The Ultimate Entrepreneur EXCLUSIVE – Tony Robbins and Jay Abraham in London

Jay Abraham is the world’s preeminent business growth expert. He is a mammoth force in original thinking and a legend in entrepreneurship circles. His body of work has generated an estimated $9 billion dollars in capital increase (within hundreds of industries). His daily consulting fee is $50K but fans of this program can join the Abraham Mastermind Alliance for free at Abraham.com (1-800-88-12345). Co-hosted by renowned Manhattan entrepreneur, Paul Durante.

and Jay Abraham just recorded at a private event in London. 90 minutes of unabridged Q&A that can catapult your business growth and success. This may be the most powerful program you will ever hear.

LISTEN HERE: Tony Robbins Interviews Jay Abraham (32 min)

The Ultimate Entrepreneur EXCLUSIVE – Tony Robbins and Jay Abraham in London by Iacob Ioan-adrian

PS: If you want more great stuff but you don’t know where to find it, look no further! I love going out and finding the best info online and in books… and then posting about it here. So be sure to subscribe to my FREE weekly newsletter and follow me on Twitter!

Comunicarea – o taina ce se descifreaza prin invatare

„Totuna este a comunica cu a cunoaste sau a fi– Heidegger

Conform unor studii sociologice publicate in Franta, 80% din cei care esueaza profesional sau sentimental sunt afectati de carente in comunicare; invers, succesul in cariera este produs 25% de cunostinte intelectual profesionale si 75% de aptitudinea de a stabilirelatii umane de buna calitate, adica esentialmente prin comunicare!

Vestea buna este ca in acelasi studiu exista si o observatie foarte incurajatoare care ne confirma ceea ce multi dintre noi stim deja: acomunicaeste un proces supus invatarii permanente!

Multi vorbesc, putini aud, mult mai putini asculta, cat despre cei ce inteleg

Capacitatea dea ne face intelesi si chiar apreciati, de a convinge sau seduce este necesara atat in mediul relationalpersonal cat si profesional.

Cunoasterea de sine nu este nici ea o munca usoara insa si aici exista foarte multe metode experimentate in ultimele decenii ce ne vor sustine si usura munca.

Este indicat atunci cand nu reusim sa ne cunoastem foarte bine sa incercam cat mai multe lucruri si sa vedem ce functioneaza pentru noi.

In ABC-ul Comunicarii in Afacerii definim comunicarea ca emiterea unui mesajverbal insotit de componente neverbale (privire, zimbet, gesturi).

Limbajul verbal corespunde continutului si depinde de vocabular si reguli gramaticale si reprezinta partea digitala a mesajului. Limbajul nonverbal cuprinde toate componentele care participa esential la formarea sensului. Acestea depind in mai mare masura de interpretarile fiecaruia dintre noi.

Adesea, minimalizam rolul non-verbalului si, de regula, nu percepem decat varful aisberg-ului intr-o conversatie, in care ambii parteneri au propriile lor nevoi, dorinte si asteptari. Limbajul nonverbal poate sprijini, contrazice sau chiar substitui comunicarea verbala.

Prin antrenarea abilitatilor si tehnicilor comunicarii obtinem armonia, eficienta si chiar placere  de a comunica unul cu celalalt. 

  • Frate, mie staretul mi-a interzis sa fumez, tie cum de ti-a permis?”
  • „Nu stiu… Tu ce i-ai spus?”
  • „I-am cerut sa-mi dea voie sa fumez in timp ce citesc Biblia.”
  • „Vezi, aici ai gresit. Eu i-am cerut sa-mi dea voie sa citesc Biblia in timp ce fumez.”

Haios, dar cu siguranta ni s-a intamplat de multe ori sa nu obtinem ceea ce dorim, pentru ca nu am stiut ce si cum sa cerem.

In una din scrisorile sale, ganditorul Cordobei, Seneca, scrie in urma cu 2000 de ani ca „vantul nu bate niciodata din directia justa pentru acei ce nu stiu incotro sa mearga.”

Articol scris de Mihaela Purcaru, Senior Trainer – ProTrain

Timisoara Business Days 2015 – Retrospectiva unui eveniment de business reusit (part.1)

Timisoara a fost pentru doua zile, 31 martie si 1 aprilie, cel mai important centru din tara unde oameni de afaceri, antreprenori, manageri si alte categorii, atat romani cat si din strainatate si-au dat intalnire pentru ca Business Days a devenit evenimentul cu cel mai inalt grad de valoare adaugata existent la acest moment in Romania.
Editia de anul acesta de la Timisoara a reunit atat specialisti, cat si practicieni din diverse domenii, care au venit cu raspunsuri si solutii la problemele cu care se confrunta oamenii de afaceri din aceasta regiune.

Cele 4 conferinte desfasurate in cele doua zile in prima jumatate a zilei, au fost urmate de workshop-uri, masterclass-uri si sesiuni speciale de networking international, dar si o prezentare de moda, 3 lansari de carte si o tombola la care au castigat toti cei care au participat; in jur de 1.000 de personane.

Printre invitati de seama ai acestei editii – oameni de afaceri si antreprenori de succes, se numara personalitati care, fiecare in parte, poate constitui un model de urmat in ramura in care activeaza: Marius Ghenea, Orlando Sasz , Felix Patrascanu, Adrian Badescu, Codrut Ianasi, Eliza Rogalski, Liviu Stoleru, Dragos Anastasiu, Felix Daniliuc, Ovidiu Toader, Razvan Ogarcin, Amalia Sterescu, Mihaela Stroe, Gigi Nacev, Florentin Banu, Dragos Anastasiu si multi altii.

In randurile care urmeaza voi face un scurt rezumat al interventiilor din conferinte. Mai bine spus, o colectie de idei pe care mi le-am notat considerandu-le valoroase si utile, si care vi le ofer si voua in speranta ca poate, va for fi de folos.

CONFERINTA 1 – VIITORUL, O PUNTE INTRE PERFORMANTA PREZENTULUI, TENDINTELE GENERATE DIN TRECUT, VIZIUNE SI INOVATIE

2015 – Anul in care acest eveniment de informare si networking antreprenorial aniverseaza 5 ani de la infiintare.” au fost primele cuvinte rostite de cei doi indragiti moderatori, Mihaela Tatu si Calin Iepure.

