actuale…”
Acum însă, când suntem într-un fel de tranziție de la website la funnel, constat că sunt foarte mulți antreprenori care încă nu au, sau nu știu ce este un sales funnel sau un website! Sau, dacă și-au șăcut deja un website, realizează că nu face prea multe parale cu el…
Pentru că astăzi un website a rămas doar o carte de vizită, o pagină de prezentare a companiei sau un catalog de prezentare. Precum o broșură!
Acum însă, ca marketeri sau antreprenori ne putem considera niște oameni fericiți pentru că putem beneficia de progresul științei și al noilor tehnologii de marketing și vânzări online apărute numite, sales funnels. Sales funnels a schimbat literalmente peste noapte destinul a mii de antreprenori, ușurându-le munca prin economie de timp, bani și stress!
CE ESTE UN SALES FUNNEL?
Un
SALES FUNNEL(pâlnie de
vânzari, tradus în limba română), este cel
mai eficient instrument de marketing și vânzari, generația următoare a
website-ului!
Ca
să fac o analogie, un website este precum telefonul mobil Samsung sau Nokia
1011 care apărea în 1992 în timp ce un funnel este precum un iPhone 10 lansat
anul trecut! Același obiectiv urmărit, comunicarea inter-umană, dar mult mai
eficient și mai productiv prin felul simplu și ușor de folosit, și prin
funcțiile multiple atașate: e-mail,
aparat foto și cameră video de o rezoluție foarte înaltă, acces la Internet și
rețelele social-media (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter etc), Skype,
Excel și alte aplicații, una mai utilă decât alta!
Termenul
de sales funnel, de fapt, un mini-site,
face referire la un proces prin care potențialii clienți sunt atrași și
însoțiți virtual mulți pași, până când o parte dintre ei devin cumpărători.
Este
tot un instrument online, ca și website-ul tradițional, diferit însă de acesta
prin faptul că fiind doar un mininiste, nu
conține decât 4-5 pagini! Iar fiecare pagină este gândită să atingă un singur obiectiv!
Pentru
un antreprenor sau proprietar de afacere, nu poate fi dorință mai mare pentru
că obiectivele urmărite în orice afacere sunt doar 3:
să
genereze lead-uri (potențiali clienți)
să
vândă produse sau servicii și
să
atragă participanți la un eveniment live sau la un webinar
Prin modul cum este structurat un sales funnell aceste obiective sunt ușor de atins pentru că se conferă claritate, simplitate și conduce foarte ușor vizitatorul la luarea unei decizii. O minte confuză va spune mereu NU oricărei oferte, pe când atunci când există claritate
și limpezime deciziile privind finalizarea procesului de cumpărare sau
înscriere la un newsletter vin ușor și firesc.
Logica
creării unui sales funnel pleacă de la un simplu fapt dovedit din totdeauna: în
general, oamenii cumpără atunci când au
încredere în produs sau în vânzător. În comerţul clasic, te duci în
magazin, vezi produsul, îl intorci pe toate feţele şi dacă îţi place, îl
cumperi. În mediul online este ceva mai greu să iei o astfel de decizie pentru
că încrederea nu se câștigă imediat.
Probabil, știi și tu că este foarte dificil și nerealist să îi arăţi cuiva o reclamă și apoi să te aștepți ca aceasta să cumpere imediat produsul respectiv. Acest lucru nu se întâmplă decât foarte rar, în general, în cazul produselor de la brand-uri mari pe care le ştim sau, de la care am cumpărat. În care avem încredere, nu-i așa?
Logica unui funnel
Astfel, logica unui funnel este simplă și se bazează pe un principiu pe care eu l-am numit, Valoare Adăugată Oferită în Avans. Practic, în baza acestui principiu, mai înainte de a cere unui străin să cumpere un produs sau serviciu, îi oferi ceva GRATUIT și de valoare în schimbul adresei de e-mail. Este un schimb fair cu un câștig de ambele părți. Această abordare este mai mult decât recomandată, mai ales după ce anul trecut a intrat în vigoare Regulamentul General Privind Protecţia Datelor (sau GDPR) – creat cu scopul de a reglementa modul în care datele personale ale cetăţenilor Uniunii Europene.
Apoi,
după ce vizitatorul alege șă își dea adresa de email, intră în lista ta de
abonați, iar tu, prin mesaje regulate de follow-up, începi să construiești o
relație de încredere.
Cam așa se definesc website-ul și sales funnel-ul…
Și atunci… website sau funnel?
Mai trebuie să știi că pentru accesarea unui website sau a unui funnel pe Internet, ai nevoie de un nume sau domeniu (www.NumeleAfaceriiTale.ro) și un serviciu de găzduire pe un server, serviciu numit, hosting.
La
final, îți voi lăsa o listă cu tool-uri recomandate pentru a te scuti de
căutări îndelungi și stress!
…Acum, probabil prima întrebare logică care îți vine în minte este…
Website sau Sales Funnel, ce ar fi mai potrivit pentru afacerea mea?
Cum
spuneam mai devreme, dacă până mai în urmă cu un an de zile cineva mă întreba
dacă trebuie să-și facă un website, îi răspundeam cu toată convingerea, DA!
