Partenerul TAU Pentru succes Online! Evenimente, coaching, cursuri&marketing online pentru ca TU sa ai succes in viata si in afaceri! Consultanta si Strategii de Marketing Online
Dacă ești antreprenor (sau vrei să devii antreprenor) este OBLIGATORIU să le cunoști!
Legile puterii (Power lows), sunt definite de științele exacte ca fiind relația între două elemente iar în afaceri și în viață ne pot explica succesul și performanța în feluri la care nu ne gândim în mod obișnuit.
Personal Power – Setul de CD-uri care mi-a schimbat viața…
În urmă cu aproximativ 11 ani, cu mult scepticism și cu
destul de multă reținere (recunosc!) am dat click pe un buton pentru a cumpăra
primele produse educaționale online (sau „knowledge product business”, cum li
se spun)…
For the first time in their careers, @TonyRobbins,
@DeanGraziosi and @RussellBrunson are going LIVE on Thursday, February 27 th at
5pm PST to reveal the “KBB Method”.
And I’m so excited about it I had to share it with
you!
Reserve your seat now for this POWERHOUSE training:
And the best part is you don’t have to be an expert or
even have a specific skill to start. It’s exactly how Tony got started — a
little known secret they will share LIVE 🙂
This is the first time in the 75+ years of their
combined careers that Dean, Tony & Russell are going to be teaching this,
which means spots are going to fill up faster than they ever have before.
So if you’re ready for that next level of influence,
impact, and income then you can’t afford to miss this LIVE training.
You’re going to learn how to take advantage of the
$129 Billion Dollar a year industry the same way they have…
Register now, put it on your calendar and do whatever
it takes to make sure you’re there LIVE because this is going to be the biggest
event in internet history.
PLUS Tony, Dean, and Russell did something really
special for those who register today… they filmed a brand NEW,
never-before-seen BONUS training that you’ll get instant access to when you
register — and it’s going to blow your mind!
You and everyone else who registers will be the ONLY
people to ever see this exclusive training.
Go save your seat now, get instant access to your
bonus training when you register, and I’ll see you on the LIVE training!
…Este primul interviu pe care multi-milionarul american l-a acordat cuiva din Estul Europei.
Pentru cine nu știe încă, Dean Graziosi, este recunoscut ca un antreprenor multimilionar de succes, un investitor în afaceri imobiliare, un filantrop și un autor a șase cărți New York Times best-seller, precum „Millionaire success habits” – carte vândută în milioane de exemplare, care îi învață pe cititori cum pot începe imediat implementarea unor obiceiuri care să le aducă succesul mult-dorit atât în viață, cât și în afaceri.
Personal, i-am citit doar ultimele două cărți, Millionaire success habits și Underachiever Advantage. Iar de Dean, am auzit pentru prima oară în urmă 5 sau 6 ani de la Tony Robbins și Joe Polish. Curios din fire și interesat de cele auzite, am căutat să aflu mai multe despre…
Iar în foarte scurt timp aveam să descopăr faptul că Dean Graziosi pune atât de multă pasiune în tot ceea ce face și este atât de dedicat în ai ajuta pe cei din jur, încât mi-am dorit și mi-am promis, într-un fel sau altul, să fac totul ca să îl cunosc și personal!
După ce i-am citit ultimele două cărți, după ce am început să îi urmăresc postările pe social-media, am devenit din ce în ce mai impresionat și interesat de activitatea sa. Și mi-am propus să fac totul posibilul să obțin de la Dean Graziosi un interviu.
Pentru că, sincer vorbind, m-am regăsit foarte mult în mesajele lui și în misiunea pe care și-a asumat-o alături de mentorul meu, Tony Robbins.
Cum am reușit să obțin acest interviu? Cât timp a durat?