„Business Days s-a nascut în urma cu patru ani, la Târgu Mures, din visul mare al unei echipe micute, dar ambitioase. Astfel a ajuns, în 2014, cea mai importanta platforma de evenimente si networking pentru mediul de afaceri din întreaga Românie. Aceasta le ofera participantilor o ocazie unica de a fi alaturi de oameni care exceleaza în domeniul lor de activitate. Nu de unul sau doi, ci de zeci, toti în acelasi loc, care si-au propus sa dea publicului tot ce au mai bun.
Aceasta acumulare incredibila de energie pozitiva si de modele sanatoase face din Business Days un remarcabil nucleu care strange laolalta oameni care cred în viitorul României, stabilesc standarde, ne încurajeaza sa visam si sa îndraznim sa ne construim viata asa cum ne dorim. Ne ofera acea gura de oxigen atunci când poate suntem tentati sa renuntam. Iar succesul formidabil a ceea ce putem numi deja familia Business Days nu este decât o dovada ca noi, publicul, ne dorim o Românie mai buna si suntem gata sa ne suflecam mânecile si sa trecem la treaba, pentru ca avem multe de facut. Probabil ca asa se si explica entuziasmul tuturor celor implicati în acest proiect (echipa, speakeri, participanti, parteneri), care îl sustin si îi sunt alaturi – mai buni, mai ambitiosi – de la o editie la alta.” – Mihaela Tatu

Dupa aceasta scurta introducere au urmat invitatii:

CALIN COSAR, Presedintele Camerei de Comert si Industrie Romania-Israel

A sustinut o prezentare placuta si interesanta cu titlul: VIITORUL, o punte de legatura între prezent si trecut, viziune si inovatie, din care am retinut in principal faptul ca este posibil ca in cel mai scurt timp sa trecem la moneda electronica – Bitcoin, si ca in Israel exista deja o comisie care cerceteaza monedei fizice din circulatie!

OVIDIU AMBRUS, Director General, TRW – Automative

Prezentarea sa: Trecut, Prezent, Viitor – industria auto a scos in evidenta acele elemente importante de care se tine cont atunci cand vrei sa fii printre leaderi competitionali in industria auto: globalizarea, inovatia, tehnologiile avansate, standardele de piata, costul minim, siguranta si calitatea.

Am mai aflat, mi-am notat din prezentarea lui Ovidiu care sunt inventiile viitorului aflate deja in stadii de prototip la Google, Conti, Volvo, Nissan, TRW, dar si ce anume au in comun aceste inventii:

  • solutionarea unor nevoi sau probleme mai vechi
  • faptul ca au beneficiat de ultimele descoperiri tehnice ale momentului
  • faptul ca la inceput toate au fost primite cu reticenta
  • dar mai ales faptul ca mai inainte, toate au fost doar un  …. VIS!!!

Mesajul de la finalul prezentarii lui Ovidiu a fost, “Crede in ideile tale, fii suficient de persistent in a le urmari si vei crea o rEvolutie!

De la Cristian am mai aflat ca firma Soletanche Bachy a fost fondata in 1927 (in urma cu aproape 90 ani!!!), si mai mult, ca…

  • Soletanche Bachy are astazi o cifra de afaceri de peste 2,5 miliarde $ si un numar de angajati de 9.600 in toata lumea
  • in Romania CA este intre 10-20 milioane Euro si un numarul  de angajati de 130
  • sub deviza companiei, “Focus on future, Focus on innovation” SBR a obtinut pana acum 16 premii pentru inovatie si are 150 de inovatii si 250 de patente

Mesajul de final al lui Cristian: “Este foarte important sa incurajam VISUL dar si mai important este sa finantam VISUL!

GIGI NACEV, Director General, Tempini Romania si initiatorul proiectului ”Scoala de Afaceri” cu peste 200 de participanti.

Obiectivul discursului sau a fost prezentarea printr-un exemplu real a catorva princiipii de baza necesarea intocmirii traseului optim spre destinatia finala: Viziunea antreprenorului. Gigi Nacev a spus ca:

Mi-as dorii ca dupa cele 7 min. auditoriul sa simta ca doresc SA NU RENUNTE NICIODATA, desi au inteles ca traseul unui antreprenor este unul de off road”.

Citandu-l pe Henry Ford care spunea ca viziunea fara actiune inseamna halucinatie, Gigi a incheiat cu un mesaj care mi-a placut: „Soarele poate sa fie acoperit de nori doar in viziunea unui ochi minuscul!

DACIAN PALLADI, Owner la Palladi Dacian Consultanta în Afaceri

Fiind ca formatie jurist, Dacian Palladi activeaza în afaceri din 1992. Vreme de 11 ani a desfasurat activitatea de consultanta juridica si financiar-fiscala. De mai bine de 10 ani desfasoara activitati de consultanta în managementul general al companiilor, managementul schimbarii, managementul inovatiei, marketing si psihologia consumatorilor.

Avand ca hobby-uri familia si Dumnezeu, din prezentarea lui Dacian intitulata: Viitorul? Cine-l stie? – am descoperit o analogie extrem de inspirata a scopului pentru care folosim, ca soferi, oglinda retrovizoare …

In mod obisnuit, aceasta se foloseste pentru a vedea daca este sau vine cineva din spate… Dar, ce-ar fi daca am inlocui termenul cineva cu … trecutul sau … concurenta?

Concluzia, a fost unanim acceptata: eternitatea timpului integral(trecut, prezent si viitor) o are doar Dumnezeu!

COSMIN GRAPINI, Director General Pasmatex S.A. si Managing Partner McFink, Membru fondator al Asociatiei pentru Antreprenoriat din Romania, Presedinte 2014-2015 la Rotary Club Timisoara Cetate, si Vice-Presedinte la Clubul de baschet TIMBA

Aparand pe scena intr-o tinuta de golf de la care nu a lipsit nici tolba cu crose, Cosmin a sustinut o prezentare despre … Golf – Obiectiv si Strategie.
Cu aceasta ocazie am aflat ca la acest moment, in lume, sunt 60 milioane jucatori de golf legitimati, ca sunt trei tipuri de crose de golf si ca acestea au dimensiuni diferite, ca un teren de golf cuprinde o serie de trasee, fiecare constând dintr-un tee-box, fairway, obstacole si hazarduri, un green si o gaura sau cupa, toate proiectate special pentru jocul de de golf, iar cele 18 gauri de golf sunt dispuse in mod strategic si ca exista o foarte mare asemanare intre obiectivele si strategiile unui jucator de golf si cele ale unui om de afaceri.