Între
timp însă, regulile jocului sau schimbat!
La
fel cum la un moment dat locul casetelor audio a fost luat de CD-uri, pentru ca
apoi locul acestora să fie luat de MP3-uri, iar mai târziu… și acestea să fie
abandonate pentru iPhone…
De la benzile de magnetofon către Noua Generație de iPhone…
Sales funnel-ul reprezintă GENERAȚIE URMĂTOARE a website-ului!
Spuneam mai devreme că orice antreprenor care are un produs sau un serviciu bun urmărește doar trei obiective: să atragă cât mai mulți potențiali clienți pe care să-i convertească în cumpărători și, în cazul în care organizează un eveniment (live sau online) să atregă cât mai mulți participanți.
Astăzi, dacă aș intreba 100 de antreprenori care au deja au website, probabil că foarte puțini vor fi cei care vor răspunde: „Da, website-ul meu îndeplinește toate aceste obiective!”.
Majoritatea,
după ce investesc o grămadă de bani în construcția unui website, după ce stau
după programatori, după webdesign-eri și plătesc mentenanță lunară, constată că
acesta nu este deloc probitabil. Se plâng de lipsă de trafic, de vânzări, ba
când e lumea mai dragă, pică site-ul… Știu, pentru că am pățit-o și eu de
multe ori!
Și
pentru faptul că sunt atehnic, nu cunosc programare și nici webdesign, am fost
de multe ori în situația de a mă simți captiv al băieților de la IT. (Ba nu
aveau timp azi, ba nu răspundeau la telefon… Un adevărat stress!)
De
când am descoperit și-am început să folosesc acest instrument care are în spate
o strategie simplă și ingenioasă, ClickFunnels, nu mai am nici o bătaie de cap. Iar despre sales funnel, o spun la toată lumea
cu mâna pe inimă: Funnel-ul este
viitorul afacerilor online sau offline! Indiferent de domeniul de
activitate. (Chiar am avut un client pe care l-am ajutat să-și construiască un
funnel și care avea o firmă de… pompe funebre! Unde se spune că apelezi doar
o singură dată!) J
Astăzi,
majoritatea website-urilor, oricât de frumos ar arăta, nu mai dau nici un
randament. Pentru că, după cum mai spus, un website nu este altceva decât o
broșură cu multe informații diverse și trimiteri, pentru mai multe info, către
alte pagini. Astfel încât, dacă vrei să cumperi ceva trebuie să dai click pe
nenumărate link-uri. Plus că atenția poate să îți fie mereu distrasă de imagini
sau alte informații, ceea ce face ca decizia de cumpărare să poată fi amânată!
Am
făcut audit la sute, poate mii de website-uri și la toate am identificat
aceeași problemă. Din dorința de a oferi cât mai multe informații, de a împușca
cât mai mulți iepuri – pe românește, un website nu face altceva decât să alunge
acei clienți dispuși să cumpere, în loc să îi atragă!
Iar
în afaceri, pentru a fi profitabil procesul
de vânzare trebuie să fie cât mai simplu, direct și intuitiv! Reține faptul
că o minte confuză va răspunde MEREU cu NU ofertei tale!
Pe un website obișnuit sunt multe meniuri, sub-meniuri, link-uri, imagini…
Dacă
vreau să caut ceva anume, de câte ori trebuie să dau scroll cu mouse-ul? Câte
link-uri trebuie să accesez? Altfel spus, cât de multe bariere stau între mine
și un vizitator al website-ului căruia vreau să îi vând ceva sau să îi cer adresa
de email?
Oricare
ar fi obiectivul acelui site, mie ca vizitator îmi dă o stare de confuzie și
iritare. Pentru că sunt mereu cel puțin 5 link-uri care te duc pe alte pagini.
Îmi fură timpul, mă distrage de la obiectivul inițial și, în cele mai multe
cazuri, mă face să mă răzgândesc a mai cumpăra.
La
fel se întâmplă pe oricare site, probabil și pe al tău – spun mereu
prietenilor! Cauți să îl optimizezi, faci SEO, te chinui să atragi trafic către
un website cu un anumit scop, iar vizitatorii, când ajung pe site și văd atât
de mulți pași de făcut devin confuzi și părăsesc site-ul fără să facă nimic!
Este ca și când ai intra într-un supermarket unde vezi zeci de produse diferite, multe chiar din aceeași gamă și nu știi la care să te oprești. Mai mult, ptr că nu găsești produsul pe care îl știi și pe care îl cauți, deseori te enervezi și pleci!
Din
acest motiv pot spune că strategia website a murit! Sau e în comă! Trafic atras
astăzi către un website se lovește de adevărate bariere. Iar rata de bounce
(sau de respingere) este foarte ridicată. Cei care sunt interesați de cifre și
care au instalat analitics pe site, știu de ce vorbesc!
Noi, antreprenorii, trebuie să ne cheltuim banii pentru a ne dezvolta firma și afacerea. Iar asta înseamnă că trebuie să fim inteligenți când vine vorba de modul în care facem lucrurile și cum ne investim banii! Trebuie să căutăm acele strategii și sisteme care ne permit să punem la bătaie 1 Euro și să scoatem 2 Euro.
