Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Articolul de astazi este despre branding, mai bine spus despre o Agentie de branding… BrandigYou– prima agenție de servicii exclusive de personal branding ce se adresează profesioniștilor din Europa de Est și nu numai!
De fapt, este mai mult o stire decat articol… O stire valoroasa despre care am aflat aseara si care, m-a bucurat atat de mult incat am vrut sa o impartasesc la cat mai multa lume…
Misterul nasterii si calatoria sufletului pe Pamant
Probabil ca despre Profesor Doctor Dumitru Constantin Dulcan, reputatul medic neurolog şi psihiatru care şi-a legat numele de Spitalul Militar Central din Bucureşti, unde a condus secţia de neuropsihiatrie, apoi clinica de neurologie, dar si autorul de cărţi care, odată cu publicarea volumului „Inteligenţa materiei“, un best-seller al anilor `80 care a revolutionat intreaga lume stiintifica – nu se mai pot spune prea multe…
Business Focus Iași 2018, 28 Martie, Hotel Internațional Iași
Prima editie a seriilor de evenimente Business Days – cel mai mare eveniment de afaceri din Romania, se va desfasura in data de 28 martie 2018, la Hotel International Iasi. La eveniment vor participa 50 cei mai importanti speakeri si profesionisti din Romania cu recunoastere internationala si expertize foarte bune in domenii ca management, marketing, HR&Leadership, vanzari comunicare, alaturi de 350 de reprezentanti ai mediului de business local si regional.
Ce aduce nou Business Focus la Iasi?
I. MASTERCLASS-URI
4 masterclass-uri de nivel avansat, care se adreseaza persoanelor de decizie: manageri generali, CEO si antreprenori, dar si managerilor de marketing din regiune, directorilor comerciali , fiecare cu un numar limitat de 40 de locuri:
Ofera instrumente concrete, cu rezultate reale in procesul de reorganizare al comaniei:
Acces la Metodologie si mecanisme de auditare:
MOA: Matricea Organizarii Activitatilor;
Acces la softuri profesionale:
Soft auditare climat, Kruger Climate Diagnosis;
Soft auditare departamente;
Soft auditare structura organizatorica;
Soft auditare 360°;
Soft mapare legaturi structurale si stabilire work flow interdepartamental;
Plan strategic de reorganizare a afacerii;
Este important ca participantii sa vina cu un laptop si un stick formatat NTFS, pentru a putea prelua intreaga metodologie.
Masterclass-ul va fi sustinut de Petre Nicolae, consultant in reorganizarea si remodelarea unei afaceri, care a costruit cea mai eficienta metodologie de consultanta in acest proces, recunoscut drept Consultantul anului 2017, la Gala Business Days 2018;
Masterclass #2: Inovatie si diferentiere
Inovarea și dezvoltarea de noi produse, motivele pentru eșecuri și succese ale noului produs
Dezvoltarea de produse noi: generarea de idei, screening-ul ideii, dezvoltarea conceptului
Echilibrarea costurilor de disponibilitate la plată (WTP) și a resurselor
Impactul digital asupra WTP în setările B2B și B2C
Cum să răspunzi disrupției prin accesarea instrumenteleor ca lean startup and design thinking
Examinarea oamenilor, proceselor și a filosofiei pe care companiile le-au stabilit pentru a naviga în incertitudinea unei ere digitale
Încorporarea de la lean startup, design thinking, metodologii agile și inovații de model de afaceri pentru a înțelege cum să dezvoltați inovațiile care vor crea o creștere viitoare
Elaborați un plan de acțiune personal și de echipă pentru a genera noi idei și a le transforma în noi afaceri sau soluții interne
Digitalizarea oferă valori proporționale
Oportunități de convergență a industriei
Imaginea de ansamblu: crearea de valori și capturarea valorii
Disrupția conduce la schimburi în crearea de valoare și dimensiunea pieței
Masterclass-ul va fi sustinut de Dan Mocanu, practician acreditat Blue Ocean Strategy și paradigma nouă pentru performanță și antrenor profesionist al Federației Internaționale de Coaching. Din 2004, Dan a generat performanțe cu sute de antreprenori, directori, senior manageri și oameni cheie din peste 150 de companii locale și multinaționale în proiecte de dezvoltare a afacerilor prin transformarea culturii organizaționale.
