Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street reînvie mediul de afaceri din România

În contextul în care Uniunea Europeana se confrunta cu o rata de somaj, în acest an, de 10,31%, fata de 6,37% cât are SUA, unul dintre cei mai de succes brokeri de pe Wall Street, Jordan Belfort, va sustine în tara noastra, în data de 18 noiembrie, o conferinta de business în care va dezvalui românilor reteta succesului sau în afaceri, dar si motivele pentru care mediul de afaceri din România nu reuseste sa progreseze.

Evenimentul de business al anului, organizat de Extreme Training, face parte dintr-un turneu de conferinte pe care Lupul de pe Wall Street le-a sustinut în aceasta perioada în Malaezia, Hong Kong, Taiwan, Shanghai, Beijing, Australia, Londra, Singapore si în 15 orase mari din Statele Unite ale Americii.

Românii vor avea ocazia sa deprinda tehnicile care l-au îmbogatit pe Jordan Belfort si l-au transformat în „Lupul de pe Wall Street”. Vor învata trucuri esentiale pentru cresterea puterii de convingere, vor afla si cum pot utiliza aceste tehnici deosebit de puternice în mod legitim pentru a se feri de necazurile pe care o abordare necorespunzatoare o poate aduce. De asemenea, vor afla acest lucru direct de la omul care a ridicat de unul singur o companie de brokeraj cu 1000 de angajati si profituri astronomice, de la cel care si-a instruit personal oamenii de vânzari si de la cel a carui viata a fost transformata în filmul de Oscar al lui Martin Scorsese, fiind intrepretat de Leonardo DiCaprio.

În zilele noastre, programul sau – Straight Line Persuasion – îi permite sa pregateasca orice companie sau individ, indiferent de vârsta, sex, pregatire educationala sau statut social si îi ajuta sa obtina reusite, abundenta si succes în afaceri fara sa-si compromita integritatea sau etica. La eveniment deja si-au rezervat locuri oameni de afaceri din România, dar si oameni care doresc sa-si îmbunatateasca arta si stiinta persuasiunii si vor sa dezvolte o afacere de succes.

Tara noastra are nevoie de o redresare, iar aceasta redresare trebuie sa înceapa de la mediul de afaceri. Trebuie sa învatam cum sa fim mai persuasivi, trebuie sa ne dorim mai mult sa avem initiative private deoarece, asa cum am tot auzit în ultima decada, mediul de afaceri reprezinta motorul unei economii nationale. Consideram ca venirea unuia dintre cei mai de succes oameni de afaceri din lume în tara noastra va avea un impact benefic asupra mentalitatii noastre si asupra atitudinii noastre referitoare la antreprenoriat si la independenta financiara a indivizilor. Românii trebuie sa se întrebe mai rar „Eu unde ma angajez?”  si mai des „Eu ce afacere îmi deschid?„, deoarece aceasta din urma a fost una dintre întrebarile pe care s Jordan Belfort si le-a pus la un moment dat, iar rezultatele au fost uluitoare”, declara Marian Rujoiu, organizatorul evenimentului si manager Extreme Training.

Pentru cei interesati sa participe la conferinta organizata de Extreme Training, înscrierile se pot face pe website-ul https://www.aisucces.ro/eveniment-jordan-belfort-inscriere/.

Extreme Training este o companie de training fondata în 2005 si care, ca si AISucces.ro, si-a asumat misiunea de a-si sprijini clientii pentru a obtine rezultate remarcabile, oferindu-le acestora (atât clientilor corporate cât si persoanelor private) o gama larga de servicii de formare profesionala sau consultanta: de la leadership si management, pâna la negociere, vânzari, project management, comunicare, resurse umane, public speaking sau time management. În 2013, Extreme Training a organizat conferinta Leadership: The Power of Emotional Intelligence avându-l ca invitat pe celebrul Dr. Daniel Goleman, numit parintele inteligentei emotionale.

IASI BUSINESS DAYS, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor din ziua 2

 

Conferintele Business Days, si-au propus pentru editiile din anul 2014 sa trateze o serie întreaga de valori din credinta ca, în noua paradigma economica fiecare om de afaceri, fie ca este antreprenor, fie ca este manager, ar trebui sa le aiba sau sa le ia în calcul în vederea adoptarii lor, pentru a face fata cu succes provocarilor vremurilor pe care le traim.

CONFERINTA 3 – DETERMINAREA, GARANTIA SUCCESULUI ÎN TIMP

Ziua a 2-a conferintelor Iasi Business Days (rezumatul primei zile il gasesti aici), a inceput printr-o foarte scurta evocare a doar catorva personalitati memorabile ce „si-au plimbat pasii prin aceasta bijuterie de targusor„- cum frumos l-a numit Mihaela Tatu.  Pe unde pasim noi acum, in acest an si secol-a spus Mihaela, au mai calcat si…

Mihai Eminescu (1850-1889) – poet, socotit de cititorii români si de critica literara drept cel mai important scriitor romantic din literatura româna(Luceafarul poeziei romanesti).

Ion Creanga (1837 – 1889), povestitor român, considerat drept unul dintre clasicii literaturii române. Recunoscut datorita basmelor, povestilor si povestirilor sale, Ion Creanga a intrat în istoria literaturii române, în principal, datorita operei autobiografice Amintiri din copilarie. A locuit în cartierul Ticau, într-o casa micuta, numita Bojdeuca.

George Emil Palade (1912), biolog american de origine româna, nascut la Iasi, laureat al Premiului Nobel pentru Fiziologie si Medicina (1974) pentru descoperirile sale în biologie, în special pentru functionarea si structura celulelor (ribozom).

Emil Racovita, savant, biolog si explorator român, considerat întemeietorul biospeologiei, nascut la Iasi în anul 1868, primul român ajuns în Antarctica, ca membru al expeditiei „Belgica” (1897-1899), academician si presedinte al Academiei Române. Una din insulele descoperite de expeditionari a fost numita dupa numele profesorului lui Emil Racovita, geologul Grigore Cobalcescu.

George Toparceanu(1886 – 1937), poet, prozator, memorialist si publicist român, membru corespondent al Academiei Române din 1936, dar si autorul Rapsodiilor de Toamna…

Primul invitat al conferintei 3, ce a avut ca tema DETERMINAREA, garantia succesului in timp, a fost DORIN BODEA fondatorul si managerul companiei de consultanta si training în management si vânzari Result Development.

Din prezentarea sa, Un lider colosal – Remodelarea gândirii conducerii, am retinut ca un lider colosal este cel care ne face sa nu pierdem timpul, care ne valorifica in cel mai inalt grad, care este puternic centrat pe rezultate si performanta sustenabila. Iar pentru asta, utilizeaza preponderent o gandire bazata pe principii si rationamente reper ale filozofiei afacerii.

Un exemplu foarte fine ales a fost cel al lui  Sergiu Comissiona, despre care spunem  ca  “Este COLOSAL … ” pentru ca nu ne face sa pierdem timpul!

Pornind de la o problema in care avem urmatoarele date:

  • situatia actuala – 7/8 din 10 manageri iau preponderent decizii în mod intuitiv, puternic  influentate emotional
  • gândirea bazata pe convingeri –  9 din 10 manageri se autoevalueaza în top 10% performeri (SUA si România) si
  • o cauza – lipsa unor repere clare în activitatea de conducere, a unor principii si rationamente fundamentale,

…Dorin  a oferit 2 solutii/pastile – studii de caz, pentru a afla raspuns la intrebarea: Care sunt principiile conducerii în afaceri?