Asta este ceea ce face și permite un Sales Funnel!
Conferă
vizitatorului claritate și simplitate oferindu-i posibilitatea să ia ușor o
decizie ce are legătură strictă cu nevoile sale.
Aș putea spune că atunci când ai un sales funnel ai cel mai bun agent de vânzări din lume care lucrează pentru tine 24h/24h! Iar Internetul reprezintă o piață IMENSĂ cu program non-stop!
În concluzie, prezența unei afaceri online este OBLIGATORIE!
Pentru că acolo sunt consumatorii și acolo își petrec majoritatea timpului din zi! Nici eu, nici tu nu facem excepție! Astfel că, dacă ignori un segment atât de important de potențiali clienți, înseamnă că nu ai nevoie de bani.
Cu ce ar trebui să începi, cu un website sau cu un funnel? La această întrebare, cred că am răspuns deja… Având în vedere că ERA WEBSITE-ULUI a trecut, cu siguranță, cât de repede ar trebui să îți construiești CEL PUȚIN un SALES FUNNEL!
Pentru că eu însumi am urmat acest program în perioada Septembrie – Octombrie, când s-a lansat, (iar la cât de multe am aflat și învățat în 30 zile, aș putea echivala cu un Master) – m-am gândit poate ar fi util și de folos să îți împărtășesc impresiile mele despre One funnel away – Challenge…
Îți recomand să citești acest review cu atenție, până la final și, dacă vei considera că îți este de folos, să profiți de ocazia redeschiderii programului.
Prinde și … acceptă provocarea! Pentru că după cel puțin 30 de zile de training și coaching cu trei dintre cei mai buni experți în marketing și vânzări online, recunoscuți în lume, vei avea un plan personalizat care să te conducă cu afacerea pe culmile succesului.
Programul One Funnel Away – Challenge „OFAC” – este un program numit „Provocarea de 30 de zile” în limba engleză, gândit și creat de Russell Brunson, co-fondatorul companiei ClickFunnels. După cum vei vedea, programul se va derula pe o perioadă mai lungă, de 5 săptămâni
În acest program, doi băieți, foarte buni în creșterea și dezvoltarea unei afaceri online, Russell Brunson & Stephen Larson și o ștrengăriță (la fel de bună ca cei doi, poate chiar mai bună!) Julie Stoian (ea e canadiancă dar soțul este român!) – te vor învăța, pas-cu-pas, cum să creezi un sales funnel de succes, prin care să-ți vinzi produsele sau/și serviciile!
Din momentul în care te înscrii și începe provocarea, Russell, Steve și Julie, te vor saluta în fiecare dimineață, prin intermediul unui mesaj pe care îl vei primi pe email. Îți vor da câte o temă, te vor învăța toate secretele lor și îți vor răspunde la orice întrebare. Vei avea șansa să beneficiezi de serviciile a 3 dintre cei mai buni coachi de business și marketing online, din lume!
Programul combină 3 elemente cheie. Acestea sunt astfel gândite ca la sfârșitul programului să ai gata-construit, modelul unei afaceri online pe termen lung: un super sales funnel de succes. Aceste 3 elemente sunt:
Cunoștințele
Execuția
Responsabilitatea
Acum, poate te întrebi… ce înseamnă un sales funnel de succes?
Dacă mă întrebi pe mine, un sales funnel de succes (sau pe românește, o pâlnie de vânzări profitabilă) – ar trebui să atragă în permanență lead-uri calificate(prospecți) și să genereze vânzări, altfel spus, profit. În fond, acesta este scopul oricărei afaceri, nu-i așa?
Dar, construirea unui sales funnel de succes nu este un proces atât de ușor de realizat, el necesitând o serie de cunoștințe, de tool-uri, și cunoașterea anumitor strategii…
Ca și elemente importante pentru un sales funnel de succes: mărca și brandul, poveștile, crearea unor oferte, design-ul unei pagini de vânzare, split-test, upsell și downsell, lansarea unui produs, copyrighting și… multe, multe altele… Acestea sunt abilități importante și necesare în crearea unui funnel despre care, dacă vrei, găsești informații pe tot Internetul. Doar că sunt dispersate, fragmentate și, de puține ori, având o expertiză! Cât despre a urma câte un curs separat, nu mai vorbesc… O căruță de bani și o grămadă de timp!
Revenind la programul, One funnel away – Challenge, timp de 5 săptămâni, șase zile din șapte, vei primi zilnic training și coaching video, sarcini de făcut sub formă de „misiuni”, îndrumare și sfaturi pe chat care te vor ajuta să deprinzi toate aceste abilități de care tocmai am vorbit, de la mindset, la tehnici specifice de lucru.
Am spus 5 săptămâni, pentru că Challenge-ul de 30 de zile este precedat de o săptămână de Pre-Training, intitulat „Beliefs” (Convingeri) și urmat de o săptămână de follow-up, „Post-Training”. Rolul acestui pre-Training este de a identifica în rândul participanților gradul de determinare și angajare și de ai face să înțeleagă anumiți termeni precum: preframing, one funnel away, funnel hacking, upsell și downsell s.a.(atât ca importanță dar ca și psihologie).
