Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Esti un antreprenor altruist care își dorește un milion de dolari pentru finantarea unui start-up?
Crezi ca afacerile pot fi folosite pentru a schimba in bine societatea?
Ai o viziune de business care sa aiba un impact pozitiv pentru societate, si pe care vrei sa o sustii in fata lumii intregi?
Ai un start-up cu implicare socială, care are mai puțin de trei ani de la înființare, o cifră de afaceri mai mică de 500.000 euro (pe an) sau deții o afacere în plină dezvoltare, cu o vechime mai mare de 3 ani, dar cu încasări anuale mai mici de un milion de dolari?
Daca raspunsul tau la una dintre intrebarile de mai sus este DA, atunci … nu iti poti permite sa ratezi acest CONCURS, aceasta oportunitate de a deveni un antreprenor social de SUCCES …
In urma cu aproape un an cred, o buna prietena, Eliza Nitescu, Marketing Manager la RTC si co-Fondatoare Speakers Arena, mi-a povestit ca a reusit sa il intalneasca pe atletul Andrei Rosu. Personal, auzisem de „ispravile” lui Andrei Rosu, si il admiram pentru puterea si daruirea totala in ceea ce am inteles ca este pasiunea vietii lui: atletismul. Si din ziua aceea, mi-am dorit din tot sufletul sa il pot intalni!
Si pentru ca in cele mai multe randuri, ceea ce iti doresti cu adevarat, se intampla, iata ca in cursul dupa-amiezei de ieri, am aflat ca Andrei Rosu, maratonistul cel mai complet pe care Romania l-a avut pana in acest moment, vine la Seminarul lui Robin Sharma!!!(vezi detalii aici). Astfel, ca in sfarsit, voi avea prilejul sa il intalnesc!
„In ultimii 5 ani am auzit de sute de ori, in jurul meu: «Un corporatist cu familie nu are timp sa alerge». «Este imposibil sa invat sa inot la 35 de ani». «Eu nu as putea alerga un maraton». Cred ca limitele sunt, de fapt, autolimitari. Putem ajunge oricat de departe ne propunem, iar reteta este extrem de simpla.De abia astept sa v-o impartasesc!” – Andrei Rosu.
Ce inseamna sa fii cu adevarat un bun lider si care sunt lucrurile din viata sa, de care ROBIN SHARMA este cel mai mandru?
Unul dintre cei mai importanti experti ai lume in leadership si dezvoltare personala, ROBIN SHARMA, „Calugarul care si-a vandut ferrari-ul„, va fi prezent in Romania, pe 17 septembrie, pentru a sustine seminarul ‘Best performance tactics for success‘. Despre ce inseamna sa fii un bun lider si care sunt lucrurile din viata sa, de care Robin Sharma este cel mai mandru aflam chiar de la el, intr-un interviu acordat recent:
– Care sunt, in opinia dvs, cele mai importante calitati pe care un lider trebuie sa le aiba?
Jay Abraham is the world’s preeminent business growth expert. He is a mammoth force in original thinking and a legend in entrepreneurship circles. His body of work has generated an estimated $9 billion dollars in capital increase (within hundreds of industries). His daily consulting fee is $50K but fans of this program can join the Abraham Mastermind Alliance for free at Abraham.com (1-800-88-12345). Co-hosted by renowned Manhattan entrepreneur, Paul Durante.
and Jay Abraham just recorded at a private event in London. 90 minutes of unabridged Q&A that can catapult your business growth and success. This may be the most powerful program you will ever hear.
LISTEN HERE: Tony Robbins Interviews Jay Abraham (32 min)
PS: If you want more great stuff but you don’t know where to find it, look no further! I love going out and finding the best info online and in books… and then posting about it here. So be sure to subscribe to my FREE weekly newsletter and follow me on Twitter!
