7 Motive pentru a folosi webinarul ca instrument de marketing si vanzari

Webinariile au devenit instrumente de vanzare extrem de populare si utilizate in ultimii ani, in principal pentru ca sunt foarte eficiente si conduc mult mai usor la conversia participantilor inregistrati in cumparatori.

Preluind modelul teleseminarelor, un webinar reprezinta cel mai simplu mod de a livra continut si de a interactiona in timp real cu un numar mare de persoane. Acest lucru face ca printr-o platforma de webinar sa poata fi vandute mai multe produse si servicii, in special, cele cu un pret mai ridicat.

Pentru ca in Romania acest instrument nu este inca folosit decat intr-un ritm foarte scazut, m-am gandit sa prezint mai jos 7 motive pentru care fiecare trainer, coach sau companie ar trebui sa foloseasca webinarul.

Pentru ca, sa fim sinceri, obiectivul principal al oricarei activitati in domeniul online este acela de a creste baza de date a potentialilor cumparatori pe care sa ii convertim in clienti permanenti si fideli. Si de ce nu, ambasadori ai brandului nostru, al produselor sau/si serviciilor noastre.

7 motive pentru care fiecare trainer, coach sau companie ar trebui sa foloseasca webinarul ca instrument de promovare si vanzare a produselor si/sau serviciilor

MOTIVUL #1. Iti permite sa te adresezi unui număr extrem de mare de oameni care pot să aibă acces Continuă lectura „7 Motive pentru a folosi webinarul ca instrument de marketing si vanzari”

Tehnologia schimbă radical piața muncii:

Doi din trei antreprenori vor să investească în angajați

Cele mai importante abilități căutate de antreprenori la angajații lor sunt învățarea activă, buna exprimare orală și noțiuni de folosire a calculatorului. Opt din zece antreprenori consideră că este foarte important ca angajații să se instruiască la locul de muncă, iar două treimi consideră că firmele se pot adapta la schimbările care vor influența locul de muncă al viitorului doar prin investiții în proprii angajați.

Doi din trei antreprenori (68% din respondenți) cred că investiția în readaptarea și dezvoltarea abilitaților angajaților la cerințele viitorului este cea mai eficientă strategie pentru a avea succes. Alte strategii menționate de oamenii de afaceri sunt ucenicia și programele de internship (64%) sau mobilitatea și rotația angajaților (60% din respondenți), relevă un  nou studiu legat de analiza impactului factorilor disruptivi asupra pietei muncii si asupra nevoilor de dezvoltare a abilitatilor si competentelor personalului din companiile din Romania,  realizat la nivelul întregii țări de Business Days, cea mai mare platforma de business networking din România. Continuă lectura „Tehnologia schimbă radical piața muncii:”

10 Speech-uri care iti pot trezi idei de milioane

DE UNDE IDEEA…

Ideea unei liste cu speech-uri inspirationale ale unor antreprenori de succes care pot da acel moment de a-ha si acea idee de milioane la fiecare vizionare mi-a venit in urma unei discutii de vacanta, cu un prieten care se afla in curs de certificare la un curs de coaching

Fiecare dintre cele 10 speech-uri pot da nastere la idei de milioane atat unui posesor de afacere care isi doreste promovarea unui produs, sau mai multi clienti, ori poate fidelizarea acestora cat si unui tanar care isi doreste sa porneasca un start-up. De aceea, te invit sa urmaresti toate cele 10 speech-uri (chiar daca unele abunda de un limbaj mai colorat); SA REALIZEZI INSA  … ca fiecare dintre aceste inregistrari sunt de la evenimente de afaceri majore. Astfel ca poate fi interesant de urmarit care a fost reactia publicului.  Continuă lectura „10 Speech-uri care iti pot trezi idei de milioane”

CUM SA AI SUCCES, PROFIT SI BANI IN FIRMA – partea a doua

7 metode legale şi ilegale ca să scoţi banii din firmă (II)

Articol scris de Jr. Horaţiu Sasu, Consultant în afaceri

Spuneam prima parte a articolului că există metode legale şi metode ilegale ca să scoţi banii din firmă. Unii se blochează la metode absolut legale, alţii practică senini metode ilegale, despre care sunt convinşi că sunt în regulă pentru ei. Am discutat aici despre:

• Bani din vânzarea de bunuri către firmă
• Cei 5000 de euro pe care îi poţi scoate din firmă prin împriumut fără probleme
• Breşa legislativă pentru banii plătiţi de societate pentru a acoperi cheltuielile patronului
• Apropiat de ea, metoda protocolului

