GERRY ROBERT FREE CONFERENCE: THE MASTERING GROWTH

1

În weekendul 30 ianuarie – 1 februarie mai multi cunoscuti de-ai mei au participat la seminarul Publish A Book & Grow Rich, seminar ce a avut loc la JW Marriott Grand Hotel Bucuresti si a fost sustinut de GERRY ROBERT, un tip exceptional declarat de New York Times drept „cel mai bine vandut autor” pentru cartea sa, The Millionaire Mindset. Acest seminar mai avusese loc odata, in 12 noiembrie anul trecut si de la doua cunostinte(Eliza Nitescu si Florin Pasat) auzisem doar lucruri demne de lauda.

Nici de aceasta data nu am reusit sa ajung, desi eram inscris, pentru ca am ales cursul de Mastering Public cu Amalia Sterescu (si am ales bine!). Si afirm asta din  2 motive:

  1. Am avut ocazia sa particip la unul dintre cele mai bune si mai concentrate cursuri livrate intr-un stil elegant si extrem de profesionist.
  2. Exista posibilitatea sa ajung la Bucuresti si sa nu pot intra la eveniment!!!

De ce?

Pentru ca, asa cum spuneam, au fost mai multi cunoscuti de-ai mei, insa cativa dintre ei au ramas pe afara, sala de 200 de locuri de la Mariott dovedindu-se neîncapatoare pentru cei aproximativ 500 de oameni care venisera la eveniment si doreau sa intre!!! Iar o mare parte dintre acestia veneau din provincie(Craiova, Constanta, Iasi…)

Este drept ca la sfarsitul primei zile de seminar, Gerry Robert a inregistrat un scurt mesaj video in care isi cere scuze pentru aceasta situatie si in care promite sa se „reintoarca” cat de curand, dupa consultarea agendei.

Au fost trei zile extraordinare, în care am învatat foarte multe lucruri despre cum sa folosesti o carte ca ai instrument de marketing, si sa îti promovezi activitatea. Este uluitor ce idei ne-a împartasit Gerry Robert, autorul best-sellerului The Millionaire Mindset si totodata omul care conduce compania Black Card Books.

Asa se face ca pe 3 Martie, Gerry Robert va reveni la Bucuresti pentru un eveniment de o zi in care, alaturi de echipa sa iti va oferi cateva strategii pentru sanatate si prosperitate in 2015, strategii si metode prin care sa faci fata noii economii si care s-au dovedit a fi foarte eficiente pentru toti cei care le-au folosit.

Toti participantii la seminariile lui Gerry Robert afirma in unanimitae ca este uluitor ce idei si solutii geniale poate oferi acest om. Si toate acestea GRATUIT!!!

„Au fost trei zile extraordinare, în care am învatat foarte multe lucruri despre cum sa folosesti o carte ca ai instrument de marketing, si sa îti promovezi activitatea. Este uluitor ce idei ne-a împartasit Gerry Robert, autorul best-sellerului The Millionaire Mindset si totodata omul care conduce compania Black Card Books.” – Florentina Berlan, autor „Povestind matematica

Astfel ca, daca vrei si tu sa afli …
– cum iti poti creste productivitatea,
– cum sa te folosesti in mod eficient de publicitatea gratuita,
– cum sa te folosesti cu eficienta de social-media si sa iti cresti semnificativ vanzarile,
– … si multe alte secrete si strategii care te pot conduce la a castiga cat mai multi bani, NU trebuie sa iti permiti sa ratezi aceasta UNICA ocazie!

Inregistreaza-te acum caci locurile sunt limitate iar cerintele sunt mari!

ATENTIE! Organizatorii au dat garantia ca nu se va mai intampla ce s-a intamplat in ianuarie, si ca in momentul in care se vor ocupa cele 200 de locuri sistemul de inscrieri se va inchide automat!

 

Asa ca, daca vrei sa fii in sala, intra acum si rezerva-ti locul:

Cum sa Creezi Surse Multiple de Venit – Workshop la Cerere

Exista un fel de snobism spiritual care ii face pe oameni sa creada ca pot fi fericiti fara bani. (Albert Camus)

Workshopul „Surse Multiple de Venit” a pornit sa prinda contur cu mai bine de zece ani in urma, cand am luat decizia de a-mi plati integral datoriile si de a elimina pentru totdeauna „problema facturilor lunare”. Anul acesta, a XIII-a editie se organizeaza la cerere, sambata, 7 februarie 2015, si are un numar limitat de locuri 25, dintre care 17 sunt deja s-au si ocupat!!!

Costul workshop-ului este de 200 lei, insa am reusit sa negociez o reducere de 34%, astfel ca toti cei care vor folosi la inscrierea telefonica codul AIS00033 vor plati doar 150 lei!!!

Pentru ca am fost curios sa aflu cum a luat nastere acest workshop si de unde atata interes, l-am rugat pe d-l Constantin Pavel sa ne spuna domnia toata povestea. Iat-o: Continuă lectura „Cum sa Creezi Surse Multiple de Venit – Workshop la Cerere”

10 Lucruri preluate de la cursul de Mastering Public Speaking cu Amalia Sterescu

Timp de doua zile am avut ocazia sa particip alaturi de 20 de oameni minunati, la Iasi intr-o locatie superba, la un curs de Mastering Public speaking si networking strategic cu Amalia Sterescu, o persoana care pentru mine este un model si pentru care respectul pe care il port nu este conditionat de nici un contract sau capital. Iar pentru cine inca nu a auzit de Amalia Sterescu, am sa o prezint in cel mai scurt mod cu putinta: eleganta si rafinament, atentie si simplitate in livrarea mesajului, responsabilitate si profesionalism. Ah, si viitoare candidata la postul de … soacra cu 3 Continuă lectura „10 Lucruri preluate de la cursul de Mastering Public Speaking cu Amalia Sterescu”

Un LIKE si un SHARE de un milion de dolari de la Wolf of Wall Street

La inceputul campaniei de promovare a evenimentului de business al anului, , am gasit una din afirmatiile lui Jordan care mi-a placut foarte mult, si pe care am pus-o pe Facebook, pe pagina evenimentului. Iat-o:

In aceasta seara, ce credeti ca am simtit cand, l-a un moment dat, mi-a aparut in newsfeed-ul de pe Facebook, o notificare tocmai de pe pagina oficiala a … Lupului!

Pentru mine, acest LIKE si SHARE reprezinta un mai mult decat un cec de 1 milion de dolari!

Intalneste-o GRATUIT pe Lise Bourbeau!