Toate acestea informații îți vor fi utile pentru că apoi, vei fi încurajat și ajutat să își lansezi propriul sales funnel.
Pe tot parcurul programului, expertul în strategie, Russell Brunson, îți va da explica zilnic psihologia din spatele construirii fiecărui pas dintr-un funnel, pentru a te ajuta să înțelegi și să stăpânești regulile fundamentele din spatele unui plan de afaceri online. Cu această ocazie vei putea să ai o imagine cât mai amplă a „provocărilor” la care este solicita un antreprenor!
Apoi, tot zilnic, Julie Stoian – “The Transformer” și Stephen Larsen- “The Executioner”, ambii membri câștigători ai 2 Comma Club, te vor lua, metaforic vorbind, de mânuță, pentru a te trece pas-cu-pas, printr-un proces intensiv de acțiune și implementare a planului tău de afacere.
Iată, pe scurt, cum este structurat programul și ce vei învăța tu, efectiv: (Repet, programul este în limba engleză!!!)
Săptămâna #1 – Hook, Story, Offer: În prima săptămână vei învăța despre cele 3 elemente care determină succesul sau eșecul oricărui sales funnel. Este vorba de un cârlig potrivit (hook) cu care să-ți agăți potențialii clienți, o poveste (story) cu care aceștia să se identifice și, o ofertă (offer) care să-i tenteze și să îi ispitească. Totodată, vei afla despre modul cum pot fi create diferite oferte pentru diferite tipuri de produse sau servicii, precum și despre modul în care aceste produse pot fi configurate într-un sales funnel pentru a-ți maximiza coșul de cumpăraturi și face profituri maxime.
Săptămâna #2 – Your Hooks & Stories: Vei afla că SECRETUL SUCCESULUI oricărei afaceri se rezumă doar la trei reguli simple:
Să înveți cum să atragi atenția unui potențial client, cum să îl faci curios…
Să înveți cum să-i spui o poveste care îi întărește o anumită credință, îi trezește o emoție și îi crează o stare de încredere și, …
Să înveți cum să-i vinzi ceva ce acesta își dorește din tot sufletul.
După cum vezi, planul unei afaceri se rezumă la doar trei reguli simple. Nu ai nevoie de un plan de afaceri prea sofisticat și complicat. Însă, deși sunt trei reguli simple, atât de puțini antreprenori țin cont de ele… După care se plâng „că nu le merge afacerea!”.
În săptămâna a doua, vei aprofunda aceste reguli, mai mult, vei învăța cum să îți creezi și să-ți spui povestea, cum să-ți faci un portofoliu de povestiri pe care să le folosești în funcție de context și, de asemenea, vei afla cum să faci un design cât mai atrăgător pentru produsele tale. (Știi vechea zicală: Ambalajul vinde marfa! Este universal valabilă!)
Temele săptămânii a doua vor fi:
Testing Your Material
Epiphany Bridge
Publishing Your Origin Story
Testing Hooks / Stories
Săptămâna #3 – The Funnel: În săptămâna a e-a, după ce îți vei completat povestea într-un mod cât mai empatic, vine momentul în care să începi construirea efectivă a canalului de vânzări pe baza cârligului și a poveștilor pe care le-ai învățat și ți le-ai creat în săptămâna 2.
În săptămana aceasta focusul central va fi pe configurarea și setările paginilor necesare, în vederea creării unui sales funnel de succes:
Squeeze Page,
Sales Page / Order Form
OTO Page
Member Area
Săptămâna #4 – Make it Rain: Odată ce ai terminat de construit canalul de vânzare, sau sales funnel-ul, vei afla despre următoarea provocare cu care se confruntă majoritatea celor care fac marketing și vânzări online este… cum să atragă trafic (Probabil, nu îți este străină!). Pentru că trafic înseamnă consumatori, potențiali clienți… Iar
FĂRĂ TRAFIC NU SUNT VÂNZĂRI! ȘI FĂRĂ VÂNZĂRI… NU EXISTĂ PROFIT!
Astfel, în săptămâna 4 vei învăța TOT ce trebuie să știi despre trafic. Vei afla despre strategii eficiente de trafic și de promovare menite să atragă cât mai mulți potențiali clienți din mulțimea de consumatori din piață, către funnel-ul tău, proaspăt creat.
Schițată, călătoria pe care o vei parcurge în cele 6 săptămâni, din momentul în care te înscrii, arată astfel:
SĂPTĂMÂNA #5: POST TRAINING – THE NEXT 90 DAYS: Da, o surpriză plăcută a programului One Funnel Away – Challenge, va fi și pentru tine săptămâna #5 (a 6-a de fapt, dacă e să luăm în considerare și săptămâna de Pre-Training)…
La acest moment, vei avea modelul de afaceri conturat și sales funnel-ul terminat. Vei avea scripturi cu mesaje potrivite fiecărei pagini și pașii din funnel gata-completați: squeeze page, formularul de comandă, pagina de upsell (OTO) , pagina de vânzare… Vei ști totodată, ce metode adecvate de atragere a traficului să folosești.
