Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Ce inseamna SMV? Surse Multiple de Venit! Crezi ca te-ar interesa subiectul?
„Exista un fel de snobism spiritual care ii face pe oameni sa creada ca pot fi fericiti fara bani.”(Albert Camus)
Workshopul „Surse Multiple de Venit„ a pornit sa prinda contur cu mai bine de zece ani in urma, cand am luat decizia de a-mi plati integral datoriile si de a elimina pentru totdeauna „problema facturilor lunare”. Mai intai de toate am invatat cateva lucruri cu totul inedite despre bani, apoi am invatat cateva lucruri, la fel de inedite, despre oameni si puterea relatiilor, pentru ca mai apoi sa invat, in sfarsit, ceea ce era mai important: lucruri inedite despre mine si despre felul in care relationez cu banii. Si odata ce am inteles mecanismul intern al banilor in viata omului, am putut sa trec la actiune si sa fac ceea ce a condus, dupa mai bine de doi ani de la momentul deciziei, la atingerea rezultatelor dorite: eliminarea datoriilor si asigurarea unor Surse Multiple de Venitcare sa imi acopere, fara griji, facturile lunare!Continuă lectura „Cum să creezi SMV-uri?”
In urmă cu 3 ani participam la un seminar unde aveam sa cunosc un adevarat mogician al motivarii, Robin Sharma! Sala, in unanimitate, l-a adorat! Și cred că cine a avut ocazia sa participe vreodată la un seminar cu Robin Sharma, îmi poate confirma spusele. Oamenii i-au cerut autografe si au dezbatut indelung ideile din cartea ”Calugarul care si-a vandut Ferrari-ul!” (o carte delicioasa pe care o vei sorbi in cateva ore dar ti-o vei aminti ani si ani!)
Aș putea deveni un specialist în activitatea de coaching?
Iata cateva din intrebarile la care vei gasi raspuns programul „Coach pentru Campioni” dezvoltat de Coaching Partners.
Curs de Coaching Acreditat ICF: Formează-te ca Coach Profesionist în 2025
Dacă îți dorești să devii coach profesionist sau să-ți dezvolți competențele de coaching, programul „Coach pentru Campioni” oferă cea mai completă formare în coaching din România, fiind singurul program acreditat Level 2 de către International Coaching Federation (ICF).
De ce să alegi acest curs de coaching?
Programul „Coach pentru Campioni” se distinge prin:
Acreditare dublă: ICF Level 2 și ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări)
374 ore totale de pregătire
Posibilitatea de evaluare în limba română pentru certificarea ICF
Acces la proiecte reale cu clienți încă din timpul formării
Supervizare continuă și feedback personalizat
”Nu este doar un curs. Este o călătorie în care te descoperi și te formezi ca să devii coach profesionist.” – Andreea Frâncu
Structura programului de coaching
Cursul oferă o experiență completă de învățare, care include:
64 ore de curs intensiv
10 ore de mentorat specializat
60 ore de supervizare profesională
60 ore de peer coaching
60 ore de practică cu clienți reali
120 ore de pregătire individuală
„Dacă ar fi să aleg să împărtășesc cu alții ceva ce am învățat aici, ar fi iubire. Începând cu iubirea față de mine însămi.” – Andreea Rebăltescu
Ce vei învăța în acest curs de coaching?
Programa este structurată pentru a acoperi toate aspectele esențiale ale coaching-ului profesionist:
Fundamente ale coaching-ului
Tehnici și instrumente fundamentale
Modelul GROW
Contractare și etică profesională
Dezvoltare personală și profesională
Gestionarea credințelor limitative
Tehnici de creștere a responsabilității
Dezvoltarea conștientizării
Coaching în business
Marketing și vânzarea serviciilor de coaching
Team Coaching
Coaching organizațional
„Un coach te însoțește în călătoria în care tu vei descoperi răspunsurile care au fost mereu în tine.” – Cristina Otelea
Echipa de formatori
Programul este susținut de 8 formatori certificați internațional, printre care:
Costel Coravu – Learning Leader certificat ICA, autor și fost președinte ARCPro
Carmen Negiba – Professional Certified Coach (PCC) acreditat ICF
Dan Berinde – Professional Certified Coach (PCC) cu Executive MBA
Victor Iancu – Associate Certified Coach (ACC) cu expertiză în inovare și strategie
Beneficii extra pentru cursanți
Pe lângă formarea propriu-zisă, programul oferă:
Participare la proiecte reale de coaching
Acces la o comunitate activă de practicieni
Evenimente networking și dezvoltare profesională
Parteneriate cu organizații precum RBL și LSRS
Oportunități de practică și dezvoltare continuă
Pentru cine este potrivit acest curs?