Dupa cum ai auzit probabil, deja, celebra scriitoare canadiana LISE BOURBEAU, autoare a nenumarate best seller-uri – va sustine in primul week-end al lunii noiembrie, un atelier UNIC la Bucuresti – „Asculta-ti Sufletul„. Mai multe detalii despre acest atelier poti afla aici.
Vanzarile cartilor Lisei Bourbeau au depasit 3 milioane de exemplare iar metoda ei terapeutica este apreciata si implementata in 22 de tari!!!

Joi insa, pe 30 octombrie, in intervalul 17.30-18.00, Lise Bourbeau va fi prezenta si in cadrul Festivalului de spiritualitate si terapii Complementare A NOUA DIMENSIUNEocazie in care cine doreste, are  sansa speciala de a o cunoaste personal pe Lise Bourbeau si de a afla raspunsul la intrebarea ce nu o data te-a tulburat: Ce vreau sa se transforme in viata mea?

Evenimentul are loc la Unirea Shopping Center, etaj 2, aripa Calarasi, iar INTRAREA ESTE LIBERA!

Intr-o prezentare scurta dar plina de esenta pe care celebra autoare o va face , iti poti gasi un raspuns cautat demult!

Iar raspunsul poate fi unul, mai multe sau toate cele de mai jos, la a caror descoperire va contribui decisiv intalnirea cu Lise Bourbeau.

– vreau sa stiu daca relatia de cuplu in care ma aflu este cea care ma ajuta sa evoluez sau dimpotriva, ma tine in loc
– vreau sa gasesc care este directia potrivita pentru mine acum cand sunt la o rascruce de drumuri si nu stiu incotro sa merg
– vreau sa pot lua o decizie atunci cand fiecare din solutii par a fi in acelasi timp potrivite si gresite si nu ma pot opri asupra niciuneia
– vreau sa descopar daca activitatea profesionala pe care o defasor este sau nu in acord cu misiunea mea de viata
– vreau sa constientizez care stil de viata si de alimentatie imi sustine cel mai bine obiectivele pe termen lung si ma ajuta sa ma reincarc cu energie si vitalitate
– vreau sa inteleg ce valori, principii de viata, credinte ma propulseaza pe spirala ascendenta a evolutiei mele si ce prejudecati, mentalitati, tipare de gandire sau emotionale ma tin in loc sau chiar ma trag in jos.

Aceste teme vor fi dezvoltate pe larg, in atelierul Asculta-ti Sufletul, sustinut de Lise Bourbeau in 31 oct-1,2 noiembrie.  Detalii despre acest atelier de exceptie puteti afla de aici, dar si joi, chiar de la autoare.

Cui se  adreseaza intalnirea speciala de joi seara:
Fiecarei persoane care doreste sa isi intalneasca sufletul, sa isi cunoasca nevoile reale si sa isi inteleaga menirea si propria ratiune de a fi.

Cartile autoarei publicate de Editura Ascendent, www.edituraascendent.ro le puteti rasfoi si cumpara si la Standul Editurii Ascendent aflat in cadrul Festivalului de Spiritualitate A NOUA DIMENSIUNE pe toata durata desfasurarii acestuia, in perioada 29 oct – 2 nov, la Unirea Shopping Center, etaj 2, aripa Calarasi: https://www.facebook.com/aNouaDimensiune

La intalnirea de joi seara cu Lise, aveti ocazia sa cereti si sa primiti un autograf de la celebra autoare!

Lise Bourbeau, are, pana la ora actuala, 21 de carti publicate si traduse in 20 de limbi, in Romania fiind disponibile 16 titluri. Printre cele mai bine primite si cautate dintre acestea amintesc doar cateva:Asculta-ti corpul, prietenul tau cel mai bun de pe pamant“, “Un an de constientizari prin metoda Asculta-ti corpul“, “Cine esti tu?“, “Cele 5 rani care ne impiedica sa fim noi insine“, “Despre frici si credinte“, “Corpul tau iti spune: IUBESTE-TE!“, “Despre cancer. O carte care da speranta“, “Iubire, iubire, iubire. Puterea acceptarii“, “Despre bani si abundenta“, s.a.

Vanzarile cartilor Lisei Bourbeau au depasit 3 milioane de exemplare iar metoda ei terapeutica este apreciata si implementata in 22 de tari!!! Ceea ce spune mai mult decat cuvintele!

Pentru ca locurile la  intalnirea cu Lise Bourbeau din data de  joi, 30 octombrie ora 17.30   sunt limitate, rezervarile se fac in ordinea confirmarii scrise a participarii la adresa de e-mail:claratoma@exprimari.ro sau la office@edituraascendent.ro . Mai multe detalii puteti obtine si la numarul de telefon 0747085371

Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street reînvie mediul de afaceri din România

În contextul în care Uniunea Europeana se confrunta cu o rata de somaj, în acest an, de 10,31%, fata de 6,37% cât are SUA, unul dintre cei mai de succes brokeri de pe Wall Street, Jordan Belfort, va sustine în tara noastra, în data de 18 noiembrie, o conferinta de business în care va dezvalui românilor reteta succesului sau în afaceri, dar si motivele pentru care mediul de afaceri din România nu reuseste sa progreseze.

Evenimentul de business al anului, organizat de Extreme Training, face parte dintr-un turneu de conferinte pe care Lupul de pe Wall Street le-a sustinut în aceasta perioada în Malaezia, Hong Kong, Taiwan, Shanghai, Beijing, Australia, Londra, Singapore si în 15 orase mari din Statele Unite ale Americii.

Românii vor avea ocazia sa deprinda tehnicile care l-au îmbogatit pe Jordan Belfort si l-au transformat în „Lupul de pe Wall Street”. Vor învata trucuri esentiale pentru cresterea puterii de convingere, vor afla si cum pot utiliza aceste tehnici deosebit de puternice în mod legitim pentru a se feri de necazurile pe care o abordare necorespunzatoare o poate aduce. De asemenea, vor afla acest lucru direct de la omul care a ridicat de unul singur o companie de brokeraj cu 1000 de angajati si profituri astronomice, de la cel care si-a instruit personal oamenii de vânzari si de la cel a carui viata a fost transformata în filmul de Oscar al lui Martin Scorsese, fiind intrepretat de Leonardo DiCaprio.

În zilele noastre, programul sau – Straight Line Persuasion – îi permite sa pregateasca orice companie sau individ, indiferent de vârsta, sex, pregatire educationala sau statut social si îi ajuta sa obtina reusite, abundenta si succes în afaceri fara sa-si compromita integritatea sau etica. La eveniment deja si-au rezervat locuri oameni de afaceri din România, dar si oameni care doresc sa-si îmbunatateasca arta si stiinta persuasiunii si vor sa dezvolte o afacere de succes.