Nu, nu a fost ușor! Din august, anul trecut, am trimis peste 50 de email-uri (53 mai exact) până să primesc un răspuns…
Iar răspunsul a venit pe 17 decembrie 2019 sub forma mesajului de mai jos:
Probabil că îți dai seama că pentru mine a fost cel mai frumos cadou de Crăciun…
Iar ce s-a întâmplat până la momentul propriu-zis al interviului (care a fost… ceva ce nu poți înțelege decât dacă îl vezi și îl asculți!) merită de asemeni povestit… Pentru că au mai fost câteva emoții trăite!
Chiar până în momentul planificat pentru a intra în direct! …
P.S. Vrei să vezi cum a fost? Click aici sau pe imaginea de mai jos și urmărește un interviu din care vei avea doar de câștigat! Îți promit! 👇👇👇
P.P.S. Cele 20 min. planificate au fost aproape… 40!!! Iar la final, te așteaptă și o surpriză! 😉
Probabil cea mai mare parte dintre noi ne simțim vrăjiți când auzim cuvântul „GRATUIT”. De unde să vină oare puterea acestui cuvânt?…
Se pare că suntem cu toţii mult mai puţin raţionali decât presupune teoria economică standard. În plus, aceste manifestări iraţionale de care noi dăm dovadă nu sunt nici întâmplătoare, nici absurde. Ele sunt sistematice şi, din moment ce le repetăm iar şi iar, sunt previzibile.
Prin urmare, nu vi s‑ar părea logic să modificăm teoria economică standard, s‑o scoatem din spaţiul psihologiei naive (care adesea pică proba gândirii raţionale, a introspecţiei şi – cel mai important – a unei atente examinări empirice)?
Dacă nu ai citit încă „Irational in mod previzibil”, cartea lui Dan Ariely, ți-o recomand să o faci cât mai repede. În carte, autorul, cercetător în domeniul psihologiei comportamentale, descrie un experiment pe care l-a făcut la un moment dat, în 2009, pentru a studia efectele cuvântului FREE (gratuit).
Poți citi întregul experiment în cartea pe care o poți găsi aici, acum însă vreau să redau doar partea cea mai relevantă a acestui experiment. Pentru a observa comportamentul cumpărătorilor, cercetătorii au oferit unui grup de studenți alternativa de a alege între o cutie de praline „Lindt Truffle” la prețul de 26 cenți și o cutie cu praline „Hershey’s Kiss”, la prețul simbolic de 1 cent. S-a observat că aproape 40% dintre respondenți au optat pentru „Hershey’s Kiss” în timp ce 40% au ales „Lindt Truffle”.
Când cercetătorii au scăzut prețul la ambele mărci de bomboane cu un cent, brusc, peste 90% dintre studenți au optat pentru pralinele „Hershey’s Kiss” care acum erau… GRATUITE!
Experimentul a fost repetat în mai multe rânduri și în alte unități de învățământ, pe grupe de vârstă diferite: copii, adulți de mai multe categorii, elevi, studenți, însă rezultatele au rămas aceleași, neobservându-se nici modificare a comportamentului de cumpărare.
Aceasta este puterea cuvântului GRATUIT!
Gândește-te și tu cum îți poți structura ofertele astfel încât să poți oferi mereu și ceva gratuit!
„Sunt terminat! Sau cât de mult s-a schimbat de-a lungul anilor plăcerea de a cumpăra?
De câte ori ți-ai spus în ultima vreme seara, când ai ajuns acasă, „Sunt terminat!”? Probabil că din ce în ce mai des, nu-i așa?…
Adevărul este că… trăim niște vremuri la care regii și împărații de altă dată nici nu îndrăzneau să viseze. Ca să nu mai spun de părinții, bunicii sau străbunicii noștri!…
Și totuși,…
Ideea de a împărtăși cu tine azi câteva gânduri, în zi de duminică, mi-a venit în timp ce răsfoiam un catalog comercial, Sears and Roebuck din… 1.900.