Programul se adresează:
Profesioniștilor în HR
Managerilor care vor să-și dezvolte abilitățile de leadership
Persoanelor care doresc să înceapă o carieră în coaching
Specialiștilor independenți care vor să-și extindă serviciile
Oricui dorește să-și descopere potențialul în coaching
„Am înțeles că o idee valoroasă poate porni de la o singură persoană, dar dezvoltarea ei, va cere construcția unei echipe.” – Dana Lica
Rezultate și certificări
La finalul programului, absolvenții obțin:
Certificare de Specialist în activitatea de Coaching (cod COR 242412)
Pregătire completă pentru acreditarea ICF
Portofoliu de experiență practică cu clienți reali
„Am ales coachingul pentru dezvoltarea personală. La Coaching Partners am găsit un program care îmbină excelent tehnica, practica și cunoașterea de sine.” – Adrian Smaranda
Concluzie
Cu o tradiție începută în 2015 și peste 300 de absolvenți, acest curs de coaching reprezintă alegerea ideală pentru cei care își doresc o formare completă și recunoscută internațional în domeniul coaching-ului. Programul combină teoria cu practica intensivă și oferă suport continuu pentru dezvoltarea unei cariere de succes în coaching.
„Sunt unele lucruri pe care le știi, dar nu știi că le știi. Doar atunci când vei afla ceea ce nu știai că știi, vei putea începe dezvoltarea!” ~ Milton Erickson
Cartea “De profesie, OM. Cum sa te bucuri de munca fara stres si sa fii fericit in viata personala folosindu-te de legatura minte/corp/munca” este editia in limba romana a cartii lui Jim Bagnola, “Becoming a Professional Human Being” si vizeaza dezvoltarea personala pe axa minte-corp-munca.
Promisiunea autorului este aceea ca aceasta carte va inspira si va provoca cititorii in asa fel incat sa isi dea seama ca exista o posibilitate reala de a-si transforma viata proprie dar si pe cea a oamenilor din jur.
Cartea incepe cu povestea unui OM Profesionist ,asa cum ii place lui Jim sa spuna, pe nume Leroy Grant. Acesta lustruieste pantofi in holul unui hotel din Dallas. Leroy practica meseria de 60 de ani timp in care a reusit sa isi intemeieze si sa intretina o familie la care tine enorm. Isi iubeste meseria si spune ca il face fericit faptul ca lucreaza pe cont propriu si ca infrumuseteaza lumea “de jos” cate putin in fiecare zi.
„Fiecare vine cu un scop. Fiecare vine cu o misiune. Este in ADN-ul nostru. Cand iti dai seama care este si apoi o implinesti, te simti bine cu propria persoana. Te face sanatos. Muncesti inspre destinatia ta cu implicare, verva si pozitivism.” ~Jim Bagnola, De profesie OM
Povestile din carte alterneaza cu solutiile care duc la schimbare, moduri de gandire in afaceri, stresul la locul de munca si cum sa gasesti ceea ce iti place cu adevarat. Ceea ce m-a cucerit citind cartea lui Bagnola este armonia în care așează corpul/mintea/ munca și cât de important este echilibrul dintre un trup puternic, păstrat printr-o activitate fizică constantă, și o minte odihnită. Deși călătorește în toate lumea, Jim Bagnola își găsește timp să facă jogging, să practice yoga, meditația.
Definitia Omului Profesionist se bazeaza pe principii si moduri de comportament foarte atent descrise in carte. Jim insusi spune ca , in unele cazuri, a fost inspirat de persoane pe care le-a cunoscut de-a lungul timpului. In cartea “De profesie OM”, modul in care fiecare se comporta cu sine insusi si cu cei din jurul sau, gandirea pozitiva, capacitatea de a vedea binele si de a face bine, sunt toate lucruri care fac diferenta in viata de zi cu zi.
In concluzie, cartea te invata cum sa fii stapanul propriei vieti, cum sa produci cu adevarat schimbarea in viata ta, cum sa fii “De profesie OM”.
Ce spun cateva personalitati care au citit cartea lui Jim Bagnola?
“As with every other role that Jim Has played in reaching, touching, moving and transforming people to their highest potential, he has managed to do impeccably with this book, what he does in person.”
Lina A. Savkar, Deputy Executive Director, DHS Leader Development, Department of Homeland Security
“This is a must-read book and should be in every’s self-improvement toolbox!”