Tara noastra are nevoie de o redresare, iar aceasta redresare trebuie sa înceapa de la mediul de afaceri. Trebuie sa învatam cum sa fim mai persuasivi, trebuie sa ne dorim mai mult sa avem initiative private deoarece, asa cum am tot auzit în ultima decada, mediul de afaceri reprezinta motorul unei economii nationale. Consideram ca venirea unuia dintre cei mai de succes oameni de afaceri din lume în tara noastra va avea un impact benefic asupra mentalitatii noastre si asupra atitudinii noastre referitoare la antreprenoriat si la independenta financiara a indivizilor. Românii trebuie sa se întrebe mai rar „Eu unde ma angajez?”  si mai des „Eu ce afacere îmi deschid?„, deoarece aceasta din urma a fost una dintre întrebarile pe care s Jordan Belfort si le-a pus la un moment dat, iar rezultatele au fost uluitoare”, declara Marian Rujoiu, organizatorul evenimentului si manager Extreme Training.

Pentru cei interesati sa participe la conferinta organizata de Extreme Training, înscrierile se pot face pe website-ul https://www.aisucces.ro/eveniment-jordan-belfort-inscriere/.

Extreme Training este o companie de training fondata în 2005 si care, ca si AISucces.ro, si-a asumat misiunea de a-si sprijini clientii pentru a obtine rezultate remarcabile, oferindu-le acestora (atât clientilor corporate cât si persoanelor private) o gama larga de servicii de formare profesionala sau consultanta: de la leadership si management, pâna la negociere, vânzari, project management, comunicare, resurse umane, public speaking sau time management. În 2013, Extreme Training a organizat conferinta Leadership: The Power of Emotional Intelligence avându-l ca invitat pe celebrul Dr. Daniel Goleman, numit parintele inteligentei emotionale.

IASI BUSINESS DAYS, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor din ziua 2

 

Conferintele Business Days, si-au propus pentru editiile din anul 2014 sa trateze o serie întreaga de valori din credinta ca, în noua paradigma economica fiecare om de afaceri, fie ca este antreprenor, fie ca este manager, ar trebui sa le aiba sau sa le ia în calcul în vederea adoptarii lor, pentru a face fata cu succes provocarilor vremurilor pe care le traim.

CONFERINTA 3 – DETERMINAREA, GARANTIA SUCCESULUI ÎN TIMP

Ziua a 2-a conferintelor Iasi Business Days (rezumatul primei zile il gasesti aici), a inceput printr-o foarte scurta evocare a doar catorva personalitati memorabile ce „si-au plimbat pasii prin aceasta bijuterie de targusor„- cum frumos l-a numit Mihaela Tatu.  Pe unde pasim noi acum, in acest an si secol-a spus Mihaela, au mai calcat si…

Mihai Eminescu (1850-1889) – poet, socotit de cititorii români si de critica literara drept cel mai important scriitor romantic din literatura româna(Luceafarul poeziei romanesti).

Ion Creanga (1837 – 1889), povestitor român, considerat drept unul dintre clasicii literaturii române. Recunoscut datorita basmelor, povestilor si povestirilor sale, Ion Creanga a intrat în istoria literaturii române, în principal, datorita operei autobiografice Amintiri din copilarie. A locuit în cartierul Ticau, într-o casa micuta, numita Bojdeuca.

George Emil Palade (1912), biolog american de origine româna, nascut la Iasi, laureat al Premiului Nobel pentru Fiziologie si Medicina (1974) pentru descoperirile sale în biologie, în special pentru functionarea si structura celulelor (ribozom).

Emil Racovita, savant, biolog si explorator român, considerat întemeietorul biospeologiei, nascut la Iasi în anul 1868, primul român ajuns în Antarctica, ca membru al expeditiei „Belgica” (1897-1899), academician si presedinte al Academiei Române. Una din insulele descoperite de expeditionari a fost numita dupa numele profesorului lui Emil Racovita, geologul Grigore Cobalcescu.

George Toparceanu(1886 – 1937), poet, prozator, memorialist si publicist român, membru corespondent al Academiei Române din 1936, dar si autorul Rapsodiilor de Toamna…

Primul invitat al conferintei 3, ce a avut ca tema DETERMINAREA, garantia succesului in timp, a fost DORIN BODEA fondatorul si managerul companiei de consultanta si training în management si vânzari Result Development.

Din prezentarea sa, Un lider colosal – Remodelarea gândirii conducerii, am retinut ca un lider colosal este cel care ne face sa nu pierdem timpul, care ne valorifica in cel mai inalt grad, care este puternic centrat pe rezultate si performanta sustenabila. Iar pentru asta, utilizeaza preponderent o gandire bazata pe principii si rationamente reper ale filozofiei afacerii.

Un exemplu foarte fine ales a fost cel al lui  Sergiu Comissiona, despre care spunem  ca  “Este COLOSAL … ” pentru ca nu ne face sa pierdem timpul!

Pornind de la o problema in care avem urmatoarele date:

  • situatia actuala – 7/8 din 10 manageri iau preponderent decizii în mod intuitiv, puternic  influentate emotional
  • gândirea bazata pe convingeri –  9 din 10 manageri se autoevalueaza în top 10% performeri (SUA si România) si
  • o cauza – lipsa unor repere clare în activitatea de conducere, a unor principii si rationamente fundamentale,

…Dorin  a oferit 2 solutii/pastile – studii de caz, pentru a afla raspuns la intrebarea: Care sunt principiile conducerii în afaceri?

Concluzia pe care am tras-o a fost aceea ce, pentru a deveni un lider colosal, in rolul de antreprenori, de manageri si de lideri, e nevoie sa trecem de la o gândire bazata pe convingeri la una bazata pe principii, pe rationamente. Sa nu (ne) pierdem timpul, si sa nu-i facem nici pe altii sa-si piarda timpul!

DAN BERINDERegional Director, Eastern Europe la  LIM si-a inceput prezentarea intitulata Cladeste complet, de la inceput!, cu o marturisire:

În vremea tineretii visam sa fiu manager de criza. În viziunea mea de atunci, îmi doream abilitatea de a „repara” o companie, o organizatie ce are probleme.  Am învatat despre asta, timp de 10 ani, si am facut-o in urmatorii 12… Am înteles ca liderul face muzica si ca rolul lui principal este de a-ti ajuta echipa sa se transforme din instrumentisti, în compozitori. Am invatat ca diferenta intre performanta si lipsa ei se numeste leadership.
Si asa am hoatarat sa antrenez leaderi. Si asa am devenit coach ! Si asta voi face in continuare !”

