3 Idei importante cu care am rămas după FHL

Au trecut deja câteva zile de la încheierea FHL 2019 (Funnel Hacking Live) și am reușit să-mi pun gândurile și notițele într-o oarecare ordine…

Pentru că au fost atât de multe informații noi și de interes major… Atât de multe momente de wow!

Iată însă 3 dintre cele mai importate idei cu care am rămas, după ce am văzut atâția câștigători 2 Comma Club și 8-Figure Awards și atâtea prezentăti și pe care vreau să ți le transmit și ție. Măcar pentru reflecție…

#1 GÂNDEȘTE LA NIVEL MARE, ACȚIONEAZĂ CU PAȘI MICI

Unul dintre obiectivele excelente la care ai putea să te gândești și tu este… câștigarea plachetei 2 Comma Club și 8-Figure Awards. De ce nu?

Câștigătorii plachetei 2CommaClub sunt antreprenori care au reușit să facă vânzări de cel puțin 1 milion de dolari cu ajutorul softului ClickFunnels

Câștigătorii plachetei 10XCommaClub sunt antreprenori care au reușit să facă vânzări de cel puțin 10 milioane de dolari cu ajutorul softului ClickFunnels

Unul din lucrurile pe care le-am învățat de-a lungul timpului, dar mai ales din 2009, de când am ales să fac marketing și vânzări online este că, indiferent de obiectivul financiar pe care îl ai 1 milion, 10 milioane, 50 de milioane de dolari…

Secretul pentru a reuși să îi câștigi este… să acționezi cu pași mici!

Recomandarea mea este să îți adresezi zilnic următoarea întrebare:

Care ar fi acel lucru prin care mi-aș putea  îmbunătăți zilnic procesele de marketing, de vânzare și care să conducă spre atingerea obiectivelor pe care mi le-am propus?

  • Poate ajustarea reclamelor de pe Facebook?
  • Poate o analiză și ajustare a paginilor din funnel care să conducă la o creștere a ratei de conversie cu cel puțin 1-2%?…

Când faci îmbunătățiri incrementale săptămână de săptămână, lună de lună, vezi cum obiectul tău se conturează din ce în ce mai clar.

Și eu, la rândul meu, am făcut greșeala de a-mi pune obiective ATÂT de mari încât apoi mă trezeam, întrebându-mă ca prostul, „Of, Doamne! Cum voi reuși să ajung acolo?

Majoritatea face această greșeală. După care se sperie atât de rău încât nu mai fac nimic!

Secretul însă este să acționezi cu pași mici. Gândește la nivel mare, da acționează cu pași mici!

#2. ÎNVAȚĂ CE POȚI IMPLEMENTA IMEDIAT SAU CÂT MAI REPEDE

Sunt atât de multe lucruri pe care le poți învăța atunci când vine vorba de a construi un funnel pentru un produs sau serviciu:

  • Cum să atragi trafic
  • Cum să gestionezi un program de afiliere
  • Cum să scrii un landing page
  • Cum să scrii un email care să fie deschis
  • Cum să faci un produs informațional sau fizic și cum să îl livrezi
  • Cum să faci un webinar care să vândă
  • Și multe, multe altele…

Există atât de multe lucruri ce trebuie învățate încât da, uneori te poți simți depășit!

Îmi aduc aminte, când mi-am început prima dată afacerea, în 1994, cât de depășit m-am simțit deseori când am înțeles că o afacere nu este așa, o joacă…

Este nevoie să înveți și să stăpânești foarte bine anumite abilități precum arta vânzărilor, a persuasiunii și negocierii, construirea și creșterea branding-ului personal, nu doar al firmei, arta comunicării (probabil cea mai importantă!) și bineînțeles, setarea obiectivelor!

Am învățat atât de multe lucruri și nu de puține ori am avut tentația SĂ RENUNȚ!

Legat de acest subiect, unul dintre lucrurile de care a vorbit Russell Brunson la FHL, a fost “in-time learning” sau învățarea în timp real.

Ia-ți un răgaz de câteva minute și gâdește-te la următoarea întrebare: Ce ai putea implementa (din tot ce știi și ai aflat) în următoarele 30-60 de zile sau, ce ai putea implementa CHIAR ACUM?

Odată ce ai învățat ceva ce trebuia să înveți, ia măsuri!

Gândiți-vă la o modalitate cât mai la îndemână de a ACȚIONA, nu la a COLECTA CÂT MAI MULTE DATE.

Învăță ceea ce ai nevoie chiar acum pentru a implementa ceea ce ai învățat!

Acționează în această direcție! Caută să obții cât mai rapid feedback din piață pentru că de aici vei putea afla ce trebuie să faci MAI DEPARTE!

Atât și nimic mai mult!

De exemplu, dacă nu ai încă un funnel, construiește-ți un funnel.

Dacă ai un funnel deja creat dar nu ai trafic, învață cum să atragi trafic organic sau plătit.

Apoi, învață tactici de atragere a traficului prin Facebook ads, Google adwords, Youtube ads și LinkedIn sau Insatagram ads.

Oricare dintre ele ar fi, începe să înveți ceva pe care să îl pui imediat în practică.