Concluzia pe care am tras-o a fost aceea ce, pentru a deveni un lider colosal, in rolul de antreprenori, de manageri si de lideri, e nevoie sa trecem de la o gândire bazata pe convingeri la una bazata pe principii, pe rationamente. Sa nu (ne) pierdem timpul, si sa nu-i facem nici pe altii sa-si piarda timpul!

DAN BERINDERegional Director, Eastern Europe la  LIM si-a inceput prezentarea intitulata Cladeste complet, de la inceput!, cu o marturisire:

În vremea tineretii visam sa fiu manager de criza. În viziunea mea de atunci, îmi doream abilitatea de a „repara” o companie, o organizatie ce are probleme.  Am învatat despre asta, timp de 10 ani, si am facut-o in urmatorii 12… Am înteles ca liderul face muzica si ca rolul lui principal este de a-ti ajuta echipa sa se transforme din instrumentisti, în compozitori. Am invatat ca diferenta intre performanta si lipsa ei se numeste leadership.
Si asa am hoatarat sa antrenez leaderi. Si asa am devenit coach ! Si asta voi face in continuare !”

Prin prezentarea sa, (una dintre cele mai bune in opinia mea), si-a propus sa inspire audienta – in special pe cei mai tineri,  la a gandi pasii vietii proprii si la a intelege oamenii din jurul lor sub aspecte diverse: personal, profesional, ca echipe, ca organizatii.

Sa inspiram la a reflecta, la a ne urma visele la a fi adaptivi.” a spus Dan, la un moment dat. Cum se poate face asta? Cautand raspunsul la 5 seturi de intrebari:

  • Ce vreau eu de la mine? Care este talentul meu? Profesional!
  • Ce ma bucura? Personal! Unde ma simt bine? (Organizatia din care fac parte: clasa, scoala, …)
  • Cum ma simt alaturi de ei? (Echipa-Colegii, Gasca)
  • Cat de aproape sunt de visul meu? Succesul meu!
  • Ce fac eu pentru mine? Ascult. Invat. Cer si ofer sprijin. Ma opresc pentru a reflecta. Ma adaptez!

Mi-am notat, la final si un citat care cred ca spune totul: “Daca vrei sa construiesti un vas , nu bate oamenii la cap sa strânga lemn ,
nu le trasa sarcini si nu le da de munca ci , mai curând , vorbeste-le despre imensitatea nesfârsita a marii.” – Antoine de Saint-Exupery

Leader si Intraprenor educat la scoala multor corporatii cu amprenta globala, AMALIA STERESCUa condus start-upuri in telecom si IT &C in Romania, India sau China, ultimul rol detinut in lumea corporatista fiind de Vice President Oracle. De aproape un an, Amalia si-a luat soarta in maini, devenind antreprenor!

A fondat propria-i companie de consultanta: Outsourcing Advisors dar si o scoala de public speaking: Public Speaking School – destinata tuturor antreprenorilor si sr managerilor ce doresc sa foloseasca public speaking va si canal alternativ de promovare si vanzare. Intr-o discutie recenta, Amalia imi povestea ca pe viitor eforturile sale se vor concentra pe includerea mai multor orase din Romania in top 50 destinatii de outsourcing la nivel global si pe introducerea public speaking ca optional in cat mai multe scoli.

In calitate de Vice President Antreprenoriat in cadrul Professional Women Network Romania Amalia continua sa sustina eforturile doamnelor ce fac trecerea la antreprenoriat prin implementarea unor programe de suport.

Din prezentarea sa, intitulata „Motivatia, ingredientul magic„, am aflat despre cateva modele inspirationale de esecuri transformate in succes
datorita motivarii puternice da si despre modelul de succes mioritic. Cateva idei pe care mi le-am mai notat:

  • realitatea cruda a statisticilor poate fi invinsa folosind combinatia ideala de motivatie si determinare pentru a obtine succesul;
  • Ce însemna  „a avea succes” în comunism este complet diferit de ce înseamna ” a avea succes ” in perioada post-decembrista;

Acestea sa fie oare ecuatiile succesului?

  1. Pitipoanca + TV Show + Reclama intensa = Bani/Casatorie cu un Milionar
  2. Antreprenor + Afaceri profitabile/cu Statul = Conturi grase/Servilism politic
  3. Scoala + Internship corporatie + Studii în afara tarii + Job extern = Globetrotter
  4. Scoala + Job Corporatie + Promovare = Top Management/Supraspecializare
  5. Scoala + Corporatie + Antreprenoriat = Sabatic/Pensionare timpurie
  6. Antreprenoriat/Insucces + Antreprenoriat în serie + Succes = Business Angel

Despre DAN SCHIPOR,  am aflat ca, nascut la tara intr-o familie de dascali, timiditatea si „bunul simt” de la tara pareau contraindicate unei cariere in vanzari si management. Totusi, a ajuns Managing Partner la Daris, firma de consultanta sau coaching în management.

Din cadrul prezentarii sale, Motivatia determinarii de a reusi, am retinut ca …

– “A fi un om de succes înseamna a avea succes cât mai mult timp

– Determinarea vine din …

  • Teama – “sa nu se supere parintii”,
  • Responsabilitate – “sa am si eu un viitor”,
  • Nevoi –  “sa ma întretin în facultate”,
  • Ambitie – “sa fiu cel mai bun”

– Banii, premiile, confortul, laudele, functiile, rezultatele lucrului bine facut conduc catre satisfactia personala.

– Pentru a avea succes în viata trebuie sa fii determinat sa faci doar ceea ce îti place sau sa ajunga sa îti placa foarte mult ceea ce faci.

Pe ANDREEA ROSCA, (20 de ani jurnalism, astazi antreprenor, specialista in omunicare si PR) am avut privilegiul sa o cunosc prima oara in 2011, la Brasov, iar ulterior, sa o reintalnesc in iulie la Cluj unde, alaturi de Mona Dârtu, au lansat cartea „Cei care schimba jocul” – prima carte despre antreprenori români(am citit-o in vacanta si o recomand tuturor)

Principala idee pe care am retinut-o din prezentarea Andreei este aceea ca „Determinare înseamna sa încerci de multe ori, în ciuda nereusitelor. Cateodata, însa, drumul se înfunda, pur si simplu. Antreprenorii experimentati au o metoda simpla de a persevera acolo unde altii abandoneaza.

Alte cateva citate interesante si idei care mi-au placut si pe care mi le-am notat:

– “A renunta este cea mai mare slabiciune a noastra. Cea mai sigura cale catre reusita este sa încerci întotdeauna înca o data.” – Thomas Edison

– “Cei mai multi dintre cei care persista în salbaticie lasa în urma doar propriile oseminte.”  – Peter Drucker

– Desi exista o credinta, apoape generala, cum ca antreprenorii isi asuma riscuri necalculate, exista totusi un nivel al pierderii acceptabile, iar acesta este determinat de fiecare antreprenor in parte functie de urmatoarele variabile:

  • Cât de mult îmi permit sa pierd vs Cât de mult as putea câstiga
  • Ce este acceptabil pentru mine vs Ce e dezirabil pentru altii
  • Pot gresi ieftin si devreme vs esecul nu este o optiune
  • Perseverenta si flexibilitate vs Totul pe o singura carte (All in)

Exista, garantat, conjuncturi proaste, iar esecul depinde si de tintele pe care le pui.” – Vasile Armenean, Betty Ice

Urmatorul invitat, MIHAI STANESCU, fondatorul companiei RoCoach, prima companie care furnizeaza servicii exclusive de coaching de nivel premium în România – un adevarat Lord al  antreprenoriatului in Romania(din punctul meu de vedere) – a venit la Iasi odata cu aniversarea zilei sale de nastere. Lectia de coaching pe care ne-a sustinut-o (nu as numi-o prezentare), a fost pe masura valorii sale si s-a intitulat: Sfârsitul adaptarii: starea mentala care aduce succesul. Iata cateva idei pe care mi le-am notat:

Ce face un antreprenor atunci când întâlneste un obstacol? Se adapteaza sau … creeaza!