Prin prezentarea sa, (una dintre cele mai bune in opinia mea), si-a propus sa inspire audienta – in special pe cei mai tineri,  la a gandi pasii vietii proprii si la a intelege oamenii din jurul lor sub aspecte diverse: personal, profesional, ca echipe, ca organizatii.

Sa inspiram la a reflecta, la a ne urma visele la a fi adaptivi.” a spus Dan, la un moment dat. Cum se poate face asta? Cautand raspunsul la 5 seturi de intrebari:

  • Ce vreau eu de la mine? Care este talentul meu? Profesional!
  • Ce ma bucura? Personal! Unde ma simt bine? (Organizatia din care fac parte: clasa, scoala, …)
  • Cum ma simt alaturi de ei? (Echipa-Colegii, Gasca)
  • Cat de aproape sunt de visul meu? Succesul meu!
  • Ce fac eu pentru mine? Ascult. Invat. Cer si ofer sprijin. Ma opresc pentru a reflecta. Ma adaptez!

Mi-am notat, la final si un citat care cred ca spune totul: “Daca vrei sa construiesti un vas , nu bate oamenii la cap sa strânga lemn ,
nu le trasa sarcini si nu le da de munca ci , mai curând , vorbeste-le despre imensitatea nesfârsita a marii.” – Antoine de Saint-Exupery

Leader si Intraprenor educat la scoala multor corporatii cu amprenta globala, AMALIA STERESCUa condus start-upuri in telecom si IT &C in Romania, India sau China, ultimul rol detinut in lumea corporatista fiind de Vice President Oracle. De aproape un an, Amalia si-a luat soarta in maini, devenind antreprenor!

A fondat propria-i companie de consultanta: Outsourcing Advisors dar si o scoala de public speaking: Public Speaking School – destinata tuturor antreprenorilor si sr managerilor ce doresc sa foloseasca public speaking va si canal alternativ de promovare si vanzare. Intr-o discutie recenta, Amalia imi povestea ca pe viitor eforturile sale se vor concentra pe includerea mai multor orase din Romania in top 50 destinatii de outsourcing la nivel global si pe introducerea public speaking ca optional in cat mai multe scoli.

In calitate de Vice President Antreprenoriat in cadrul Professional Women Network Romania Amalia continua sa sustina eforturile doamnelor ce fac trecerea la antreprenoriat prin implementarea unor programe de suport.

Din prezentarea sa, intitulata „Motivatia, ingredientul magic„, am aflat despre cateva modele inspirationale de esecuri transformate in succes
datorita motivarii puternice da si despre modelul de succes mioritic. Cateva idei pe care mi le-am mai notat:

  • realitatea cruda a statisticilor poate fi invinsa folosind combinatia ideala de motivatie si determinare pentru a obtine succesul;
  • Ce însemna  „a avea succes” în comunism este complet diferit de ce înseamna ” a avea succes ” in perioada post-decembrista;

Acestea sa fie oare ecuatiile succesului?

  1. Pitipoanca + TV Show + Reclama intensa = Bani/Casatorie cu un Milionar
  2. Antreprenor + Afaceri profitabile/cu Statul = Conturi grase/Servilism politic
  3. Scoala + Internship corporatie + Studii în afara tarii + Job extern = Globetrotter
  4. Scoala + Job Corporatie + Promovare = Top Management/Supraspecializare
  5. Scoala + Corporatie + Antreprenoriat = Sabatic/Pensionare timpurie
  6. Antreprenoriat/Insucces + Antreprenoriat în serie + Succes = Business Angel

Despre DAN SCHIPOR,  am aflat ca, nascut la tara intr-o familie de dascali, timiditatea si „bunul simt” de la tara pareau contraindicate unei cariere in vanzari si management. Totusi, a ajuns Managing Partner la Daris, firma de consultanta sau coaching în management.

Din cadrul prezentarii sale, Motivatia determinarii de a reusi, am retinut ca …

– “A fi un om de succes înseamna a avea succes cât mai mult timp

– Determinarea vine din …

  • Teama – “sa nu se supere parintii”,
  • Responsabilitate – “sa am si eu un viitor”,
  • Nevoi –  “sa ma întretin în facultate”,
  • Ambitie – “sa fiu cel mai bun”

– Banii, premiile, confortul, laudele, functiile, rezultatele lucrului bine facut conduc catre satisfactia personala.

– Pentru a avea succes în viata trebuie sa fii determinat sa faci doar ceea ce îti place sau sa ajunga sa îti placa foarte mult ceea ce faci.

Pe ANDREEA ROSCA, (20 de ani jurnalism, astazi antreprenor, specialista in omunicare si PR) am avut privilegiul sa o cunosc prima oara in 2011, la Brasov, iar ulterior, sa o reintalnesc in iulie la Cluj unde, alaturi de Mona Dârtu, au lansat cartea „Cei care schimba jocul” – prima carte despre antreprenori români(am citit-o in vacanta si o recomand tuturor)

Principala idee pe care am retinut-o din prezentarea Andreei este aceea ca „Determinare înseamna sa încerci de multe ori, în ciuda nereusitelor. Cateodata, însa, drumul se înfunda, pur si simplu. Antreprenorii experimentati au o metoda simpla de a persevera acolo unde altii abandoneaza.

Alte cateva citate interesante si idei care mi-au placut si pe care mi le-am notat:

– “A renunta este cea mai mare slabiciune a noastra. Cea mai sigura cale catre reusita este sa încerci întotdeauna înca o data.” – Thomas Edison

– “Cei mai multi dintre cei care persista în salbaticie lasa în urma doar propriile oseminte.”  – Peter Drucker

– Desi exista o credinta, apoape generala, cum ca antreprenorii isi asuma riscuri necalculate, exista totusi un nivel al pierderii acceptabile, iar acesta este determinat de fiecare antreprenor in parte functie de urmatoarele variabile:

  • Cât de mult îmi permit sa pierd vs Cât de mult as putea câstiga
  • Ce este acceptabil pentru mine vs Ce e dezirabil pentru altii
  • Pot gresi ieftin si devreme vs esecul nu este o optiune
  • Perseverenta si flexibilitate vs Totul pe o singura carte (All in)

Exista, garantat, conjuncturi proaste, iar esecul depinde si de tintele pe care le pui.” – Vasile Armenean, Betty Ice

Urmatorul invitat, MIHAI STANESCU, fondatorul companiei RoCoach, prima companie care furnizeaza servicii exclusive de coaching de nivel premium în România – un adevarat Lord al  antreprenoriatului in Romania(din punctul meu de vedere) – a venit la Iasi odata cu aniversarea zilei sale de nastere. Lectia de coaching pe care ne-a sustinut-o (nu as numi-o prezentare), a fost pe masura valorii sale si s-a intitulat: Sfârsitul adaptarii: starea mentala care aduce succesul. Iata cateva idei pe care mi le-am notat:

Ce face un antreprenor atunci când întâlneste un obstacol? Se adapteaza sau … creeaza!

