Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Începe anul cu acest mini-training oferit de Tony Robbins și fă-ți din 2019 un an EXCEPȚIONAL!
Sper că te bucuri în continuare de momente calde și confortabile alături de cei dragi în aceste zile de Sărbători, dar nu trebuie să uiți că mai există doar câteva zile până începe noul an!
Acum este momentul cel mai prielnic pentru a-ți stabili planul de bătaie și obiectivele pe care vrei să le îndeplinești în anul care vine.
NOTE, INFORMAȚII ȘI IDEI PE CARE LE-AM CULES DIN CONFERINȚELE BUCUREȘTI BUSINESS DAYS 2018
Săptămâna trecută, în perioada 12-13 Decembrie, am participat la editia cu numarul 35 din seria evenimentelor Business Days. Dacă nu știi încă, Business Days organizează o serie de evenimente de amploare dedicate mediului de business, care strânge la fiecare ediție sute de antreprenori și manageri de top din diverse domenii de activitate și din diferite regiuni ale țării, precum si de peste hotare.
Evenimentul din această iarnă a a avut loc la Grand Hotel Phoenicia din București și a inclus într-un program-maraton (de la 8:00 la 22:00 în fiecare zi), 50 de sesiuni interactive, încărcate de eficiență maximă, pragmatism, informații practice și relevante, prezentări de trenduri, oportunități, provocări ale prezentului și ale viitorului.
La aceste sesiuni au conferențiat în jur de 100 de speakeri în fața unui număr de peste 700 de participanti din mediul de business.
Cu toată alergătura și sarcinile aferente acestei perioade, am reușit totuși să îmi ordonez toate însemnările și ideile pe care mi le-am notat. Ți le ofer și ție, dacă ai fost prezent în sală, cu tot dragul. Cu siguranță îți vor prinde bine! Iar dacă nu ai reușit să ajungi din varii motive, îți vor prinde bine! 🙂
… O spune chiar Ray Dalio, miliardar filantrop și autor al best seller-ului „Principles”(Principii – tradusă și în limba română), care a demonstrat de-alungul timpului că imposibilul poate deveni posibil, dacă asta îți dorești cu adevărat și ești pregătit să asculți.
Dă-mi voie să îți spun pe scurt povestea sa şi cum m-a inspirat pe mine să îmi duc hobby-ul către împlinire…
JOHN LEWIS NE SURPRINDE CU NOUA RECLAMĂ DE CRĂCIUN AL CĂRUI PERSONAJ PRINCIPAL ESTE... SIR ELTON JOHN
JOHN LEWIS NE SURPRINDE CU NOUA RECLAMĂ DE CRĂCIUN AL CĂRUI PERSONAJ PRINCIPAL ESTE...SIR ELTON JOHN!
Apropo, ți s-a întâmplat și ție să urmărești clipuri de publicitate... de plăcere? Mărturisesc, că mie unul, da!
Una dintre strategiile de promovare pe care le-a adoptat lanțul de magazine John Lewis și care s-a dovedit a fi una de succes, este reprezentată clipurile - reclamă de Crăciun.
De câțiva ani buni (mai exact din 2007) sunt foarte mulți oameni care, ca și mine, așteaptă an de an aceste clipuri ce redau povești simple și emoționante cu un mesaj puternic și care, în fiecare an, este unul simplu și diferit...
Spre exemplu, mesajul clipului de anul trecut al cărui personaj principal a fost #MozTheMonster, suna astfel...
For gifts that brighten their world.
Click to Tweet
Videoclipul din acest an pare să fie o excepție plăcută care în 2 min. redă o poveste ce-l are ca protagonist pe celebrul cant-autor britanic, Elton John. Iar mesajul, este la fel de puternic...
Povestea, intitulată The Boy And The Piano, începe în zilele noastre și se derulează în trecut, prin diferite etape viața cântărețului, ajungând până în copilărie, într-o dimineață de Crăciun...