– Modelele noastre mentale ne ajuta sa ne formam propria realitate.

Ciclul adaptarii

Conceptia de baza: lumea este un loc amenintator, de care trebuie sa ne protejam.

Valorile principale: adaptarea si supravietuirea în conditiile date.

Situatiile nemaiîntâlnite = pericole = doua variante: fuga sau lupta.

Sunt cautate actiunile care ofera avantaje si rezolva probleme pe termen scurt.

Ciclul crearii

Conceptia de baza: lumea este un loc minunat, plin de potential si posibilitati.

Valorile principale: învatarea continua si crearea.

Situatiile nemaiîntâlnite = oportunitati de a câstiga noi perspective asupra lumii.

Sunt cautate actiunile care ne pun în functiune talentele si dorintele.

Urmatorul vorbitor, GABRIEL MANOLACHE, Director general la Mega Auto Iasi este un personaj de vaza in antreprenoriatul iesean si un model si un exemplu demn de urmat. Absolvent al Facultatii de Automatizari si Calculatoare in cadrul Universitatii Tehnice „ Gheorghe
Asachi’’ din Iasi, a avut curajul sa lucreze inca din timpul facultatii, in domeniul telecomunicatiilor si al transmisiunilor de date, plecand de la ideea ca, dupa finalizarea acesteia, va avea mai multe sanse de angajare in domeniul ales.

In 2001, a decis sa se implice in industria auto, iar contextul pietei l-a facut sa se indrepte catre marcile japoneze. In 2003 a fost deschis primul
showroom Toyota la Iasi, in 2008 a fost inaugurat si Complexul Integrat Toyota Iasi, iar in 2012 singurul showroom din Romania dedicat masinilor hybrid, masini pe care, multi dintre participantii la Iasi Business Days, le-au putut testa in cadrul unui test drive. (si eu am facut un test! 🙂 )

Unul dintre ownerii pe care abia asteptam sa il cunosc a fost, OZANA GIUSCA, proprietara de afacere, scriitoare si speaker international.

Despre Ozana aflasem ca  era o absolventa a programului lui Anthony Robbins, Business Mastery, si ca unul dintre principalele puncte tari ale ei este intelegerea afacerii in ansamblu. Alte abilitati care s-au dovedit esentiale misiunii ei de a ajuta companiile sa creasca sunt capacitatea ei de a gandi neconventional, de a descoperi oportunitati disimulate si de a crea solutii inovative.

Placandu-i cifrele si avand un MBA in Finante, atat din prezentarea intitulata Improve Business, Improve Life, cat si din Master Class-ul pe care l-a sustinut, Small Business Growth, am observat la Ozana o abordare practica, directa dovedind reale trasaturi de antreprenor innascut.

– „Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results

– Determinarea, pasiunea, perseverenta, talentul duc la success in afaceri numai daca sunt insotite de strategiile castigatoare.

-Concluzia: Determinare + Strategii castigatoare = SUCCES

Cu o experienta profesionala de 21 de ani in turism, consultanta si sistemul financiar- bancar, VIRGINIA O’NEIL  reprezinta grupul finaciar Raiffeisen in Romania de 10 ani, ocupand in ultimii 4 ani functia de Business Development Director in cadrul Raiffeisen Leasing IFN SA.

Primii pasi ce i-au marcat pozitiv cariera i-a experientat impreuna cu  Paralela 45 Turism – un exemplu antreprenorial de succes. Experienta in management si marketing vanzari dobandita au stat la baza consultantei  oferite local in cadrul Ministerului Turismului, cat si international la compania Mercer Consulting.  Din 2004, sistemul financiar- bancar ii ofera  o experienta unica, aceea de a avea o viziune globala asupra evolutiei antreprenoriatului din Romania si a avea focus pentru identificarea solutiilor de dezvoltare economica la nivelul companiilor intr-o piata in plina schimbare.

Ce am retinut din speech-ul Virginiei?

– Determinarea este … garantia succesului pentru ca DETERMINAT = DE TERMINAT

– Determinarea + Perseverenta = ½ din Succes

– Succesul = Determinare + Executie + Perseverenta+ Viziune

– Multi oameni nu reusesc sa isi indeplineasca obiectivele in viata pentru ca renunta usor.

– Wake up with DETERMINATION, Go in bed with SATISFACTION!

– “Nimic nu este departe cand vrei sa ajungi acolo” – Regina MARIA

– “Nu exista esec in afara renuntarii” – Emil CIORAN

– „Cei mai puternici doi luptatori sunt rabdarea si timpul.” – Lev TOLSTOY

Gradinarul ajuns business coach LORAND SOARES SZASZ sau tanarul coach din provincie care in doar cinci ani a ajuns unul dintre cei mai cautati si bine platiti traineri de antreprenoriat si vanzari din Romania, a dovedit si la Iasi ca este un speaker educational carismatic, care fuge de teorii frumoase (abureli le spune el) si pune accent pe tehnici care aduc rezultate, pentru ca in vanzari si in afaceri tot ce conteaza este
rezultatul final: vanzarile si profitul.

Prezentarea sa, intitulata Mai putina vorba si mai multa actiune, a fost un alt moment incantator.

Stim cu totii ca fiecare persoana doreste sa obtina anumite lucruri in viata. Un salar mai bun, vanzari mai mari, mai mult timp pentru familie, o casa mai confortabila, concedii exotice, o masina mai sigura, etc…
Exista o formula din doi pasi prin care se pot obtine aceste lucruri. Din pacate peste 90% din populatie incearca sa faca doar unul dintre pasi si din acest motiv raman la stadiu de vista cu ochii deschisi.

Dupa ce ne-a dezvaluit care sunt cei 2 pasi , Lorand ne-a aratat si sub ce forma ar trebui sa-i facem ca sa ne putem atinge fiecare obiectiv propus.