Jeffrey W. Helfenstein, Director of Information Protection, Headquarters Air Education and Training Command, United States Air Force
Cartea costa 50 Ron si o poti comanda online, trimitand un mesaj la contact@aisucces.ro.
DE RETINUT: In perioada 20 – 29 mai, poti castiga si TU una din cele 3 exemplare ale cartii “De profesie OM”, de Jim Bagnola, daca participi la CONCURSUL organizat peFacebook! Conditiile concursului, foarte simple dealtfel,aici.
UPGRADE: Tocmai am aflat ca parintele leadership-ului transformational, cum i se spune lui JIM BAGNOLA, va sosi in Romania pentru o serie de traininguri pe care le va sustine in 3 orase. Detalii, aici.
„Totuna este a comunica cu a cunoaste sau a fi”– Heidegger
Conform unor studii sociologice publicate in Franta, 80% din cei care esueaza profesional sau sentimental sunt afectati de carente in comunicare; invers, succesul in cariera este produs 25% de cunostinte intelectual profesionale si 75% de aptitudinea de a stabilirelatii umane de buna calitate, adica esentialmente prin comunicare!
Vestea buna este ca in acelasi studiu exista si o observatie foarte incurajatoare care ne confirma ceea ce multi dintre noi stim deja: acomunicaeste un proces supus invatarii permanente!
Multi vorbesc, putini aud, mult mai putini asculta, cat despre cei ce inteleg …
Capacitatea dea ne face intelesi si chiar apreciati, de a convinge sau seduce este necesara atat in mediul relationalpersonal cat si profesional.
Cunoasterea de sine nu este nici ea o munca usoara insa si aici exista foarte multe metode experimentate in ultimele decenii ce ne vor sustine si usura munca.
Este indicat atunci cand nu reusim sa ne cunoastem foarte bine sa incercam cat mai multe lucruri si sa vedem ce functioneaza pentru noi.
In ABC-ul Comunicarii in Afacerii definim comunicarea ca emiterea unui mesajverbal insotit de componente neverbale (privire, zimbet, gesturi).
Limbajul verbal corespunde continutului si depinde de vocabular si reguli gramaticale si reprezinta partea digitala a mesajului. Limbajul nonverbal cuprinde toate componentele care participa esential la formarea sensului. Acestea depind in mai mare masura de interpretarile fiecaruia dintre noi.
Adesea, minimalizam rolul non-verbalului si, de regula, nu percepem decat varful aisberg-ului intr-o conversatie, in care ambii parteneri au propriile lor nevoi, dorinte si asteptari. Limbajul nonverbal poate sprijini, contrazice sau chiar substitui comunicarea verbala.
Prin antrenarea abilitatilor si tehnicilor comunicarii obtinem armonia, eficienta si chiar placere de a comunica unul cu celalalt.
Frate, mie staretul mi-a interzis sa fumez, tie cum de ti-a permis?”
„Nu stiu… Tu ce i-ai spus?”
„I-am cerut sa-mi dea voie sa fumez in timp ce citesc Biblia.”
„Vezi, aici ai gresit. Eu i-am cerut sa-mi dea voie sa citesc Biblia in timp ce fumez.”
Haios, dar cu siguranta ni s-a intamplat de multe ori sa nu obtinem ceea ce dorim, pentru ca nu am stiut ce si cum sa cerem.
In una din scrisorile sale, ganditorul Cordobei, Seneca, scrie in urma cu 2000 de ani ca „vantul nu bate niciodata din directia justa pentru acei ce nu stiu incotro sa mearga.”
Articol scris de Mihaela Purcaru, Senior Trainer – ProTrain
Cele mai bune decizii de business sunt cele care, deși pe moment pot părea controversate, fac pe termen lung diferența între companiile de succes și cele mediocre.
Când a ales, în urmă cu mai bine de o sută de ani, să dubleze salariile angajaților, Henry Ford a făcut cea mai bună decizie de business din toate timpurile, pentru că aceasta i-a permis să atragă în companie talentele de care avea nevoie și să-și asigure o clasă de muncitori eficienți, afirmă cel mai cunoscut consultant în strategii de creștere, Verne Harnish, în cartea sa „The greatest business decisions of all time”.
Harnish a alcătuit o listă cu 18 decizii de management, devenite legendare și al căror rezultat s-a dovedit a fi de mare succes. Printre acestea figurează și decizia de a-l readuce la conducerea Apple pe Steve Jobs, care fusese concediat în urmă cu mai bine de zece ani din compania pe care o fondase sau decizia luată de Sam Walton, fondator al lanțului de magazine Wal-Mart, care în 1962, a anunțat că vrea să stabilească întâlniri regulate cu toți angajații, sâmbăta dimineața, timp de două ore și jumătate, în fiecare weekend, susținând că cei care nu sunt dispuși să lucreze în weekend nu au ce căuta în retail.
