Webinariile au devenit instrumente de vanzare extrem de populare si utilizate in ultimii ani, in principal pentru ca sunt foarte eficiente si conduc mult mai usor la conversia participantilor inregistrati in cumparatori.
Preluind modelul teleseminarelor, un webinar reprezinta cel mai simplu mod de a livra continut si de a interactiona in timp real cu un numar mare de persoane. Acest lucru face ca printr-o platforma de webinar sa poata fi vandute mai multe produse si servicii, in special, cele cu un pret mai ridicat.
Pentru ca in Romania acest instrument nu este inca folosit decat intr-un ritm foarte scazut, m-am gandit sa prezint mai jos 7 motive pentru care fiecare trainer, coach sau companie ar trebui sa foloseasca webinarul.
Pentru ca, sa fim sinceri, obiectivul principal al oricarei activitati in domeniul online este acela de a creste baza de date a potentialilor cumparatori pe care sa ii convertim in clienti permanenti si fideli. Si de ce nu, ambasadori ai brandului nostru, al produselor sau/si serviciilor noastre.
7 motive pentru care fiecare trainer, coach sau companie ar trebui sa foloseasca webinarul ca instrument de promovare si vanzare a produselor si/sau serviciilor
MOTIVUL #1. Iti permite sa te adresezi unui număr extrem de mare de oameni care pot să aibă acces Continuă lectura „7 Motive pentru a folosi webinarul ca instrument de marketing si vanzari”