În acea dimineață, băiețelul Elton John avea să primească un Cadou Special, care avea să-l inspire și să-i influențeze tot cursul vieții...
Mesajul reclamei de Crăciun transmis de John Lewis este... „Unele daruri sunt mai mult decât simple daruri.”
„Some gifts are more just than a gift.”
Click to Tweet
După cum putem citi în articolul intitulat The Making Of... planificarea acestei reclame a început chiar de la începultul anului, din ianuarie, când scenariu poveștii Copilul și Pianul a fost ales din peste 300 de scenarii diferite sosite agenția de creatie, adam&eveDDB.
Craig Inglis, Partner & Customer Director și Becky Brock, Partner & Marketing Director au căzut amândoi de acord când au văzut scriptul, fiecare afirmând "am simțit că acesta trebuie să fie!"
Credit foto: www.johnlewis.com
Scenariul a fost scris avându-l în minte în permanență pe marele cântăreț și spune povestea emoționantă a unui băiețel, care începea să cânte primele note pe un pian la mâna a doua pentru ca ulterior să devină un superstar recunoscut în toată lumea.
Există un adevăr universal ce stă în jurul puterii da a dărui, dar mai ales într-un DAR anume. Personajul poveștii este Sir Elton John, dar povestea se derulează de fapt în jurul Pianului primit ca și DAR - bătrân prieten loial care, în mod constant, i-a fost mereu prezent în viață...
„Some gifts are more just than a gift.”
Click to Tweet
P.S. Dacă vrei să vezi reclamele lui John Lewis din anii precedenți și mesajele acestora, le poți urmări mai jos: 👇👇👇 P.S.2 Dacă ți-a plăcut acest articol, lasă-mi un gând în căsuța de comentarii și împărtășește-l mai departe cu prietenii.
Cel mai mare eveniment din lume adresat antreprenorilor și oamenilor de vânzări, 10X Growth Conference, a ajuns la a 3-a ediție și se va desfășura la Miami, în perioada 1-3 Februarie 2019.
Ca și în anii precedenți, se anunță un regal la care vor participa peste 10.000 de oameni.
În urmă cu câteva zile, Agenția Română a Magazinelor Online (ARMO) a transmis printr-un comunicat de presă, o analiză statistică cumulată ASE 2017, Kantar Millward Brown din 2018 din care reiese că trendul comerțului online tinde să ajungă în 2019 la 3,6 miliarde de euro.
Te-ai gândit vreodată, care este cel mai mare regret pe care îl ai acum, la acest moment al vieții tale?
Două dintre cele mai populare întrebări care mi se pun atunci când merg pe la evenimente și pe care le auzit sau citit și tu pe social-media, sau în diverse ocazii, sunt următoarele:
Care este cea mai mare greșeală pe care ai făcut-o în carieră? (btw, în primăvara anului viitor se vor împlini deja 25!) 🙂
Care este mai mare regret pe care îl ai din tot ce ai trăit și făcut până acum?
Majoritatea oamenilor cred că pot învăța foarte multe din eșecurile altora
Nu am înțeles niciodată, de ce? Probabil pentru motivație și-atât! Eu, spre exemplu, am căutat mereu să aflu mai degrabă ce funcționează ceva într-un domeniu pentru care caut o soluție, în loc să caut ceva ce nu funcționează… dar asta este o altă discuție.
Indicatorii financiari (metrici) care ne ajută să înțelegem performața financiară unei afaceri online
Că ne plac, că nu ne plac, calcularea și urmărirea unor statistici de operare pornind de la indicatorii financiari ne ajută să înțelegem performața financiară a oricărei afaceri online.
Dacă ai un magazin online, deții o afacere online pe bază de abonament sau desfășori orice tip de afacere care presupune campanii de marketing și vânzări, probabil că termenul, „indicatori de performanță” (sau KPI-uri) – nu îți este străin. Aici vorbim de: Continuă lectura „Cei mai importanți indicatori (metrici) in marketing online”
Regulamentul de Protecție a Datelor Personale Aplicabil din 25 Mai 2018
În contextul în care ieri, 4 mai au fost publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cele două acte normative care compun pachetul legislativ privind protecţia datelor la nivelul Uniunii Europene, mai ales că vorbim de o reglementare absolut necesară după scandalul Facebook și Cambridge Analytica, am ales astăzi să fac o scurtă prezentare a Regulamentului de Protecție a Datelor Personale aplicabil din 25 Mai 2018.