Addictive-Strategy este un proces de pozitionare “world class”, intuitiv si simplu de utilizat, care:
Ofera pasii structurali procesului de dezvoltarea a strategiei de brand;
Ajuta in discriminerea alegerilor si decziilor referitoare la viitorul marcii;
Ofera acces la tool-uri superioare de pozitionare:
Brand Relationship Ladder: arata cum dezvoltam relatia intre marca si clientii sai;
Positioning Statement: este folosit in descrierea noii realitati pe care o construim;
Acest masterclass este sustinut de Mihai Bonca, expert in strategii avansate de marketing, fost director de marketing la Emag si Ursus. A urmat cursuri de perfectionare in cadrul Executive MBA, la Oxford University.
Masterclass #4: Creșterea afacerii
Adresat in exclusivitate antreprenorilor care au afaceri dezvoltate, top managerilor din companiile stabile si dezvoltate care au rol de factor de decizie in aceste organizatii, profesionistilor care au atins un nivel profesional avansat si au o reputatie buna pe piata, masterclass-ul va aborda ca teme:
Cum alegi unde și cum să concurezi
Importanța strategică a branding-ului, direcționarea și poziționarea
Economia comportamentală, psihologia consumatorilor și principiile-cheie ale procesului decizional ale consumatorului și managerului
Rolul noilor mijloace media, inclusiv riscurile și oportunitățile
Metodologia de analiză a identității dvs. de brand și evaluarea consecvenței acesteia
Rolul cercetării de piață în dezvoltarea strategiilor
Importanța gestionării liniei de produse și a canalului de vânzări pentru a se adapta nevoilor locale
Alocarea resurselor către diferite elemente ale mixului de marketing
II. WORKSHOP-URI
9 workshop-uri tematice , care se adreseaza antreprenorilor, managerilor de departament si specialistilor, dedicate fiecarui departament:
HR & Leadership
Vanzari & Marketing
Management & Strategie
III. 2 conferinte care au rolul de a inspira, de a motiva , de a afla tendintele intr-un anumit domeniu/industrie si cum ne putem raporta la eleindezvoltarea produselor sau a afacerii.
IV. expozitie de produse si servicii dedicata tuturor celor care vor sa-si promoveze/testeze un produs sau serviciu catre publicul business B2B/B2C de la eveniment sau sa faca o lansare a unui produs.
Accesand link-urile de mai jos puteti consulta detaliile despre eveniment:
Participantii vor fi din domeniile precum: IT&C, financiar-bancar, medical, comercial telecomunicatii, turism, agricultura, retail, imobiliar etc., preponderent din zona de Nord-Est a Romanii, dar si din Chisinau.
Totodat[, evenimentul este si o foarte bună oportunitate de networking si dezvoltarea de parteneriate de afaceri pentru cine e interesat de atragerea de clienti, pentru ca se adresează în egală măsură atât antreprenorilor, cât și managerilor, șefilor de departamente: manager de resurse umane, manager de vânzări, manager de marketing și comunicare, team leader de echipă, precum și tuturor celor interesați de leadership, coordonare de echipe și de învățarea activă de la cei mai buni experti la nivel național.
Pentru ca faci parte din comunitatea AISUCCES, iti pot oferi un discount de reducere de 15%. Inscrie-te cu codul ADRIAN15 si vei primi automat o reducere de 15% la orice tip de pachet de acces ales!
[thrive_link color=’orange’ link=’https://www.businessdays.ro/Evenimente/Business-Focus-Iasi/Tipuri-de-acces’ target=’_blank’ size=’big’ align=’aligncenter’]Alege optiunea potrivita de acces![/thrive_link]
Vrei să vinzi și/sau să cumperi pe/de pe Facebook? De-acum se poate..