Grafica de mai jos reprezintă coperta originală a catalogului, reprintată în 1.970. L-am găsit pe eBay la un preț nu cu mult mai mare decât cel cu care s-a vândut în ’70, adică $3,95. Are peste 700 pagini iar eu l-am cumpărat cu $25 (Bine, $19 am plătit doar transportul, dar asta nu se mai pune, nu-i așa?) 🙂
Anastasia Soare: Povestea româncei din Beverly Hills intrată în topul Forbes cu o avere de 1,2 miliarde de dolari
Anastasia Soare, supranumită astăzi „Regina Sprâncenelor”, este o româncă din Constanța care s-a mutat la Los Angeles în 1989. La scurt timp după ce a ajuns acolo și-a dat seama că femeile nu acordă atenție felului aspectului sprancenelor și a simțit că poate face ceva în direcția asta. Și-a fondat o companie care a evoluat în 30 de ani de la un salon de frumusețe închiriat la o rețea mondială, precum și la o linie de cosmetice distribuite în peste 3.000 de magazine.
Revenită în țară pentru a deschide un nou salon, Anastasia Soare a fost invitata Andreei Esca, la emisiunea „La Radio… cu Andreea Esca!” pentru un interviu în exclusivitate! La rândul ei o la fel de bună profesionistă, Andreea Esca a reușit să facă în cele 90 de min. un adevăral regal. Cu surprize inedite și lecții de viață și de afaceri!
”Trebuie să spun că, dintre toate femeile pe care le-am cunoscut sau despre care am citit, mi-ar fi greu să găsesc pe cineva care este mai determinat, mai tenace, cu mai mult spirit antreprenorial, care muncește din greu în fiecare zi, cu mai multa atenție la detalii, pentru a face lucrurile bine decât Anastasia.
O cunosc de peste 20 de ani și, încă de prima data de când am avut-o invitata în show-ul meu, mi-am dat seama că este o femeie cu o viziune clară nu doar despre cine este, dar și despre cine poate deveni”, a spus celebra realizatoare TV, Oprah Winfrey, într-o intervenție telefonică în direct.
”Anastasia, sunt atât de mândră de tine! Ești minunată, ești mereu pe drumuri, călătorești, dar de data asta este vorba despre România și știu cât de mult înseamnă asta pentru tine.
Nu-mi vine să cred că visul vieții tale se îndeplinește în sfârșit în țara ta, în magazinele Sephora, și sunt foarte mândră de tine. Ești o inspirație pentru toți cei din jurul tău și vreau să te felicit și să-ți spun că te iubesc. Abia aștept să te văd într-o zi când vei reveni din turneul tău mondial. Îmi e dor de prietena mea, te iubesc!”, a spus Kris Jenner, devenită faimoasă în întreaga lume după ce a apărut în serialul de televiziune ”Keeping Up with the Kardashians”
Iată doar două idei pe care le-am extras din interviul cu Anastasia Soare, interviu pe care îl puteți urmări integral, mai jos. Chiar îl recomand cu tărie! Garantez că vor fi 90 de minute investite cu folos ce nu vor plictisi deloc!
1. Golden Ratio. În scoală, Anastasia a aflat de la profesorul de artă pentru prima dată de Golden Ratio, un termen cunoscut și ca “numărul de aur” – o proporție geometrică, descoperită de Euclid cu mai bine de 2000 de ani în urmă. Este notat cu litera τ (de la grecescul τομη, care înseamnă „tăietură“) sau, mai frecvent, cu φ (phi, de la numele sculptorului grec Phidias), despre care istoricii artei spun că l-ar fi folosit frecvent în sculpturile sale.
2. Importanța sprâncenelor pentru look-ul unei femei. „In 1997, am decis să deschid un salon în Beverly Hills. În acel moment nu existau produse pentru sprâncene, așa că am dezvoltat o linie specială. În 1999, le-am lansat în salon, iar în 2000, în 20 de magazine Nordstrom. Am avut nevoie de aproximativ zece anipentru a convinge toată țara că sprâncenele sunt extrem de importante pentru look-ul unei femei.”
