Cei mai importanți indicatori (metrici) in marketing online

Indicatorii financiari (metrici) care ne ajută să înțelegem performața financiară unei afaceri online

Că ne plac, că nu ne plac, calcularea și urmărirea unor statistici de operare pornind de la indicatorii financiari ne ajută să înțelegem performața financiară a oricărei afaceri online.

Dacă ai un magazin online, deții o afacere online pe bază de abonament sau desfășori orice tip de afacere care presupune campanii de marketing și vânzări, probabil că termenul, „indicatori de performanță” (sau KPI-uri) – nu îți este străin. Aici vorbim de: Continuă lectura „Cei mai importanți indicatori (metrici) in marketing online”

EXPERT SECRETS BOOK – Recenzie

Expert Secrets: The Underground Playbook for Creating a Mass Movement of People Who Will Pay for Your Advice, de Russell Brunson

Abia am terminat de citit noua carte scrisa de Russell Brunson, „Expert Secrets” (Secretele Expertilor) si vreau sa impartasesc cu tine cateva ganduri la cald.

De ce am ales sa fac asta?

In primul rand, pentru ca probabil, este cea mai buna carte de leadership, branding personal, marketing si vanzari pe care am citit-o pana acum (care vine in completarea unei alte carti publicata in 2015 – voi reveni imediat cu detalii), iar in al doilea rand, pentru ca este plina de o serie de principii atat de simplu si clar explicate, incat aplicabilitatea practica devine doar o joaca. Continuă lectura „EXPERT SECRETS BOOK – Recenzie”

Efectul „IANUARIE”

Cum sa depasesti singur efectul „IANUARIE”

Am citit de curand, ca in cercul celor care obisnuiesc sa tranzactioneze la bursa,exista premisa ca, gradul de fluctuatie al indicatorilor bursieri, fie ca urca, fie ca coboara – in luna ianuarie, reflecta performanta pentru urmatoarele 11 luni.

“As goes January, so goes the year” (Cum e luna Ianuarie, asa va fi tot restul anului)

Pornind de la aceasta idee am stat si mi-am pus urmatoarea intrebare: Oare la fel se intampla si cu obiectivele stabilite la inceput de an? Un Ianuarie slab poate insemna un an slab si pentru sanatate/prosperitate/relatii? Continuă lectura „Efectul „IANUARIE””

7 Motive pentru a folosi webinarul ca instrument de marketing si vanzari

Webinariile au devenit instrumente de vanzare extrem de populare si utilizate in ultimii ani, in principal pentru ca sunt foarte eficiente si conduc mult mai usor la conversia participantilor inregistrati in cumparatori.

Preluind modelul teleseminarelor, un webinar reprezinta cel mai simplu mod de a livra continut si de a interactiona in timp real cu un numar mare de persoane. Acest lucru face ca printr-o platforma de webinar sa poata fi vandute mai multe produse si servicii, in special, cele cu un pret mai ridicat.

Pentru ca in Romania acest instrument nu este inca folosit decat intr-un ritm foarte scazut, m-am gandit sa prezint mai jos 7 motive pentru care fiecare trainer, coach sau companie ar trebui sa foloseasca webinarul.

Pentru ca, sa fim sinceri, obiectivul principal al oricarei activitati in domeniul online este acela de a creste baza de date a potentialilor cumparatori pe care sa ii convertim in clienti permanenti si fideli. Si de ce nu, ambasadori ai brandului nostru, al produselor sau/si serviciilor noastre.

7 motive pentru care fiecare trainer, coach sau companie ar trebui sa foloseasca webinarul ca instrument de promovare si vanzare a produselor si/sau serviciilor

MOTIVUL #1. Iti permite sa te adresezi unui număr extrem de mare de oameni care pot să aibă acces Continuă lectura „7 Motive pentru a folosi webinarul ca instrument de marketing si vanzari”

5 motive pentru care recomand DotCom Secrets, de Russell Branson

– O carte de marketing online OBLIGATORIE oricarui freelancer, antreprenor sau companii care isi doreste o promovare eficienta, potentiali clienti bine targetati care pot fi transformati usor in cumparatori si in final, mai multe vanzari!

De e recomand „DotCom Secrets” ca ghid de marketing online obligatoriu pentru orice persoana sau companie care are un minim un produs sau serviciu de promovat?

Iata doar 5 motive: Continuă lectura „5 motive pentru care recomand DotCom Secrets, de Russell Branson”

Tehnologia schimbă radical piața muncii:

Doi din trei antreprenori vor să investească în angajați

Cele mai importante abilități căutate de antreprenori la angajații lor sunt învățarea activă, buna exprimare orală și noțiuni de folosire a calculatorului. Opt din zece antreprenori consideră că este foarte important ca angajații să se instruiască la locul de muncă, iar două treimi consideră că firmele se pot adapta la schimbările care vor influența locul de muncă al viitorului doar prin investiții în proprii angajați.