#3: ORICINE VA FACE BINE ȘI CONSTANT VIDEO-MARKETING VA DOMINA PIAȚA ÎN CARE ACTIVEAZĂ

Cred cu TĂRIE că în anii imediat următorii oamenii vor consuma cantități din ce în ce mai mari de conținut.

Puțini vor mai fi cei care vor citi text sau articole de blog.

Conform unui studiu publicat foarte recent de Cisco, până în 2022, 82% din traficul pe Internet va veni din conținut video. Și la sfărșitul anului 2017, traficul atras prin conținut video era de 75%, acesta fiind doar UNUL din motivele pentru care conținutul video a devenit extrem de critic în marketingul și vânzările online.

Contează mai puțin dacă te simți mai mult sau mai puțin confortabil în spatele camerei video…

Contează mai puțin dacă îți place, sau nu, să te filmezi…

Contează mai puțin dacă vrei să faci conținut video, sau nu…

Dacă vrei să fii un influencer și să atragi atenția în piața în care activezi, (atenția este noua monedă de schimb) atunci trebuie să începi să creezi conținut video.

Din acest motiv, cei care au înțeles asta, deja fac asta!

Și în România sunt antreprenori care au înțeles asta. Și au început, unii cu pași mai timizi, într-o formă mai mult sau mai puțin profesionistă, să creeze și să livreze conținut video: Amalia Sterescu, Cristian China-Birta,  Lorand Soares-Szasz

Bineînțeles, cei mai non-conformiști rămân tinerii vloggeri, de la care putem învăța foaaarte, foarte multe!

Iar pentru că informația circulă acum cu mare ușurință, cred că putem vedea și învăța de la mari influenceri precum Brendon Burchard, Tony Robbins, Grant Cardone, Dean Graziosi, Gary Vaynerchuck sau Russell Brunson…

Cu toții știm care sunt regulile jocului și că flexibilitatea și adaptarea reprezintă două din calitățile unui antreprenor de succes.

Astfel încât, nu te rușina atunci când vine vorba de afacerea ta!

Concluzie

Conținutul video e cheia succesului.

Îți doresc din inimă, mult, mult succes!

Învață mereu din ce „merge” și vezi ce trebuie îmbunătățit la ceea ce nu merge. Ești mereu, DOAR la o decizie distanță de a obține ceea ce-ți dorești!

P.S. Construirea de funnel-uri reprezintă o călătorie de dezvoltare personală pe care tu o atașezi procesului de vânzare. Odată cu creșterea ta, cresc și vânzările.

Adevăratul motiv pentru Robert Kiyosaki

Adevăratul motiv pentru care Robert Kiyosaki vine în România

După cum probabil ai văzut (sau ai auzit) din zarva care s-a făcut în ultimele zile, Robert Kiyosaki, celebrul autor al cărții Tată Bogat, Tată Sărac, va veni pentru prima dată în Romania. 

Împreună cu consultanții săi financiari, un training despre arta de a face și păstra cât mai mulți bani, despre abundență și prosperitate… și, mai ales, despre cum ne putem pregăti cât mai bine pentru criza care se apropie.

Este cu siguranță un moment istoric iar participanții vor avea ocazia să trăiască momente memorabile! 

Dar… sunt sigur că nici nu îți trece prin cap adevăratul motiv pentru care Kiyosaki, însuși și-a dorit să vină în România! 🙂 

Iată-l…

One Funnel Away Challenge – Review

Salut,

Nu aveam de gând să scriu acest review despre programul One funnel away – Challenge, dacă, nu aflam că el se va relansa …

>> AICI TE POȚI ÎNSCRIE ÎN PROGRAMUL One Funnel Away – Challenge

Pentru că eu însumi am urmat acest program în perioada Septembrie – Octombrie, când s-a lansat, (iar la cât de multe am aflat și învățat în 30 zile, aș putea echivala cu un Master) – m-am gândit poate ar fi util și de folos să îți împărtășesc impresiile mele despre One funnel away – Challenge

Îți recomand să citești acest review cu atenție, până la final și, dacă vei considera că îți este de folos, să profiți de ocazia redeschiderii programului.

Prinde și … acceptă provocarea! Pentru că după cel puțin 30 de zile de training și coaching cu trei dintre cei mai buni experți în marketing și vânzări online, recunoscuți în lume, vei avea un plan personalizat care să te conducă cu afacerea pe culmile succesului.

Deci, ce este acest One funnel away – Challenge?

Programul One Funnel Away – Challenge „OFAC” – este un program numit „Provocarea de 30 de zile” în limba engleză, gândit și creat de Russell Brunson, co-fondatorul companiei ClickFunnels. După cum vei vedea, programul se va derula pe o perioadă mai lungă, de 5 săptămâni

În acest program, doi băieți, foarte buni în creșterea și dezvoltarea unei afaceri online, Russell Brunson & Stephen Larson și o ștrengăriță (la fel de bună ca cei doi, poate chiar mai bună!) Julie Stoian (ea e canadiancă dar soțul este român!) – te vor învăța, pas-cu-pas, cum să creezi un sales funnel de succes, prin care să-ți vinzi produsele sau/și serviciile!