You can never have too many balls!” – a incheiat Cosmin Grapini

CODRUT IANASI, Manager, Blue Sys Technologies

Prezentarea fostului asistent universitar al lui Laszlo Pacso, Coordonatorul si Fondatorul Business Days s-a intitulat, Viitorul: Inventare sau Invatare?  Idei care mi-au ramas:

Pornind de la ce spunea John Galsworthy, „Daca nu te gandesti la viitor, atunci nu vei putea avea un viitor.” si Alan Key, un cercetator IT “Cea mai buna cale de a prezice viitorul este sa îl inventezi.” se poate trage o concluzie logica, si anume, aceea ca daca „Iti doresti un viitor pentru afacerea ta? Trebuie sa ti-l inventezi!

Si daca la aceasta concluzie adaugam o alta opinie ce apartine lui Edison, „Succesul este 1% inspiratie si 99% transpiratie” rezultanta este ca … Viitorul se inventeaza cu … transpiratie, cu curajul de a-ti asuma riscuri si cu tenacitatea de a-ti urmari ideea.

Recomandare de final: “Cauta ideile noi pe care altii le-au folosit cu succes pentru ca este suficient ca ideea ta sa fie
originala în aplicatia ta. Daca vrei sa-ti inventezi un viitor simplu? INOVEAZA!”

Viitorul? Suna simplu, nu-i asa? 🙂

ANA SIPCIU, Industry Manager Google

De la Ana Sipciu, care sa alaturat echipei Google Bucuresti dupa ce a lucrat timp de mai mult de 10 ani în toate domeniile industriei on-line, de la strategie de continut si de publicare a dezvoltare web, publicitate digitala si strategie media digitale, am aflat de Google Cultural Institute, un loc unde poti descoperi si vizita virtual expozitii si colectii din muzee si arhive din întreaga lume.

Si tot de la Ana am aflat de un proiect cu totul revolutionar al lui Google in industria auto: masina cu autonomie completa, Google Self-Driving Car Imaginile de mai jos, spun totul despre acest proiect …

„Live in the future, then build what’s missing.” (Paul Graham), a incheiat Ana Sipciu

ADRIAN BADESCU, Owner, Grupul de clinici MEDICI’S Timi?oara: Xclussive, Clinics, BabyClinics, Access, Laborix

Despre Adrian Badescu aflasem de la o editie anterioara ca imbina credinta rigorii germane cu creativitatea, spontaneitatea si dichisul banatean. A absolvit Universitatea de Medicina si Farmacie “Victor Babes” din Timisoara, promotia 1992. Detine doua masterate în sanatate si management, un certificat MBA si o diploma EMPRETEC în antreprenoriat.
Interesele si pasiunile sale depasesc domeniul sanatatii spre zona de IT, online si media. In business crede in consecventa, in dedicatie, in viziune, in seriozitate, in parteneriat si mai ales in respectarea cuvantului dat.

Reintalnirea cu Adrian Badescu a insemnat o bucurie pentru mine, iar dupa prezentarea sa am ramas cu o convingere puternica, si anume, aceea ca urmand cu incredere si dedicare harta din imaginea de mai jos, EXCEPTIONALUL se regaseste si in tine! EXCEPTIONALUL poti fi si TU! Atat timp cat adaugi ingredientul comun: ACTIUNEA!!!

RAZVAN TUDOR, consultant si trainer, antreprenor si fost jurnalist, owner la TraducemBine.ro

Razvan este unul dintre speakerii pe care ii asculti cu placere pentru ca are un stil aparte in a transforma orice speech sau prezentare intr-o poveste. La fel s-a intamplat si la Timisoara, unde prezentarea sa, Viitorul intre valoarea adaugata si valoarea alungata, desi tehnica, judecand dupa titlu, a fost transformata intr-o poveste cu talc, apreciata de toti participantii. Iata ideile pe care mi le-am notat eu:

  1. Atunci cand adaugi valoare unui produs sau serviciu ii poate creste pretul sau valoarea;
  2. Suma cu care creste valoarea unui produs in fiecare stadiu de executie creste influentata exclusiv de costurile initiale
  3. Poti adauga caracteristici la un produs sau model existent deja pe piata, caracteristici pentru care cumparatorul este pregatit sa plateasca suplimentar.

Inventatorul, ganditorul si futurologul Ray Kurzweil a facut cateva predictii halucinante(asta nu inseamna nerealiste si imposibil de indeplinit):

  • 2017 – automobile care se conduc singure
  • 2018 – motoarele de cautare devin asisten?i personali
  • 2020 – ne vom putea dezactiva celulele adipoase
  • 2020 – cu un simplu click ne vom tipari haine „de marca” in propria casa
  • 2023 – realitati virtuale in care ne vom putea pierde cu totul
  • 2030 – ferme verticale de legume si carne
  • 2033 – vom utiliza exclusiv energie solara2040 – vom ramane tineri pentru totdeauna

Pentru a afla daca viitorul nostru, al fiecaruia, se afla intre gratificare si privatiune, Razvan a facut o scurta analiza a rezultatelor cercetarilor lui Maslow(1950) comparate cu Teoria celor 8 ganduri emise de Evagrie Ponticul (in anul 300)

– „Am ajuns la acel punct in istoria biologica in care suntem responsabili pentru propria evolutie. Aceasta a ajuns sa depinda numai de noi” – Abraham Maslow

– „O alta caracteristica stranie a organismului uman, atunci cand este dominat de o anumita trebuinta, este ca intreaga filozofie asupra viitorului tinde sa se schimbe.” – Abraham Maslow

Si-atunci, apare o noua intrebare: Ce ne facem daca timpul cosmic este ciclic?

CARMEN RUSMIR, Country Manager la Zoppas,

Compania pe care o conduce Carmen este specializata în fabricarea echipamentelor casnice, administrator unic al RUSMIR & RUSMIR CONSULTING SRL si Rusmir & Rusmir Management SRL, ambele specializate în activitati de consultanta, reprezentant permanent al Banatex SRL, companie ce activeaza în domeniul hotelier, al SIPA

Cand am auzit toate functiile, atributiunile si rolurile pe care Carmen le are, mi-am pus intrebarea, pe care si Mihaela Tatu a pus-o in prezentare: „Carmen tu cand mai dormi?