Pentru a te ajuta să obții cele mai bune rezultate cu tot ce ai făcut până acum, în această săptămână suplimentară, Russell se va concentra să te învețe care sunt acei factori care te vor ajuta să îți perfecționezi în permanență sales funnel-ul.
Pe lângă sfaturile și recomandările de care va trebui să ții cont în continuare pentru a reuși, vei fi câștigătorul unui lucru MULT mai de preț…
Faptul că timp de șase săptămâni vei fi în acest program-provocare implicat zi de zi într-o conexiune permanentă cu mințile a trei antreprenori de top va produce mari schimbări în comportamentul și gândirea ta… Vei constata că:
începi să gândești ca un antreprenor online de succes,
vei putea construi și lansa nu doar unul, ci diferite sales funnel-uri profitabile și că
ce ai acumulat în doar șase săptămâni a condus la crearea CELUI MAI VALOROS ACTIV pentru afacerea ta.
După cum ți-am spus la începutul acestui review, programul numit inițial „Challenge 30 Days” a fost lansat în perioada septembrie / octombrie 2018, (atunci l-am urmat și eu) și a avut un impact răsunător. (S-au înscris atunci în jur 7.000 de antreprenori din toată lumea!)
Recent am aflat că datorită numeroaselor solicitări, Russell a decis să redeschidă programul și să re-lanseze provocarea (Challenge, în lb engleză) începând cu 27 iulie 2021.
Astfel încât, recomandarea mea este că dacă citești acum acest articol și ești în căutarea unei soluții prin care să afli, în sfârșit, secretele creșterii și dezvoltării cu succes ale unei afaceri online – AFACEREA TA, înscrie-te neîntârziat în programul One Funnel Away – Challenge 2021.
Imediat ce te înscrii în programul One Funnel Away – Challenge, primești pe e-mail un link către platforma pe care vor începe să fie susținute training-urile video, sesiunile de coaching și de Q&A. Vei fi înștiințat pe e-mail, zilnic despre momentul când se urmează să se susțină o lecție nouă. Tot pe platformă vei primi și materiale de curs, pe care le poți downloada până primești prin poștă, acasă, un pachet cu workbook-ul.
Apropo, vei vedea că o dată cu pachetul ce conține Workbook-ul, vei mai avea parte de niște Bonusuri – Surpriză... 🙂
Așa arată cutia cu Bonusuri pe care o vei primi prin Poștă…
Unul dintre ele va fi o carte cu coperți cartonate cu titlul, 30DAYS.com. Cartea, ce are în jur de 600 pagini, conține studiile de caz a 30 de antreprenori de succes din toată lumea și a fost concepută în urma unei idei mai ciudate care i-a venit într-o zi lui Russell…
30DAYS.com You Suddenly Lose EVERYTHING… What Would You Do? From Day 1 To Day 30
Ideea One Funnel Away Challenge a apărut în mintea lui Russell în vara lui 2018, după ce a adresat membrilor clubului 2Comma Club un mesaj – o întrebare (foarte personală, de altfel), prin care își dorea să afle cu EXACTITATE ce ar face aceștia pentru a reveni în afaceri dacă, printr-o întâmplare, ar afla că au pierdut totul: reputație, brand, furnizori, prieteni și bineînțeles, toată averea.
Mesajul se încheia astfel:
„…Ca o veste bună, afli că mai poți sta „liniștit” în locuință timp 30 de zile, având la dispoziție nu doar acoperișul casei, dar și un abonament plătit pentru Internet și telefon și, de asemeni, un cont gratuit de ClickFunnels. Însă asta, DOAR timp de 30 de zile!!!”
Membrii acestui club exclusivist au luat provocarea în serios, și s-au pus serios pe treabă; cartea 30DAYS.com conținând, de altfel, exact relatările poveștile și planurilor pe care le-au făcut pornind de la acest scenariu sumbru în care porneau de la premiza că…
NU MAI AU NICI UN PRODUS, NICI O LISTĂ DE PROSPECȚI ȘI NICI UN SALES FUNNEL!
În carte, sunt detaliați toți pașii făcuți, toate etapele zilnice pe care antreprenori din diferite domenii de activitate (e-Commerce, Shopify, MLM, comerț clasic, coaching etc) le-au parcurs, pentru a o lua de la capăt… Ceea ce vei citi în capitole din această carte va fi complet diferit de tot ce ai mai citit până acum în colecția de Antreprenoriat și Business. Îți garantez asta!
După lectura acestie cărți pot afirma cu mâna pe inimă că… aceste planuri de afaceri fac imposibil eșecul!
Și tot ca o chestie interesantă… cartea 30DAYS.com nu a fost niciodată scoasă spre vânzare. Ea a fost oferită cadou celor înscriși la primul proiect One Funnel Away – 30 Days Challenge! Dar… o parte din cei care „au pierdut trenul” și nu s-au mai putut înscrie în program la timp, au plătit pe eBay între $500 și $700 ca să o cumpere!!!
Sunt plăcut surprins să aflu că și cei care se vor înscrie acum, în această serie care începe pe 28 Aprilie, vor primi cartea 30DAYS.com, tot sub formă de bonus gratuit!