În urmă cu câteva zile, Facebook a lansat în România o nouă piaţă de vânzări online, care poate fi accesată de pe contul de Facebook al fiecărui utilizator.
Astfel, apare o mare oportunitate, dar și o concurenţă puternică pentru site-urile de anunţuri.
Ideea dezvoltării unei astfel de platforme a pornit de la observarea unui comportament aproape traditional în rândul utilizatorilor: vânzarea şi cumpărarea pe Facebook este o activitate care a început în Facebook Groups şi s-a dezvoltat în mod considerabil.
La începutul acestei luni, cei de la ACT și Politon, au realizat un studiu de piață care a urmărit comportamentul de consum și de achiziție online al românilor.
Studiul a fost efectuat cu ajutorul unui număr de 362.935 de cititori!
Conform rezultatelor obținute de editura Act și Politon din vânzările online pe segmentul de carte în format audiobook și e-Book ating 51% din totalul vânzărilor de carte în 2017.
Din punct de vedere al interesului publicului pentru titlurile editurii, în anul 2017 volumul cel mai mare de achiziție a fost realizat în domeniul dezvoltării personale - 50%, urmat de titlurile de business - 30%.
Domeniul spiritualitate și meditație a însumat 18% din totalul vânzărilor, iar literatura 2%.
ClickFunnels, instrumentul dezvoltat in 2013 de Russell Brunson mi-a atras atentia in toamna anului trecut. Si poate ca nu ajungeam nici atunci la el, pentru ca foloseam de ceva vreme LeadPages si Thrive Themes pentru construirea paginilor de squeze, si eram destul de multumit.
Dacă urmăreși doar presa românească, probabil că ai ratat majoritatea știrilor care apar zilnic peste tot – mai ales pe Reuters, Bloomberg, FT, WSJ sau The Economist – despre un termen care acum zece ani nici măcar nu exista: blockchain.
Imaginează-ți o foaie de calcul ce este duplicată de mii de ori de-a lungul unei rețele de computere. Apoi gândește-te că această rețea este programată să actualizeze în mod constant acea foaie de calcul, și vei reuși să înțelegi la nivel primar … ce înseamnă blockchainul.
Informația stocată în blockchain există ca o bază de date comună și mereu actualizată. Acest mod de a utiliza rețeaua are beneficii evidente. Baza de date de tip blockchain nu este stocată într-un singur loc, iar acest lucru înseamnă că registrele pe care le ține se află realmente în domeniul public și sunt ușor de verificat. Nu există o versiune centralizată a informației ca să poată fi spartă de un hacker. Existentă pe milioane de computere în mod simultan, acest tip de informație poate fi accesibilă oricui pe internet.
Discursul lui Mark Zuckerberg, fondator Facebook, la Hardvard, 25 Mai 2017
3 Modalitati prin care putem creea o lume in care toti sa aiba un scop in viata
“Daca duc pana la final acest discurs va fi prima data cand reusesc sa inchei ceva la Hardvard”, si-a inceput zambind speech-ul Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, intr-un discurs tinut la prestigioasa universitate, unde a fost student cu 12 ani in urma, dar … nu a reusit sa termine facultatea.
Automatizarea si tehnologia
In discursul sau, Mark a vorbit despre evolutia societatii in contextul in care automatizarea si tehnologia va duce la inlocuirea a zeci de milioane de locuri de munca si despre cum noua generatie vine cu o puternic spirit de antreprenoriat, dar trebuia sa invete sa isi puna in aplicare ideile.
Mark Zuckerberg are 33 de ani si a fost student la Harvard, dar a renuntat la studii in urma cu 12, fara a absolvi facultatea. Insa, in timpul acelei perioade a pus bazele retelei Facebook. Intr-un discurs sustinut, joi, 25 Mai 2017, la Harvard cu prilejul primirii unui titlu onorific de doctor, el le-a explicat stundentilor despre importanta transformarii ideilor in proiecte si afaceri importante, despre cum sa abordezi aceste proiecte ca ele sa aiba sens intr-un viitor in care piata muncii se va schimba fundamental.