– Modelele noastre mentale ne ajuta sa ne formam propria realitate.

Ciclul adaptarii

Conceptia de baza: lumea este un loc amenintator, de care trebuie sa ne protejam.

Valorile principale: adaptarea si supravietuirea în conditiile date.

Situatiile nemaiîntâlnite = pericole = doua variante: fuga sau lupta.

Sunt cautate actiunile care ofera avantaje si rezolva probleme pe termen scurt.

Ciclul crearii

Conceptia de baza: lumea este un loc minunat, plin de potential si posibilitati.

Valorile principale: învatarea continua si crearea.

Situatiile nemaiîntâlnite = oportunitati de a câstiga noi perspective asupra lumii.

Sunt cautate actiunile care ne pun în functiune talentele si dorintele.

Urmatorul vorbitor, GABRIEL MANOLACHE, Director general la Mega Auto Iasi este un personaj de vaza in antreprenoriatul iesean si un model si un exemplu demn de urmat. Absolvent al Facultatii de Automatizari si Calculatoare in cadrul Universitatii Tehnice „ Gheorghe
Asachi’’ din Iasi, a avut curajul sa lucreze inca din timpul facultatii, in domeniul telecomunicatiilor si al transmisiunilor de date, plecand de la ideea ca, dupa finalizarea acesteia, va avea mai multe sanse de angajare in domeniul ales.

In 2001, a decis sa se implice in industria auto, iar contextul pietei l-a facut sa se indrepte catre marcile japoneze. In 2003 a fost deschis primul
showroom Toyota la Iasi, in 2008 a fost inaugurat si Complexul Integrat Toyota Iasi, iar in 2012 singurul showroom din Romania dedicat masinilor hybrid, masini pe care, multi dintre participantii la Iasi Business Days, le-au putut testa in cadrul unui test drive. (si eu am facut un test! 🙂 )

Unul dintre ownerii pe care abia asteptam sa il cunosc a fost, OZANA GIUSCA, proprietara de afacere, scriitoare si speaker international.

Despre Ozana aflasem ca  era o absolventa a programului lui Anthony Robbins, Business Mastery, si ca unul dintre principalele puncte tari ale ei este intelegerea afacerii in ansamblu. Alte abilitati care s-au dovedit esentiale misiunii ei de a ajuta companiile sa creasca sunt capacitatea ei de a gandi neconventional, de a descoperi oportunitati disimulate si de a crea solutii inovative.

Placandu-i cifrele si avand un MBA in Finante, atat din prezentarea intitulata Improve Business, Improve Life, cat si din Master Class-ul pe care l-a sustinut, Small Business Growth, am observat la Ozana o abordare practica, directa dovedind reale trasaturi de antreprenor innascut.

– „Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results

– Determinarea, pasiunea, perseverenta, talentul duc la success in afaceri numai daca sunt insotite de strategiile castigatoare.

-Concluzia: Determinare + Strategii castigatoare = SUCCES

Cu o experienta profesionala de 21 de ani in turism, consultanta si sistemul financiar- bancar, VIRGINIA O’NEIL  reprezinta grupul finaciar Raiffeisen in Romania de 10 ani, ocupand in ultimii 4 ani functia de Business Development Director in cadrul Raiffeisen Leasing IFN SA.

Primii pasi ce i-au marcat pozitiv cariera i-a experientat impreuna cu  Paralela 45 Turism – un exemplu antreprenorial de succes. Experienta in management si marketing vanzari dobandita au stat la baza consultantei  oferite local in cadrul Ministerului Turismului, cat si international la compania Mercer Consulting.  Din 2004, sistemul financiar- bancar ii ofera  o experienta unica, aceea de a avea o viziune globala asupra evolutiei antreprenoriatului din Romania si a avea focus pentru identificarea solutiilor de dezvoltare economica la nivelul companiilor intr-o piata in plina schimbare.

Ce am retinut din speech-ul Virginiei?

– Determinarea este … garantia succesului pentru ca DETERMINAT = DE TERMINAT

– Determinarea + Perseverenta = ½ din Succes

– Succesul = Determinare + Executie + Perseverenta+ Viziune

– Multi oameni nu reusesc sa isi indeplineasca obiectivele in viata pentru ca renunta usor.

– Wake up with DETERMINATION, Go in bed with SATISFACTION!

– “Nimic nu este departe cand vrei sa ajungi acolo” – Regina MARIA

– “Nu exista esec in afara renuntarii” – Emil CIORAN

– „Cei mai puternici doi luptatori sunt rabdarea si timpul.” – Lev TOLSTOY

Gradinarul ajuns business coach LORAND SOARES SZASZ sau tanarul coach din provincie care in doar cinci ani a ajuns unul dintre cei mai cautati si bine platiti traineri de antreprenoriat si vanzari din Romania, a dovedit si la Iasi ca este un speaker educational carismatic, care fuge de teorii frumoase (abureli le spune el) si pune accent pe tehnici care aduc rezultate, pentru ca in vanzari si in afaceri tot ce conteaza este
rezultatul final: vanzarile si profitul.

Prezentarea sa, intitulata Mai putina vorba si mai multa actiune, a fost un alt moment incantator.

Stim cu totii ca fiecare persoana doreste sa obtina anumite lucruri in viata. Un salar mai bun, vanzari mai mari, mai mult timp pentru familie, o casa mai confortabila, concedii exotice, o masina mai sigura, etc…
Exista o formula din doi pasi prin care se pot obtine aceste lucruri. Din pacate peste 90% din populatie incearca sa faca doar unul dintre pasi si din acest motiv raman la stadiu de vista cu ochii deschisi.

Dupa ce ne-a dezvaluit care sunt cei 2 pasi , Lorand ne-a aratat si sub ce forma ar trebui sa-i facem ca sa ne putem atinge fiecare obiectiv propus.