„REGULA 10X – Singura regulă care face diferența dintre succes și eșec!” – Grant Cardone, #1 Trainer de Vânzări din Lume
În urmă cu două luni îl urmăream pe Grant Cardone la București, în cadrul unei conferințe extraordinare organizate de Brand Minds. În timp ce mă întorceam spre casă, mă gândeam că… „Ce bine ar fi dacă filozofia lui Grant Cardone și cărțile sale ar putea ajunge la cât mai mulți tineri și antreprenori!”…
Snipping Tool este instrumentul „Secret” care te ajută să creezi rapid conținut pentru Social-Media care atrage atenția!
Ești în căutarea unui instrument gratuit și ușor de folosit prin care să creezi rapid conținut pentru Social-Media care să atragă atenția?
Urmărește-mă cu atenție, pentru că în rândurile următoare vei afla despre un instrument pe care îl ai deja la îndemână și este atât de ușor de folosit încât nici nu te aștepți. Acest instrument, Windows Snipping Tool (sau Instrument de decupare) – este unul din utilitarele suitei de programe Windows Office ce permite tuturor celor care vând online să creeze imediat conținut media social care să atragă atenția.
Apropo, motivul pentru care am spus că acest instrument este „secret” vine din faptul că aproape nimeni nu știe de el și de faptul că deja are acces la el, ca parte din suita Office!
Spuneam că acest program ne face viața mai ușoară, cel puțin nouă, marketerilor și creatorilor de conținut, prin faptul că ne ajută să facem rapid capturi de ecran pe care să le edităm și să le utilizăm ca și conținut grafic în postările din social-media, sau din în altă parte: articole de blog, prezentări PPT, pagini de vânzări, raportări de erori către departamentele de suport etc. (gândiți captura de ecran ca pe un element prin care să atrageți atenția asupra unui anumit detaliu sau CTA).
Iată de ce spun că este un instrument super-cool…
Instrumentul, te ajută să faci imediat un screenshot, un instantaneu pentru a copia cuvinte sau imagini de pe tot ecranul sau doar dintr-o anumită parte a acestuia. Apoi, instrumentul de decupare se folosește pentru a face modificări sau a scrie note, sublieri etc după care captura se poate salva în diferite formate de imagine GIF, PNG sau JPG.
Dacă rulați un MAC, aceleați funcții ale programului Snipping Tool se pot accesa prin apăsarea tastelor SHIFT + COMMAND + 4.
Și ce anume ar putea să facă pentru a le trece peste…
Azi vreau să-și adresez o întrebare la care, te rog, să răspunzi cu sinceritate…
Te-ai gândit vreodată să renunți la visul tău, la afacerea ta?
Ai trăit vreodată clipe în care să regreți faptul că salariul tău nu este garantat, de un anumit angajator, la fiecare două săptămâni?
Întreb, pentru că am trăit și eu astfel de momente și, sunt sigur, că fiecare antreprenor din orice colț al lumii a trecut prin astfel de episoade. Uneori, chiar este destul de greu să treci prin astfel de momente…
Mai ales când ai o familie de întreținut, copii sau vreun părinte bolnav cu venituri mici. Știu ce înseamnă pentru că am trecut și eu prin astfel de momente. Nu este niciodată ușor să le depășești, dar renunțarea nu a fost niciodată cea mai bună opțiune pentru mine. Poate pentru faptul că sunt un leu? 🙂
Glumesc, dar în cei peste 25 de ani de aventuri ca antreprenor am avut ocazia să întâlnesc o mulțime de oameni din diferite domenii și cu diferite niveluri de pregătire. Ca pasionat de psihologie comportamentală și fin observator, am ajuns la concluzia că nu sunt prea multe motivele pentru care oamenii ajung să renunțe la un lucru sau un proiect pentru care, inițial, manifestă entuziasm.
Ca trainer și consultant mi-am oferit sfaturile și
strategiile la nenumărați prieteni, clienți și studenți. Pentru unii au fost
binevenite și au funcționat, pentru alții, din varii motive, nu.
Pentru a veni în sprijinul antreprenorilor mai tineri care simt că au probleme cu afacerile lor online, voi enumera mai jos, cinci dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii ajung să renunțe la un vis sau la o afacere online demarată cu entuziasm și, ce anume ar putea să facă pentru a depăși momentul.