Iata o parte din discursul fondatorului Facebook:
Despre scop
„Azi vreau sa vorbesc despre scop. Dar, nu sunt aici pentru a va da clasicul sfat ca fiecare sa isi gaseasca scopul. Suntem generatia Millenials. Noi incercam sa facem asta din instinct. In schimb, sunt aici sa va spun ca aflarea scopului in viata nu este suficient. Marea provocare pentru generatia nostra este de a crea o lume in care fiecare persoana sa aiba un simt al scopului propriu.
Una dintre povestile mele preferate este aceea in care John F Kennedy se afla in vizita la centrul spatial al NASA si a vazut un om de serviciu cu o matura in mana si l-a intrebat ce face. Omul de serviciu i-a raspuns: “Domnule Presedinte, ajut la trimiterea unui om pe Luna”.
Scopul fiecaruia este de a ne da seama ca suntem parte din ceva mult mai mare decat noi, ca e nevoie de noi, ca avem ceva mai bun in fata noastra pentru care sa muncim.
Pe vremea cand parintii nostri terminau facultatea scopul lor in viata era dat de un serviciu, biserica si comunitate. Dar azi, tehnologia si automatizarea elimina multe joburi. Sa fii membru intr-o comunitate nu mai are aceeasi importanta. Multi oameni se simt deconectati si deprimati si incearca sa umple un gol.
In calatoriile mele am discutat cu copii din scoli de corectie si dependenti de droguri, care imi spuneam ca viata lor ar fi putut sa aiba o alta turnura daca li s-ar fi dat ceva de facut, daca ar fi avut parte de un program afterschool, sau daca ar fi avut unde sa se duca. Am intalnit muncitori in fabrici care realizau ca nu mai au cum sa se intoarca la vechile lor locuri de munca si incercau sa isi gaseasca un alt loc.
Pentru a putea face ca societatea sa evolueze trebuie sa rezolvam aceasta provocare a noii generatii: nu doar sa cream noi locuri de munca, dar sa cream un noi teluri in viata. (…) Nu este suficient sa ai tu un scop, trebuie sa creezi teluri in viata si pentru ceilalti.
Trei modalitati prin care putem creea o lume in care toti sa aiba un scop in viata
Astazi, vreau sa va vorbesc despre trei modalitati prin care putem creea o lume in care toti sa aiba un scop in viata prin creara unor proiecte mari si importante impreuna, prin redefinirea egalitatii astfel incat toti sa aiba libertatea de a-si urma scopul si prin a construi o comunitate globala.
1. In primul rand sa luam proiectele mari si importante la care trebuie sa lucram impreuna:
Generatia noastra va fi nevoita sa se confrunte cu inlocuirea a zeci de milioane de locuri de munca prin automatizare, precum cea adusa de masinile autonome si camioanele care se conduc singure. Dar avem capacitatea de a face atat de multe impreuna.
Fiecare generatia este definita de un anumit lucru. Peste 300.000 de oameni au muncit in trecut pentru a trimite un om pe luna. Apoi, milioanede voluntari imunizau copiii din intreaga lume impotriva poliomelitei si multe alte proiecte comune.
Acum este randul nostru sa sa facem lucruri marete!
Stiu ca probabil multi va ganditi ca nu aveti cum sa strangeti milioane de oameni care sa se implice in orice tip de proiect. Dar sa va spun un secret: nimeni nu stie asta la inceput!
Ideile nu vin intr-o forma completa din prima, ele se contureaza in timp ce lucrezi la ele. Dar, trebuie pur si simplu sa incepi sa le pui in practica.
Daca trebuia sa inteleg tot ce presupune crearea de legaturi intre oameni inainte de a incepe sa lucrez la realizarea Facebook, probabil ca nu i-as mai fi dat drumul niciodata.