RADU GEORGESCU, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori în serie români si investitor în companii tehnologice ai momentului din Romania, a reusit sa produca un moment de surpriza, moment in care – recunosc- am cazut si eu! Ce sa intelegeti despre ce este vorba,…, terminandu-si prezentarea in mai putin de 5 min. (o scurta prezentare de fapt a realizarilor(~20% si a esecurilor, 80%), a cerut salii de peste 1.200 de participanti, sa ii adreseze intrebari. Insa, sfarsitul prezentarii a venit atat de repede si atat de brusc incat, desi cred ca oricare din sala ar fi dorit sa ii adreseze cel putin o intrebare, …., nimeni nu a facut-o! 🙂

Si daca nu am reusi sa imi notez nimic din scurta sa prezentare, macar sa va spun cateva informatii despre Radu Georgescu, bineinteles, pentru cei care nu au auzit inca de el.
În 1992, si-a lansat prima afacere, GECAD Software, o companie specializata în productia si distributia de solutii software. Ulterior, compania si-a largit portofoliul, acum GECAD Group investind în companii tehnologice, din domenii precum securitatea IT, cloud, SaaS, ecommerce, metode de plata si cryptocurrencies (www.gecad.com). În 2010, un alt exit de succes este vânzarea companiei GECAD ePayment, acum PayU România, catre grupul sud-african Naspers.
Tot dintre investitiile GECAD, Avangate a fost achizitionata în 2013 de catre Francisco Partners, tranzactia marcând un alt exit de anvergura. Radu s-a implicat de-a lungul carierei sale în dezvoltarea ecosistemului antreprenorial din România fiind activ în initiative precum Venture Connect si Tech Angels, prima retea de investitori privati în startup-uri tehnologice din România, înfiintata în 2012, unde este de altfel si membru fondator.

 CONFERINTA 4 – PROGRESUL, CHINTESENTA EVOLUTIEI SI A DEZVOLTARII

Primul care a spart gheata in conferinta 4 a fost SERGIU NEGUT, specialist în dezvoltarea afacerilor ca antreprenor, intraprenor, consultant sau academic, folosind un mix strategic de dezvoltare comerciala, transformare organizationala, iar acolo unde este cazul fuziuni si achizitii. Sergiu este partener în Mindit Consulting si Wanted Transformation si contribuie ca Associate Dean of Entrepreneurial Growth la Maastricht School of Management România.

Din prezentarea sa intitulata 4growth & progress, am spicuit doar trei idei, insa de impact!

– Spirit Antreprenorial  este o suma de Initiativa + Anduranta + Chibzuinta

– “Tine doar de tine ca prin fapte si cuvinte zise sa te-apropii de ce numesti acum vise’’ – BUG Mafia

– LET’S MAKE BETTER MISTAKES TOMORROW!

Despre al doilea vorbitor, BOGDAN NITULESCU, am inteles ca are o experienta de 17 ani în sectorul IT&C, cu expertiza în Channel Sales Management si SMB Business. Face parte din echipa Microsoft România din 2006, iar în prezent ocupa functia de Director de Vanzari pe segmentul IMM-urilor, având drept principala responsabilitate strategia si canalele de vânzari pentru acest segment. O arie prioritara pentru Bogdan o reprezinta dezvoltarea si implementarea solutiilor de business bazate pe tehnologiile Microsoft Cloud (O365, Azyre, CRM Online).

In prezentarea intitulata Modernizarea  IT ca oportunitate pentru crestere economica, Bogdan a evindentiat ca …

  • Economia digitala creste in raport direct proportional cu economia fizica
  • „O economie ce creste cu 2,4% în fiecare an îti dubleaza valoarea la fiecare 30 de ani; daca lucrurile continua în acelasi ritm, în 2025, a doua economie va fi la fel de mare ca economia fizica din 1995”W. Brian Arthur, McKinsey,  A doua economie
  • Sistemele IT de la serviciu sunt depasite
  • Angajatii IMM-urilor romanesti apreciaza drept critic rolul tehnologiilor moderne în business .
  • 85% apreciaza drept critic rolul tehnologiilor moderne în business si 66% convinsi de cresterea competitivitatii în piata prin tehnologii IT moderne

NADIA OANEA are o experienta de 12 ani în domeniul fiscalitatii. Aria de expertiza acopera consultanta în domenii precum impozitul pe profit, TVA, setarea si documentarea preturilor de transfer, taxare internationala, reorganizari si restructurari de afaceri, litigii fiscale, precum si aspecte contraversate în domeniul taxarii indivizilor. Este implicata în mod activ în initiativele si discutiile cu Ministerul de Finante în ceea ce priveste modificarea legislatiei fiscale, prin participarea la Comitetul de taxe al AmCham.

Trainer autorizat pentru formarea adultilor, având o experienta bogata ca lector în seminarii pe teme contabile si fiscale a avut o prezentare interesanta, un pic mai tehnica, e adevarat, intitulata Cum sa iti pregatesti afacerea pentru viitor?.

Prezentarea sa a avut ca scop Evaluarea riscurilor in afaceri si a pornit de la rezultatele studiului Lloyd’s 2013 Risk Index research, ce poate fi studiat in intregime aici.

– Au fost identificat 3 Pasi pentru progres:

  • 1. Structurare eficienta;
  • 2: Viziunea globala;
  • 3: Reguli noi de TVA

– S-au recomandat 3 Factori pentru schimbare:

  • 1: Competitia si nevoia de eficienta!;
  • 2: Tehnologia!;
  • 3: Impozitele si taxele? Restructurari de afaceri pentru eficienta operational

Viziunea globala?

Firmele acum se nasc globale, sunt create în România, dar cu public mondial. Companiile care pot anticipa viitorul, care îmbratiseaza tehnologii noi, care angajeaza cei mai inteligenti oameni, care ofera un produs sau serviciu inovator, vor prospera.

3 Aspecte legate de internationalizarea afacerii:

  • 1. Atentie la dubla impozitare;
  • 2. Politici de preturi de transfer; 
  • 3. Noi reguli de impozitare?

La final, 3 sfaturi legate de impactul noilor trenduri asupra afacerilor

  • 1. Atentie la trenduri!
  • 2. Intrebati specialistii!
  • 3. Ganditi global!

Se poate spune ca succesul DOINEI CEPALIS, Director general Te-Rox Prod Pascani,  a început de la un ghinion: facuse investitii importante în afacerea ei ini?ial? din domeniul firelor de in si cânepa, când liberalizarea pietei si eliminarea contingentelor pentru China au spulberat-o practic de pe piata. Doina Cepalis nu s-a lasat, nu a acceptat ideea de a trimite în somaj sute de oameni, asa ca s-a reorientat catre domeniul accesoriilor pentru scaunele auto pentru copii.