Din momentul în care te înscrii și începe provocarea, Russell, Steve și Julie, te vor saluta în fiecare dimineață, prin intermediul unui mesaj pe care îl vei primi pe email. Îți vor da câte o temă, te vor învăța toate secretele lor și îți vor răspunde la orice întrebare. Vei avea șansa să beneficiezi de serviciile a 3 dintre cei mai buni coachi de business și marketing online, din lume!

Programul combină 3 elemente cheie. Acestea sunt astfel gândite ca la sfârșitul programului să ai gata-construit, modelul unei afaceri online pe termen lung: un super sales funnel de succes. Aceste 3 elemente sunt:

  1. Cunoștințele
  2. Execuția
  3. Responsabilitatea

Acum, poate te întrebi… ce înseamnă un sales funnel de succes?

Dacă mă întrebi pe mine, un sales funnel de succes (sau pe românește, o pâlnie de vânzări profitabilă) – ar trebui să atragă în permanență lead-uri calificate(prospecți) și să genereze vânzări, altfel spus, profit. În fond, acesta este scopul oricărei afaceri, nu-i așa?

Dar, construirea unui sales funnel de succes nu este un proces atât de ușor de realizat, el necesitând o serie de cunoștințe, de tool-uri, și cunoașterea anumitor strategii…

Ca și elemente importante pentru un sales funnel de succes: mărca și brandul, poveștile, crearea unor oferte, design-ul unei pagini de vânzare, split-test, upsell și downsell, lansarea unui produs, copyrighting și… multe, multe altele… Acestea sunt abilități importante și necesare în crearea unui funnel despre care, dacă vrei, găsești informații pe tot Internetul. Doar că sunt dispersate, fragmentate și, de puține ori, având o expertiză! Cât despre a urma câte un curs separat, nu mai vorbesc… O căruță de bani și o grămadă de timp!

Revenind la programul, One funnel away – Challenge, timp de 5 săptămâni, șase zile din șapte, vei primi zilnic training și coaching video, sarcini de făcut sub formă de „misiuni”, îndrumare și sfaturi pe chat care te vor ajuta să deprinzi toate aceste abilități de care tocmai am vorbit, de la mindset, la tehnici specifice de lucru.

Am spus 5 săptămâni, pentru că Challenge-ul de 30 de zile este precedat de o săptămână de Pre-Training, intitulat „Beliefs” (Convingeri) și urmat de o săptămână de follow-up, „Post-Training”. Rolul acestui pre-Training este de a identifica în rândul participanților gradul de determinare și angajare și de ai face să înțeleagă anumiți termeni precum: preframing, one funnel away, funnel hacking, upsell și downsell s.a.(atât ca importanță dar ca și psihologie).

Toate acestea informații îți vor fi utile pentru că apoi, vei fi încurajat și ajutat să își lansezi propriul sales funnel.

Pe tot parcurul programului, expertul în strategie, Russell Brunson, îți va da explica zilnic psihologia din spatele construirii fiecărui pas dintr-un funnel, pentru a te ajuta să înțelegi și să stăpânești regulile fundamentele din spatele unui plan de afaceri online. Cu această ocazie vei putea să ai o imagine cât mai amplă a „provocărilor” la care este solicita un antreprenor!

Apoi, tot zilnic, Julie Stoian – “The Transformer” și Stephen Larsen- “The Executioner”, ambii membri câștigători ai 2 Comma Club, te vor lua, metaforic vorbind, de mânuță, pentru a te trece pas-cu-pas, printr-un proces intensiv de acțiune și implementare a planului tău de afacere.

Iată, pe scurt, cum este structurat programul și ce vei învăța tu, efectiv:
(Repet, programul este în limba engleză!!!)

Săptămâna #1 – Hook, Story, Offer: În prima săptămână vei învăța despre cele 3 elemente care determină succesul sau eșecul oricărui sales funnel. Este vorba de un cârlig potrivit (hook) cu care să-ți agăți potențialii clienți, o poveste (story) cu care aceștia să se identifice și, o ofertă (offer) care să-i tenteze și să îi ispitească. Totodată, vei afla despre modul cum pot fi create diferite oferte pentru diferite tipuri de produse sau servicii, precum și despre modul în care aceste produse pot fi configurate într-un sales funnel pentru a-ți maximiza coșul de cumpăraturi și face profituri maxime.

Săptămâna #2 – Your Hooks & Stories: Vei afla că SECRETUL SUCCESULUI oricărei afaceri se rezumă doar la trei reguli simple:

  1. Să înveți cum să atragi atenția unui potențial client, cum să îl faci curios…
  2. Să înveți cum să-i spui o poveste care îi întărește o anumită credință, îi trezește o emoție și îi crează o stare de încredere și, …
  3. Să înveți cum să-i vinzi ceva ce acesta își dorește din tot sufletul.

După cum vezi, planul unei afaceri se rezumă la doar trei reguli simple. Nu ai nevoie de un plan de afaceri prea sofisticat și complicat. Însă, deși sunt trei reguli simple, atât de puțini antreprenori țin cont de ele… După care se plâng „că nu le merge afacerea!”.