OFA – Challenge MP3 PLAYER
Apoi, tot din categoria Bonusuri – Surpriză pe care le vei primi odată cu Workbook-ul programului One Funnel Away – Challenge, este și un MP3 încărcat cu toate lecțiile programului pe care le vei putea re-asculta, în format audio, oriunde, oricând și de câte ori dorești.
Ca să îți faci o idee legată de complexitatea programului, află că cele 51 de înregistrări de pe acest MP3 însumează peste 40 de ore de training!
Workbook-ul programului, este ca o agendă cu spirală ce conține un plan de acțiune zilnic, pas-cu-pas ce va consfinți progresul tău ca urmare a training-ului cu Julie și sesiunilor de coaching cu Stephen. El conține sarcini zilnice și reminder-e, spații libere pentru a-ți nota idei din sesiunile de brainstorming, răspunsuri la întrebările cheie, resurse recomandate și link-uri.
Un lucru de care am omis să amintesc este comunitatea de antreprenori pe care o vei întâlni pe platforma de curs… O paletă de oameni din diferite colțuri ale lumii, de diferite vârste și activând în domenii diferite dispuse să învețe, să comunice, să împărtășească din experiențele proprii de vânzări, să îți sară în ajutor…
Funnel Hacker Community
La încheierea ultimei misiuni din programul One Funnel Away – Challenge, o altă provocare pe care o vei avea va fi aceea de a te înscrie pentru a primi tricoul OFA T-Shirt, „I Was Just One Funnel Away: MISSION COMPLETE” și…
ofa-tshirt
… Certificarea ta în Click Funnels – One Comma Club.
OK, TOATE BUNE ȘI FRUMOASE PÂNĂ AICI… DAR, CÂT COSTĂ ÎNSCRIEREA ÎN ACEST CHALLENGE?
Este o întrebare firească și mă bucur că am ajuns aici. Pentru că dacă îți spun că pentru TOT programul de 5 săptămâni cu TOATE materialele auxiliare: Workbook, cartea 30DAYS.com, MP3-ul încărcat cu cele 51 de înregistrări (peste 40h de training) și alte câteva surprize pe care o să le descoperi singur – investiția ta este de DOAR $100, ai să mă crezi?!?! 🙂
„Cum, Adrian, numai $100? Sau este o glumă?”
Nu, nu este nici o glumă, prietene! Chiar atât costă investiția în acest program de training și coaching online… O sută de dolari! (~400 lei!!!)
O singură plată de $100 îți oferă acces la 30 de zile de formare și învățare pas-cu-pas, a secretelor afacerilor online în care mentori, traineri și coachi îți vor fi câștigătorul titlului de antreprenor al anului 2018, acordat de Ernst & Young, Russell Brunson și doi dintre cei mai buni experți în marketing și vânzări online, Julie Stoian și Stephen Larsen.
Știu că sună prea frumos ca să fie adevărat, dar… chiar ESTE adevărat!
Ca și CONCLUZII de final…
Programul One Funnel Away – Challenge „OFAC” – este un program în limba engleză UNIC ca și concept (nu mai există ceva asemănător gândit până în acest moment), ce se desfășoară pe o perioadă de șase săptămâni.
Începând din 27 Iulie 2021, ORICE persoană care deține o afacere sau dorește să-și dezvolte o afacere folosind ȘImediul online, beneficiază de o perioadă intensivă de training, coaching și învățare.
În plus, primește și materiale de studiu: un Workbook, un MP3 cu lecțiile înregistrate audio și o carte de 550 pag., 30DAYS.com, cu studiile de caz și planurile de pornire ale unei afaceri de la 30 de antreprenori actuali de succes, din toate domeniile.
Ce altceva ți-ai putea dori mai mult pentru o investiție de numai $100???
Pentru mine, acest program a fost CEL MAI frumos cadou (nu investiție!) pe care mi l-am putut face!
Nu știu cum ești tu și cum vei percepe VALOAREA pe care o vei primi, dar dacă nu vei fi satisfăcut de ceea ce primești (m-ar mira, dacă s-ar întâmpla asta!), vei putea cere refund printr-un email în termen de 30 de zile și îți vei primi înapoi suta de dolari investită.
Pentru a fi totuși cu conștiința împăcată, am să mai fac totuși o scurtă analiză Pro și Contra programului One Funnel Away – Challenge.
PRO „OFAC”
Costul programului este unul foarte rentabil și accesibil, doar $100!
Training-ul și coaching-ul primit zilnic, pas-cu-pas, de la 3 dintre cei mai buni antreprenori de succes din lume este unul de o calitate excepțională.
Bonusurile fizice primite prin poștă, fiecare dintre el valorând cel puțin $200, vin să completeze plus-valoarea oferită în program.
Programul este gândit și structurat în special pentru începători!
Lecțiile de training și coaching video sunt disponibile în platformă, în zona alocată membrilor, putând fi urmărite în reluare.
Materialele de lucru corespunzătoare lecțiilor zilnice (worksheets) pot fi, de asemeni, descărcate de pe platformă.
Accesul la “Funnelhacker community” pentru ajutor și suport este permis non-stop.