A stiut sa transforme obstacolele în oportunitati, sa îsi exploateze la maximum abilitatile manageriale si sa nu se lase doborâta. Asa ca astazi Doina Cepalis detine si conduce o companie din Pascani recunoscuta ca numarul 1 în Europa pe piata centurilor de siguranta si a huselor pentru scaunele auto de copii. Anul viitor numarul celor care îi datoreaza faptul ca au un loc de munca va depasi 1200.
A început prin a salva de la somaj câteva sute de oameni într-una din zonele cele mai sarace nu doar din România, ci chiar din Europa, oameni care se pregateau sa plece acasa de la o fabrica aflata în pragul falimentului. În prezent, firmele la care este actionara ofera un loc de munca unui numar de peste 1000 de oameni si are planuri sa angajeze înca 200 la anul.

O placere si o bucurie sa il revad de fiecare data si pe DRAGOS ANASTASIU, care si la Iasi, a venit cu o prezentare ce „loveste”, cum ne-a obisnuit, EXCELENTA, intitulata Nu mai Merge si asa

Dragos Anastasiu, la origine medic, este unul din cei mai de succes oameni de afaceri din prezent. Sub conducerea sa, Touring Eurolines este astazi un grup de referinta în transporturi si turism din România care a achizitionat firma Danubius Travel si a încheiat un parteneriat strategic cu liderul mondial în turism, TUI Travel Plc. Din 2013, este din ce in ce mai implicat in activitatea de sprijinire si educare a generatiilor tinere, care sunt interesate sa invete sau sa urmeze exemplele antreprenorilor romani.

Pasionat de sport si calatorii, Dragos este legat de ceea ce face extraprofesional si armonizeaza acest lucru cu activitatea profesionala in felul propriu: “ Sa citesc, sa calatoresc, sa descoper oameni si lucruri noi, oportunitati noi de business. Sunt atatea lucruri care se intampla langa noi, trebuie doar sa avem ochii deschisi pentru a le vedea si cunoaste. ” Mi-am mai notat:

– „Noi ne facem viata si trebuie sa ne luam destinele in propriile maini” – motto-ul personal

– Progresul se face prin actiune, prin preluarea  responsabilitatii! Actioneaza/Scuze, Rusine, Blamare

– „I never worry by action, but only inaction!” – Winston Churchil

SAM PARKER, Presedinte si CEO  Centratel dar si autor al best-sellerului The Simple Mechanics of Getting What You Want, a venit din SUA special pentru evenimentul de la Iasi, unde a sustinut, pe langa prezentarea din conferinta intitulata Past-Present-Future, si un master class de exceptie, Work the System: The Simple Mechanics of Making More and Work Less. Am notat si am retinut ca…

– metodologia  Work the System incepe cu un singur „tweak” in perspectiva leaderului de a creste functiile de crestere ale afacerii.

– antreprenori de top si leaderi ai motivatiei internationale, Steven Covey, Anthony Robbins, Jim Collins, Robert Ringer, Michael Gerber si Dale Carnegie, au folosit sau utilizeaza cu succes aceasta metodologie.

– metodologia Work the System(WTA) presupune o analiza de profunzime si necesita o schimbare profunda dar simpla de mentalitate.

– WTA o metodologie in care este vorba de lucruri simple si credibile din mecanica lumii reale.

MARIAN BERDAN a creat din nimic firma Electra ce detine de ani buni monopolul pe piata interfoanelor. A dezvoltat prin resurse proprii un centru de cercetare ale caror realizari l-au adus în atentia unor mari firme din Occident. A semnat deja parteneriate strategice iar unei asemenea firme i-a si vândut o parte din actiuni.

Prezentarea sa, Succesul in afaceri, a avut ca fundament un citat al lui Peter Drucker , „Mediocritatea nu poate deveni competenta, dar competenta se poate transforma în excelenta„. 

Tips points:

  1. « Oamenii sunt bunul cel mai de pret » este gresit. Nu oamenii sunt bunul cel mai de pret, ci oamenii potriviti.
  1. Faptul ca un om este persoana potrivita are mai mult de a face cu trasaturile de caracter si cu capacitatile înnascute si mai putin cu cunostintele în domeniu, formatia profesionala sau iscusinta.
  1. Conteaza pe cine platesti, nu cum si cât platesti. Scopul unei recompense n-ar trebui sa fie obtinerea comportamentului corect din partea persoanei nepotrivite.
  1. Echipele de management de tip excelent sunt formate din oameni deschisi, care dezbat viguros în cautarea celor mai bune raspunsuri, dupa care sustin la unison deciziile luate, indiferent de interesele personale înguste.

3 Reguli despre cum sa fii riguros (în deciziile referitoare la oameni).

  • Regula 1. Atunci când stii ca e nevoie sa faci schimburi de personal – actioneaza.
  • Regula 2. Daca ai îndoieli, nu angaja – mai cauta.
  • Regula 3. Acordati celor mai buni oameni cele mai bune oportunitati, nu le puneti pe cap cele mai mari probleme.

CUM PROCEDEAZA LIDERUL UNEI COMPANII DE SUCCES?

  1. Actioneaza cu hotarâre si calm. Se bazeaza pe standarde inspirate, nu pe carisma. Este hotarât în a face ceea ce trebuie facut.
  2. Iti canalizeaza ambitia spre companie, nu spre sine. Alege succesori pentru succese mai mari în perioada urmatoare.
  3. Da dovada de modestie convingatoare (ferindu-se de adulatie publica).
  4. Se uita pe fereastra, nu în oglinda, asumându-si responsabilitatea pentru rezultate proaste. Atribuie succesul altor oameni, factorilor externi sau norocului.

– Liderii de succes provin în proportie de 90% din interiorul companiei !!!

– Liderii de succes se tin aproape de ceea ce înteleg si îti lasa abilitatile, nu orgoliile, sa le decida încercarile.

– Oamenii se împart în doua grupuri fundamentale: VULPI si ARICI. Vulpile urmaresc mai multe deznodaminte si urmaresc lumea în complexitatea ei. Ele sunt imprastiate si difuze, miscandu-se pe mai multe paliere, fara sa-si organizeze gândirea într-un concept si o viziune integratoare. Aricii simplifica o lume complexa printr-o singura idee structurala, un principiu fundamental sau un concept care unifica si calauzeste totul.