În săptămâna a doua, vei aprofunda aceste reguli, mai mult, vei învăța cum să îți creezi și să-ți spui povestea, cum să-ți faci un portofoliu de povestiri pe care să le folosești în funcție de context și, de asemenea, vei afla cum să faci un design cât mai atrăgător pentru produsele tale. (Știi vechea zicală: Ambalajul vinde marfa! Este universal valabilă!)

Temele săptămânii a doua vor fi:

  • Testing Your Material
  • Epiphany Bridge
  • Publishing Your Origin Story
  • Testing Hooks / Stories

Săptămâna #3 – The Funnel: În săptămâna a e-a, după ce îți vei completat povestea într-un mod cât mai empatic, vine momentul în care să începi construirea efectivă a canalului de vânzări pe baza cârligului și a poveștilor pe care le-ai învățat și ți le-ai creat în săptămâna 2.

În săptămana aceasta focusul central va fi pe configurarea și setările paginilor necesare, în vederea creării unui sales funnel de succes:

  • Squeeze Page,
  • Sales Page / Order Form
  • OTO Page
  • Member Area

Săptămâna #4 – Make it Rain: Odată ce ai terminat de construit canalul de vânzare, sau sales funnel-ul, vei afla despre următoarea provocare cu care se confruntă majoritatea celor care fac marketing și vânzări online este… cum să atragă trafic (Probabil, nu îți este străină!). Pentru că trafic înseamnă consumatori, potențiali clienți… Iar

FĂRĂ TRAFIC NU SUNT VÂNZĂRI! ȘI FĂRĂ VÂNZĂRI… NU EXISTĂ PROFIT!

Astfel, în săptămâna 4 vei învăța TOT ce trebuie să știi despre trafic. Vei afla despre strategii eficiente de trafic și de promovare menite să atragă cât mai mulți potențiali clienți din mulțimea de consumatori din piață, către funnel-ul tău, proaspăt creat.

Schițată, călătoria pe care o vei parcurge în cele 6 săptămâni, din momentul în care te înscrii, arată astfel:

SĂPTĂMÂNA #5: POST TRAINING – THE NEXT 90 DAYS: Da, o surpriză plăcută a programului One Funnel Away – Challenge,  va fi și pentru tine săptămâna #5 (a 6-a de fapt, dacă e să luăm în considerare și săptămâna de Pre-Training)…

La acest moment, vei avea modelul de afaceri conturat și sales funnel-ul terminat. Vei avea scripturi cu mesaje potrivite fiecărei pagini și pașii din funnel gata-completați: squeeze page, formularul de comandă, pagina de upsell (OTO) , pagina de vânzare… Vei ști totodată, ce metode adecvate de atragere a traficului să folosești.

Pentru a te ajuta să obții cele mai bune rezultate cu tot ce ai făcut până acum, în această săptămână suplimentară, Russell se va concentra să te învețe care sunt acei factori care te vor ajuta să îți perfecționezi în permanență sales funnel-ul.

Pe lângă sfaturile și recomandările de care va trebui să ții cont în continuare pentru a reuși, vei fi câștigătorul unui lucru MULT mai de preț…

Faptul că timp de șase săptămâni vei fi în acest program-provocare implicat zi de zi într-o conexiune permanentă cu mințile a trei antreprenori de top va produce mari schimbări în comportamentul și gândirea ta… Vei constata că:

  • începi să gândești ca un antreprenor online de succes,
  • vei putea construi și lansa nu doar unul, ci diferite sales funnel-uri profitabile și că
  • ce ai acumulat în doar șase săptămâni a condus la crearea CELUI MAI VALOROS ACTIV pentru afacerea ta.

După cum ți-am spus la începutul acestui review, programul numit inițial „Challenge 30 Days” a fost lansat în perioada septembrie / octombrie 2018, (atunci l-am urmat și eu) și a avut un impact răsunător. (S-au înscris atunci în jur 7.000 de antreprenori din toată lumea!)
 
Recent am aflat că datorită numeroaselor solicitări, Russell a decis să redeschidă programul și să re-lanseze provocarea (Challenge, în lb engleză) începând cu 27 iulie 2021.

Astfel încât, recomandarea mea este că dacă citești acum acest articol și ești în căutarea unei soluții prin care să afli, în sfârșit, secretele creșterii și dezvoltării cu succes ale unei afaceri online – AFACEREA TA, înscrie-te neîntârziat în programul One Funnel Away – Challenge 2021.

>> ÎNSCRIE-TE ACUM ÎN PROGRAMUL One Funnel Away – Challenge <<

CE PRIMESC LA ÎNSCRIEREA ÎN PROGRAM?

Imediat ce te înscrii în programul One Funnel Away – Challenge, primești pe e-mail un link către platforma pe care vor începe să fie susținute training-urile video, sesiunile de coaching și de Q&A. Vei fi înștiințat pe e-mail, zilnic despre momentul când se urmează să se susțină o lecție nouă. Tot pe platformă vei primi și materiale de curs, pe care le poți downloada până primești prin poștă, acasă, un pachet cu workbook-ul.