Din prezentarea lui Carmen am aflat cum o incurajare venita de la un prieten: „Carmen, limita ta este cerul!„, avea sa o conduca de la o escalada la altitudinea de 3.000 m in Himalaya, la o alta in Tibet, la 5.328m altitudine.

Anul acesta, compania lui Carmen Rusmir a primit o comanda pentru o rezistenta electrica pentru … sateliti, lucru ce a determinat-o sa ajusteze acea incurajare, „Limita ta este cerul” in ‘Limita ta NU este cerul!

OVIDIU TOADER, antreprenor, coach si consultant în afaceri

Ovidiu este o prezenta apreciata la Business Days fiind nelipsit la aproape toate editiile anterioare. Prima sa afacere, Minerva com, si-a început-o în studentie, în ianuarie 1997. Un an mai târziu a început distributia produselor firmei elvetiene Franke cat si a altor firme importante in domeniul accesoriilor pentru mobila din Germania si Italia, ceea ce a permis dezvoltarea si mai accentuata pana la 5,4 milioane de euro în 2008.

Prezentarea sa, Cand si cum ne cream viitorul?, a inclus un exercitiu inter-activ cu sala, participantii fiind invitati sa se aseze … cate 2 pe un scaun si sa caute sa stea cat mai confortabil! Iar cei care erau afirmau ca se simt bine erau invitati sa stea chiar cate 3! 🙂
„Confortul” neinsemnand altceva decat … concurenta din piata!

(va urma – Conferinta 2 – Leadership transformational)

Workshop pentru Manageri – JIM BAGNOLA la Bucuresti

Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare

“Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare”
Eficienta programelor de dezvoltare a angajatilor: cheltuiala sau investitie?

Trainerul NASA, Secret Service si NATO vine la Bucuresti! Jim Bagnola va sustine un workshop gratuit pentru managerii romani

Workshop-ul sustinut de Bagnola este doar o parte a evenimentului de tip Open Day “Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare”;

La acest eveniment vor participa peste 100 de persoane din middle si top management-ul unora dintre cele mai mari companii din Romania;

Sta in natura umana sa uitam ceea ce am invatat daca nu discutam si impartasim cu ceilalti ceea ce am deprins in urma unui training. De exemplu, in SUA, cand un angajat este trimis la un training, managerii il roaga sa impartaseasca ceea ce a invatat cu ceilalti membrii ai echipei. De asemenea, acestia vor comunica echipei ce urmeaza sa se schimbe in urma a ceea ce au invatat.” Jim Bagnola.

Tematica Evenimentului

Americanul Jim Bagnola, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri motivationali din lume, vine in Romania pentru a sutine, un workshop gratuit pentru managerii autohtoni. Workshop-ul sustinut de Bagnola este doar o parte a evenimentului de tip Open Day “Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare”, organizat de HPDI, companie romaneasca de consultanta in domeniul resurselor umane.
In cadrul evenimentului, Jim Bagnola, alaturi de trainerii HPDI (Petru Pacuraru, Andrei Vacaru si Alexandru Busila) vor dezbate subiecte de interes in domeniul resurselor umane, precum:

  • Tendinte in trainingul american;
  • Diminuarea rezistentei la invatare;
  • De ce unii angajati nu devin mai eficienti dupa un program de dezvoltare;
  • Noi metode de crestere a impactului unui training sau team building asupra participantilor;
  • Manageri, oameni de HR si traineri, de aceeasi parte a baricadei;
  • Responsabilizarea angajatilor;
  • Team building-ul si jocul ca metoda de obtinere a obiectivelor.

Cui se adreseaza acest workshop-uri?

Aceste workshop-uri se adreseaza atat companiilor mari, cu sute de angajati, dar si IMM-urilor care inteleg ca trainingul angajatilor este o investitie, nu o cheltuiala. La eveniment vor participa peste 100 de persoane din middle si top management.
Dupa ce a lucrat cu peste 10.000 de manageri romani, Jim Bagnola va vorbi despre diferenta dintre liderii romani si cei americani.

Diferenta dintre liderii din Romania si cei din SUA consta in experienta lor. Americanii au 200 de ani in plus de democratie si leadership, incurajat de pe bancile scolilor, in antreprenoriat din generatie in generatie. Romania este o tara tanara, cu manageri tineri, iar leadershipul devine usor, usor o parte foarte importanta in educatia acestora” Jim Bagnola.

Despre JIM BAGNOLA

Jim Bagnola este  speaker international si executive coach, este expert in domeniul leadershipului si in „Body-Mind Management”, cu accent pe influenta modelelor de gandire asupra sanatatii, fericirii, succesului si capacitatii de a conduce.

Printre clientii cu care a colaborat de-a lungul timpului se numara Shell Oil Company, Kroger Company, NASA, US Secret Service, U.S. Department of State, Departamentul Fortelor Aeriene, NATO, Hotelurile Marriott, Siemens, Motorola, Scotiabank (Canada), McEearney Alstons Ltd. (Trinidad), PT ISPAT (Indonezia), Hella, Ecolab, Castle & Cooke (Hawai) si Universitatea din Texas.

Programul evenimentului

13.00- 14.30: Training-ul si diminuarea rezistentei la invatare (Metode, Strategii, Comunicare). In cadrul acestui modul, vor fi abordate modalitatile prin care noile culturi si informatii pot fi abordate si implementate pentru a creste gradul de acceptare in randul participantilor.

Modulul este structurat pe 3 concepte:
1. Cum ar trebui sa arate continutul cel mai usor de asimilat si de introdus in viata de zi cu zi, la nivel personal – Alexandru Busila
2. Strategia organizatiei de a promova si de a introduce noile informatii in cultura organizationala – “Culture eats strategy for dinner” – Petru Pacuraru
3. Principii cheie in comunicarea schimbarii la nivel personal si organizational. Pericole si avantaje – Andrei Vacaru;

14.30-14.45: Coffee Break;

14.45-16.45: Team Building. Jocul ca metoda de atingere a obiectivelor. Doua ore cu activitati de team building si analiza impactului asupra participantilor. Rolul follow-up-ului si a implicarii HR-ului in prelungirea efectelor. – Echipa de facilitatori HPDI;

16.45-17.00: Coffee Break;

17.00-18.30: Conferinta Change Management. Bariere in invatare. Ce impiedica obtinerea rezultatelor. Cum cuantificam eficienta. Cine poarta responsabilitatea succesului si esecului in procesul de invatare si schimbare. Diferente intre Romania si Statele Unite. – Jim Bagnola;

18.30-19.00: Sesiune de vanzare de carte si autografe Jim Bagnola.