RADU GEORGESCU, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori în serie români si investitor în companii tehnologice ai momentului din Romania, a reusit sa produca un moment de surpriza, moment in care – recunosc- am cazut si eu! Ce sa intelegeti despre ce este vorba,…, terminandu-si prezentarea in mai putin de 5 min. (o scurta prezentare de fapt a realizarilor(~20% si a esecurilor, 80%), a cerut salii de peste 1.200 de participanti, sa ii adreseze intrebari. Insa, sfarsitul prezentarii a venit atat de repede si atat de brusc incat, desi cred ca oricare din sala ar fi dorit sa ii adreseze cel putin o intrebare, …., nimeni nu a facut-o! 🙂

Si daca nu am reusi sa imi notez nimic din scurta sa prezentare, macar sa va spun cateva informatii despre Radu Georgescu, bineinteles, pentru cei care nu au auzit inca de el.
În 1992, si-a lansat prima afacere, GECAD Software, o companie specializata în productia si distributia de solutii software. Ulterior, compania si-a largit portofoliul, acum GECAD Group investind în companii tehnologice, din domenii precum securitatea IT, cloud, SaaS, ecommerce, metode de plata si cryptocurrencies (www.gecad.com). În 2010, un alt exit de succes este vânzarea companiei GECAD ePayment, acum PayU România, catre grupul sud-african Naspers.
Tot dintre investitiile GECAD, Avangate a fost achizitionata în 2013 de catre Francisco Partners, tranzactia marcând un alt exit de anvergura. Radu s-a implicat de-a lungul carierei sale în dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din România fiind activ în initiative precum Venture Connect si Tech Angels, prima retea de investitori privati în startup-uri tehnologice din România, înfiintata în 2012, unde este de altfel si membru fondator.

 CONFERINTA 4 – PROGRESUL, CHINTESENTA EVOLUTIEI SI A DEZVOLTARII

Primul care a spart gheata in conferinta 4 a fost SERGIU NEGUT, specialist în dezvoltarea afacerilor ca antreprenor, intraprenor, consultant sau academic, folosind un mix strategic de dezvoltare comerciala, transformare organizationala, iar acolo unde este cazul fuziuni si achizitii. Sergiu este partener în Mindit Consulting si Wanted Transformation si contribuie ca Associate Dean of Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management România.

Din prezentarea sa intitulata 4growth & progress, am spicuit doar trei idei, insa de impact!

– Spirit Antreprenorial  este o suma de Initiativa + Anduranta + Chibzuinta

– “Tine doar de tine ca prin fapte si cuvinte zise sa te-apropii de ce numesti acum vise’’ – BUG Mafia

– LET’S MAKE BETTER MISTAKES TOMORROW!

Despre al doilea vorbitor, BOGDAN NITULESCU, am inteles ca are o experienta de 17 ani în sectorul IT&C, cu expertiza în Channel Sales Management si SMB Business. Face parte din echipa Microsoft România din 2006, iar în prezent ocupa functia de Director de Vanzari pe segmentul IMM-urilor, având drept principala responsabilitate strategia si canalele de vânzari pentru acest segment. O arie prioritara pentru Bogdan o reprezinta dezvoltarea si implementarea solutiilor de business bazate pe tehnologiile Microsoft Cloud (O365, Azyre, CRM Online).

In prezentarea intitulata Modernizarea  IT ca oportunitate pentru crestere economica, Bogdan a evindentiat ca …

  • Economia digitala creste in raport direct proportional cu economia fizica
  • „O economie ce creste cu 2,4% în fiecare an îti dubleaza valoarea la fiecare 30 de ani; daca lucrurile continua în acelasi ritm, în 2025, a doua economie va fi la fel de mare ca economia fizica din 1995”W. Brian Arthur, McKinsey,  A doua economie
  • Sistemele IT de la serviciu sunt depasite
  • Angajatii IMM-urilor romanesti apreciaza drept critic rolul tehnologiilor moderne în business .
  • 85% apreciaza drept critic rolul tehnologiilor moderne în business si 66% convinsi de cresterea competitivitatii în piata prin tehnologii IT moderne

NADIA OANEA are o experienta de 12 ani în domeniul fiscalitatii. Aria de expertiza acopera consultanta în domenii precum impozitul pe profit, TVA, setarea si documentarea preturilor de transfer, taxare internationala, reorganizari si restructurari de afaceri, litigii fiscale, precum si aspecte contraversate în domeniul taxarii indivizilor. Este implicata în mod activ în initiativele si discutiile cu Ministerul de Finante în ceea ce priveste modificarea legislatiei fiscale, prin participarea la Comitetul de taxe al AmCham.

Trainer autorizat pentru formarea adultilor, având o experienta bogata ca lector în seminarii pe teme contabile si fiscale a avut o prezentare interesanta, un pic mai tehnica, e adevarat, intitulata Cum sa iti pregatesti afacerea pentru viitor?.

Prezentarea sa a avut ca scop Evaluarea riscurilor in afaceri si a pornit de la rezultatele studiului Lloyd’s 2013 Risk Index research, ce poate fi studiat in intregime aici.

– Au fost identificat 3 Pasi pentru progres:

  • 1. Structurare eficienta;
  • 2: Viziunea globala;
  • 3: Reguli noi de TVA

– S-au recomandat 3 Factori pentru schimbare:

  • 1: Competitia si nevoia de eficienta!;
  • 2: Tehnologia!;
  • 3: Impozitele si taxele? Restructurari de afaceri pentru eficienta operational

Viziunea globala?

Firmele acum se nasc globale, sunt create în România, dar cu public mondial. Companiile care pot anticipa viitorul, care îmbratiseaza tehnologii noi, care angajeaza cei mai inteligenti oameni, care ofera un produs sau serviciu inovator, vor prospera.

3 Aspecte legate de internationalizarea afacerii:

  • 1. Atentie la dubla impozitare;
  • 2. Politici de preturi de transfer; 
  • 3. Noi reguli de impozitare?

La final, 3 sfaturi legate de impactul noilor trenduri asupra afacerilor

  • 1. Atentie la trenduri!
  • 2. Intrebati specialistii!
  • 3. Ganditi global!

Se poate spune ca succesul DOINEI CEPALIS, Director general Te-Rox Prod Pascani,  a început de la un ghinion: facuse investitii importante în afacerea ei ini?ial? din domeniul firelor de in si cânepa, când liberalizarea pietei si eliminarea contingentelor pentru China au spulberat-o practic de pe piata. Doina Cepalis nu s-a lasat, nu a acceptat ideea de a trimite în somaj sute de oameni, asa ca s-a reorientat catre domeniul accesoriilor pentru scaunele auto pentru copii.

A stiut sa transforme obstacolele în oportunitati, sa îsi exploateze la maximum abilitatile manageriale si sa nu se lase doborâta. Asa ca astazi Doina Cepalis detine si conduce o companie din Pascani recunoscuta ca numarul 1 în Europa pe piata centurilor de siguranta si a huselor pentru scaunele auto de copii. Anul viitor numarul celor care îi datoreaza faptul ca au un loc de munca va depasi 1200.
A început prin a salva de la somaj câteva sute de oameni într-una din zonele cele mai sarace nu doar din România, ci chiar din Europa, oameni care se pregateau sa plece acasa de la o fabrica aflata în pragul falimentului. În prezent, firmele la care este actionara ofera un loc de munca unui numar de peste 1000 de oameni si are planuri sa angajeze înca 200 la anul.

O placere si o bucurie sa il revad de fiecare data si pe DRAGOS ANASTASIU, care si la Iasi, a venit cu o prezentare ce „loveste”, cum ne-a obisnuit, EXCELENTA, intitulata Nu mai Merge si asa

Dragos Anastasiu, la origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent. Sub conducerea sa, Touring Eurolines este astazi un grup de referinta în transporturi si turism din România care a achizitionat firma Danubius Travel si a încheiat un parteneriat strategic cu liderul mondial în turism, TUI Travel Plc. Din 2013, este din ce in ce mai implicat in activitatea de sprijinire si educare a generatiilor tinere, care sunt interesate sa invete sau sa urmeze exemplele antreprenorilor romani.