… Sau 10+1 Motive pentru care NU trebuie sa ratezi o intalnire cu Robin Sharma
Te-ai intrebat vreodata ce au in comun Mark Zuckerberg si Steve Jobs, Elon Musk si Picasso, Bill Gates, Larry Page si Jimmy Wales, sau chiar Jay-Z si Mozart? Marturisesc ca si eu! Iar raspunsul pe care mi l-am dat a fost acela ca mai inainte de a-si arata genialitatea, cu totii au fost si sunt niste … leaderi adevarati. S-ar putea sa ma insel, eu asa cred si am sa aflu cu siguranta daca m-am inselat in septembrie, de la Robin Sharma.
Dupa seminarele lui Tony Robbins, universal recunoscute ca cele mai bune, conferinţa „Performance Tactics for Success“ sustinuta de Robin Sharma este considerata si ea, una dintre cele mai puternice si mai cautate evenimente din lume! Evenimentul este dedicat doar profesionistilor care doresc sa-si construiasca afaceri durabile peste timp si generatii si care sunt interesati de performanta si succes in propria afacere, in cariera sau in viata.
Astazi, un leader de succes face parte din cercul elitelor din lumea afacerilor, a finantelor dar si a antreprenoriatului social.Poti deveni si tu un leader de succes, daca vii in septembrie, la conferinta lui Robin Sharma…
IMPORTANT! Foloseste Cuponul AISUCCES si poti beneficia de o reducere de 10% din start, din valoarea oricarui tip de tichet.
Acum, ca am terminat si cu momentul publicitar, sa-ti dezvalui si motivul articolului de astazi. Pentru ca foarte multa lume il cunoaste pe Robin Sharma doar dupa cartile pe care le-a scris, si in special dupa best seller-urile Calugarul care si-a vândut Ferrari-ulsi Lider fara functie, m-am gandit ca ar fi util daca as impartasi cateva informatii statistice, pe care, poate ca nu le stiai despre celebrul speaker si autor. Iar daca le stiai, ma poti verifica daca sunt corecte. Intrebarea de la care am pornit in momentul cand mi-am spus ca trebuie sa aflu mai multe a fost:
De ce Robin Sharma? Si iată ce am aflat:
Cand cei de la Yale University au nevoie de un expert de top in leadership inspirational pentru training-uri, il aleg pe Robin Sharma
Cand cei de la Unilever, din Olanda, au avut nevoie de un ganditor de inalta-clasa mondiala pentru a obtine de la angajati intregul potential necesar pentru a-i conduce la nivelul de excelenta, l-au ales pe Robin Sharma
Cand Aditya Birla Group, o alta companie din Top Fortune 500, au avut nevoie de un speaker pentru a-si impartasi perspectivele de leadership cu echipa de conducere executiva de la Singapore, l-au ales pe Robin Sharma
Cand conducerea scolii de business de la Harvard, The Harvard Business School au avut nevoie de un expert in leadership pentru a se adresa clasei de MBA, l-au invitat pe Robin Sharma
Intr-un studiu independent efectuat pe 22.000 de oameni de afaceri, Robin Sharma este plasat pe locul 5 in The Top of the World’s Leadership Gurus alaturi de Jack Welch, Jim Collins si John Maxwell.(sursa: leadershipgurus.net)
Cartile de leadership si performanta de varf la locul de munca s-au vândut in peste 6.000.000 de exemplare si în fiind publicate in peste 62 de țări si 75 de limbi, facand din Sharma unul dintre cei mai cititi autori din lume.
Celebrul site Speaker.com l-a votat pe Robin Sharma drept unul dintre Top 5 Speakeri de leadership din lume.
Compania de leadership global pe care a fondat-o in urma cu 15 ani, Sharma Leadership International Inc. (SLI), se afla in prima linie in peste 50 de tari in programele de leaderhip, iar printre clientii SLI(multi inclusi in FORTUNE 500) se afla giganti internationali precum FedEx, Nike, IBM, The Royal Bank of Scotland, GE, Unilever, RIM, Castrol, Microsoft, Ritz-Carlton Hotels, Panasonic, NASA, Yale University and The Young Presidents Organization.