Evenimentul „Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la invatare” va avea loc la Hotel Amabasador din Bucuresti, pe data de 25 martie, in intervalul orar 13.00 – 19.00.

IMPORTANT! Reprezentantii mass-media vor avea acces si la trainingurile sustinute în cadrul evenimentului “Fifty Shades of Resilience – Rezistenta la învatare”.

Va rugam sa confirmati prezenta pana luni, 23 martie, ora 16.00, la telefon 0764.392.429 sau e-mail roxana.grosu@princepspr.ro.  Jurnalistii interesati de interviuri cu Jim Bagnola vor fi programati în ordinea înscrierii.

Iasi Business Days, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor (ziua 1)

Conferintele Business Days, si-au propus pentru editiile din anul 2014 sa trateze o serie întreaga de valori din credinta ca, în noua paradigma economica fiecare om de afaceri, fie ca este antreprenor, fie ca este manager, ar trebui sa le aiba sau sa le ia în calcul în vederea adoptarii lor, pentru a face fata cu succes provocarilor vremurilor pe care le traim. Una dintre valorile esentiale ale vremurilor pe care le traim este INOVATIA. Si pentru ca „Inovatia reprezinta instrumentul concret al antreprenoriatului…actiunea care inzestreaza resursele cu o noua abilitate de a crea bunastare” , cum spunea  Peter Drucker Continuă lectura „Iasi Business Days, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor (ziua 1)”

JORDAN BELFORT – Video-Training LIVE – List Control Cut Down

VIDEO TRAINING INTENSIV ADRESAT ASPIRANTILOR CARE DORESC SA DEVINA MILIONARI SI MAESTRI AI INFLUENTARII

Daca incarcarea decurge greoi, vizioneaza mai jos, pe You Tube

Dezvoltarea abilitatii de a fi foarte bun in vanzari (chiar daca nu lucrezi in domeniul vanzarilor, de vandut, vinzi, familiei, prietenilor, colegilor, s.a) iti poate spori masiv volumul de vanzari si capacitatea de influenta si persuasiune. Iar toate aceste tehnici si strategii le vei invata de la Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street, unul dintre cel mai mare trainer de vanzari si persuasiune din lume. Chiar singur recunostea intr-un interviu, ca abilitatea sa cea mai mare si care l-a condus la rezultatele financiare nemaipomenite de care am auzit cu totii, este cea de a invata, inspira si motiva pe ceilalti (angajati de pe Walll Street sau ai altor companii pentru care a lucrat) – sa fie cei mai buni in vanzari si persuasiune. Si pe oriunde a mers in ultimii ani, a reusit!

Aceasta inregistrare a fost facuta de Frank Kern (daca nu stii cine este, da doar o cautare pe Google) cu ocazia unui eveniment privat in 2010, si iata ce vei putea invata din acest video-training:

  • Care sunt cele 3 motive comune care te retin de la obtinerea rezultatelor dorite si a succesului si prosperitatii;
  • Care sunt cele 4 elemente de baza care guverneaza legile vanzarilor si care sunt absolut esentiale pentru a obtine succesul dorit;
  • Care sunt cele 4 strategii de succes cunoscute doar de cei mai buni agenti de pe Wall Street si de cativa oameni care sunt in spatele unor afaceri de succes;
  • 3 metode-cheie cu ajutorul carora poti face o inchidere eleganta si eficienta cu aproape orice client;
  • Arta de a persuasua in mod etic; cum sa dezvolti un raport si cum sa-i determini pe oameni sa faca doar acele lucruri care trebuie facute;
  • Cum sa atragi in jur oameni capabili si inteligenti si sa dezvolti un raport instantaneu – astfel incat sa ii faci pe oameni sa simta ca si cand v-ati cunoaste de ani de zile .

Dupa cum spuneam, aceasta inregistrare este din cadrul unui eveniment privat organizat de Frank Kern pentru clientii sai High-Class, astfel incat scuzati unele momente mai picante si limbajul, pe alocuri mai colorat! In fond, e specific Lupului!  🙂

PASIUNEA, INGREDIENTUL DE BAZA PENTRU SUCCES? SE PARE CA … DA! – Concluzii Conferinte – Cluj Business Days, editia 15 (2)

A doua serie de conferinte, din prima zi a Cluj-Napoca Business Days,(despre prima, aici) au avut ca tema PASIUNEA, Ingredientul de baza pentru succes, atat in viata cat si in afaceri si au inceput …

A doua serie de conferinte, din prima zi a Cluj-Napoca Business Days,(despre prima, aici) au avut ca tema PASIUNEA, Ingredientul de baza pentru succes, atat in viata cat si in afaceri si au inceput moderate de aceiasi moderatori frumosi si iubiti, Mihaela Tatu si Calin Iepure exemple vii ale pasiunii pentru ceea ce fac! Iar aici, cred ca sunteti de acord cu mine, nu-i asa?

Si daca va mai spun ca in deschidere, primul speaker care a energizat la propriu sala, prin prezenta si mesajul transmis, a fost MRU PATEL, antreprenor in serie la nivel international si unul dintre cei mai bine vânduti autori, coach de succes si mentor, cred ca am spus totul!

Din prezentarea sa intitulata, Do you love your work? – o poveste prescurtata plina de invataminte, am retinut ca, Mru – devenit om de afaceri, absolvent de Cibernetica la Brighton University, este cunoscut in Romania ca presedinte al fondului de investitii European Property Investments si este indian de origine, crescut in … Kenya. Bunicii sai au migrat in Africa si s-au stabilit acolo ca oameni de business, asa cum comerciantii indieni faceau, vazand o oportunitate economica in dezvoltarea ulterioara a Kenyei. Mru a invatat de mic sa se adapteze mediului in care se afla. L-a inspirat modelul tatalui sau – al carui business a trecut de multe ori prin suisuri si coborasuri – omul s-a readunat de fiecare data si a luat-o de la capat. „Sa te ridici ori de cate ori cazi, sa te reorientezi, sa te realiniezi si sa devii mai puternic, iata o mare calitate.“  Tatal sau era o persoana echilibrata, de la care a învatat ca banii nu sunt totul. Dragostea, afectiunea, familia, cultura, valorile, traditia si societatea sunt extrem de importante si a demonstrat-o constant prin actiunile sale. In Romania, Mru Patel este implicat in diferite actiuni caritabile ale asociatiilor United Way, Blue Heron sau OvidiuRom, pe principiul ca daca tot obtii un castig, e bine sa dai ceva inapoi comunitatii.