Pasionat de sport si calatorii, Dragos este legat de ceea ce face extraprofesional si armonizeaza acest lucru cu activitatea profesionala in felul propriu: “ Sa citesc, sa calatoresc, sa descoper oameni si lucruri noi, oportunitati noi de business. Sunt atatea lucruri care se intampla langa noi, trebuie doar sa avem ochii deschisi pentru a le vedea si cunoaste. ” Mi-am mai notat:

– „Noi ne facem viata si trebuie sa ne luam destinele in propriile maini” – motto-ul personal

– Progresul se face prin actiune, prin preluarea  responsabilitatii! Actioneaza/Scuze, Rusine, Blamare

– „I never worry by action, but only inaction!” – Winston Churchil

SAM PARKER, Presedinte si CEO  Centratel dar si autor al best-sellerului The Simple Mechanics of Getting What You Want, a venit din SUA special pentru evenimentul de la Iasi, unde a sustinut, pe langa prezentarea din conferinta intitulata Past-Present-Future, si un master class de exceptie, Work the System: The Simple Mechanics of Making More and Work Less. Am notat si am retinut ca…

– metodologia  Work the System incepe cu un singur „tweak” in perspectiva leaderului de a creste functiile de crestere ale afacerii.

– antreprenori de top si leaderi ai motivatiei internationale, Steven Covey, Anthony Robbins, Jim Collins, Robert Ringer, Michael Gerber si Dale Carnegie, au folosit sau utilizeaza cu succes aceasta metodologie.

– metodologia Work the System(WTA) presupune o analiza de profunzime si necesita o schimbare profunda dar simpla de mentalitate.

– WTA o metodologie in care este vorba de lucruri simple si credibile din mecanica lumii reale.

MARIAN BERDAN a creat din nimic firma Electra ce detine de ani buni monopolul pe piata interfoanelor. A dezvoltat prin resurse proprii un centru de cercetare ale caror realizari l-au adus în atentia unor mari firme din Occident. A semnat deja parteneriate strategice iar unei asemenea firme i-a si vândut o parte din actiuni.

Prezentarea sa, Succesul in afaceri, a avut ca fundament un citat al lui Peter Drucker , „Mediocritatea nu poate deveni competenta, dar competenta se poate transforma în excelenta„. 

Tips points:

  1. « Oamenii sunt bunul cel mai de pret » este gresit. Nu oamenii sunt bunul cel mai de pret, ci oamenii potriviti.
  1. Faptul ca un om este persoana potrivita are mai mult de a face cu trasaturile de caracter si cu capacitatile înnascute si mai putin cu cunostintele în domeniu, formatia profesionala sau iscusinta.
  1. Conteaza pe cine platesti, nu cum si cât platesti. Scopul unei recompense n-ar trebui sa fie obtinerea comportamentului corect din partea persoanei nepotrivite.
  1. Echipele de management de tip excelent sunt formate din oameni deschisi, care dezbat viguros în cautarea celor mai bune raspunsuri, dupa care sustin la unison deciziile luate, indiferent de interesele personale înguste.

3 Reguli despre cum sa fii riguros (în deciziile referitoare la oameni).

  • Regula 1. Atunci când stii ca e nevoie sa faci schimburi de personal – actioneaza.
  • Regula 2. Daca ai îndoieli, nu angaja – mai cauta.
  • Regula 3. Acordati celor mai buni oameni cele mai bune oportunitati, nu le puneti pe cap cele mai mari probleme.

CUM PROCEDEAZA LIDERUL UNEI COMPANII DE SUCCES?

  1. Actioneaza cu hotarâre si calm. Se bazeaza pe standarde inspirate, nu pe carisma. Este hotarât în a face ceea ce trebuie facut.
  2. Iti canalizeaza ambitia spre companie, nu spre sine. Alege succesori pentru succese mai mari în perioada urmatoare.
  3. Da dovada de modestie convingatoare (ferindu-se de adulatie publica).
  4. Se uita pe fereastra, nu în oglinda, asumându-si responsabilitatea pentru rezultate proaste. Atribuie succesul altor oameni, factorilor externi sau norocului.

– Liderii de succes provin în proportie de 90% din interiorul companiei !!!

– Liderii de succes se tin aproape de ceea ce înteleg si îti lasa abilitatile, nu orgoliile, sa le decida încercarile.

– Oamenii se împart în doua grupuri fundamentale: VULPI si ARICI. Vulpile urmaresc mai multe deznodaminte si urmaresc lumea în complexitatea ei. Ele sunt imprastiate si difuze, miscandu-se pe mai multe paliere, fara sa-si organizeze gândirea într-un concept si o viziune integratoare. Aricii simplifica o lume complexa printr-o singura idee structurala, un principiu fundamental sau un concept care unifica si calauzeste totul.

Un alt invitat de marca la Iasi Business Days a fost si MARCIN WOJCICKI, Director Executiv la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) care, in prezentarea Thoughts on Progress, a explicat care sunt acele nevoi ce determina progresul individului, al grupurilor(corporatii, state/natiuni) precum nevoile care determina progresul la nivel global si stiintific?

– Dorinta de noi descoperiri/explorari/aflare de raspunsuri la intrebari

  • orizonturi deschise/creativitate
  • practica/imbunatatirea pana la desavarsire a abilitatilor
  • invatarea din greseli/erori/istorie
  • urmarirea visurilor
  • abilitatea de a se distra/un pic de extravacanta/nebunie

Live in the future, then build what is missing” – Paul Graham, early investor in DropBox, Airbnb, Reddit and more than 400 business ideas

– Provocarile viitoare?

  • Progresul stiintific cunoaste o rata de accelerare din ce in ce mai accentuata
  • Inteligenta artificial va depasi in viitorul apropiat inteligenta umana.
  • Redefinirea raportului OM/MASINA, o necesitate?

Incheierea conferintelor de la Iasi, din cadrul evenimentelor Business Days, i-a revenit Maestrului GIORGIO FABBRI, un muzician (dirijor de orchestra, interpret si compozitor) dar si trainer  expert în dezvoltarea leadership-ului ?i profesor adjunct la Universitatea din Ferrara. Este un Trainer Holistic (Consiliul National de Economie si al Muncii al Statului Italian).

Experienta sa reuneste cunostintele din muzica, management si training. A condus si interpretat în cadrul a sute de evenimente muzicale din toata lumea (Italia, Europa, Japonia si SUA), alaturi de artisti precum Luciano Pavarotti, Mirella Freni, Carla Fracci. Din 2009, peste 10.000 de oameni au intrat în contact cu metoda Sound Genius în cursuri sau evenimente, în reuniri si conventii, conduse de Giorgio Fabbri.

Ca si la Timisoara si Cluj, prezentarea sa a fost un regal care nu poate fi transpusa in cuvinte, astfel ca, va invit si va recomand sa urmariti un fragment video de ~ 2 min. din aceasta. Click pe imagine.

***************

Cam acestea au fost, pe scurt ideile, prezentarile si informatiile care au(m-au) captivat si au adus plus-valoare la cei peste 1.200 de participanti la editia cu nr.16, Iasi Business Days. Feedback-ul pe care l-am obtinut si de participantii la restul activitatilor din cadrul evenimentelor: workshopuri, mese-rotunde, master classuri, ma determina sa cred ca, pe ansamblu, a fost o editie reusita.
Toti cei care au participat in una dintre cele doua zile se pot regasi in cele 600 de fotografii publicate pe Facebook, la aceasta adresa.