O mare parte din succesul actual al gigantului sud-coreean Samsung se datorează și deciziei managerilor săi din urmă cu mai bine de două decenii de a-i trimite pe cei mai buni dintre angajații săi să dezvolte operațiunile din întreaga lume, devenind o companie globală.
Cel mai bun manager din toate timpurile, cum a fost considerat Jack Welch, nu putea lipsi din această ierarhie, prin decizia sa de a înființa Crotonville, un centru de training de cel mai înalt nivel, în care s-au format sute de lideri care au ales “calea General Electric”.
Trăim vremuri de mare incertitudine, iar un lucru esențial pe care l-ar putea face șefii companiilor este să-și aleagă oamenii potriviți alături de ei, susține Jim Collins – cel care a scris prefața cărții lui Verne Harnish. Iar acest lucru presupune, uneori, „să le ceri acelor oameni grozavi pe care i-ai adus la bord să te ghideze în domeniile din afara ariei tale de expertiză”.
Despre cum au reușit aceste decizii să facă istorie și, mai ales, despre cum pot deciziile de business bune să propulseze afacerile unei companii, va vorbi, în detaliu Verne Harnish, în cadrul evenimentului SEE Growth Summit, organizat în premieră, la București, pe 9 iunie, la JW Marriott.
„Growth Summit oferă mai multe idei practice, aplicabile, pe minut decât orice alt eveniment de management din lume”, potrivit editorilor ediției americane a revistei Fortune.
Te-ai gandit vreodata la faptul ca niste „banale” intrebari iti pot determina calitatea vietii pe care o duci?
Mai mult, avand in vedere ca viata reprezinta o suma de ani si de zile, felul in care iti „monitorizezi” prin si calitatea unor intrebari te pot aduce mai aproape sau te pot indeparta de raspunsurile pe care le cauti. Si nu mai este, cred, nici un secret faptul ca raspunsurile se afla in noi!
Iata de ce, in articolul de astazi am ales sa iti ofer 3 intrebari foarte bine alese pe care sa ti le pui la inceputul si la sfarsitul fiecarei zile. Aceste intrebari reprezinta un instrument util, pe care il folosesc personal dar pe care il si recomand clientilor mei in sedintele de coaching.
3 intrebari puternice pe care sa ti le pui dimineata
Incepe-ti fiecare zi concentrandu-ti atentia si energia pentru a raspunde la aceste intrebari:
Ce imi va aduce satisfactie astazi?
Ce anume ma incanta la sarcina/activitatea pe care o voi implini astazi?
Cine are nevoie de ajutorul meu astazi?
3 intrebari puternice pe care sa ti le pui seara
O zi va avea o semnificatie mai mare pentru tine si se va incheia intr-o nota mai buna daca iti vei rezerva cateva momente, inainte de a merge la culcare, pentru a raspunde la alte 3 intrebari:
De care lucru facut astazi sunt mandru si implinit?
Pe cine iubesc cel mai mult in lume?
Pentru ce sunt recunoscator la finalul acestei zile?
Incearca aceste seturi de intrebari, vezi daca si cum functioneaza pentru tine, si cauta acele intrebari care functioneaza cel mai bine pentru tine. Sa ai in vedere faptul ca intrebarile deschise ofera posibilitatea unor raspunsuri multiple in timp ce la intrebarile inchise raspunsul nu poate fi decat „DA” sau „NU”. Cele mai puternice intrebari sunt cele care te determina sa gandesti la mai multe variante de raspuns.
Tocmai am dat peste un articol genial pe care, cred ca o sa il gasesti si tu la fel de util, mai ales daca esti in cautarea unei modalitati noi prin care sa iti construiesti o cariera si o viata de succes pornind de la o analiza a ceea ce ai, si ce esti, in prezent.
Articolul, intitulatManaging Oneself,si care are 12 pagini, este scris dePeter Drucker, consultant, profesor si un stateg recunoscut ca „Omul care a inventat Managementul„. Drucker(1909-2005), si-a desfasurat activitatea si cercetarile pe tot cursul vietii, in domeniul managementului si a psihologiei comportamentale. Insa in acest articol, nu te speria, nu este vorba de management. Sau despre acel tip de management la care, cu siguranta, te conduce gandul!