Intrebarea  cheie de la final a lui Mru: „Vrei sa ajungi in mormant, in conditii de siguranta, intr-un corp bine coservat, sau vrei sa sfarsesti complet epuizat de pasiune tipand in gura mare: La naiba! Ce calatorie! ( Holy shit. What a ride)

… Si un program in 30 de pasi prin care sa iti cresti si as-ti dezvolti viata si afacerea, pentru toti cei ce ii viziteaza siteul, www.mrupatel.com.

Speech-ul lui DRAGOS BUCURENCI, absolvent al programului de Master in Administrarea Afacerilor(MBA) al Standford Graduate School of Business, cea mai buna scoala de afaceri din afaceri din America, conform revistei Forbes, intitulat – „Despre riscul de a-ti urma pasiunea„, a venit in antiteza cu prezentarea lui Mru precum si cu eternul slogan: Urmeaza-ti pasiunea!

Conform lui Dragos, „Urmeaza-ti pasiunea” a devenit o mantra a ultimelor doua decenii si nu e un sfat care duce intotdeauna la cele mai dorite rezultate, dupa cum o demonstreaza dezechilibrele curente din piata muncii dintr-una dintre cele mai avansate economii, cea americana.
„A-ti urma doar pasiunea, e la fel de contraproductiv ca a-ti alege o cariera doar pentru ca vrei sa faci bani sau ca vrei sa ii multumesti pe ai tai.” – Dragos Bucurenci

In prezentarea sa, Pasiune si ratiune in antreprenoriat, CRISTIAN NACU, partener la Enterprise Investors si sef al Reprezentantei EI Romania , a pornit de la intrebarea: Am o pasiune, ce fac cu ea? 🙂 Iar raspunsurile care au venit au fost pe cat de rationale, pe atat de logice

  1. Daca pasiune ta nu indeplineste o nevoie reala in piata, mai bine sa ramana un simplu hobby. ” De aceea, alegerea unei afaceri trebuie sa fie o decizie rationala care sa identifice o oportunitate reala si sa o valorifice!”
  2. Prea multa pasiune poate deveni obsesie si atunci nu mai ajuta la dezvoltarea afacerii. Te poate impiedica sa ai o privire lucida, clara asupra problemelor, si te poate impiedica sa asculti opinii critice si sa iei cele mai bune decizii.

Concluzia trasa:  Oricine poate incepe o afacere din pasiune, mai greu este sa o dezvolti profesionist si mai ales sa decizi ce vrei sa faci cu ea.

DAN BERTEANU, trainer si consultant Achieve Global, si-a ales ca subiect de prezentare „Semnificatia” si ne-a explicat printr-o povestire cu o echipa de sudori, muncitori a caror activitate poate parea fara prea mare importanta. Acestia au fost pusi sa-si imagineze ca ar putea fi in postura unui bolnav pe masa de operatie, si ca la un moment dat se opreste curentul, moment in care intra in functiune generatorul –  executat chiar in atelierele in care lucrau acesti muncitori! Modul in care s-a schimbat semnificatia muncii, s-a schimbat radical.

Un lucru pe care l-am remarcat la Dan Berteanu, la ultimele editii Business Days, la care a participat Dan, este acela ca, toate prezentarile sale, una mai interesanta decat alta, sunt bazate pe fapte si intamplari reale, din care, dupa cum el insusi marturiseste, „am invatat din asta o lectie importanta pentru viata mea profesionala sau personala, si pe care o impartasesc cu drag„.

Pe  dr.MIHAELA STROE, sociolog, expert in comunicare non-verbala, trainer si speaker international, creatoarea si editoarea revistei online, Nonverbal Magazine, astept sa o revad si sa o re-ascult mereu, cu mare drag. Domeniul in care a devenit foarte buna il datoreaza lui …  Joe Navarro – fost agent FBI de contraspionaj, considerat cel mai bun expert in interpretarea comportamentului uman si singurul „criminal profiler” din ultimii 100 de ani ai FBI! (al doilea titlu, daca am retinut bine, fiind o informatie de ultima ora !)

Din prezentarea sa, „Pasiune, entuziasm si perseverenta” – trei calitati pe care Mihaela spune ca le exerseaza in fiecare zi si care „ma ajuta sa fiu pe primul loc in viata mea„, am retinut ca „Pasiunea este energie!„. Acum, este adevarat ca, multa lume nu-si cunosc pasiunea (desi nu vor sa o recunoasca), si de aceea nivelul de energie este foarte redus. Si-atunci, cum sa ne identificam pasiunea? Cu ajutorul a 5 intrebari cheie, pe care tot Mihaela ni le-a oferit, ca si exercitiu de sinceritate, la care va invit si eu:

  1. Ce iti placea sa faci la 5 ani? (Intreaba-ti parintii sau bunicii, daca tu nu stii sau nu mai tii minte)
  2. Daca ar fi sa faci o lista cu 3-4 lucruri pe care le faci acum cu pasiune, care ar fi pe cel pe care l-ai situa pe primul loc?
  3. Raspunde-ti, de ce ai ales acel lucru?
  4. De ce este atat de important pentru tine?
  5. Cum iti impartasesti pasiunea si altora?

O intrebare care ar putea apare ulterior este: Cum realizez ca mi-am descoperit cu adevarat pasiunea?

Aici, tot Mihaela ne-a oferit 3 criterii pentru a afla raspunsul: 1-simti energie in corp; 2-simti entuziasm; 3-simti ca te ia cu transpiratii!

Si pentru ca pasiunea se alimenteaza cu perseverenta si entuziasiasm, sa fii mereu plin de entuziasm, conform lui Napoleon Hill, ai nevoie de 5 „ingrediente”:

  1. Atitudine mentala pozitiva
  2. Obiective definite clar
  3. Credinta in tine
  4. Dragoste pentru ceea ce faci
  5. Dorinta de a-i ajuta pe altii

Mi-a placut si citatul adaptat de Mihaela Stoe dupa John Quincy Adams, citat care defineste leaderul:

„Daca prezenta TA ii INSPIRA pe ceilalti sa viseze mai mult, sa invete mai mult, sa faca mai multe, sa reuseasca mai multe, sa devina mai multe, inseamna ca ESTI cu adevarat LEADER”

Despre ALIN GHERMAN, nu pot spune altceva decat sa o citez pe Mihaela: „In viata intalnesti oameni pe care ii admiri, care lasa ceva din ei, in cei din jurul lor. Iar Alin Gherman face parte din aceasta categorie, fiind unul dintre cei mai puternici tineri manageri din Romania.”