Apropo, vei vedea că o dată cu pachetul ce conține Workbook-ul, vei mai avea parte de niște Bonusuri – Surpriză... 🙂

Așa arată cutia cu Bonusuri pe care o vei primi prin Poștă…

Unul dintre ele va fi o carte cu coperți cartonate cu titlul, 30DAYS.com. Cartea, ce are în jur de 600 pagini, conține studiile de caz a 30 de antreprenori de succes din toată lumea și a fost concepută în urma unei idei mai ciudate care i-a venit într-o zi lui Russell…

30DAYS.com You Suddenly Lose EVERYTHING… What Would You Do? From Day 1 To Day 30

Ideea One Funnel Away Challenge a apărut în mintea lui Russell în vara lui 2018, după ce a adresat membrilor clubului 2Comma Club un mesaj – o întrebare (foarte personală, de altfel), prin care își dorea să afle cu EXACTITATE ce ar face aceștia pentru a reveni în afaceri dacă, printr-o întâmplare, ar afla că au pierdut totul: reputație, brand, furnizori, prieteni și bineînțeles, toată averea.

Mesajul se încheia astfel:

„…Ca o veste bună, afli că mai poți sta „liniștit” în locuință timp 30 de zile, având la dispoziție nu doar acoperișul casei, dar și un abonament plătit pentru Internet și telefon și, de asemeni, un cont gratuit de ClickFunnels. Însă asta, DOAR timp de 30 de zile!!!

Membrii acestui club exclusivist au luat provocarea în serios, și s-au pus serios pe treabă; cartea 30DAYS.com conținând, de altfel, exact relatările poveștile și planurilor pe care le-au făcut pornind de la acest scenariu sumbru în care porneau de la premiza că…

NU MAI AU NICI UN PRODUS, NICI O LISTĂ DE PROSPECȚI ȘI NICI UN SALES FUNNEL!

În carte, sunt detaliați toți pașii făcuți, toate etapele zilnice pe care antreprenori din diferite domenii de activitate (e-Commerce, Shopify, MLM, comerț clasic, coaching etc) le-au parcurs, pentru a o lua de la capăt… Ceea ce vei citi în capitole din această carte va fi complet diferit de tot ce ai mai citit până acum în colecția de Antreprenoriat și Business. Îți garantez asta!

După lectura acestie cărți pot afirma cu mâna pe inimă că… aceste planuri de afaceri fac imposibil eșecul!

Și tot ca o chestie interesantă… cartea 30DAYS.com nu a fost niciodată scoasă spre vânzare. Ea a fost oferită cadou celor înscriși la primul proiect One Funnel Away – 30 Days Challenge! Dar… o parte din cei care „au pierdut trenul” și nu s-au mai putut înscrie în program la timp, au plătit pe eBay între $500 și $700 ca să o cumpere!!!

Sunt plăcut surprins să aflu că și cei care se vor înscrie acum, în această serie care începe pe 28 Aprilie, vor primi cartea 30DAYS.com, tot sub formă de bonus gratuit!

OFA – Challenge MP3 PLAYER

Apoi, tot din categoria Bonusuri – Surpriză pe care le vei primi odată cu Workbook-ul programului One Funnel Away – Challenge, este și un MP3 încărcat cu toate lecțiile programului pe care le vei putea re-asculta, în format audio, oriunde, oricând și de câte ori dorești.

Ca să îți faci o idee legată de complexitatea programului, află că cele 51 de înregistrări de pe acest MP3 însumează peste 40 de ore de training!

Workbook-ul programului, este ca o agendă cu spirală ce conține un plan de acțiune zilnic, pas-cu-pas ce va consfinți progresul tău ca urmare a training-ului cu Julie și sesiunilor de coaching cu Stephen. El conține sarcini zilnice și reminder-e, spații libere pentru a-ți nota idei din sesiunile de brainstorming, răspunsuri la întrebările cheie, resurse recomandate și link-uri.

Un lucru de care am omis să amintesc este comunitatea de antreprenori pe care o vei întâlni pe platforma de curs… O paletă de oameni din diferite colțuri ale lumii, de diferite vârste și activând în domenii diferite dispuse să învețe, să comunice, să împărtășească din experiențele proprii de vânzări, să îți sară în ajutor…

Funnel Hacker Community

La încheierea ultimei misiuni din programul One Funnel Away – Challenge, o altă provocare pe care o vei avea va fi aceea de a te înscrie pentru a primi tricoul OFA T-Shirt, „I Was Just One Funnel Away: MISSION COMPLETE” și…

… Certificarea ta în Click Funnels One Comma Club.

OK, TOATE BUNE ȘI FRUMOASE PÂNĂ AICI… DAR, CÂT COSTĂ ÎNSCRIEREA ÎN ACEST CHALLENGE?

Este o întrebare firească și mă bucur că am ajuns aici. Pentru că dacă îți spun că pentru TOT programul de 5 săptămâni cu TOATE materialele auxiliare: Workbook, cartea 30DAYS.com, MP3-ul încărcat cu cele 51 de înregistrări (peste 40h de training) și alte câteva surprize pe care o să le descoperi singur – investiția ta este de DOAR $100, ai să mă crezi?!?! 🙂

Cum, Adrian, numai $100? Sau este o glumă?

Nu, nu este nici o glumă, prietene! Chiar atât costă investiția în acest program de training și coaching online… O sută de dolari! (~400 lei!!!)