Să discutăm şi celelalte metode şi să vedem cum scoţi 100.000 – 150.000 de lei din firmă anual, legal. Iar la sfârşit, metodele ilegale. Continuă lectura „CUM SA AI SUCCES, PROFIT SI BANI IN FIRMA – partea a doua”

CUM SA AI SUCCES, PROFIT SI BANI IN FIRMA – prima parte

7 metode legale şi ilegale ca să scoţi banii din firmă

Articol scris de Jr. Horaţiu Sasu, Consultant în afaceri

Se stie ca există metode legale şi metode ilegale pentru a scoate banii dintr-o firma. Unii se blochează la metode absolut legale, alţii practică senini, metode ilegale, despre care sunt convinşi că sunt în regulă pentru ei.  Să le inventariem pe toate…. Continuă lectura „CUM SA AI SUCCES, PROFIT SI BANI IN FIRMA – prima parte”

350 de locuri GRATUITE dedicate studentilor la Iasi Business Days

350 de locuri GRATUITE in sesiunile speciale dedicate studentilor, elevilor si profesorilor la Iasi Business Days

Super beneficii pentru studenti, elevi si profesori la Iasi Business Days 2016

In perioada 29 si 30 iunie va avea loc in cadrul Congress Hall din incinta Palas Iasi editia 23 Business Days – cel mai mare eveniment de afaceri din Romania – o editie speciala prin cateva noutati inovatoare.

Pentru ca ne pasa de tanara generatie si pentru ca vrem sa-i ajutam sa treaca cu bine pragul de la etapa de formare la etapa de acces pe piata muncii am creat in cadrul evenimentului o serie de manifestari care sa-i ajute sa se orienteze in cariera si sa inteleaga mai bine diferenta intre a fi angajat sau angajator.
 

Ajuta-ne sa ajunga aceasta informatie la cat mai multi studenti, elevi si profesori. Este o ocazie rara sa poata intalni pe durata a cate 3 ore pe zi o serie de ministrii si oameni de afaceri de succes care vor sa-i ajute sa aiba succes in viata profesionala si cariera.

 

PROGRAMUL:

In cadrul evenimentului vom avea 4 sesiuni speciale dedicate studentilor si elevilor la care accesul acestora este GRATUITA:
Pentru confirmarea participarii la aceste sesiunistudentii, elevi si profesorii trebuie sa completeze formularul de la acest link. Doar cei care completeaza formularul vor avea acces la sesiune, in limita locurilor disponibile.
 
Pentru cei care doresc o experienta extinsa in cadrul Iasi Business Days 2016, oferim studentilor, elevilor si profesorilor urmatoarele beneficii:
  • cei care participa la sesiunile gratuite pot solicita upgrade la tichetul de acces BASIC pentru o zi cu suma de 50 de lei sau upgrade la tichetul de acces BASIC pentru ambele zile cu suma de 90 de lei. Acest upgrade le permite acces la sesiunile de dezvoltare personala care au loc dupa-masa intre orele 14:30 si 20:10.
  • toti studentii, profesorii si elevii pot beneficia de reducere de 50% din valoarea oricarui tip de acces pe baza carnetului de student, elev sau pe baza legitimatiei de profesor.
  • In cazul in care participa din cadrul unei Universitati sau Liceu mai multe persoane, pe langa discountul de 50% se acorda in cascada si discounturile de volum (intre 5% si 35% in functie de numarul de participanti) cu conditia ca factura sa fie achitata de unitatea de invatamant.
La linkurile de mai jos poti consulta:
Atentie sunt doar 350 de locuri GRATUITE in sesiunile speciale dedicate studentilor, elevilor si profesorilor si aceasta informatie va fi trimisa catre toate unitatile de invatamint liceale, profesionale si universitare.
 
Locurile se ocupa dupa principiul primul venit, primul servit, pentru cei care completeaza formularul de inscriere.
 
Echipa de suport va sta cu placere la dispozitie cu informatii si cu suport in procesul de inscriere:
 

Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc

Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc: percepția privind eșecul, birocrația și lipsa infrastructurii

Principalele concluzii ale studiului de piață  elaborat de Business Days privind nevoile, problemele şi provocările mediului de afaceri din regiunea de est a țării în anul 2016. Cercetarea s-a realizat pe un eşantion de 200 de antreprenori,  manageri şi profesionişti în perioada  15 aprilire – 27 mai 2016, ca preambul în pregătirea celei de-a 23-a ediţie Business Days ce va avea loc la Iasi, pe 29 – 30 iunie. 