Una dintre cele 15 carti de leadership pe care le-a scris, blockbuster-ul The Leader Who Had No Title (tradusa in romana cu titlul Lider fara functie) este considerata un fenomen ce a declansat o miscare inspirationala in jurul ideii: “Now, anyone – in any organization – can show Leadership” (Acum, oricine – in orice organizatie – poate arata ca este un leader)
The Monk Who Sold His Ferrari (Calugarul care si-a vândut Ferrari-ul) este a 5-a cea mai vanduta carte din toate timpurile din Israel. In India a fost timp de 2 saptamani in Top cele mai vandute carti, fiind de asemeni un blockbuster si in alte tari precum Japonia, Anglia, Dubai, Mexic, Singapore, Porto Rico, America de Sud, Spania, Portugalia, Irlanda, Serbia, Romania, Rusia si Suedia.
Printre fanii lui Robin Sharma se afla Desmond Tutu, distins cu premiul Nobel pentru Pace(1984), rocker-ul Jon Bon Jovi, unul dintre membrii familiei regale britanice precum si sefi de stat din intreaga lume.
“To help people and organizations around the world Lead Without a Title.” (A ajuta oameni si organizatii din toata lumea sa conduca fara a avea un titlu)
Acum, cred ca se pot trage cateva concluzii finale:
Prin recordurile obtinute unul dupa altul, timp de 15 ani, Robin Sharma a dovedit ca poate face din fiecare eveniment o experienta de invatare unica care te poate conduce la nivel de excelenta.
Solutiile si curicula de invatare de ultima ora propuse sunt personalizate pentru a satisface nevoile fiecarei organizatii sau zone culturale i se adreseaza.
Programele si conferintele oferite si livrate de Robin Sharma si SLI garanteaza rezultate, sunt de impact si aduc o rentabilitate masurabila a investitiilor in training.
S-au spus atat de multe lucruri despre Sir Richard Branson, foarte multi dintre noi il cunoastem si din cartile la fel de apreciate pe care le-a scris, incat nu stiu ce s-ar mai putea spune in plus…
Refugiată din Siberia, Maria Sharapova nu este doar cea mai bogată sportivă din lume dar si o antreprenoare de succes!
Povestea Mariei Sharapova, rivala nr.1 la acest moment a campioanei noastre Simona Halep, care este si jucătoarea de tenis ce la numai 17 ani a reuşit să câştige finala de la Wimbledon, am citit-o recent in Bloomberg Business si mi-am spus că merită impărtăşită si altora… Te invit sa citesti in continuare o poveste rupta parca din povestile Fratilor Grimm …
Sharapova, primavara 2015, in Los Angeles. Photo: Ture Lillegraven
Dupa ce s-a impus în faţa numărului 1 mondial de la vremea respectivă, Serena Williams, Maria Sharapova a ajuns în prezent cea mai bine plătită sportivă din lume, conform publicatiei The Richest.
“Îţi doreşti să joci împotriva celei mai bune, iar ea este cea mai bună”, a declarat Sharapova despre Serena Williams intr-un interviu in urma cu cativa ani. Dar povestea Mariei, se aseamana oarecum, cu cea a Serenei… La fel ca Serena Williams(33 ani), care a crescut jucând tenis pe terenurile din Compton, California, Sharapova, nascuta in Gomel Nyagan, din Ucraina, a lucrat din greu pentru evoluţia sa. Părinţii săi au fugit în Siberia, la patru luni de la explozia care a avut loc la Cernobîl în 1986, după ce peste oraşul lor, începuseră să se aşeze valuri de radiaţii. Pe parcursul următorilor ani, Sharapova avea sa devina cunoscută în toată Rusia.
Acest lucru i se datoreaza in mare parte Martinei Navratilova, o fostă campioana, care a remarcat-o pe un teren de tenis în oraşul-staţiune Soci pe micuta Sharapova care avea doar 6 ani şi i-a recomandat să-şi împacheteze lucrurile şi să se înscrie la Academia de Tenis a lui Nick Bollettieri, din Florida. “Singurul lucru pe care mi-l amintesc de atunci este împachetatul cărţilor”, spunea Sharapova într-un documentar ESPN despre copilăria sa. “I-am spus mamei mele că trebuie să mă asigur că am cu mine o parte din ţara mea”.