La final, mi-ar place sa aflu, printr-un comentariu mai jos, ce ti-a placut daca ai fost printr participanti, ce vorbitor te-a inspirat, ce ai fi dorit sa afli, si nu ai aflat, sau ce informatii valoroase ai aflat pe care le-ai si implementat deja in viata sau afacerea ta.
Iti multumesc!

Iasi Business Days, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor (ziua 1)

Conferintele Business Days, si-au propus pentru editiile din anul 2014 sa trateze o serie întreaga de valori din credinta ca, în noua paradigma economica fiecare om de afaceri, fie ca este antreprenor, fie ca este manager, ar trebui sa le aiba sau sa le ia în calcul în vederea adoptarii lor, pentru a face fata cu succes provocarilor vremurilor pe care le traim. Una dintre valorile esentiale ale vremurilor pe care le traim este INOVATIA. Si pentru ca „Inovatia reprezinta instrumentul concret al antreprenoriatului…actiunea care inzestreaza resursele cu o noua abilitate de a crea bunastare” , cum spunea  Peter Drucker Continuă lectura „Iasi Business Days, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor (ziua 1)”

JORDAN BELFORT – Video-Training LIVE – List Control Cut Down

VIDEO TRAINING INTENSIV ADRESAT ASPIRANTILOR CARE DORESC SA DEVINA MILIONARI SI MAESTRI AI INFLUENTARII

Daca incarcarea decurge greoi, vizioneaza mai jos, pe You Tube

Dezvoltarea abilitatii de a fi foarte bun in vanzari (chiar daca nu lucrezi in domeniul vanzarilor, de vandut, vinzi, familiei, prietenilor, colegilor, s.a) iti poate spori masiv volumul de vanzari si capacitatea de influenta si persuasiune. Iar toate aceste tehnici si strategii le vei invata de la Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street, unul dintre cel mai mare trainer de vanzari si persuasiune din lume. Chiar singur recunostea intr-un interviu, ca abilitatea sa cea mai mare si care l-a condus la rezultatele financiare nemaipomenite de care am auzit cu totii, este cea de a invata, inspira si motiva pe ceilalti (angajati de pe Walll Street sau ai altor companii pentru care a lucrat) – sa fie cei mai buni in vanzari si persuasiune. Si pe oriunde a mers in ultimii ani, a reusit!

Aceasta inregistrare a fost facuta de Frank Kern (daca nu stii cine este, da doar o cautare pe Google) cu ocazia unui eveniment privat in 2010, si iata ce vei putea invata din acest video-training:

  • Care sunt cele 3 motive comune care te retin de la obtinerea rezultatelor dorite si a succesului si prosperitatii;
  • Care sunt cele 4 elemente de baza care guverneaza legile vanzarilor si care sunt absolut esentiale pentru a obtine succesul dorit;
  • Care sunt cele 4 strategii de succes cunoscute doar de cei mai buni agenti de pe Wall Street si de cativa oameni care sunt in spatele unor afaceri de succes;
  • 3 metode-cheie cu ajutorul carora poti face o inchidere eleganta si eficienta cu aproape orice client;
  • Arta de a persuasua in mod etic; cum sa dezvolti un raport si cum sa-i determini pe oameni sa faca doar acele lucruri care trebuie facute;
  • Cum sa atragi in jur oameni capabili si inteligenti si sa dezvolti un raport instantaneu – astfel incat sa ii faci pe oameni sa simta ca si cand v-ati cunoaste de ani de zile .

Dupa cum spuneam, aceasta inregistrare este din cadrul unui eveniment privat organizat de Frank Kern pentru clientii sai High-Class, astfel incat scuzati unele momente mai picante si limbajul, pe alocuri mai colorat! In fond, e specific Lupului!  🙂

Real Wealth Revolution With Bob Proctor And Swiss Gold Global Opportunity

Because Knowledge is the Gateway to Wealth – Real Wealth Revolution

Join The World’s Most Rewarding Business

 

This short but powerful presentation from Bill Rowell introduces you to a business that can transform your financial future.
Simply by introducing people to Swiss Gold Global, and helping a few others do the same, you can build-over time-an international business that can set you free.

Are you ready to own your life?
To have the time, and the money, to live your full potential?

Then click to watch and enjoy this Presentation.

Most businesses depend on a disposable product that’s in fashion one year and gone the next. Swiss Gold Global is your opportunity to build a lasting legacy—real wealth based on solid gold and silver.

As an Independent Business Owner, your earning potential is unlimited—from a few hundred dollars a month to tens of thousands.

We give you the system. You give your enthusiasm and determination. That simple combination is all it takes to win your financial independence. So why wait?

7 Intrebari eficiente care te vor determina sa actionezi imediat in directia dorita

De mult am realizat ca diferenta intre oamenii obisnuiti si cei pe care ii numim extra-ordinari, este data prin acel prefix “EXTRA”, de faptul ca acestia fac mai mult decat oamenii obisnuiti. Lucrurile nu sunt extraordinare, in cele mai multe din cazuri, insa, acele lucruri simple sunt facute cu responsabilitate, constinciozitate si implicare totala.

Oamenii de success, oameni extra-ordinari, sunt mult mai activi si acorda mult mai mult timp in cautarea solutiilor decat a scuzelor. Fara a fi lipsit de modestie, de cand ma stiu am fost un om de baza cand a fost vorba de identificarea unor  solutii si trecerea la actiune. Iar experienta, si interactiunea cu oameni de succes (atat direct cat si indirect), mi-au demonstrat de mult ca atingerea oricarui rezultat dorit, se face prin implicare, disciplina si Continuă lectura „7 Intrebari eficiente care te vor determina sa actionezi imediat in directia dorita”

Scurt mesaj pentru Romania de la Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street

Jordan Belfort, celebrul personaj poreclit – Lupul de pe Wall Street, si omul a carui poveste l-a inspirat pe regizorul Martin Scorsese sa realizeze filmul, The Wolf of the Wall Street –  se afla in aceste zile la Londra pentru a sustine un training.

Cu aceasta ocazie, luni 1  sept. a sustinat un webminar 1h foarte interesant si instructiv(poti urmari inregistrarea aici), dar a transmis si un scurt mesaj in care a anuntat detaliile venirii sale in Romania dar si ce vor invata toti cei care vor alege sa participe la aceasta  conferinta despre vanzari si negociere (unica si de neratat, in opinia mea) din data de 18 noiembrie 2014.

In Conferinta de la Bucuresti, Jordan Belfort îi asigura pe participanti ca ii va ajuta sa îsi îmbunatateasca abilitatile de persuasiune, vanzare si negociere, utilizand o metoda perfectata de catre Lup de-a lungul ultimelor doua decenii, si cu care a reusit atat el, cat si cei carora le-a predat-o, sa atinga succese fulminante: Straight Line Persuasion.

Rezerva-ti acum locul, si fii prezent la evenimentul de business al anului 2014 sustinut de Jordan Belfort în România pe 18 noiembrie 2014!  Clic pe imaginea de mai jos si alege pachetul dorit dintre cele 3 disponibile pentru a te înscrie la eveniment.

Jordan Belfort (The Wolf of Wall Street) – LIVE Webminar – 1 Sept.2014

Te salut ,
Ai fost si tu prezent la webminar?
Daca ai fost unul dintre cei norocosi care au reusit sa il urmareasca IN DIRECT pe Jordan luni, 1 sept., te felicit din inima! (am trimis anunt prin newssleterul de duminica). Stiu de la organizatori ca au fost cateva mii de oameni inscrisi la webminar, dar ca foarte multi au ramas „pe-afara”- cum se spune.