Un alt invitat de marca la Iasi Business Days a fost si MARCIN WOJCICKI, Director Executiv la Bursa de Valori Bucuresti (BVB) care, in prezentarea Thoughts on Progress, a explicat care sunt acele nevoi ce determina progresul individului, al grupurilor(corporatii, state/natiuni) precum nevoile care determina progresul la nivel global si stiintific?

– Dorinta de noi descoperiri/explorari/aflare de raspunsuri la intrebari

  • orizonturi deschise/creativitate
  • practica/imbunatatirea pana la desavarsire a abilitatilor
  • invatarea din greseli/erori/istorie
  • urmarirea visurilor
  • abilitatea de a se distra/un pic de extravacanta/nebunie

Live in the future, then build what is missing” – Paul Graham, early investor in DropBox, Airbnb, Reddit and more than 400 business ideas

– Provocarile viitoare?

  • Progresul stiintific cunoaste o rata de accelerare din ce in ce mai accentuata
  • Inteligenta artificial va depasi in viitorul apropiat inteligenta umana.
  • Redefinirea raportului OM/MASINA, o necesitate?

Incheierea conferintelor de la Iasi, din cadrul evenimentelor Business Days, i-a revenit Maestrului GIORGIO FABBRI, un muzician (dirijor de orchestra, interpret si compozitor) dar si trainer  expert în dezvoltarea leadership-ului ?i profesor adjunct la Universitatea din Ferrara. Este un Trainer Holistic (Consiliul National de Economie si al Muncii al Statului Italian).

Experienta sa reuneste cunostintele din muzica, management si training. A condus si interpretat în cadrul a sute de evenimente muzicale din toata lumea (Italia, Europa, Japonia si SUA), alaturi de artisti precum Luciano Pavarotti, Mirella Freni, Carla Fracci. Din 2009, peste 10.000 de oameni au intrat în contact cu metoda Sound Genius în cursuri sau evenimente, în reuniri si conventii, conduse de Giorgio Fabbri.

Ca si la Timisoara si Cluj, prezentarea sa a fost un regal care nu poate fi transpusa in cuvinte, astfel ca, va invit si va recomand sa urmariti un fragment video de ~ 2 min. din aceasta. Click pe imagine.

***************

Cam acestea au fost, pe scurt ideile, prezentarile si informatiile care au(m-au) captivat si au adus plus-valoare la cei peste 1.200 de participanti la editia cu nr.16, Iasi Business Days. Feedback-ul pe care l-am obtinut si de participantii la restul activitatilor din cadrul evenimentelor: workshopuri, mese-rotunde, master classuri, ma determina sa cred ca, pe ansamblu, a fost o editie reusita.
Toti cei care au participat in una dintre cele doua zile se pot regasi in cele 600 de fotografii publicate pe Facebook, la aceasta adresa.

La final, mi-ar place sa aflu, printr-un comentariu mai jos, ce ti-a placut daca ai fost printr participanti, ce vorbitor te-a inspirat, ce ai fi dorit sa afli, si nu ai aflat, sau ce informatii valoroase ai aflat pe care le-ai si implementat deja in viata sau afacerea ta.
Iti multumesc!

Iasi Business Days, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor (ziua 1)

Conferintele Business Days, si-au propus pentru editiile din anul 2014 sa trateze o serie întreaga de valori din credinta ca, în noua paradigma economica fiecare om de afaceri, fie ca este antreprenor, fie ca este manager, ar trebui sa le aiba sau sa le ia în calcul în vederea adoptarii lor, pentru a face fata cu succes provocarilor vremurilor pe care le traim. Una dintre valorile esentiale ale vremurilor pe care le traim este INOVATIA. Si pentru ca „Inovatia reprezinta instrumentul concret al antreprenoriatului…actiunea care inzestreaza resursele cu o noua abilitate de a crea bunastare” , cum spunea  Peter Drucker Continuă lectura „Iasi Business Days, 1-2 Oct. 2014. Scurt rezumat al conferintelor (ziua 1)”

JORDAN BELFORT – Video-Training LIVE – List Control Cut Down

VIDEO TRAINING INTENSIV ADRESAT ASPIRANTILOR CARE DORESC SA DEVINA MILIONARI SI MAESTRI AI INFLUENTARII

Daca incarcarea decurge greoi, vizioneaza mai jos, pe You Tube

Dezvoltarea abilitatii de a fi foarte bun in vanzari (chiar daca nu lucrezi in domeniul vanzarilor, de vandut, vinzi, familiei, prietenilor, colegilor, s.a) iti poate spori masiv volumul de vanzari si capacitatea de influenta si persuasiune. Iar toate aceste tehnici si strategii le vei invata de la Jordan Belfort – Lupul de pe Wall Street, unul dintre cel mai mare trainer de vanzari si persuasiune din lume. Chiar singur recunostea intr-un interviu, ca abilitatea sa cea mai mare si care l-a condus la rezultatele financiare nemaipomenite de care am auzit cu totii, este cea de a invata, inspira si motiva pe ceilalti (angajati de pe Walll Street sau ai altor companii pentru care a lucrat) – sa fie cei mai buni in vanzari si persuasiune. Si pe oriunde a mers in ultimii ani, a reusit!

Aceasta inregistrare a fost facuta de Frank Kern (daca nu stii cine este, da doar o cautare pe Google) cu ocazia unui eveniment privat in 2010, si iata ce vei putea invata din acest video-training:

  • Care sunt cele 3 motive comune care te retin de la obtinerea rezultatelor dorite si a succesului si prosperitatii;
  • Care sunt cele 4 elemente de baza care guverneaza legile vanzarilor si care sunt absolut esentiale pentru a obtine succesul dorit;
  • Care sunt cele 4 strategii de succes cunoscute doar de cei mai buni agenti de pe Wall Street si de cativa oameni care sunt in spatele unor afaceri de succes;
  • 3 metode-cheie cu ajutorul carora poti face o inchidere eleganta si eficienta cu aproape orice client;
  • Arta de a persuasua in mod etic; cum sa dezvolti un raport si cum sa-i determini pe oameni sa faca doar acele lucruri care trebuie facute;
  • Cum sa atragi in jur oameni capabili si inteligenti si sa dezvolti un raport instantaneu – astfel incat sa ii faci pe oameni sa simta ca si cand v-ati cunoaste de ani de zile .

Dupa cum spuneam, aceasta inregistrare este din cadrul unui eveniment privat organizat de Frank Kern pentru clientii sai High-Class, astfel incat scuzati unele momente mai picante si limbajul, pe alocuri mai colorat! In fond, e specific Lupului!  🙂

Exit mobile version