Principiul Raritatii

Cum A Functionat De-a Lungul Timpului Principiul Raritatii, Unul Dintre Cele 6 Principii Fundamentale Ale influentei Descrise De Dr. Robert Cialdini (Infografic)

Ai dori sa afli una dintre cele mai bune tactici prin care sa iti cresti numarul de conversii, sa determini potentialii clienti sa isi "deschida portofelul" si sa cumpere produsul sau serviciul tau? 

Ei bine, foloseste principiul Raritatii (scarcity, in lb. engleza)!

Legea raritatii este una dintre cele 6 legi ale persuasiunii identificate de dr. Robert Cialdini, in urma unor ani de studii si cercetari, si a fost publicata prima data in 1984, in cartea "Psihologia Persuasiunii"

Desi este unul dintre principiile folosite cu succes in zona marketing-ului si a afacerilor, iata ca s-a gandit cineva sa caute folosirea principiului raritatii si in alte arii. Si se pare ca le-a gasit, dupa cum se poate vedea in infograficul de mai jos realizat de cei de la Thrive Themes.  Urmarindu-l cu atentie, se poate observa cu usurinta ce anume au in comun ...

  • Adam si Eva
  • Romeo si Julieta
  • De Beers, una dintre cele mai mari companii de minerit si extracție a diamantelor din lume
  • Controversatele Versete Satanice 
  • platforma de vanzari online, eBay ...

... Principiul Raritatii!

Scarcity: Discover The Massive Psychological Influence Of This One Principle Throughout Time
Courtesy of: AISUCCES.ro

Esti in cautarea unui scaricity plugin pentru WordPress care sa te ajute in redactarea paginilor de site? Vezi aici, un Top10 pluggin-uri gratuite. 

Ti-a placut articolul? Da-i un vot!
Ai vreo sugestie sau cunosti si alte momente din istorie care pot fi aduse in completarea exemplelor de mai sus? Scrie in rubrica de comentarii de mai jos!

MULTUMIM! 

Despre convingeri pentru succes

Cât de importante sunt convingerile atunci când îți propui să reușești

„Forta unei persoane care are o credinta este egala cu forta a 99 de oameni care au doar interese.” ~ John Stuart Mill, Despre libertate

De obicei ne gandim la convingeri ca la niste crezuri sau doctrine si, daca stam bine si ne gandim, cam asta sunt multe dintre ele. Dar in sensul cel mai elementar, o convingere este orice principiu calauzitor, credinta religioasa sau pasiune care poate da sens vietii. Este de fapt o stare, o reprezentare interioara care ne guverneaza comportamentul. Poate exista o convingere insufletitoare in posibilitate, adica o convingere ca vom reusi sa facem sau sa realizam ceva, la fel cum poate exista o convingere sau credinta descurajatoare ca nu vom reusi sa facem acel ceva. Continuă lectura „Despre convingeri pentru succes”

Cele 48 de Legi ale Succesului si Puterii in Viata

Poate ca si tu, ca si multi alti scriitori si filosofi de-a lungul timpului ti-ai pus intrebarea:

Ce invataminte se pot trage din victoriile si din infrangerile inaintasilor nostri?

Desi sunt rodul a peste trei milenii de experienta umana, scrierile lor evidentiaza o serie de teme si tendinte comune-mai mult, recurente. Din acestea, se pot deduce existenta unei esente a puterii, a anumitor costante care guverneaza atat ascensiunile, cat si declinurile.

Cele 48 de legi atemporale si imuabile au la bază istoria lumii și faptele marilor conducători care Continuă lectura „Cele 48 de Legi ale Succesului si Puterii in Viata”

De ce Tony Robbins nu este coach certificat de ICF si ICA

Ştiai că Tony Robbins nu are o certificare de coach de la ICA sau ICF?
Dar, oare ar el mai avea nevoie de o astfel de certificare?

Dacă eşti coach sau dacă încă cochetezi cu ideea de a deprinde competenţele necesare pentru a debeni un coach profesionist, cu siguranţă că ştii că cele mai importante acreditari ca si coach de nivel international vin din partea ICA – International Coaching Academy si a ICF – International Coach Federation – autorităţile supreme în domeniu.

Cu toate astea, Tony Robbyns, peak performance coach (coach de inaltă performanță) și fondator al  Scolii de Training in Coaching, Robbins-Madanes Training, nu este certificat nici IAC, nici ICF!!! Continuă lectura „De ce Tony Robbins nu este coach certificat de ICF si ICA”

Ce este … PUTEREA?

Care este primul gand care iti vine in minte atunci cand rostesti cuvantulPUTERE?