Suport suplimentar personal se poate primi live în cadrul sesiunilor de Q & A.
Programul poate constitui o cale de creștere și dezvoltare a unei afaceri sustenabile și profitabile pe termen lung.
Se poate beneficia de o restituire completă a investiției în cazul în care așteptările nu sunt împlinite.
CONTRA „OFAC”
Există foarte multă informație de absorbit, atât în program cât și în materialele auxiliare primite ca și bonus. Programul este gândit pentru persoane determinate care VOR și FAC ce se angajează să facă!
Angajamentul total în program pentru o perioadă de 30 de zile poate crea un oarecare de disconfort. Dar cred că din acest motiv este și considerat un „challenge”, nu-i așa?
Este un program inadecvat și nerecomandat oamenilor leneși sau căutătorilor de oportunități de genul „soluții de îmbogățire rapidă”.
Investiții suplimentare sunt necesare începând de la un moment dat pentru un software, un autoresponder și publicitate plătită. Până la urmă, discutăm de creșterea unei afaceri și, orice antreprenor știe că temelia unei afaceri nu se poate construi fără un minim de investiție.
Îmi cer scuze dacă, uneori, pe parcursul acestui review am fost poate un pic mai subiectiv. Dar tocmai datorită faptului că am trecut prin acest program îmi permit să-ți spun cu mâna pe inimă că, – dacă știi limba engleză… – dacă ai deja o afacere pe care o simți scufundându-se lent, precum Titanicul… – dacă vrei să înveți cum să îți construiești o afacere căreia să îi crești profitul prin scalare (chiar de 10X, de ce nu!) – dacă vrei să înveți cum poți crește în mod strategic numărul de clienți și potențiali clienți ca marketer afiliat, network-marketer (MLM) sau proprietar de afacere de eCommerce (chiar și pe Amazon sau Shopify),
…Atunci, DA, ești „la un click distanță…” de a pune mâna pe cel mai valoros program de coaching de marketing și vânzări online apărut până acum pe piață (mai ales dacă iei în considerare faptul că primești și niște bonusuri neprețuite doar pentru o mică investiție de $100!)
Programul este mai mult decât o școală de afaceri online și îmi imaginez că și de această dată, mii de persoane se vor înghesui și se vor bate pentru a fi instruiți personal de Russell Brunson!
Dar, ca în mai toate cursurile de formare susținute de Russell, programul One Funnel Away – Challenge, îți poate aduce rezultate personale și profesionale doar DACĂ ești o persoană dedicată care nu se dă în lături atunci trebuie să „tragă din greu” pentru viitorul afacerii proprii. Și chiar dacă ești o persoană cu o mentalitate setată pe „Recuperare imediată a investiției și câștig!”, da, este posibil ca într-o lună să câștigi o sută de dolari (sau poate mai mulți), pentru a-ți recupera investiția și a intra pe profit, dar NU te aștepta să devii milionar peste noapte! 🙂
Mingea este acum în terenul tău!
Fii sincer și, răspunde-mi acum la o întrebare:
Te poți gândi la o investiție mai bună în acest prag de primăvară?
P.S. Dacă îți mai vine vreo întrebare care mie mi-a scăpat nu ezita și scrie jos, în căsuța de comentarii. Sau trimite-mi un mesaj direct! Îți voi răspunde cât de repede pot. Dar nu uita, până pe 27 Iulie, mai este foarte puțin timp! Gândește cu înțelepciune și…
Cel mai mare eveniment din lume adresat antreprenorilor și oamenilor de vânzări, 10X Growth Conference, a ajuns la a 3-a ediție și se va desfășura la Miami, în perioada 1-3 Februarie 2019.
Ca și în anii precedenți, se anunță un regal la care vor participa peste 10.000 de oameni.
Te-ai gândit vreodată, care este cel mai mare regret pe care îl ai acum, la acest moment al vieții tale?
Două dintre cele mai populare întrebări care mi se pun atunci când merg pe la evenimente și pe care le auzit sau citit și tu pe social-media, sau în diverse ocazii, sunt următoarele:
Care este cea mai mare greșeală pe care ai făcut-o în carieră? (btw, în primăvara anului viitor se vor împlini deja 25!) 🙂
Care este mai mare regret pe care îl ai din tot ce ai trăit și făcut până acum?
Majoritatea oamenilor cred că pot învăța foarte multe din eșecurile altora
Nu am înțeles niciodată, de ce? Probabil pentru motivație și-atât! Eu, spre exemplu, am căutat mereu să aflu mai degrabă ce funcționează ceva într-un domeniu pentru care caut o soluție, în loc să caut ceva ce nu funcționează… dar asta este o altă discuție.
Indicatorii financiari (metrici) care ne ajută să înțelegem performața financiară unei afaceri online
Că ne plac, că nu ne plac, calcularea și urmărirea unor statistici de operare pornind de la indicatorii financiari ne ajută să înțelegem performața financiară a oricărei afaceri online.