Cum ne influenteaza industria de divertisment… Filmele si cultura pop expun total gresit acest lucru. Ideea de un moment singular de evrika este o minciuna periculoasa. Ne face sa ne simtim neadecvati atata vreme cat noi inca nu am avut acel moment. Ii impiedica pe oamenii care ar putea avea idei bune sa inceapa sa lucreze la ele.
Ah, si stiti ce nu mai inteleg filmele despre inovatie? Nimeni nu sta sa scrie formule matematice pe o tabla de sticla. Asa ceva nu se mai intampla!
E bine sa fii idealist. Dar pregateste-te sa fii inteles gresit. Oricine lucreaza la o idee mareata este numit nebun la un moment dat, chiar daca in final se dovedeste ca are dreptate. Oricine vrea sa ia initiativa va fi criticat pentru ca se misca prea repede, pentru ca oricand vor exista oameni care vor sa ii puna frana.
In societatea nostra de multe ori nu ajungem sa facem lucruri marete pentru ca ne este frica sa nu facem greseli. Realitatea este ca orice am alege sa facem va avea defecte in viitor, dar asta nu trebuie sa ne impiedice sa ne apucam de acel lucru.
Drept urmare, implicarea in proiecte mari si insemnate este primul lucru pe care il putem face pentru a crea o lume in care toata lumea are un scop.
2. A doua chestiune este redefinirea egalitatii pentru a oferi fiecaruia libertatea de care au nevoie pentru a-si urmari scopul.
Multi dintre parintii nostri au avut joburi stabile pe toata durata carierei lor. Astazi, avem cu totii spirit antreprenorial, fie ca incepem proiecte noi sau ne cautam rolul in societate. Si asta e minunat.
Cultura bazata pe antreprenoriat este felul in care este accelerat progresul!
O cultura antreprenoriala infloreste atunci cand este usor sa incerci multe idei noi….
Facebook nu a fost primul lucru pe care l-am creat. Am creat de asemenea, jocuri, sisteme de chat, aplicatii pentru studiat si playere de muzica. Nu sunt singurul!
JK Rowling a fost respinsa de 12 ori de edituri inainte sa publice Harry Potter. Chiar si Beyonce a trebuit sa faca sute de cantece pana sa ajunga la Halo….
Cele mai mari succese apar din libertatea de a gresi!
Dar astazi, ne confruntam cu un nivel mare de inegalitate de distributie a averii care face rau tuturor. Cand nu ai libertatea de a-ti transforma ideea intr-o initiativa istorica pierdem cu totii.
In acest moment societatea noastra este prea concentrata pe recompensarea succesului si nu facem suficient efort pentru a usura procesul de a incerca in viata de cat mai multe ori.
Sa fim sinceri… Ceva este in neregula cu sistemul nostru daca eu pot sa plec de aici si sa fac miliarde de dolari in 10 ani in timp ce milioane de studenti nu isi permit sa isi plateasca imprumuturile, cu atat mai putin sa isi deschida o afacere.
Cunosc multi antreprenori si nu niciunul dintre ei nu a renuntat la a-si deschide o afacere de teama ca nu va face destui bani. Dar cunosc multi oameni care nu si-au urmat visele pentru ca nu aveau o plasa de siguranta in caz ca dau gres.
Stim cu totii ca nu avem succes doar pentru ca … am avut o idee buna sau pentru ca muncim din greu. Avem succes si datorita norocului. Dar daca ar fi trebuit sa imi intretin familia in tinerete, in loc sa am timp sa lucrez in coduri, daca nu credeam ca lucrurile vor fi ok chiar daca Facebook nu va avea succes, nu m-as fi aflat astazi aici. Daca suntem sinceri, cu totii stim cat de mult noroc am avut.
3. Fiecare generatie isi dezvolta o definitie a egalitatii. Generatiile anterioare s-au luptat pentru dreptul de vot si pentru drepturile civile. Au avut programele New Deal si Great Society. Acum este randul nostru sa definim un nou contract social pentru generatia noastra.
