Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc: percepția privind eșecul, birocrația și lipsa infrastructurii
Principalele concluzii ale studiului de piață elaborat de Business Days privind nevoile, problemele şi provocările mediului de afaceri din regiunea de est a țării în anul 2016. Cercetarea s-a realizat pe un eşantion de 200 de antreprenori, manageri şi profesionişti în perioada 15 aprilire – 27 mai 2016, ca preambul în pregătirea celei de-a 23-a ediţie Business Days ce va avea loc la Iasi, pe 29 – 30 iunie.
Ai dori sa afli una dintre cele mai bune tactici prin care sa iti cresti numarul de conversii, sa determini potentialii clienti sa isi "deschida portofelul" si sa cumpere produsul sau serviciul tau?
Ei bine, foloseste principiul Raritatii (scarcity, in lb. engleza)!
Legea raritatii este una dintre cele 6 legi ale persuasiunii identificate de dr. Robert Cialdini, in urma unor ani de studii si cercetari, si a fost publicata prima data in 1984, in cartea "Psihologia Persuasiunii"
Desi este unul dintre principiile folosite cu succes in zona marketing-ului si a afacerilor, iata ca s-a gandit cineva sa caute folosirea principiului raritatii si in alte arii. Si se pare ca le-a gasit, dupa cum se poate vedea in infograficul de mai jos realizat de cei de la Thrive Themes. Urmarindu-l cu atentie, se poate observa cu usurinta ce anume au in comun ...
Adam si Eva
Romeo si Julieta
De Beers, una dintre cele mai mari companii de minerit si extracție a diamantelor din lume
Esti in cautarea unui scaricity plugin pentru WordPress care sa te ajute in redactarea paginilor de site? Vezi aici, un Top10 pluggin-uri gratuite.
Ti-a placut articolul? Da-i un vot! Ai vreo sugestie sau cunosti si alte momente din istorie care pot fi aduse in completarea exemplelor de mai sus? Scrie in rubrica de comentarii de mai jos!
„O mare lecţie pe care viaţa mi-a dat-o este că învăţatul în echipă e mult mai important decât învăţatul individual”
Nu mă gândesc la „dacă aş fi făcut altfel“ decât pentru a învăţa. Parcursul din urmă nu poate fi schimbat, putem influenţa doar ce urmează. Eu am început ca întreprinzător la 34 ani, iar soţia mea la 27. În esenţă am un singur sfat pentru tinerii întreprinzători (cei care abia îşi termina studiile), iar sfatul meu e legat de „cunoştinţele profesionale“. Să mă explic.
Când noi am început, în 1990, vreme de cinci ani, deci o bună parte din „cei şapte ani de acasă“ de formare ca întreprinzător, nu am avut echipă de vânzări proprie. Iar marketing nici atât. Aveam o singură idee de bază: să Continuă lectura „Florin Talpeş, Bitdefender: Sfaturi pentru mine tânăr”
Conform feedback-urilor si testimonialelor primite, evenimentul desfasurat in 8-9 decembrie la Bucuresti, Bucuresti Business Days, a fost una dintre cele mai reusite!(dintre toate cele 21 desfasurate pana acum). Cu siguranta, ca meritul este atat al organizatorilor, dar si al speakerilor, partenerilor, colaboratorilor si sustinatorilor Business Days.
Ernst&Young, una dintre cele mai renumite companii de audit si analize statistice din lume, au prezentat de curand rezultatele statistice ale Bucuresti Business Days, sub forma unor infografice, pe care le poti analiza si tu, mai jos:
Numarul de participanți prezenti la București Business Days 2015 și din ce categorie socio-profesională au făcut parte:
Nu cred ca s-a ales intamplator perioada Sarbatorilor de iarna pentru avan-premiera seriei a VII-a din Razboiul Stelelor, Star Wars – The Force Awakens. Din punct de vedere al marketing-ului cred ca este mai mult decat tot ce am vazut pana acum!!! Odata cu promovarea acestei serii, al carui scenariu este foarte interesant, cred ca realizatorii au avut in vedere si „trezirea” curiozitatii si a interesului pentru primele serii (pe care apropo, eu le-am vizionat in urma cu 30 de ani!).
In orice caz, oricare ar fi fost motivul, pentru ca suntem in plina „febra Star Wars” voi pastra si eu nota si te invit sa te amuzi putin de imaginatia altora, si in acelasi timp, sa raspunzi printr-un comentariu mai jos, ce personaje recunosti si ce personaje lipsesc din aceste imagini! 🙂 Continuă lectura „May the Force be with you for this Chistmas”
Studiu – Antreprenorii din București vor să afle de la cei mai buni specialiști din lume cum să își construiască o strategie de business câștigătoare
București, 18 noiembrie. Peste 36% din antreprenorii din București și zona de sud a României afirmă că și-ar dori să afle de la cei mai buni lideri din domeniu cum să realizeze o strategie de succes, să dezvolte un plan marketing (33%) și să își perfecționeze arta negocierii (31%). În opinia lor, cele mai promițătoare domenii de dezvoltare sunt IT&C (85%), agricultura (61%) și dezvoltarea software (60%). Continuă lectura „Bucuresti Business Days 2015, 8-9 decembrie 2015, Willbrook Platinum”
„Billion Dollar Man” (Omul de 1 miliard de dolari) – JAY ABRAHAM, expert de renume mondial in marketing strategic recunoscut ca #1 Genius Marketing, va fi in Europa, la Londra, pe 4-5 Noiembrie pentru a sustine un training intensiv de 2 zile.