O singură plată de $100 îți oferă acces la 30 de zile de formare și învățare pas-cu-pas, a secretelor afacerilor online în care mentori, traineri și coachi îți vor fi câștigătorul titlului de antreprenor al anului 2018, acordat de Ernst & Young, Russell Brunson și doi dintre cei mai buni experți în marketing și vânzări online, Julie Stoian și Stephen Larsen.

Știu că sună prea frumos ca să fie adevărat, dar… chiar ESTE adevărat!

Ca și CONCLUZII de final…

Programul One Funnel Away – Challenge „OFAC” – este un program în limba engleză UNIC ca și concept (nu mai există ceva asemănător gândit până în acest moment), ce se desfășoară pe o perioadă de șase săptămâni.

Începând din 27 Iulie 2021, ORICE persoană care deține o afacere sau dorește să-și dezvolte o afacere folosind ȘI mediul online, beneficiază de o perioadă intensivă de training, coaching și învățare.

În plus, primește și materiale de studiu: un Workbook, un MP3 cu lecțiile înregistrate audio și o carte de 550 pag., 30DAYS.com, cu studiile de caz și planurile de pornire ale unei afaceri de la 30 de antreprenori actuali de succes, din toate domeniile.

Ce altceva ți-ai putea dori mai mult pentru o investiție de numai $100???

Pentru mine, acest program a fost CEL MAI frumos cadou (nu investiție!) pe care mi l-am putut face!

Nu știu cum ești tu și cum vei percepe VALOAREA pe care o vei primi, dar dacă nu vei fi satisfăcut de ceea ce primești (m-ar mira, dacă s-ar întâmpla asta!), vei putea cere refund printr-un email în termen de 30 de zile și îți vei primi înapoi suta de dolari investită.

Pentru a fi totuși cu conștiința împăcată, am să mai fac totuși o scurtă analiză Pro și Contra programului One Funnel Away – Challenge.

PRO „OFAC”

  • Costul programului este unul foarte rentabil și accesibil, doar $100!
  • Training-ul și coaching-ul primit zilnic, pas-cu-pas, de la 3 dintre cei mai buni antreprenori de succes din lume este unul de o calitate excepțională.
  • Bonusurile fizice primite prin poștă, fiecare dintre el valorând cel puțin $200, vin să completeze plus-valoarea oferită în program.
  • Programul este gândit și structurat în special pentru începători!
  • Lecțiile de training și coaching video sunt disponibile în platformă, în zona alocată membrilor, putând fi urmărite în reluare.
  • Materialele de lucru corespunzătoare lecțiilor zilnice (worksheets) pot fi, de asemeni, descărcate de pe platformă.
  • Accesul la “Funnelhacker community” pentru ajutor și suport este permis non-stop.
  • Suport suplimentar personal se poate primi live în cadrul sesiunilor de Q & A.
  • Programul poate constitui o cale de creștere și dezvoltare a unei afaceri sustenabile și profitabile pe termen lung.
  • Se poate beneficia de o restituire completă a investiției în cazul în care așteptările nu sunt împlinite.

CONTRA „OFAC”

  • Există foarte multă informație de absorbit, atât în program cât și în materialele auxiliare primite ca și bonus. Programul este gândit pentru persoane determinate care VOR și FAC ce se angajează să facă!
  • Angajamentul total în program pentru o perioadă de 30 de zile poate crea un oarecare de disconfort. Dar cred că din acest motiv este și considerat un „challenge”, nu-i așa?
  • Este un program inadecvat și nerecomandat oamenilor leneși sau căutătorilor de oportunități de genul „soluții de îmbogățire rapidă”.
  • Investiții suplimentare sunt necesare începând de la un moment dat pentru un software, un autoresponder și publicitate plătită. Până la urmă, discutăm de creșterea unei afaceri și, orice antreprenor știe că temelia unei afaceri nu se poate construi fără un minim de investiție.

Îmi cer scuze dacă, uneori, pe parcursul acestui review am fost poate un pic mai subiectiv. Dar tocmai datorită faptului că am trecut prin acest program îmi permit să-ți spun cu mâna pe inimă că,
– dacă știi limba engleză…
– dacă ai deja o afacere pe care o simți scufundându-se lent, precum Titanicul…
– dacă vrei să înveți cum să îți construiești o afacere căreia să îi crești profitul prin scalare (chiar de 10X, de ce nu!)
– dacă vrei să înveți cum poți crește în mod strategic numărul de clienți și potențiali clienți ca marketer afiliat, network-marketer (MLM) sau
proprietar de afacere de eCommerce (chiar și pe Amazon sau Shopify),

…Atunci, DA, ești „la un click distanță…” de a pune mâna pe cel mai valoros program de coaching de marketing și vânzări online apărut până acum pe piață (mai ales dacă iei în considerare faptul că primești și niște bonusuri neprețuite doar pentru o mică investiție de $100!)

Programul este mai mult decât o școală de afaceri online și îmi imaginez că și de această dată, mii de persoane se vor înghesui și se vor bate pentru a fi instruiți personal de Russell Brunson!