Din scurta prezentare intitulata, O vorba buna, din care am aflat cum o incurajare a colegului si prietenului din copilarie, Dorel, au au avut darul sa sadeasca semintele omului plin de vointa, determinare, perseverenta si tenacitate ale lui Alin Gherman,  directorul comercial de astazi la DPD(Pegasus) si trainer Exec-Edu.

Despre RUCHI KUMAR, specialist in psihologie pozitiva si educatie socio-emotionala, recunosc ca nu stiam nimic. Prezenta agreabila, posesoare a doua masterate la Universitatea Columbia, a sustinut o prezentare intitulata Mindfulness in Business and in Life, care a captat toata atentia si interesul.  Am retinut beneficiile acestei noi stiinte, intitulate Mindfulness (in traducere, atentie, grija, intelegere), asupra sanatatii. Iata cateva dintre acestea:

 *reducerea tensiunii arteriale;
 *imbunatatirea sistemului imunitar;
 *reducerea curbei de depresie;
 *reducerea stressului;
 *cresterea gradului de constientizare;
 *imbunatatirea concentrarii, si multe altele.

De aici, rezulta 2 beneficii pe termen lung, si anume ca,

  • vom genera si vom avea un psihic si o stare fizica si mentala foarte buna a bunastarii si
  • pornind de la dictonul latin minte sanatate-corp sanatos, vom fi mai productivi si eficienti per ansamblu.

Un exercitiu scurt, pe care ni l-a propus, a fost suficient pentru a realiza imediat beneficiile pe care le poate avea fiecare om, atat in viata personala, cat si in relatiile de afaceri. „Inchide ochii pentru cateva secunde si gandeste-te la ce simti, la ce mirosi, la ce auzi, daca iti place sau nu, apoi deschide ochii, priveste in jur si spune cum ti se pare!

Al doilea expert Exec-Edu prezent in coferinta despre pasiune, MONICA MINOIU, Managing partner pentru InCharge Management Consulting, o companie de consultanta in management, specialitatea Supply Management atat din punct de vedere al proceselor cat si al organizatiilor implicate in acest sector, a avut o prezentare intitulata Chipul pasiunii adevarate sau … De ce pasiunea nu se invata ci se traieste?  si care, mi-e personal mi-a placut caci a fost ilustrata cu imagini si citate ale unor personalitati din toate timpurile, mai mult decat elocvente!

 

 

Vocea placuta a ultimului invitat, EBERHART JUNG, executive coach si CEO la Persolog North America, m-a dus cu gandul la un reputat actor care a cochetat si cu muzica, Telly Savalas, alias Kojak (eroul unui serial politist care a rulat prin anii ’75-’80). I-am si marturisit acest lucru, in pauza! Lasand insa la o parte acest aspect, vasta sa experienta in dezvoltare organizationala si dezvoltarea personalului executiv si-a spus cuvantul, provocand si cu acest prilej prin prezentarea sa, inspirand si confruntand audienta, prin intermediul unei prezentari intitulata, Develop Organizations through People! (Dezvolta organizatii prin intermediul oamenilor)

Recomandand cartea lui Eric From, To have or to be? – (A avea sau a fi – tradusa si in limba romana la editura Trei si care poate fi gasita online, aici) , d-l Jung a explicat de ce succesul este ceea ce faci (urmezi) daca iti urmezi chemarea si ca adevaratul ingredient al succesului este reprezentat de pasiunea pentru business si sarcini dar si de pasiunea pentru oameni!

Pana la urma, pasiunea preia controlul asupra obiceiurilor noastre devenind ceva pentru care esti in stare sa iti sacrifici chiar si viata!

La final, va invit sa priviti imaginea de mai jos, si printr-un comentariu, sa-mi spuneti ce s-a intamplat si ce a condus la … haosul din imagine? Nefiresc si neintalnit, de altfel in cadrul unei conferinte de business!

Va multumesc!

UPDATE cu PHOTOS: Intre timp, au post prelucrate si postate peste 350 de fotografii din prima zi pe care le puteti vedea aici, tot 350 de poze aici din a 2-a zi, si alte 450 de la workshopuri, mese rotunde si serile de networking, aici.

– Va urma! –

 

7 Motive Pentru a-ti Promova Afacerea sau Produsul cu Aplicatia pentru Telefon, SmartAdLIVE (infografic)

… Astfel ca, in aceste conditii, a-ti promova afacerea, produsul sau website-ul prin telefon sau chiar pe telefon cu aplicatia SmartAdLIVE, nu poate fi decat mai mult decat si-ar dori orice vanzator!

Unul dintre workshop-urile pe care le-am urmarit cu foarte mare interes la recenta editie Cluj Napoca Business Days, a fost cel al carui subiect a fost Arta vanzarii prin telefon. Am ales acest workshop din trei motive:

  1. unul, pentru ca telefonul a devenit un instrument indispensabil pentru oamenii de vanzari. In proportie de 90% prima interactiune cu clientii B2B o ai prin intermediul telefonului. Pe langa asta, din ce in ce mai multe companii aleg vanzarea prin telefon sau telemarketingul pentru a isi creste vanzarile. Asta, prin campanii de calificari de baze de date, de generari de leaduri sau de vanzari directe prin telefon.
  2. al doilea, pentru ca datorita aparitiei telefoanelor smart, utilizatorii acceseaza tot mai des internetul de pe telefon. Iar acest lucru, daca este exploatat cu inteligenta, poate conduce la cresterea traficului pe site, la o crestere a vanzarilor…
  3. al treilea motiv, si care m-a determinat sa scriu si acest articol – poate cel mai important, este acela ca tot la Cluj am aflat ca un Start-up romanesc tocmai a dezvoltat o aplicatie care revolutioneaza piata de publicitate pe terminale mobile.