„Nu plec acasă fără să obţin o a doua şansă. Nu asta mă reprezintă. Sunt un competitor”
Sharapova, Wimbledon, 2004 Photo: Odd Andersen
Mama sa nu a putut obţine o viză, aşa că Sharapova şi tatăl ei, Yuri, au început o nouă viaţă de unii singuri. De-a lungul copilăriei sportivei, tatăl acesteia a avut câteva job-uri pentru a putea să-i plătească studiile academice. Din cauza programului său, rareori s-au putut vedea pe parcursul unei zile în care Yuri îi lăsa fiicei mâncare pregătită pentru a şi-o încălzi singură. “Mi-am petrecut mult timp de una singură”, a mai spus Maria în documentar.
Însă toate sacrificiile au meritat, iar planul lor a funcţionat. La începutul anului 2000, Sharapova a devenit o sportivă de senzaţie. A avut parte de admiraţia compatrioţilor ruşi şi de cea a Annei Kournikova, un fenomen la acea vreme. Determinarea Mariei Sharapova a ajuns la un nivel mult mai ridicat faţă de cel al Annei Kournikova. La doar 17 ani a reuşit să o învingă pe Williams în 2004 în finala de la Wimbledon. Cariera sa a luat amploare, iar victoriile au venit una câte una: în 2006 a învins-o pe Justine Henin în finala de la U.S. Open, în 2008 a câştigat titlul de la Australian Open, în 2012 a câştigat finala de la Roland Garros, iar în 2014 a obţinut pentru a doua oară o victorie la French Open, de data aceasta jucând împotriva româncei Simona Halep.
Rezultatul intalnirilor dintre Maria si Serena este de 17 la 2 in favoarea Serenei, insa, se pare ca acel dezechilibru s-a intamplat si datorita leziunilor majore pe care Maria le-a suferit din 2.000 in mod repetat. După ce a pierdut finala Australian Open de anul acesta, în care a jucat cu Serena Williams, Sharapova spune că: “Într-adevăr, n-am câştigat jocurile împotriva ei de prea multe ori, însă, de vreme ce am ajuns să fiu în competiţie cu ea, înseamnă că fac ceea ce trebuie. Nu plec acasă fără să obţin o a doua şansă. Nu asta mă reprezintă. Sunt un competitor”.
Finala pierduta cu Williams la Australian Open, 2015. Photo: Dennis Grombowsk
Atitudinea de luptatoare pe care o are in teren si care o determina sa nu se consoleze cu locul secund, o are si in calitate de antreprenor si bun investitor al banilor castigati.
Astfel, folosindu-se de calitatile sale native: frumusete, inaltime, alura, Maria a incheiat contracte destul de inspirate care i-au adus, conform FORBES, titlul de cel mai bine platit atlet de sex feminin din ultimul deceniu. Doar in 2014, Maria a incasat 22 milioane $ din angajamente, contractul de 70 milioane $ pe termen de 8 ani cu Nike, un altul pe 5 ani cu Evian, dar si alte angajamente cu companii mai mici Cole Haan, Tag Heuer si alte branduri.
La scurt timp dupa ce a fost invinsa in turul 4 la Indian Wells de catre jucatoarea italiana Flavia Penetta, la Miami Open, Sharapova participa la o petrecere sponsorizata de Porsche Volwagen, ocazie cu care este numita Ambasador al brandului.
„Arata ca un foto-model intr-un auto-show – a spus Viktoria Wohlrapp, Senior Marketing Manager Porsche, dar nu pentru asta am angajat-o. Porshe este cel mai profitabil brand din lume, insa 85% dintre clienti sunt barbati. Compania si-a propus sa-si creasca numarul de vanzari si in randul femeilor, iar managementul spera ca asociind imaginea unui atlet feminin atat de important cu brandul, ar putea ajuta la corectarea echilibrului dintre cumparatorii barbati si femei.„
Ar putea ca Sharapova „sa vanda” masini? – „E foarte greu de spus” – a admis Wohlrapp, ” dar pentru noi este un lucru de imagine. A fost foarte greu sa gasim pe cineva care sa se potriveasca cu brandul, si simtim ca Maria si Porshe este asocierea mult-cautata.”