Dar, ca în mai toate cursurile de formare susținute de Russell, programul One Funnel Away – Challenge, îți poate aduce rezultate personale și profesionale doar DACĂ ești o persoană dedicată care nu se dă în lături atunci trebuie să „tragă din greu” pentru viitorul afacerii proprii. Și chiar dacă ești o persoană cu o mentalitate setată pe „Recuperare imediată a investiției și câștig!”, da, este posibil ca într-o lună să câștigi o sută de dolari (sau poate mai mulți), pentru a-ți recupera investiția și a intra pe profit, dar NU te aștepta să devii milionar peste noapte! 🙂

Mingea este acum în terenul tău!

Fii sincer și, răspunde-mi acum la o întrebare:

Te poți gândi la o investiție mai bună în acest prag de primăvară?

>> ÎNSCRIE-TE CHIAR ACUM ÎN One Funnel Away – Challenge <<

Cu prietenie,
Adrian

P.S. Dacă îți mai vine vreo întrebare care mie mi-a scăpat nu ezita și scrie jos, în căsuța de comentarii. Sau trimite-mi un mesaj direct!
Îți voi răspunde cât de repede pot. Dar nu uita, până pe 27 Iulie, mai este foarte puțin timp! Gândește cu înțelepciune și…

>> ÎNSCRIE-TE CHIAR ACUM ÎN One Funnel Away – Challenge <<

7 Trenduri De Marketing

Trenduri De Marketing Pe Care Nu Îți Poți Permite Să Le Ratezi!

Stau câteodată și mă întreb: mai ține cineva cont de trenduri, astăzi?

Eu cred că cel puțin 10% din antreprenori (poate chiar mai puțini), da! Chiar dacă unele trenduri vin și trec mai înainte de a le conștientiza și a ne da seama cum am putea profita de ele…

Continuă lectura „7 Trenduri De Marketing”

Your BEST Year Ever – Tony Robbins New Year Training

Începe anul cu acest mini-training oferit de Tony Robbins și fă-ți din 2019 un an EXCEPȚIONAL!

Sper că te bucuri în continuare de momente calde și confortabile alături de cei dragi în aceste zile de Sărbători, dar nu trebuie să uiți că mai există doar câteva zile până începe noul an!

Acum este momentul cel mai prielnic pentru a-ți stabili planul de bătaie și obiectivele pe care vrei să le îndeplinești în anul care vine.

Ce anume vrei să realizezi? Ce abilități dorești să deprinzi sau să desăvârșești? Continuă lectura „Your BEST Year Ever – Tony Robbins New Year Training”

Principiile lui Ray Dalio pentru… Ray Dalio!

Pe 4 septembrie 2017,  New York Times publica un articol semnat de Andrew Ross Sorkin  cu Ray Dalio, în care fondatorul celui mai mare fond de investiții din lume, Bridgewater Associates, povestea despre „acel mesaj din ’93 ” care avea să determine apariția „PRINCIPIILOR”…

Mai jos, te invit să citești traducerea acestui interviu, iar la final, îți recomand alt interviu, video, puțin mai târziu, pentru publicația CNBS.

********

Evaluarea

În 1993, Ray a primit un memoriu semnat de 3 dintre cei mai importanți oameni ai companiei, care îi făceau o evaluare într-un mod surprinzător de cinstit.

Evaluarea era de fapt o analiză a performanțelor, dar nu într-un sens bun… Continuă lectura „Principiile lui Ray Dalio pentru… Ray Dalio!”

BUCUREȘTI BUSINESS DAYS 2018

NOTE, INFORMAȚII ȘI IDEI PE CARE LE-AM CULES DIN CONFERINȚELE BUCUREȘTI BUSINESS DAYS 2018

Săptămâna trecută, în perioada 12-13 Decembrie, am participat la editia cu numarul 35 din seria evenimentelor Business Days. Dacă nu știi încă, Business Days organizează o serie de evenimente de amploare dedicate mediului de business, care strânge la fiecare ediție sute de antreprenori și manageri de top din diverse domenii de activitate și din diferite regiuni ale țării, precum si de peste hotare.

Evenimentul din această iarnă a a avut loc la  Grand Hotel Phoenicia din București și a inclus într-un program-maraton (de la 8:00 la 22:00 în fiecare zi), 50 de sesiuni interactive, încărcate de eficiență maximă, pragmatism, informații practice și relevante, prezentări de trenduri, oportunități, provocări ale prezentului și ale viitorului.

La aceste sesiuni au conferențiat în jur de 100 de speakeri în fața unui număr de peste 700 de participanti din mediul de business.

Cu toată alergătura și sarcinile aferente acestei perioade, am reușit totuși să îmi ordonez toate însemnările și ideile pe care mi le-am notat. Ți le ofer și ție, dacă ai fost prezent în sală, cu tot dragul. Cu siguranță îți vor prinde bine! Iar dacă nu ai reușit să ajungi din varii motive, îți vor prinde bine! 🙂

Deci, să începem cu…

ZIUA 1 – Conferința 1: Smart Business

Continuă lectura „BUCUREȘTI BUSINESS DAYS 2018”

Mitul succesului demontat! Oricine poate fi bogat!

Oricine poate fi bogat!