Ernst & Young is a global leader in assurance, tax, transaction and advisory services. The insights and quality services they deliver help build trust and confidence in the capital markets and in economies the world over.
Russell Brunson was selected as a finalist by a panel of independent judges. Award winners will be announced at a special black tie Gala on Saturday, June 2, 2018, at The Grand America Hotel in Salt Lake City.
And…
May 02, 2018: Russell Brunson is being recognized at the American Business Awards®2018
The Stevie® Awards are the world’s premier business awards. They were created in 2002 to honor and generate public recognition of the achievements and positive contributions of organizations and working professionals worldwide. In short order the Stevie has become one of the world’s most coveted prizes.
„I’m honored to be chosen as a finalist for EY’s Entrepreneur of the Year® 2018 Awards,” Brunson said,
„I can not express how grateful I am to be considered and recognized for these awards. It is a privilege serving each and every one of you. These are proof that we are changing the world – one funnel at a time!”
Few words about Russell Brunson and ClickFunnels:
Over the past 10 years, Russell Brunson, 38 years old, has built and followed over a million entrepreneurs, sold hundreds of thousands of copies of his books, popularized the concept of sales funnels, and co-founded a software company called ClickFunnels that helps thousands of entrepreneurs quickly get their message out to the market.
He is a marketing genius and the world’s greatest Funnelhacker in the world.
In high school Russell was a state champion wrestler, and then became All-American his senior year taking 2nd place in the country at high school nationals. He continued to wrestle in college, learning valuable lessons about competition, hard work, and the art of winning. He graduated as one of the top ten wrestlers nationally.
In college, Russell had his first success as an online marketer selling potato gun DVDs. This small business hobby became an obsession, and launched Russell into the world of Internet Marketing, where he quickly became one of the top marketing minds in the world. Within a year of graduating college, he’d made his first million dollars selling his products.
Russell sold everything from shakes and supplements, to coaching, books, consulting, coupons, t-shirts, technology services, and software. He reached top ranking status in several network marketing companies, winning a Ferrari and generating 1.5 million leads in just six weeks.
The limitations and obstacles Russell encountered with the technology required to bring his sales funnels to life, became the birthplace of the idea for his software company, ClickFunnels. Together with his partner Todd Dickerson, Russell launched their sales funnel software in October 2014, and the company has grown to $100,000,000 and 55,000 customers in just three years.
ClickFunnels is now the fastest-growing non-venture backed software company in the world!
With a following of over a million entrepreneurs, he’s published and sold over 250,000 copies of his marketing books (which btw, if you haven’t read them yet, I highly recommend to get read it), Expert Secrets and DotComSecrets.
Russell Brunson popularized the concept of sales funnels and free plus shiping, and helped tens of thousands of entrepreneurs quickly get their message out to the marketplace.
As of 2018, Russell’s training, teaching, and software has created over 206 millionaireswho are in his exclusive club called the 2 Comma Club.
Russell’s mission for Clickfunnels extends out to non-profit organizations like World Teacher Aide, where every new funnel that goes live inside of Click funnels community equals a $1.00 donated to building schools in Africa.
Click funnels is also working to produce a documentary and sales funnel for Operation Underground Railroad, a non-profit that rescues children from sex trafficking all over the world.
In personal life, Russell is a family man, married to the love of his life and college sweetheart, Collette Brunson. Together they have five children and live in Boise Idaho.
P.S. At Grant Cardone’s 10xGrowth Con 2018 event Russell Brunson, sold over3 MILLION DOLLARS in 90 minutes!!! If you want to see Russell in action, click here.