Si daca ai fost, si daca nu ai fost, aici poti gasi linkul de DOWNLOAD a inregistrarii webminarului.

Cu siguranta insa ca, daca te-ai inscris pentru webminar, cu siguranta ca esti o persoana care si-a luat angajamentul sa invete mai mult si sa stapaneasca aceasta arie a vanzarilor si persuasiunii.

Cu siguranta ca vrei sa devii un as in vanzari, vrei mai multe vanzari in afaceri, mai mult succes in viata.

Eu am ras cu Jordan, m-a inspirat si  … am si  invatat cateva lectii de la Jordan. Poate ca si tu!

O fraza insa, mi-a ramas cu certitudine in minte, si poate ca iti va folosi si tie:

„Success goes to those who are SERIOUS and COMMITTED.” (Succesul se indreapta catre aceia care sunt SERIOSI si ANGAJATI -devotati scopului pe care il urmaresc)

Arati ca esti serios atunci cand ai pasit hotarat inainte, te arunci cu capul in gol … si nu privesti inapoi!

Nu lasa frica sau scuzele sa retina sau sa te traga inapoi! L-ai vazut pe Jordan de ce este capabil, nu-i asa?

Gandeste-te doar la momentul asta, stii de-acum ca Jordan este cu adevarat un mare om de afaceri (unii spun ca e cel mai bun vanzator din lume), si ca, nu a fost o fictiune! Si esti constient de faptul ca o intalnire cu Jordan, nu poate fi decat una benefica din care poti invata cum sa castigi mai multi bani, si sa ai succesul pe care ti-l doresti.

Singurul lucru care te poate ajuta acum sa iti perfectionezi abilitatile, este … sa iti desavarsesti cunostintele cu ajutorul sistemului lui Jordan, , si sa treci la un nivel superior, un nivel de maiestrie din care sa poti SI TU castiga la fel de multi bani cum castiga Jordan!   

Tuturor cursantilor sai, Jordan le-a dat garantia (la fel ca si in film) ca, o data ce isi vor insusi cu constinciozitate metoda sa, vor fi capabili sa opereze la un nivel la care putini pot concura.

Jordan iti garanteaza ca vei fi de neoprit!

Fragmente din interviuri si intervantii de-ale lui Jordan poti gasi pe Internet sau pe YouTube, insa, fara sa detii informatiile ce alcatuiesc intreg sistemul Straight Line Persuasion, nu vei reusi niciodata nimic. Te vei simti mereu frustrat si neputincios ca si cum ai avea doar o jumatate de harta a comorii pe care o cauti! Stii ca exista acea comoara, esti constient de asta, dar … nu o poti gasi!

Mi-aduc aminte de un articol pe care l-am citit nu demult, scris de Andy Szekely, si in care vorbea despre un Maestru si un Amator. Un Maestru, concluziona Andy, isi ia angajamentul fata de ceva, si nu se lasa pana nu aduce acel ceva la desavarsire. Un Amator, insa, incepe mereu sa faca cate ceva, este atras mereu de succesul altora, insa, datorita lipsei de conseventa si devotare, nu reuseste sa faca niciodata prea  multe.

Personal, iti recomand sa intri in randul Maestrilor si profesionistilor care si-au luat angajamentul de a invata direct de la Jordan, sistemul Straight Line Persuasion – un sistem de reguli conceput astfel incat sa alinieze forta necesara pentru generarea succesului in orice mediu de afaceri.

Vei avea ocazia sa inveti elementele cheie care guverneaza afacerile si persuasiunea, precum si strategiile si tehnicile specifice necesare pentru a-ti construi, gestiona, promova si creste in mod eficient afacerea sau compania la cel mai inalt nivel, deblocand astfel „conducta” abundentei financiare.

„Pune si tu mana pe lup!” – cat mai ai ocazia!

(Ia in considerare faptul ca biletele care includ pranzul cu Lupul, au fost epuizate in doar 2 zile!!! )

Fa un pas hotarator, si – cum ii place lui sa spuna mereu –Viata ta nu va mai fi ca cea de dinainte!

Cu toata sinceritatea si prietenia, pentru ca si tu sa ai succes,

ADRIAN IACOB

Curs de formare Trainer NLP sustinut de FRANK PUCELIK in Romania

Unul dintre cei  trei fondatori ai Programarii Neuro Lingvistice, FRANK PUCELIK, se va afla pentru prima oara in Romania pentru a sustine cursuri de formare specializata de NLP de durata (cum este programul de trainer NLP). Este SINGURUL CURS de formare trainer NLP din Europa si din lume, si este sustinut de Frank PUCELIK pe o durata de 18 ZILE.

 Alegerea de a participa la acest curs insa,  este cruciala, asa ca este importantsa iei decizia corecta. Un astfel de curs ar trebui sa iti asigure abilitatile necesare si credibilitatea te a te lansa ca trainer NLP (asta, daca NU esti trainer NLP). Daca esti acreditat ca trainer, participa la acest curs doar daca esti serios in legatura cu cresterea ca profesionist NLP. 

CURS de formare trainer NLP se desfasoara la Bucuresti, pe parcursul a 3 module de cate 6 zile, conform orarului de mai jos:

– Modulul I: 12 – 17 NOIEMBRIE 2014 
– Modulul II: 17 – 22 FEBRUARIE 2015 
– Modulul III: 15 – 20 MAI 2015

Locatia exacta se va anunta ulterior persoanelor inscrise! 

DE CE ACEST CURS?

Mai inainte insa de a-ti spune de ce ar trebui sa urmezi acest curs, da-mi voie sa fac o foarte istorie a NLP (pentru necunoscatori) …

In 1971, Frank Pucelik si Richard Bandler (ambii studenti la Universitatea din California – Santa Cruz) aveau preocupari în domeniul terapiei Gestalt si aveau grupuri de practica dupa modelul lui Pearls. Dupa cateva luni de practica în cadrul acestor grupuri, cei doi invita un profesor în domeniul lingvisticii pentru a observa anumite patternuri de limbaj sau alte tipuri de patternuri. Acest profesor, John Grinder,  va pune bazele alaturi de acestia, de ceea în prezent se numeste Programare Neuro – Lingvistica(Neuro-Lingvistic Programming)

Dupa mai multe saptamani, John a participat la sesiunile grupurilor de modelare si dupa plecarea studentilor, acesta a pus întrebari celor doi creatori despre patternuri, întrebari si metodele folosite. Richard si Frank au descoperit ca existau similitudini si apropieri între mai multe modele, si care puteau fi aplicate unitar. Astfel, primii pasi în crearea NLP-ului erau facuti.  

Pe parcursul urmatorilor ani, la acest grup format din 3, s-au adaugat si alte personalitati, devenind din ce în ce mai numeros ( Judith DeLozier, Robert Dilts, Steve Gilligan, Jim Eicher, Leslie Cameron, David Gordon, Michael Patton, Peter Gaarn, David Wick, Pat LeClair etc).  Chiar si  activitatea  Virginei Satir si a altor persoane da fost modelata si supervixata pe video sau dupa transcripturi, de cei trei creatori. Dar asta, este o alta poveste! 

In concluzie, de ce acest curs? 