 

… O spune chiar Ray Dalio, miliardar filantrop și autor al best seller-ului „Principles”(Principii – tradusă și în limba română), care a demonstrat de-alungul timpului că imposibilul poate deveni posibil, dacă asta îți dorești cu adevărat și ești pregătit să asculți.

Dă-mi voie să îți spun pe scurt povestea sa şi cum m-a inspirat pe mine să îmi duc hobby-ul către împlinire…

…Pe măsură ce mii de egipteni au ieșit pe străzi în timpul protestelor din primăvara arabă din 2011, Ray Dalio, un miliardar de fond de hedging, a decis să călătorească în acel loc cu niște prieteni, inclusiv alți finanțatori. Continuă lectura „Mitul succesului demontat! Oricine poate fi bogat!”

John Lewis I Povestea de Crăciun 2018. Cu Sir Elton John

JOHN LEWIS NE SURPRINDE CU NOUA RECLAMĂ DE CRĂCIUN AL CĂRUI PERSONAJ PRINCIPAL ESTE... SIR ELTON JOHN

JOHN LEWIS NE SURPRINDE CU NOUA RECLAMĂ DE CRĂCIUN AL CĂRUI PERSONAJ PRINCIPAL ESTE... SIR ELTON JOHN!

Apropo, ți s-a întâmplat și ție să urmărești clipuri de publicitate... de plăcere? Mărturisesc, că mie unul, da!

Una dintre strategiile de promovare pe care le-a adoptat lanțul de magazine John Lewis și care s-a dovedit a fi una de succes, este reprezentată clipurile - reclamă de Crăciun. 

De câțiva ani buni (mai exact din 2007) sunt foarte mulți oameni care, ca și mine, așteaptă an de an aceste clipuri ce redau povești simple și emoționante cu un mesaj puternic și care, în fiecare an, este unul simplu și diferit...

Spre exemplu, mesajul clipului de anul trecut al cărui personaj principal a fost #MozTheMonster, suna astfel...

For gifts that brighten their world.



Click to Tweet

Videoclipul din acest an pare să fie o excepție plăcută care în 2 min. redă o poveste ce-l are ca protagonist pe celebrul cant-autor britanic, Elton John. Iar mesajul, este la fel de puternic...

Povestea, intitulată The Boy And The Piano, începe în zilele noastre și se derulează în trecut, prin diferite etape viața cântărețului, ajungând până în copilărie, într-o dimineață de Crăciun...

În acea dimineață, băiețelul Elton John avea să primească un Cadou Special, care avea să-l inspire și să-i influențeze tot cursul vieții...

Mesajul reclamei de Crăciun transmis de John Lewis este...
Unele daruri sunt mai mult decât simple daruri.

„Some gifts are more just than a gift.”



Click to Tweet

După cum putem citi în articolul intitulat The Making Of... planificarea acestei reclame a început chiar de la începultul anului, din ianuarie, când scenariu poveștii Copilul și Pianul a fost ales din peste 300 de scenarii diferite sosite agenția de creatie, adam&eveDDB.

Craig Inglis, Partner & Customer Director și Becky Brock, Partner & Marketing Director au căzut amândoi de acord când au văzut scriptul, fiecare afirmând "am simțit că acesta trebuie să fie!"

 Credit foto: www.johnlewis.com

Scenariul a fost scris avându-l în minte în permanență pe marele cântăreț și spune povestea emoționantă a unui băiețel, care începea să cânte primele note pe un pian la mâna a doua pentru ca ulterior să devină un superstar recunoscut în toată lumea.

Există un adevăr universal ce stă în jurul puterii da a dărui, dar mai ales într-un DAR anume. Personajul poveștii este Sir Elton John, dar povestea se derulează de fapt în jurul Pianului primit ca și DAR - bătrân prieten loial care, în mod constant, i-a fost mereu prezent în viață...

„Some gifts are more just than a gift.”



Click to Tweet

P.S. Dacă vrei să vezi reclamele lui John Lewis din anii precedenți și mesajele acestora, le poți urmări mai jos: 👇👇👇
P.S.2 Dacă ți-a plăcut acest articol, lasă-mi un gând în căsuța de comentarii și împărtășește-l mai departe cu prietenii.

Mulțumesc!

Secretele Celui Mai Bine Plătit Speaker Din Lume

Ce înseamnă să fie speaker? (cel mai bun?)

Unul dintre Marele Secrete ale celor mai bine plătiți speakeri din lume (care în fond, înseamnă în a-ți vinde timpul) vine și din dorința permanentă de învățare și perfecționare.

Da, da, da… Chiar și trainerii și speakerii merg deseori la … training! Deși puțini o recunosc! 🙂

…În urmă cu nouă luni, între 22-24 Februarie 2018, cunoscutul trainer de vânzări Lorand Soares Szasz a participat la conferința lui , susținută  în Las Vegas…

… Unde, unul dintre invitații speciali, alături de Tai Lopez, Daimond John, Grant Cardone, Ezra Firestone, Anik Singal și Jay Abraham, a fost… Russell Brunson, CEO ClickFunnels.

După cum mi-a împărtășit Lorand ulterior, Continuă lectura „Secretele Celui Mai Bine Plătit Speaker Din Lume”

Exit mobile version