Continuă lectura „7 Motive Pentru a-ti Promova Afacerea sau Produsul cu Aplicatia pentru Telefon, SmartAdLIVE (infografic)”

Concluzii Conferinte – Cluj Business Days, editia 15 – CONFERINTA 1 – INOVATIA, DRIVER DE CRESTERE SI DIFERENTIERE

Dupa seminarul-training de 4 zile cu Anthony Robbins, la care am participat in urma cu 4 luni (peste 5.000 de oameni), Cluj Napoca Business Days a fost evenimentul de business-networking cu cel mai mare numar de participanti la care am asistat! Peste 1.300 de oameni, in marea lor majoritate manageri, antreprenori si profesionisti din toate ramurile din Ardeal, dar si din tara.

Abia a trecut o zi, de la incheierea editiei cu nr.15, Cluj Napoca Business Days, si inca traiesc atmosfera plina de viata si pasiune antreprenoriala, pe care am trait-o pe parcursul celor 2 zile de eveniment.
Dupa seminarul-training de 4 zile cu Anthony Robbins, la care am participat in urma cu 4 luni (peste 5.000 de oameni), Cluj Napoca Business Days a fost evenimentul de business-networking cu cel mai mare numar de participanti la care am asistat! Peste 1.300 de oameni, in marea lor majoritate manageri, antreprenori si profesionisti din toate ramurile din Ardeal, dar si din tara. Continuă lectura „Concluzii Conferinte – Cluj Business Days, editia 15 – CONFERINTA 1 – INOVATIA, DRIVER DE CRESTERE SI DIFERENTIERE”

CADOU – Cum poti face 1 milion de dolari fara sa ai un produs, fara capital, fara … nimic!

Continutul acestui CADOU reprezinta rezultatul a sase saptamani de simuari si relatii de consultanta ale lui Jay, interviuri celebre cu staruri si legendari oameni de afaceri, strategii de restructurare, modele de afacere.

Vei vedea, citi si auzi cum poti deveni o persoana de afaceri prospera, prin urmarirea unei sesiuni de 90 de minute de training si vei afla mai multe despre parteneriat, aliante strategice, relationare, maximizarea capitalului si monetizarea!

Fara indoiala ca  Jay Abraham, este expertul expertilor in marketing!

Ted Turner, Ross Perot, Carl Icahn, Howard Hughes, Bill Gates, Michael Dell, Steve Casesi  precum si inca o duzina de antreprenori celebri, datoreaza o mare parte a strategiilor de dezvoltare si crestere a afacerilor pe care le conduc, si datorita carora au facut averi fabuloase, sfaturilor si invatamintelor si strategiilor invatate de la acelasi maestru, expert al expertilor in Marketing, JAY ABRAHAM

Ca  fondator  si CEO al AvraamGroup, Inc din Los Angeles, California, Jay Abraham a petrecut ultimii 25 de ani cautand o rezolvare a problemelor legate de modalitatile de cresteresemnificativ a veniturilor, consiliind  peste 10.000 declienti din peste 400 tipuri deindustriidin întreaga lume. Jaya observat si s-a ocupat cu precadere de fiecare tip de afacere, studiind si  rezolvand orice  problema, provocare si oportunitate de afaceri a intampinat. De altfel, sa ajungi sa lucrezi pentru  nume ca Brian Tracy, Tony Robbins, T. Harv Ecker, Stephen Covey sau Fran Tankerton iar acestia sa vorbeasca in termeni elogiosi despre tine, asta spune multe…

Iata-l pe Jay Abraham dovedindu-si clasa,  intr-o scurta demonstratie, din care veti afla cum poti face 1 MILION DE DOLARI fara sa ai un produs, fara capital, fara … nimic!  Doar urmariti:

 

Cunoaste-ti cu totii  zicala „Dar din dar se face rai” nu-i asa? 
Ce legatura are asta cu Jay Abraham? Pai are, caci dupa cum va spuneam, Jay este cel mai bun dintre cei mai buni, iar !!!
 
Astfel, in calitate de abonat de 1 an la site-ul oficial al lui Jay, www.Abraham.com, am primit un CADOU astazi,  care … m-a zapacit!
Ce contine atat de special acest CADOU?
Ei bine, este accesul la o pagina speciala, numita „Brain Rattling” (zgomotul creierului, sic!), o pagina a carei destinatie se doreste a fi stimulare a initiativei antreprenoriale, dar si ce contine si strategii de dezvoltare a unei afaceri in curs.
 
Continutul acestui CADOU reprezinta rezultatul a multor simulari si sedinte de consultanta ale lui Jay, imbinate cu interviuri celebre cu staruri si oameni de afaceri, recunoscuti drept adevarate legende, strategii de restructurare, diferite modele de afaceri.
Vei putea vedea, si citi cu ochii tai, vei putea auzi cu urechile tale cum poti deveni si TU o persoana de afaceri prospera, prin urmarirea unei sesiuni de 90 de minute de training si vei afla mai multe despre parteneriate, aliante strategice, relationare, maximizarea capitalului si monetizare!

Este o adevarata mina de aur, as putea spune!
Revenind la zicala Dar din dar se face rai„, dar si datorita faptului ca mi-a placut din totdeauna sa daruiesc si sa impart informatiile de buna calitate pe care le asimilez si le primesc, cu cei ce isi doresc cu adevarat sa reuseasca si sa aiba succes, vreau sa ofer la randu-mi, acces tuturor cititorilor site-ului AISucces.ro, la toate aceste resurse pentru o perioada scurta de timp.
Astfel ca, pana la (4-5 noiembrie), toti cititorii acestei pagini se vor putea bucura de TOATE MATERIALELE pe care eu le-am primit de la Jay, GRATUIT si fara nici o obligatie!

Un singur anunt vreau sa fac, dar sa fac si un avertisment, si anume,  ca nici unul dintre materiale, inregistrari  video, audio, trancripturi sau alt gen de materiale pe care le veti primi NU SUNT DESTINATE VANZARII!!! Ele  se afla sub protectia legii de copyright, si  pentru ca sunt GRATUITE INTERZIS A FI COMERCIALIZATE!!!

Asadar dragilor, bucurati-va, savurati si devorati cu nesat toate aceste informatii nepretuite si mai ales, folositi-va de instumentele si informatiile pe care le obtineti! Click pe imagine si ia-ti CADOUL!

Da-ti apoi un LIKE si SHARE pentru a se bucura cat mai multi de aceste informatii nepretuite!
Si poate ca in curand vom putea vorbi si la noi, de ce nu?, despre adolescenti antreprenori milionari, precum se vorbeste azi prin alte parti! Voi ce parere aveti, nu meritam, sau nu avem resursele necesare?

 


Exit mobile version