Descopar, din ce in ce mai des, ca folosim in conversatii cuvinte in aparenta banale, dar cand suntem intrebati de sensul acelui cuvant sau cum este el definit, venim fiecare cu o interpretare personala.

Unul dintre cuvintele pe care mi-am propus sa le analizez pe parcursul a urmatoarelor articole e si cuvantul … PUTERE. Dar nu ma refer la acel cuvant din fizica care defineste o marime scalara Continuă lectura „Ce este … PUTEREA?”

Dr. OZ in România la Gala pentru excelenţă în sănătate

Intr-o premieră absolută pentru România, celebrul realizator al emisiunii „The Dr. Oz Show”, Mehmet Cengiz Oz, cunoscut intregii lumi sub titulatura de Dr. Oz, unde, va participa la Gala pentru excelenţă în sănătate, unde va şi acorda însuşi premii

Gala se va desfasura in seara zilei de 25 mai, de la ora 19:00, fiind un eveniment dedicat exclusiv personalităţilor importante din lumea medicală din România!

Cu ocazia sosirii in România, Dr. Oz va participa însă şi la un eveniment LIVE adresat tuturor Continuă lectura „Dr. OZ in România la Gala pentru excelenţă în sănătate”

Cum a fost la seminarul lui Jack Canfield I Gânduri, impresii, notiţe

Gânduri, impresii, notiţe de la Cluj cu Jack Canfield, Principiile Succesului

Ieri dimineaţă m-am intors de la Cluj, unde am participat la un seminar de o zi intreaga (9 -18), susţinut de Jack Canfield, Principiile Succesului. In dimineaţa aceasta, după ce am trecut mental in revistă întregul eveniment şi am recitit noţitele mi-am spus să îţi împărtăşesc cateva gânduri şi impresii. Sper, cât mai apropiate de realitate! 🙂

Am ajuns putin mai devreme la sala de conferinta a hotelului Napoca (~ 45 min), astfel ca am avut ocazia sa constat ca Jack era deja acolo, printre cei de la tehnic, verificand sonorizarea, functionalitatea slide-urilor, a laptopului…un adevarat profesionist – lucru care m-a impresionat. Continuă lectura „Cum a fost la seminarul lui Jack Canfield I Gânduri, impresii, notiţe”

Business Days: fiscalitatea, cea mai mare problemă pentru afaceri

Business Day Timisoara 6-7 Aprilie, 2016

Cinci din cele șase principale provocări pentru afacerile din regiunea de vest a României țin, în percepția celor chestionați, de fiscalitate, de birocrație și de corupție, conform unei cercetări realizate în Timiș, Arad și Bihor de Business Days, una dintre cele mai mari platforme de business networking din România. 

Pentru cei mai mulți respondenți chestionați în cadrul cercetării Business Days, principalul factor de succes în afaceri este reprezentat de echipa companiei, această opțiune de răspuns întrunind voturile majorității celor chestionați – cu excepția profesioniștilor, care au indicat inovația drept factorul principal al succesului în business.

În ordinea descrescătoare a voturilor înregistrate, factorii care determină succesul în afaceri au Continuă lectura „Business Days: fiscalitatea, cea mai mare problemă pentru afaceri”

De ce comunicam unii cu altii? Cel putin 59 de motive…

Cel putin 59 de motive…

Am citit recent un sondaj de opinie facut de o firma de coaching cu care colaborez, si care avea ca tema importanta comunicarii. Sondajul, pornea de fapt de la o singura intrebare, aparent simpla si stupida, iar aceasta era:

Care este pentru tine motivul pentru care comunici cu cei din jur?”

Raspunsul meu a venit instantaneu, si il voi exprima la final, insa, cititind raspunsurile care au fost date la aceasta intrebare, mi-am dat seama de cat de diferiti in perceptii si asteptari suntem si de care este sursa principala a tuturor neintelegerilor, supararilor, frustrarilor, dizarmoniilor, nefericirii, in general a tuturor emotiilor negative prin care cu totii, cel putin odata, am trecut.

Dar chiar asa … oare de ce comunicam unii cu altii? Ar fi important daca am afla de ce? Sau cum comunicam unii cu ceilalti?  Pentru ca unii oameni considera ca a comunica inseamna a transmite niste sentimente cu o anumita intensitate, cuiva in speranta ca ceva se va schimba. „Mi-e foame!”, „Mi-e frig!”, „Ma simt singur”, „Mi-esti draga!”, „Mi-e rau!” , „Am nevoie de tine!”, „Te iubesc!” si exemplele pot continua … Continuă lectura „De ce comunicam unii cu altii? Cel putin 59 de motive…”

Exit mobile version