Continuă lectura „Ce îi ține pe antreprenorii din Moldova în loc”

Principiul Raritatii

Cum A Functionat De-a Lungul Timpului Principiul Raritatii, Unul Dintre Cele 6 Principii Fundamentale Ale influentei Descrise De Dr. Robert Cialdini (Infografic)

Ai dori sa afli una dintre cele mai bune tactici prin care sa iti cresti numarul de conversii, sa determini potentialii clienti sa isi "deschida portofelul" si sa cumpere produsul sau serviciul tau? 

Ei bine, foloseste principiul Raritatii (scarcity, in lb. engleza)!

Legea raritatii este una dintre cele 6 legi ale persuasiunii identificate de dr. Robert Cialdini, in urma unor ani de studii si cercetari, si a fost publicata prima data in 1984, in cartea "Psihologia Persuasiunii"

Desi este unul dintre principiile folosite cu succes in zona marketing-ului si a afacerilor, iata ca s-a gandit cineva sa caute folosirea principiului raritatii si in alte arii. Si se pare ca le-a gasit, dupa cum se poate vedea in infograficul de mai jos realizat de cei de la Thrive Themes.  Urmarindu-l cu atentie, se poate observa cu usurinta ce anume au in comun ...

  • Adam si Eva
  • Romeo si Julieta
  • De Beers, una dintre cele mai mari companii de minerit si extracție a diamantelor din lume
  • Controversatele Versete Satanice 
  • platforma de vanzari online, eBay ...

... Principiul Raritatii!

Courtesy of: AISUCCES.ro

Esti in cautarea unui scaricity plugin pentru WordPress care sa te ajute in redactarea paginilor de site? Vezi aici, un Top10 pluggin-uri gratuite. 

Ti-a placut articolul? Da-i un vot!
Ai vreo sugestie sau cunosti si alte momente din istorie care pot fi aduse in completarea exemplelor de mai sus? Scrie in rubrica de comentarii de mai jos!

MULTUMIM! 

Fii productiv si evita amanarea cu „Regula celor 2 minute”

Fii productiv si evita amanarea cu „Regula celor 2 minute” (cunoscuta si ca Two minute rules)

,,Pentru a depăși amânarea, găsește o modalitate de a începe misiunea în mai puțin de două minute.

Incepand cu luna octombrie, 2015, am inceput sa folosesc o regulă simplă despre care am aflat in, probabil cea mai bună carte despre productivitate aparuta pana acum, Getting Things Done scrisa de David Allen,

Folosind „Regula celor 2 minute”  am constatat ca nu mai amân să fac unele lucruri pe care as fi vrut, sau chiar ar fi fost nevoie sa le fac, si … le amanam din diverse motive: chef, lene, indispozitie … (ti se pare cunoscut?) 🙂

Repet, folosirea acestei metode simple, si intr-un fel amagitoare, pe mine m-a ajutat sa devin mai productiv si sa evit amanarea, astfel ca, vreau să iti împărtășesc si tie asta, pentru a încerca și a vedea cum funcționează în viața si activitatea ta. Poate ca te va ajuta si pe tine! In fond, ce ai de pierdut? Mai ales că este o strategie simplă și foarte ușor de utilizat. Continuă lectura „Fii productiv si evita amanarea cu „Regula celor 2 minute””

Bucuresti Business Days 2015 in statistici și infografice

Conform feedback-urilor si testimonialelor primite, evenimentul desfasurat in 8-9 decembrie la Bucuresti, Bucuresti Business Days, a fost una dintre cele mai reusite!(dintre toate cele 21 desfasurate pana acum). Cu siguranta, ca meritul este atat al organizatorilor, dar si al speakerilor, partenerilor, colaboratorilor si sustinatorilor Business Days.

Ernst&Young, una dintre cele mai renumite companii de audit si analize statistice din lume, au prezentat de curand rezultatele statistice ale Bucuresti Business Days, sub forma unor infografice, pe care le poti analiza si tu, mai jos:

  • Numarul de participanți prezenti la București Business Days 2015 și din ce categorie socio-profesională au făcut parte: 

Continuă lectura „Bucuresti Business Days 2015 in statistici și infografice”

Exit mobile version