De altfel, Anita Elberse, profesor la Harvard Business School a scris un studiu de caz in 2010 despre „construirea” brandului Sharapova, in care demonstra cum angajarea unei celebritati poate creste cu peste 4% vanzarile unei companii. Cu un brand cum este Nike, efectul Sharapova poate fi usor de masurat. Compania vinde o linie completa de articole sportive Sharapova, iar cererea pentru aceste articole devine un indicator masurabil al valorii create. Cu ceasuri si masini impactul este mai greu de evaluat.
În 2012, Maria Sharapova si-a luat inima in dinti si a deschis Sugarpova, o linie de dulciuri, iar ulterior şi-a creat propriul brand de haine şi accesorii. A cheltuit 500.000 de dolari din propriile venituri pentru a-şi fonda compania prin care a vândut 30.000 de pungi de bomboane online doar în primele luni de la lansare.
Cand toata lumea se pregatea de retragerea Mariei din liga profesionista de tenis, aceasta a declarat intr-un interviu ca: „Sunt indragostita [de tenis], dar nu ma vad peste cativa ani intr-o cabina de comentator, cu exceptia faptului cand iubitul meu joaca„(jucatorul bulgar Grigor Dimitrov)
Sharapova nu este pregatita sa se retraga, desi am putea spune ca si-a asigurat viitorul ca antreprenor si ca un bun manager al veniturilor din competitii ce s-a dovedit a fi. Maria isi mentine acelasi program intens de pregatire si in extra-sezon, si inca reuseste sa faca fata pana in rundele finale in majoritatea turneelor.
Ca o lectie de luat aminte este aceea ca probabil, infrangerile nenumarate suferite in fata Serenei Williams, ar fi distrus increderea altcuiva si l-ar fi determinat sa renunte de mult, dar Maria Sharapova continua sa vada partea plina a paharului.
„Cred ca Maria joaca destul de bine” – a spus Serena la conferinta de presa din 7 mai, dupa ce ambele sportive au ajuns in semi-finalele de la Madrid (finala pe care nu au jucat-o nici una!)
Un gest pe care probabil l-a remarcat oricine s-a uitat la un meci al Mariei este ca, dupa fiecare punct, indiferent daca l-a castigat sau l-a pierdut, ea face acelasi lucru: merge in spatele liniei de fund, cu fata la peluza, isi ajusteaza corzile rachetei, dupa care se intoarce cu o miscare de soldat ce atrage atentia. Strange din pumn in timp ce o grimasa subtila ii traverseaza chipul. Arunca mingea in sus pentru serviciu si reia jocul …
P.S. Desi in teren Serena este pe locul intai, la nivelul veniturilor din contracte si afaceri, Maria conduce detasat! 🙂
Asociatia Young Professionals Club lanseaza super evenimentul gratuit LEAD YOUR LIFE
Seminarul Lead Your Life, care a reunit deja peste 4000 de participanti, pregateste o noua editie, alaturi de speakerii Eliza Nitescu, Bruno Medicina si Dragos Barbalata si isi propune, prin intermediul acestui seminar gratuit, sa aduca o schimbare pozitiva printre oamenii cu potential din Romania. Continuă lectura „Castiga o minge cu autograful Simonei Halep la LEAD YOUR LIFE”
Discursul de deschidere de la Harvard (The Harvard Commencement Speech) facuta de autoarea lui Harry Potter,J.K. Rowling
Discursul de deschidere de la Harvard este o traditie ce dateaza inca din 1831. Celebritati recunoscute in lumea intreaga: John F. Kennedy, Winston Churchill și, mai recent, Bill Gates și Oprah Winfrey au pasit pe aceasta scena adresand studentilor cate un mesaj si un indemn venite din povestea personala.