Ar trebui sa avem o societate ce masoara succesul nu numai prin intermediul indicatorilor economici cum ar fi PIB-ul, ci dupa numarul oamenilor ce au un rol pe care il considera insemnat.
Ar trebui sa exploram idei cum ar fi venitul universal de baza pentru a oferi tuturor o plasa de siguranta pentru a incerca lucruri noi. Ne vom schimba locul de munca de multe ori, asa ca avem nevoie de un sistem accesibil de servicii de ingrijire a copiiilor si de sanatate ce nu se afla sub monopolul unei singure companii.
Cu totii vom face greseli, asa ca avem nevoie de o societate ce se concentreaza mai putin pe a ne incarcera sau a ne stigmatiza.
Si odata ce tehnologia evolueaza, avem nevoie de o societate ce se concentreaza pe o educatie continua pe tot parcursul vietilor noastre.
Si da, a da tuturor sansa de a-si urmari scopul in viata nu este lipsit de costuri!!!
Oameni ca mine ar trebui sa plateasca pentru asta. Multi dintre voi va veti descurca bine in viata si asa este si normal. Acesta este motivul pentru care eu si Priscilla am creat Chan Zuckerberg Initiative si ne am alocat o parte a veniturilor pentru a promova egalitatea de oportunitate.
Acestea sunt valorile generatiei noastre. Nu s-a pus niciodata problema daca vom face asta. Singura intrebare a fost cand!
Telul nu este neaparat legat numai de munca. A treia modalitate prin care putem dezvolta simtul de scop si de insemnatate este prin consolidarea comunitatii.
Si cand generatia noastra spune „toti”, se refera la toti din lume. (…)
Aceasta este povestea mea … un student dintr-un camin care a cautat sa se conecteze cu comunitatea sa din cand in cand, pana a ajuns sa se conecteze cu lumea intreaga.
CONCLUZIE
O schimbare incepe la nivel local. Chiar si schimbarile globale incep de la ceva marunt…Cu oameni ca noi! Iar in generatia noastra, cea mai mare frustrare vine atunci cand nu ne putem conecta mai mult, cand nu putem obtine mai mult …
Astfel ca, cea mai mare oportunitate vine din asta … din dezvoltarea abilitatii de a construi comunitati in care fiecare persoana sa aiba un simt al scopului sau in viata!”
100.000 de carti „Expert Secrets, vandute in 24h de la lansare!!! Chiar nu imi vine sa cred!!!
Nu au trecut nici 48 ore de cand link-ul de comanda pentru aceasta, a fost lansat oficial, iar astazi dimineata…intr-o postare LIVE, pe Facebook, autorul cartii , Russell Brunson, anunta ca 10.016 carti deja au plecat catre cititorii care le-au comandat!!!
Mi se pare EXTRA-ORDINAR!!!
Multi vor spune ca este o intamplare, insa, personal, nu cred asta.
Cum nu cred ca doar faptul ca pentru cateva zile cartea „Expert Secrets” se poate comanda GRATUIT, a
condus la aceasta masiva cerere. Ci mai degraba valoarea cu care acest tanar de doar 37 ani a venit pe piata de
marketing online, si care a condus, de-a lungul a aproape 10 ani, la cresterea si dezvoltarea a mii de companii si
antreprenori.
Abia am terminat de citit noua carte scrisa de Russell Brunson, „Expert Secrets” (Secretele Expertilor) si vreau sa impartasesc cu tine cateva ganduri la cald.
De ce am ales sa fac asta?
In primul rand, pentru ca probabil, este cea mai buna carte de leadership, branding personal, marketing si vanzari pe care am citit-o pana acum (care vine in completarea unei alte carti publicata in 2015 – voi reveni imediat cu detalii), iar in al doilea rand, pentru ca este plina de o serie de principii atat de simplu si clar explicate, incat aplicabilitatea practica devine doar o joaca. Continuă lectura „EXPERT SECRETS BOOK – Recenzie”