Celebrul Jay Abraham, este fondator si CEO al Abraham Group, Inc. (Los Angeles, California), autor a 3 best-seller-uri si a mai multor programe audio dedicate marketingului si managementului. Este autorul a numeroase articole si interviuri in cele mai cotate reviste de business si marketing din lume.
Jay si-a dedicat intreaga cariera rezolvand probleme si salvand companii. Cu cei peste 10.000 clienti in cele peste400 de industrii din intreaga lume, cu care a lucrat, Jay a studiat si a gasit mereu rezolvarea oricarei provocari sau intrebari cu care s-a confruntat, pentru orice tip de afacere.
Consultant strategic pentru Kairos Society/Kairos Global Summit, dar si consultant permanent al unor celebritati precum Dave Asprey (Fondatorul si CEO-ul Bulletproof Coffee), Tony Robbins, Daymond John, Ramit Sethi s.a., Jay Abraham detine capacitatea indiscutabila de a mari cifra de afaceri si succesul oricarui business. De altfel, Forbes l-a numit „The Real Thing” si l-a listat in Top 5 Executive Coaches din America.
Punctul lui forte este abilitatea e a gandi „way outside the box” sau „way inside the box” pentru ca descopera active nebanuite, oportunitati trecute cu vederea si posibilitati subevaluate. Este autorul a peste 15.000 povesti de succes individuale, castigand pentru clientii sai miliarde de dolari.
Jay Abraham a sustinut seminarii in Anglia, Australia, Bali, Canada, China, Japonia, Malaezia, Singapore si mai mult de 100 de programe in Statele Unite. Anul trecut, in septembrie 2014, Jay Abraham a fost pentru prima oara si in Romania, la invitatia More than Pub — organizatorul Conferintei ‘Marketing in Direct’ , unde a vorbit despre cele patru arii vitale ale imbunatatirii performantelor — Strategie, Inovatie, Marketing si Management.
Ca lider recunoscut prin energie si viziune, Jay Abraham si-a demonstrat de fiecare data capacitatea critica de a stimula gandirea si executia avangardista atat in organizatiile mari, cat si in cele mici. El intelege cum sa se focuseze pe avantajele fiecarei organizatii, in timp ce controleaza si minimalizeaza dezavantajele riscului. Jay beneficiaza de o rara capacitate de a descoperi implicatiile, corelatiile, aplicatiile, oportunitatile si punctele slabe din orice plan de afaceri. A stabilit cu succes relatii benefice cu parteneri strategici importanti, si a dezvoltat planuri de afacere geniale pentru multe companii, prin conceptul strategic de „Power Partnering”.
Munca de o viata a lui Jay a fost dedicata afacerilor in crestere, a avansarii in cariera si a dezvoltarii personale. A cucerit o intreaga generatie de consultanti si experti in marketing, Investors Business Daily spunand probabil cel mai bine: „stie cum sa obtina rezultate maxime cu eforturi minime„. Iar Harvey MacKay (antreprenor legendar si NY Times Best Selling Author): ‘Jay este Magicianul Numarul Unu al Marketingului American.‘
Timp de 2 zile, la Londra, Jay Abraham, va fi la Londra, unde va sustine un training intensiv de 2 zile dedicat acelor care doresc sa-si dezvolta afacerea le un nivel superior, celor care vor mai mult profit si mai multi bani!
AISucces.ro a devenit partener oficial media si am negociat un pret mai mult decat interesant:£195 in loc de £495 . Poti economisi £300, bani castigati cu care iti platesti transportul dus-intors!!!
Tichetele la seminariile si mai ales training-urile sustinute de Jay Abraham – Marketing Guru, se vand, de obicei imediat, astfel ca daca tu crezi ca poti sa faci din afacerea ta, in 2016, o afacere cautata de clienti, cu un profit dublu sau triplu, si cu mai multi bani in conturi, decat ti-ai imaginat, atunci beneficia acum de experienta lui Jay Abraham participand la Business Revolution. Inscrierile se pot face online, accesand link-ul acesta, sau pe imaginea de mai jos!
Daca esti marketer sau doar vrei sa iti promovezi un eveniment, un produs sau serviciu, chiar si pagina de brand a companiei, afla ca Facebook a introdus recent un nou tip de ad care poate fi folosit mult mai eficient in campaniile pentru generare de lead-uri!
Aceste Facebook Lead Ads, usureaza completarea unui formular necesar colectarii de date importante despre potentialii consumatori (adresa de e-mail, numar de telefon, oras, etc.). Practic, folosind acest serviciu nou, utilizatorii vor avea un formular gata completat cu datele introduse in profilul de Facebook, reducand astfel timpul de completare cu 38.5% fata de Continuă lectura „Noul Ads Facebook pentru generare de lead-uri”