Dacă ai un magazin online, deții o afacere online pe bază de abonament sau desfășori orice tip de afacere care presupune campanii de marketing și vânzări, probabil că termenul, „indicatori de performanță” (sau KPI-uri) – nu îți este străin. Aici vorbim de: Continuă lectura „Cei mai importanți indicatori (metrici) in marketing online”
Regulamentul de Protecție a Datelor Personale Aplicabil din 25 Mai 2018
În contextul în care ieri, 4 mai au fost publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele două acte normative care compun pachetul legislativ privind protecţia datelor la nivelul Uniunii Europene, mai ales că vorbim de o reglementare absolut necesară după scandalul Facebook și Cambridge Analytica, am ales astăzi să fac o scurtă prezentare a Regulamentului de Protecție a Datelor Personale aplicabil din 25 Mai 2018.
Ernst & Young is a global leader in assurance, tax, transaction and advisory services. The insights and quality services they deliver help build trust and confidence in the capital markets and in economies the world over.
Russell Brunson was selected as a finalist by a panel of independent judges. Award winners will be announced at a special black tie Gala on Saturday, June 2, 2018, at The Grand America Hotel in Salt Lake City.
And…
May 02, 2018: Russell Brunson is being recognized at the American Business Awards®2018
The Stevie® Awards are the world’s premier business awards. They were created in 2002 to honor and generate public recognition of the achievements and positive contributions of organizations and working professionals worldwide. In short order the Stevie has become one of the world’s most coveted prizes.
„I’m honored to be chosen as a finalist for EY’s Entrepreneur of the Year® 2018 Awards,” Brunson said,
„I can not express how grateful I am to be considered and recognized for these awards. It is a privilege serving each and every one of you. These are proof that we are changing the world – one funnel at a time!”
Few words about Russell Brunson and ClickFunnels:
Over the past 10 years, Russell Brunson, 38 years old, has built and followed over a million entrepreneurs, sold hundreds of thousands of copies of his books, popularized the concept of sales funnels, and co-founded a software company called ClickFunnels that helps thousands of entrepreneurs quickly get their message out to the market.
He is a marketing genius and the world’s greatest Funnelhacker in the world.
In high school Russell was a state champion wrestler, and then became All-American his senior year taking 2nd place in the country at high school nationals. He continued to wrestle in college, learning valuable lessons about competition, hard work, and the art of winning. He graduated as one of the top ten wrestlers nationally.
In college, Russell had his first success as an online marketer selling potato gun DVDs. This small business hobby became an obsession, and launched Russell into the world of Internet Marketing, where he quickly became one of the top marketing minds in the world. Within a year of graduating college, he’d made his first million dollars selling his products.
Russell sold everything from shakes and supplements, to coaching, books, consulting, coupons, t-shirts, technology services, and software. He reached top ranking status in several network marketing companies, winning a Ferrari and generating 1.5 million leads in just six weeks.
The limitations and obstacles Russell encountered with the technology required to bring his sales funnels to life, became the birthplace of the idea for his software company, ClickFunnels. Together with his partner Todd Dickerson, Russell launched their sales funnel software in October 2014, and the company has grown to $100,000,000 and 55,000 customers in just three years.
ClickFunnels is now the fastest-growing non-venture backed software company in the world!
With a following of over a million entrepreneurs, he’s published and sold over 250,000 copies of his marketing books (which btw, if you haven’t read them yet, I highly recommend to get read it), Expert Secrets and DotComSecrets.
Russell Brunson popularized the concept of sales funnels and free plus shiping, and helped tens of thousands of entrepreneurs quickly get their message out to the marketplace.
As of 2018, Russell’s training, teaching, and software has created over 206 millionaireswho are in his exclusive club called the 2 Comma Club.
Russell’s mission for Clickfunnels extends out to non-profit organizations like World Teacher Aide, where every new funnel that goes live inside of Click funnels community equals a $1.00 donated to building schools in Africa.
Click funnels is also working to produce a documentary and sales funnel for Operation Underground Railroad, a non-profit that rescues children from sex trafficking all over the world.
In personal life, Russell is a family man, married to the love of his life and college sweetheart, Collette Brunson. Together they have five children and live in Boise Idaho.
P.S. At Grant Cardone’s 10xGrowth Con 2018 event Russell Brunson, sold over3 MILLION DOLLARS in 90 minutes!!! If you want to see Russell in action, click here.
Vrei să vinzi și/sau să cumperi pe/de pe Facebook? De-acum se poate..
În urmă cu câteva zile, Facebook a lansat în România o nouă piaţă de vânzări online, care poate fi accesată de pe contul de Facebook al fiecărui utilizator.
Astfel, apare o mare oportunitate, dar și o concurenţă puternică pentru site-urile de anunţuri.
Ideea dezvoltării unei astfel de platforme a pornit de la observarea unui comportament aproape traditional în rândul utilizatorilor: vânzarea şi cumpărarea pe Facebook este o activitate care a început în Facebook Groups şi s-a dezvoltat în mod considerabil.
ClickFunnels, instrumentul dezvoltat in 2013 de Russell Brunson mi-a atras atentia in toamna anului trecut. Si poate ca nu ajungeam nici atunci la el, pentru ca foloseam de ceva vreme LeadPages si Thrive Themes pentru construirea paginilor de squeze, si eram destul de multumit.