Doi din trei antreprenori (68% din respondenți) cred că investiția în readaptarea și dezvoltarea abilitaților angajaților la cerințele viitorului este cea mai eficientă strategie pentru a avea succes. Alte strategii menționate de oamenii de afaceri sunt ucenicia și programele de internship (64%) sau mobilitatea și rotația angajaților (60% din respondenți), relevă un  nou studiu legat de analiza impactului factorilor disruptivi asupra pietei muncii si asupra nevoilor de dezvoltare a abilitatilor si competentelor personalului din companiile din Romania,  realizat la nivelul întregii țări de Business Days, cea mai mare platforma de business networking din România. Continuă lectura „Tehnologia schimbă radical piața muncii:”

10 Speech-uri care iti pot trezi idei de milioane

DE UNDE IDEEA…

Ideea unei liste cu speech-uri inspirationale ale unor antreprenori de succes care pot da acel moment de a-ha si acea idee de milioane la fiecare vizionare mi-a venit in urma unei discutii de vacanta, cu un prieten care se afla in curs de certificare la un curs de coaching

Fiecare dintre cele 10 speech-uri pot da nastere la idei de milioane atat unui posesor de afacere care isi doreste promovarea unui produs, sau mai multi clienti, ori poate fidelizarea acestora cat si unui tanar care isi doreste sa porneasca un start-up. De aceea, te invit sa urmaresti toate cele 10 speech-uri (chiar daca unele abunda de un limbaj mai colorat); SA REALIZEZI INSA  … ca fiecare dintre aceste inregistrari sunt de la evenimente de afaceri majore. Astfel ca poate fi interesant de urmarit care a fost reactia publicului.  Continuă lectura „10 Speech-uri care iti pot trezi idei de milioane”

Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc

Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc: percepția privind eșecul, birocrația și lipsa infrastructurii

Principalele concluzii ale studiului de piață  elaborat de Business Days privind nevoile, problemele şi provocările mediului de afaceri din regiunea de est a țării în anul 2016. Cercetarea s-a realizat pe un eşantion de 200 de antreprenori,  manageri şi profesionişti în perioada  15 aprilire – 27 mai 2016, ca preambul în pregătirea celei de-a 23-a ediţie Business Days ce va avea loc la Iasi, pe 29 – 30 iunie. 

Continuă lectura „Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc”

Cele 48 de Legi ale Succesului si Puterii in Viata

Poate ca si tu, ca si multi alti scriitori si filosofi de-a lungul timpului ti-ai pus intrebarea:

Ce invataminte se pot trage din victoriile si din infrangerile inaintasilor nostri?

Desi sunt rodul a peste trei milenii de experienta umana, scrierile lor evidentiaza o serie de teme si tendinte comune-mai mult, recurente. Din acestea, se pot deduce existenta unei esente a puterii, a anumitor costante care guverneaza atat ascensiunile, cat si declinurile.

Cele 48 de legi atemporale si imuabile au la bază istoria lumii și faptele marilor conducători care Continuă lectura „Cele 48 de Legi ale Succesului si Puterii in Viata”

De ce comunicam unii cu altii? Cel putin 59 de motive…

Cel putin 59 de motive…

Am citit recent un sondaj de opinie facut de o firma de coaching cu care colaborez, si care avea ca tema importanta comunicarii. Sondajul, pornea de fapt de la o singura intrebare, aparent simpla si stupida, iar aceasta era:

Care este pentru tine motivul pentru care comunici cu cei din jur?”

Raspunsul meu a venit instantaneu, si il voi exprima la final, insa, cititind raspunsurile care au fost date la aceasta intrebare, mi-am dat seama de cat de diferiti in perceptii si asteptari suntem si de care este sursa principala a tuturor neintelegerilor, supararilor, frustrarilor, dizarmoniilor, nefericirii, in general a tuturor emotiilor negative prin care cu totii, cel putin odata, am trecut.

Dar chiar asa … oare de ce comunicam unii cu altii? Ar fi important daca am afla de ce? Sau cum comunicam unii cu ceilalti?  Pentru ca unii oameni considera ca a comunica inseamna a transmite niste sentimente cu o anumita intensitate, cuiva in speranta ca ceva se va schimba. „Mi-e foame!”, „Mi-e frig!”, „Ma simt singur”, „Mi-esti draga!”, „Mi-e rau!” , „Am nevoie de tine!”, „Te iubesc!” si exemplele pot continua … Continuă lectura „De ce comunicam unii cu altii? Cel putin 59 de motive…”

Exit mobile version