Raspunsul este unul simplu: obtinand certificarea din partea lui Frank Purcelik, unul dintre fondatorii NLP, ai poti avea garantia si certitudinea ca Cerificarile primite sunt cu adevarat autentice. Deci nu doar ca vei obtine formare de cea mai inalta calitate ci vei avea si credibilitate prin certificarile obtinute.

CERTIFICARILE SI DIPLOMELE CARE SE OBTIN ÎN URMA FORMARII DE TRAINER NLP

  •   META International Inc.

META International Inc, a fost fondata in California in 1977 de catre John Grinder si Frank Pucelik. Este prima organizatie de NLP autorizata oficial sa acorde certificari!  John Grinder garanteaza personal certificarile oficiale oferite în numele organiza?iei « META International Inc. »

  •   Asociatia pentru Programare Neuro Lingvistica

ANLP este asociatia internationala pentru cei care profeseaza în NLP. ANLP este deja recunoscuta în toata lumea pentru bune practici si si-a stabilit reputatia ca cea mai profesionista si de încredere organizatie NLP independentaScopurile ANLP le poti regasi aici.

  • Participantii la « Formarea de Trainer NLP » care au absolvit NLP Master la oricare dintre scoli primesc diploma «TRAINER IN PROGRAMARE NEUROLINGVISTICA» acreditata de « META International Inc. » si Asociatia pentru Programare Neuro – Lingvistica (ANLP).
  • Participantii care nu au absolvit NLP Master vor primi Diploma de Patricipare semnata de Frank Pucelik

IMPORTANT! Spre deosebire de alte cursuri care se numesc asa, aceasta nu este doar o prezentare deghizata, este o experienta profunda destinata persoanelor care isi doresc sa practice si sa predea NLP. Este o premiera absoluta in Romania, si ai ocazia sa inveti NLP direct de la sursa

Este pentru prima oara in Romania cand se va desfasura un curs de trainer NLP cu unul din fondatorii NLP.  Nici un alt creator sau dezvoltator NLP nu a mai fost in Romania pentru a sustine cursuri de formare specializata de NLP de durata (cum este programul de trainer NLP). Din acest motiv, pretul de participare la cursul de formare de trainer NLP este unul promotional!

CINE POATE PARTICIPA LA ACEST CURS?

  • Toti cei ce doresc sa isi imbunatateasca competentele profesionale de traineri, comunicare si relationare
  • Practicienii si viitori traineri de NLP, indiferent de scoala din care fac parte
  • Coach, business coach, life coach
  • Manageri, top manageri, directori, team-leaderi
  • Experti educationali din domeniul social sau sanatate
  • Psihologi
  • Profesori
  • Asistenti sociali
  • Terapeuti
  • Consultanti
  • si nu numai…

POTI PARTICIPA SI DACA NU AI FORMARE SAU EXPERIENTA IN NLP! La acest curs vei afla totul. 

CE AI DE CASTIGAT participand la la cursul sustinut de Frank Pucelik?

  • o experienta extraordinara, intensiva, la un alt nivel
  • o formare de top, la nivel mondial, pe care sa o incluzi in promovarea ta
  • informatii si tehnici direct de la sursa NLP
  • imbunatatirea competentelor profesionale de training, relationare si comunicare
  • abilitatile de formare în domeniul NLP si transformarea participantilor în cei mai buni traineri;
  • crearea unei structuri coerente de training si exercitii, ca sa întelegi mecanismele dezvoltarii
  • cum sa faci cea mai buna prezentare
  • obtinerea diplomei « Trainer în Programare Neuro – Lingvistica » acreditata de « META International Inc. » si Asociatia pentru Programare Neuro – Lingvistica (ANLP).
  • interactiunea intre grup si trainer, cum sa te simti confortabil, sa ramâi autentic si sa controlezi dinamica grupului în acelasi timp.
  • Prezentarile (“aquarium”) si discutiile de grup inregistrate pe camera video ii vor ajuta pe participanti sa isi dezvolte abilitatile practice de formare si antrenare a viitorilor clienti.

CARE SUNT COSTURILE CURSULUI?

  • Costurile standard ale formarii: 1 800 EURO;
  • Plata integrala (100%) pana la 15 Septembrie – 1 530 EURO (mai putin de plata pentru tine cu 15 % );
  • Plata integrala (100%) pana la 1 Octombrie – 1 620 EURO (mai putin de plata pentru tine cu 10 %);
  • Plata integrala (100%) pana la 1 Noiembrie – 1 656 EURO (mai putin de plata pentru tine cu 8 %);
  • Plata integrala în prima zi a trainingului – 1 710 EURO (mai putin de plata pentru tine cu 5%);
  • Plata în 3 rate x 600 Euro (300 euro în avans pân? la 15 Septembrie 2014) – 1 800 EURO
  • Plata în 3 rate x 630 euro (300 euro în avans pân? la 1 Octombrie 2014) – 1 890 EURO
  • Daca ai deja certificarea de Trainer NLP 1 260 EURO (mai putin de plata pentru tine cu 30%);
  • Daca esti trainer, specialist, manager, expert HR, profesor, alt specialist fara experienta de formare în NLP 1.440 EURO (mai putin de plata pentru tine cu 20%).

Costurile includ manualul de formare, certificarea / acreditarea, pauzele de cafea, traducerea ?i testul de evaluareReducerile nu se cumuleaza!

In loc de concluzie, daca ar fi sa fac o analiza rapida a raportului Investitie-Rezultat, luand in considerare calibrul lui Frank Pucelik, calitatea si perioada de desfasurare a cursului, acest Curs de formare Trainer NLP,  are cel mai bun raport calitate-pret in ceea ce priveste preturile de pe piata, disponibile oriunde in acest moment!

Astfel ca daca iti doresti sa respiri prospetime si excelenta in domeniul NLP, cel mai eficient mod de a face acest lucru este sa te alaturi aventurii NLP.  Totii trainerii vor avea avantajul de a deveni membrii ANLP, o retea de traineri cu inalta calificare din toata lumea. Fiind membru al acestei asociatii, veti beneficia oricand de tot suportul necesar.

P.S. Pentru a te familiariza cu Frank Pucelik te invit pe aceasta pagina unde vei putea gasi materiale video filmate cu fragmente din traininguri, interviuri sau conferinte si unde vei putea afla raspuns la multe dintre intrebarile tale.

 

 

10+1 Motive (cel putin) pentru care sa iubiti antreprenorii si antreprenoriatul

„Antreprenorii? Niste hoti! Baieti buni care vor sa se imbogateasca fraierindu-i pe altii!” – este o fraza pe care am auzit-o, si ai auzit-o cu siguranta si tu, nu doar o data, in Romania post-revolutionara! Nu-i asa?

Antreprenorii? Niste hoti! Baieti buni care vor sa se imbogateasca fraierindu-i pe altii!” – este o fraza pe care am auzit-o, si ai auzit-o cu siguranta si tu, nu doar o data, in Romania post-revolutionara! Nu-i asa?

Socrate spunea, in urma cu peste 2.000 de ani, ca „intelepciunea incepe cu definirea termenilor.”

In ultimele 200 de ani s-a tot cautat definitii si s-au dat ce exemple modele teoretice a acestui termen de antreprenor.

In 1803, un economist francez, reprezentant al Scolii clasice – Jean Baptiste SayContinuă lectura „10+1 Motive (cel putin) pentru care sa iubiti antreprenorii si antreprenoriatul”

Exit mobile version